Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

Преди 12 часа, galin_k написа:

Идеята на легендата не мисля, че е за баш за семейна кола за 1-2 деца? 

Тя е за пътуване надалеч, просо защото не уморява, па който се събере в нея, да си почива.

Големият град и е тесен и за евридейка там е ненужна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Legal написа:

Така е :)
Някой от Вас има ли впечатления от Волво ХС 60?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

По-добре недей. Волво отдавна не е това, което беше като надеждност, отделно частите са доста скъпи.

Виж Тойота. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм за Тойота, скъпи са доста, но има защо! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да сменям Хондата, тя е вечно моя, обаче ми хвана окото тая Мазда 3. Явно е нов модел, защото oт 2022, 2023 моделите са хечбек, а не седан. На външен вид много прилича на Мазда 6, но са й по-малки габаритите. Има бензинки и хибриди. Някой има ли наблюдения за модела, мнение, проблеми и т.н. За 52,000 лв. бейсик комплектовка ми се вижда доста поносимо.

maz.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги и хеч, и седан.

Сядал съм в такава - тесничка е и се усеща като схлупена къщурка.

За тез пари, по-добре Civic 11, на 1-2 години и пробег 5-15 К. В него поне "се диша". ;)

Виж ги в мобилето ни, а най-добре седни в такава. Сигурно в шоурума на БТ ще имат налична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Бих препоръчал и дизела на октавия и суперб след 2021 г.

  За междуградски цикъл е с доста приличен разход , вървеж и возия  също не са лоши. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен с колегите, според мен в Маздата няма да се диша, много скосена изглежда. Пробвай я! Мисля, че ще е по-добре Сивика, Октавията също ми харесва, даже ми изглежда по-висок клас спрямо другите. За вървежа на дизела не ми се сравнява даже. Возих се в Октавия 2016 4х4 дизел 180кс - върви уникално, малък разход, не пуши, вътре широко спрямо бившата Акорд 8, въобще впечатлих се положително.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eх тия октавии. Много ги хвалят, много ги карат. Явно е добър автомобил и предлага добро съотношение цена-качество. Аз не мога да се отърва от мисълта, че си е ребрандиран фолксваген. Пасат с друга емблема. Само че и там са се изхитрили и слагат някаква торсионна греда по окачването май се казваше, а имало по-скъпа алтернатива, ама ги слагали, за да свалят цените. Другото, което ме подразни в Октавията е старт-стоп системата (да, има и по други автомобили). Туй чудо как гасне по кръстовищата, ужас. Сигурно и в Мазда 3 я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има я навсякъде по новите коли - евро директива.

Октавията е добра цена-качество сделка, докато излезе от гаранция. Имам френд-монтьор. 1 ден го заварих да си "скубе косите" и да разглабя половината кола, за да свали турбината - отдолу - отгоре, нема къ. Не му било за сефте с модела. Иначе Скаут версията ми харесва и не е на греда отзад, ама и тя ФауВе - от по-евтинките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт стоп го има при всички, това да ти е проблемът :D 

Веднъж един колега беше написал във форума, че не всичко е здравина и издръжливост, кефът от вървене и комфорт е безценнен, та не може да се има всичко. За вървежът при немските може само да си мечтаем при японските. Един приятел сега си взе, Артеон 2024г 2лт бензин с турбина, 4х4, 7 степенен автомат - 280кс. Около ~ 5 сек до 100. Еми уникално изглеждащ самолет на цената на висок клас Туксон... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, galin_k написа:

... кефът от вървене и комфорт е безценнен ...

Това са диаметрално противоположни неща, но е добре да ги има.

Балансът обаче е труден и скъп, а в крайна сметка нормалният човек шофира нормално и рядко му се налага да ползва макс пауъра безпричинно, след като му се нарадва разбира се. ;)

Нещо като "златно правило" е 10 килограма маса на 1 конска сила е безопасна и достатъчна кола.

Около 7 кг на 1 к.с. е вече рядко необходимо, но вдъхновяващо, а под 5 кила на 1 кон е "уеуе мауе" - глЕй кво мОем. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ви е "вървеж", ама вие си знаете. На Акордеоня 156 коня винаги са ми били предостатъчно. Нито се състезавам, нито има пътища за това, пък и с многото коне как ще поставям рекорди по икономия.

