Jump to content
Teogop

Шум в автоматична скоростна кутия на Honda Accord 2004 г., 2.4, 190 к.с.

Recommended Posts

Здравейте колеги! Днес направих оглед на един Акорд преди фейслифта (от 2004 г.) и като цяло автомобила беше доста запазен. Това което ме притесни е, че чух лек шум в скоростната кутия при работа на автомобила на място (не беше загрял). Собственика ми спомена, че е ходил на сервиз и майстора му е казал, че проблема е в някакъв лагер в скоростната кутия, но няма проблем да се кара така и състоянието и е перфектно. Прочетох доста и никъде не открих информация за подобен проблем. Както видях, че беше написал някой: "Няма да намериш информация, защото са здрави и хората си ги карат". Вашето мнение какво е, има ли повод за притеснение? Автомобила е внос от Швейцария и от това, което видях е пазен и обслужван редовно и от сегашния собственик. (Пропуснах да добавя, че Акорда е бензин).

Редактирано от Teogop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа, аз бих го пропуснал този автомобил освен ако цената е много добра. Кутиите са много здрави и надеждни, ако се обслужват навременно и с правилното масло. Ако не са обслужвани, както всяко нещо, нямаш гаранция, че нещата са в ред. А кутията според мен е едно от нещата, с които не трябва да се прави компромис.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой ще те посъветва да си купиш кола с шум в автоматичната скоростна кутия без значение какво бил казал някой си майстор.

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шума е от лагера на задния капак на скоростната кутия най-вероятно. Превърта лагера в леглото и не е фатално. Може да се кара десетки хиляди без проблем, иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 minutes ago, jijane said:

Шума е от лагера на задния капак на скоростната кутия най-вероятно. Превърта лагера в леглото и не е фатално. Може да се кара десетки хиляди без проблем, иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.

Точно това каза и продавача. Благодаря за информацията и ще се замисля наистина. Имаш ли повече информация по въпроса - от ненавременно обслужване ли се получава или от нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, jijane написа:

... иначе капака с лагера е около 400 лева и колкото вземат за смяна. За проблема има доста инфо при руснаците.

 

Може ли снимка на лагера и капака (местоположението им)? Например от сервизния наръчник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно доуточнение относно шума от лагера на капака. Има го само на Р и N позиция на скоростния лост, на D почти изчезва. Тогава е лагера на капака, ако го има и на D тогава е нещо друго. Проблема си е конструктивен, лагер набит на алуминиев капак.

Снимка евентуално събота, че не е при мен стария капак. Иначе капака се вижда като навиете пълен ляв и погледнете зад предна лява гума. Заради капака аз успях да сваля 1500 лв от цената на колата, която купих миналата година.

Редактирано от jijane
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, jijane said:

Само едно доуточнение относно шума от лагера на капака. Има го само на Р и N позиция на скоростния лост, на D почти изчезва. Тогава е лагера на капака, ако го има и на D тогава е нещо друго. Проблема си е конструктивен, лагер набит на алуминиев капак.

Снимка евентуално събота, че не е при мен стария капак. Иначе капака се вижда като навиете пълен ляв и погледнете зад предна лява гума. Заради капака аз успях да сваля 1500 лв от цената на колата, която купих миналата година.

Да, надвихме пълен ляв и ми показа капака на скоростната кутия. Колкото до това дали се чува на P и N не мога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този трябва да е, то друг няма там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви биха били последиците от пълното му прецакване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е само в този лагер, си струва да се спазариш.

Купуваш си лагера и го сменяш в някой удобен момент, заедно с други планирани манипулации по колата.

Взимаш и гарнитурата за капака, едва ли ще минеш 120-140лв. лагер с гарнитура, ти ще свалиш повече, понеже не знаеш работата колко ще ти струва.

Със сигурност ще се точи маслото, значи е добре да го направиш със смяната на маслото на скоростите.

Не те агитирам, просто споделям мнение с идея.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията до момента, информацията наистина ми беше полезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема няма да се реши със смяната на лагера, защото проблема е в капака.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://youtu.be/kq-Dl1UIsZY  в този клип е описана цялата работа за подмяната на този капак. Има още два клипа с работа по този автомобил. Като цяло страницата е доволна.

Редактирано от pantany
  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, jijane написа:

Проблема няма да се реши със смяната на лагера, защото проблема е в капака.

 

На долния клип (от колегата @pantany се вижда как преместват всичко от стария капак, освен лагера) какво точно му е на капака не разбрах, ако някой знае?

Нов капак и лагер, който е в капака, нова гарнитура, и преместване на каквото е останало за преместване от стария към новия капак.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера превърта в капака, това е проблема. Новия капак си идва с лагера набит в капака. Прехвърлят се 2 тръбички за маслото и двете водещи втулки, това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. лагера се върти целият, а не само вътрешната част, и новият ще превърта също?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Или нов капак, или старият трябва да се ремонтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нов капак и гарнитура се отива наистина на 400лв. без труд.

Но другия вариант с ремонта на капака не си струва.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко информация относно капака на скоростите, както бях обещал.

Стария капак:

IMG-20181201-155425.jpg

Вижда се че лагера не е на равно с алуминиевото легло, но пък това не би трябвало да е проблем. 

Тук се вижда проблема:

IMG-20181201-155631.jpg

Защо превърта не знам. Лагера си е перфектен, нито е блокирал нито нищо. Може би нещо са оставили лагера по-освободен при обработката на леглото?

Ако на някой му трябват размерите на лагера(мръсен е, защото го изпуснах и обра прахоляците по пода).

IMG-20181201-155623.jpg

Снимка на новия(подобрен уж) капак:

IMG-20180127-124149.jpg

Новият капак е с различна отливка, лагера вече е плътно набит в леглото. Като цяло обаче, отливката е доста по-зле от на оригиналния капак. Много ясно си личи оптимизацията при леенето на алуминия. Само една снимка намерих на капака, но ясно си спомням, че даже си мислихме, че е пукнат капака на едно-две места.

Смяната си е заигравка, особено ако се минава по оптимизирания метод без сваляне на моста. Точи се само количеството масло, което се точи и при опресняване(около 3 литра) и след като се махне капака няма допълнителни течове, независимо, че кутията и мотора са наклонени на една страна. 

Това е на две, на три, ако някои реши да се бори сам със смяната на капака, да свирка, ще помагам с каквото мога.

 

ПП:номерата на чарковете:

  - капак - 21240-RCV-010

  - гарнитура - 21812-PRP-030

 

Редактирано от jijane
  • Like 1
  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×