Ся пълно щастие няма, ама ако мога да си дефинирам "идеала" за нов автомобил, то той е по-малко електроника, повече класически компоненти. Ясно, че такова животно няма, ама да си кажа - седан, бензин (или хибрид), 6 степенна механична СК, горе-долу размерите на Акорда (може и малко по-малка), да няма старт-стоп система (че моя другар е два акумулатора назад, а стартера го ремонтира 5-6 пъти), да няма турбо, че не ми се ремонтират охлюви и да ги чакам да изстиват по бензиностанциите преди да загася двигателя. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за вървеж не говорим като на спортна кола, а като натиснеш да тръгва. На мен при Акорда 8 -2лт ми липсваха едни 50кс. Аз карам внимателно и не бързо, но на извънградско, съм давал на 3та, много тежко това купе за този двигател беше просто. Иначе на магистралата е топ, залепва и върви прилично.

Преди него бях с Пилота и Прелюда, яко е да имаш голям двигател, а ако е такъв, който не харчи много си е просто перфе. За това дадох за пример дизела или бенц турбо..това с изчакването е малко пресилено, не е голям охлюв на Импреза :D   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всяка по-така технология си иска своето. Дава, но и взема.

Мен ме радва лекичкият Сивик 6 на синковеца 75 коня, но и Леджо, който има по толкова на всяко от 4-те задвижващи колела. ;) Просто различни радости - малко шизофренично - явно живеят 2-мина в мен. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви е мнението за Мерцедес Е-класа.
Година: 2011-2013 г.
Автоматик.
Бензин.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето, за "Е" класата имаше такъв лаф :

"Караш "С" класа - подържаш "S" класа... "

Иначе предната ми харесва повече. 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 A Honda Odyssey гледал ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е към мен въпросът, не, не съм.
Това е ван, а аз нямам интерес към подобен вид автомобили. :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.08.2024 г. at 18:17, Rakeem написа:

По-добре недей. Волво отдавна не е това, което беше като надеждност, отделно частите са доста скъпи.

Виж Тойота. 

Аз имам и то преки - преди Тойотата имах xc60 с D3  с Айсин 6 степенен автомат, сега имам и Тойотата и си закупих преди година отново хц60 но този път с Т6 и то , както и Тойотата са на газ, Тойотата е ръчка, Волвото е автомат 8 степенен на цет еф мисля.Сега по въпроса............

Тойота БЯХА надеждно, но вече не са чак толкова, Волво е една идея по-НЕНАДЕЖДНО от Тойота (и с двете Волва не съм имал абс.никакви проблеми, като на година съм правил по 40к.км, не по 4).Под надеждно разбирай НЕЧУПЛИВО!!!! и до там, ако искаш ще ти осигуря и двете да седнеш и само със сядането ще установиш десетки разлики в полза на Волвото, това със скъпите части е абсолютен мит, на Тойота или Хонда да не са евтини, а като прибавим и така вече толкова десетилетия лоша антикорозионна обработка и всичко отива в кофата.

Нека обаче засегнем другата тема за НАДЕЖДНОСТ предвид уродите, каращи по пътищата и надрусаните изроди идващи срещу теб - е те тук вече Волво е несравнимо, ЗА МЕН марката Волво е в пъти по-надеждна от аналогичните си премиум алтернативи (Ауди Ку5,екс 3 на бмв и аналога от Мерц), салона вътре епо-красив с качествени пластмаси, в никой случай по - чуплива от тях, и разбира се е по-евтина за обслужване от трите, освен това рейта на каското е по-нисък, просто не се крадат или доста по-малко в сравнение с горните 3. Та в заключение - аз като съм сам и съм на къси отсечки до към 100-на км в посока съм с Тойотата, когато обаче съм със семейството си и пътувам дори и 30км в посока съм с Волвото, само ще вметна че дизеловото при 170 км/ч (колата беше 2011 ер дизайн) е в пъти (нарочно натъртвам на думата ПЪТИ!!!!!) по-тихо от Рав 4-та (която е 2012 бензин с 6 скорости) при нейна скорост 110-120, ти си прави сметката (към питащия за Волво хц60) колко и какви материали има вътре.

Питай ме и защо при налична рав 4 (най-продавания СУВ в света и към момента в този сегмент), защо ОТНОВО си купих Волво и то пак хц60???

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с ХЦ90 вече си пилот на самолет 😎 За мен то е семейната кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен и първото и второто ХЦ90 не ми харесват, първото е много неманеврено иначе с прословутия Д5, V8 от Ямаха или дори по-малкия 3,2 бензин е много добър автомобил, някъде макар и рядко го има и с 2,9 турбина, но вече остаряха и те, при второто пластмасите са едно ниво по-ниско от първото, като качество.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.09.2024 г. at 8:42, honda_japan написа:
 
 

Ще ми е интересно да посочиш, с кое Волвото ХС 60 те убеди в по-голямата сигурност, която предлага, спрямо изброените други марки?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 фактора : субективвни и обетивни.

Обективните - влизаш и гледаш представянето на тоя модел срещу конкуренцията, ама гледаш всичко вкл. и защита на пешеходците например, системата сити сейфти, която работи перфектно (знам за клипа с издънката, но това не ме топли, променили са тия неща), адаптивния круиз контрол за онези години, повечето немски премиуми 2009 не са и чували за него или го има само във върховите версии, моя беше базов с най-слабия мотор петцилиндровия д3 163 коня (слаб слаб, колко да е слаб на фона на бензиновия атмосфер на Тойотата - знам, че сравнението е некоректно)............и малко история - Волво е внедрило предпазния колан, не го патентова за да могат всички автомобилни производители да го използват с цел защита 9завидно благородна постъпка)

Субективните - правя на година по между 60 и 80 хиляди километра общо с личните си автомобили, държа колата да е надеждна, тиха при висока скорост окачване, което да не ме изморява, да е логична и да не ме вкарва в излишни разходи, антикорозионната защита да е на много високо ниво и да има екстри. Имам гадния навик да обръщам голямо внимание на изработката на салона, обезшумеността и т.н.

Но най-големия фактор - усещането, това няма как да го обясня - седни в такава кола (катедрала), затвори и всички врати и прозорци и си помисли харесва ли ти или не, покарай я, прецени си сам - това е супер субективно, като основни минуси на хц60 бих посочил два - големия радиус на завои и минуса на акумулатора :cool: и за д ане съм голословен ето едно клипче, което говори само за себе си, е не е хц60, 70 е но от една майка ги е раждала, предполагам ьц60-то ще е още по-безопасно, забележи как в края на клипа човека си отваря врата сам, без затруднения, нито той е пострадал нито дори рамката на врата. Това е P3 платформата на която е и моето хц.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, че си направи труда да ми споделиш личното си възприятие от колата.
Оценявам го.



Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, а това наистина е моето виждане на нещата от опит и шофиране на различни ес ю ви-та в точно този сегмент.Разбира се не налагам мнението си -лични впечатления са 

Всяка си има своите + и -, зависи какво искаш и търсиш и заделената сума не само за покупка , а и за обслужване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак гледам клипа, за пореден път и се чудя, как така остана без видими травми?
В смисъл, в съзнание.
На какво се дължи тази здравина?
По сериозен метал ли има, някакви по различни защити....?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как и къде се удря в камиона.

А вратата само се пресегна да отвори. Дали успя не е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде имаше със секунда или 2 по-дълъг същия клип в който се вижда как отваря вратата, гледайки движенията му вътре (координирани) и как нервно изхвърли пластмасата нали не мислиш, че НЕ Е излязъл? Вратата няма никакви сериозни поражения, дори в най - тънката си част на рамката е почти непокътната, какво искаш да кажеш с това " как и къде удря камиона"? Не го разбрах това, смяташ, че удара е с малка сила или не го удря централно?

Преди 1 час, Legal написа:

По сериозен метал ли има, някакви по различни защити....?

От всичко по много, освен това и много здрава инженерна работа и сметки за поемане енергията на удара и т.н.

Преди 1 час, Legal написа:

Пак гледам клипа, за пореден път и се чудя, как така остана без видими травми?

Освен травмата, че се е стреснАл, след, като е заспал или се е заблеял преди това, е и якоя рана от удара на еърбега вероятно.

 

Преди 1 час, Legal написа:

На какво се дължи тази здравина?

Според мен на първо място от гените, после от технологиите....................е понякога и за сметка на дизайна, този модел на мен лично особено отзад ми е доста грозноват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Инстаграм, има много подобни клипчета с Волво, особено с XC90, цялото шаси е много здраво и солидно направено, гледал съм впечатляващи челни удари отзад в ремаркето на тир , където други коли се размазват тотално или директно отиват под каросерията му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, honda_japan написа:

Някъде имаше със секунда или 2 по-дълъг същия клип в който се вижда как отваря вратата, гледайки движенията му вътре (координирани) и как нервно изхвърли пластмасата нали не мислиш, че НЕ Е излязъл? Вратата няма никакви сериозни поражения, дори в най - тънката си част на рамката е почти непокътната, какво искаш да кажеш с това " как и къде удря камиона"? Не го разбрах това, смяташ, че удара е с малка сила или не го удря централно?

Здрави железа са Воловете, безспорно и общата скорост не е малка, но виж пораженията по камиона.

Натрошени пластмаси от долната част на кабината, без удар в шасито, а предното колело сгази Волвото.

И да, вратата му е открехната, та вероятно се отваря, но 100% водачът е жив и в кондиция.

Харесвах много първото ХС-70. Бе купено ново от БГ.

Пътувал съм с него по Европа и съм го карал. За шофиране не ме кефеше, но се возех почти удобно.

Отзад е тясно, кожата са лъзга, а и багажникът е плитък.

За дизел вървеше прилично, но му гръмна турбината. Оправиха я - нали бе гаранционно.

След 10 г и на под 200000 км, собственникът му едвам го продаде.

Девизът на Волво бил "Вечно твое" - така се шегуваше той, дорде го махна.

Но скандинавското кино и дизайн, както и бренда в частност харесвам, освен периода в който бяха на Форд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И малко като жените - по повод Форд.

Преди 10 г, като си търсех комби, тествах 1 Мондео, 2005-а, от Мото Пфое - не ми хареса.

После си взех Акорд 2007-ма турер / 2,4 / АТ - съвсем друга кола, та макар и комби. ;)

Вчера френд ми остави да стопанисвам временно една Фиеста дизел, пак нейде на 20 години. Замина командировка с други хора, а тя не е за "до Европа и обратно".

Возих се през деня - 20-тина км градско сигурно имам. Не тропа - поддържана е, не вози твърдо, но седя в нея като в баничарка. Дизелчето явно е слабинко, но турбинката го събужда на 2000 оборота, а на 3500 го приспива. Предавките 5, но длъжки. Викам си - Абее, за градо става.

Сабале (за да не злоупотребявам с доверието), пак взех Сивика на синковеца, дето е поне с 5-6 г. по-стар - СЪВСЕМ ДРУГА КОНЦЕПЦИЯ.

Седя ниско, колата лекинка, пъргава, не мисли, волана лекичък (а съм с гуми 195), само дето ходът на скоростния лост е по-дълъг от на Фиестата. Нито 1 друг позитив не намерих, а пазарната цена и на 2-та модела гледам еднаква.

Мии, да си стои пред дом, поне докато момчето е ваканция, па после мое пак да я врътна, та да не будя Леджо - нек си лЕжи в гаражо. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ceco_accord написа:

без удар в шасито

Шасито на тази скания идва по-нависоко и малко по-навътре, не са само пластмаси по камиона, мисля и част от радиаторите, по мое мнение Волвото нанесе сериозен удар на камиона, защото и самото Волво е почти 2 тона, като добавим и скоростта (естествено предполагам на тираджията му няма нищо), но пък нали се сещаш, че тенекии, шаси и т.н. в един камион от този клас са бая повече и по - дебели отколкото удар с друг лек автоНобил? А и , като съм гледал повечето краш тестове фронтално ги правят точно така с около 30% от площта на предницата (вероятно и челен удар на 100% симулират, няма как).

Като цяло марката Волво не е добре позната у нас, много от майсторите я оплюват (некадърници, както оплюват и френските коли, но това е друга тема), читавите сервизи и гаражи за Волво се броят може би на пръстите на двете ръце, автомобил, като всеки друг от гледна точка на двигател и трансмисия, както и окачване не е космическа технология.

На такова хц70 за да му гръмне турбина на тия километри има нещо странно, поддръжката извършвана ли е навреме? С който и да е дизелов мотор от тия години е бетон , възможно е да е и някакъв сериен дефект, но тия нямат кьопав мотор откъм надеждност , здравина и вървеж.Карал съм такова - на мен ми е удобно, отзад не е по-тясно от първия Олроуд с което се сравнява, за хлъзгавите седалки си прав и багажника е плитък - да така е, но е подвижен танк.

Колкото дали се продава трудно - моето го продадох точно за 1 месец от пускането на обявата и то при високите цени на нафтата, та това е относително, а сегашното Т6 съм убеден, че ако го пусна за макс 2-3 седмици ще отлети, с пълна сервизна история.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, ceco_accord написа:

Сивика на синковеца, дето е поне с 5-6 г. по-стар

Сравнението е некоректно, Сивика е в по-горния клас, фиестата е в класа на ДжаЗ и е редно да сравняваш с нея, като при такова сравнение аз бих взел твърдо Джаз-а пред тоя гаден Форд от тая година с уговорката Джаз-а да не е угнил, като райска ябълка по коледа (защото Джаз от тия години в 90% от случайте са леш) и да му е профилактирана кутията, че и там им е слабото място, иначе салона в джаза мисля е изпълнен с по-качествени материали и е по-красив конкретно спрямо тоя модел Фиеста.

Относно продажбите - съсед има от 5-6 години Акорд комби 1-ва генерация 2008 година (май някакъв фейслифт), мотора е чук , дизелов, ръчна кутия, окачването е боНба, колата широка, удобна до момента в който ми обяснява, че нямало проблем за тия години откакто е при него да я закара на майстор да я кърпи по праговете, някакви захващания по задния мост били също яко изгнили и , като видях боНбетата на задните амортисьори ми прилошеЯ. Опита се да я продаде но без никакъв успех (колата изкърпена, направена, светулка), държа я в сайтовете една година, и си остана вечно негова. В цялата история най-лошото е, че вози жена си и децата си, че дори ходят и по почивки, обясних му, че е по-безопасно да я даде на скрап и , че живота на семейството му е в пъти по-важен, но той ми обяснява как нищо и нямало, а такива коли по пътищата (не само Хонда разбира се ) бол. Не ми се мисли какво става ако ти караш с 90-100, отсреща идва един такъв с 90-100 ( и двамата карате в ограничението!!!!) и на оня му се къса нещо по окачването или амортисьора влиза в багажника, ако друсне на някоя копка или неравност, как се овладява такава кола??????????? Защото на мен така ми се е късала полуоска предна дясна на Корола Е12 (известен проблем при този модел) от изгниване, карах някъде накъмто с 45-50 и добре, че нямаше нищо в отсрещното платно, ни ола,ни човек, ни тир - усещането е ужасяващо, никакъв контрол, самата полуоска се заклещи някак си и не мога да завъртя волана на никъде...............

Редактирано от honda_japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше се откачило някакво маркуче за масло към турбината и тя явно е пресъхнала - лошо ОТК.

Имам приятел с вехто ХС-90 - кара си го. Псува го от време на време, ама нали е монтъор - оправя си го.

ХС-60 е по-добро от Аутбека и Олроуда, спор няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олроуда е доста по-луксозен и по изпипан, като дизайн вътре, от трите по проходимост Аутбека е на 1-во място, после куатрото и после Волвото (това според мен).

ХЦ60 не е в класа нито на Аутбек нито на Олроуд, там е хц70.................

хц60 е в класа на Кю5 или Х3 на БМВ................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ръжди не ми се говори - гнием си, но на синчето Сивик е италианка и за сега е ОК.

Виж Моят Сивик - 86-ти набор е поизгнил и за това си чака реставрация. Не го смятам за безопасен за момчето, та му взех по-нов. :)

А за по-горе:

Краш тестовете се правят с 30% препокриване и поне в камионите от доста години там няма нищо опасно. За удар отзад в прицеп и самосфал вече е друго. Там гредата е ниско под борда, за да поеме максимално от масата на задният лек автомобил, щото влезе ли отдолу - морга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледам клипа с удара пак, виж , че при самия удар шоф.врата на камиона се отваря, а енергията е толкова голяма на удара, че рамката И стана на ФаФла, без да е имало пряк контакт по самата врата на камиона, тя се пада и високо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ceco_accord написа:

Не го смятам за безопасен за момчето, та му взех по-нов

Най-мъдрото решение, лошото е, че стандарта на живот, като цяло е нисък в Бг и много хора дори и да искат няма как да си заменят ръждясалата кола с по-нова (или поне НЕръждясала) и си ги търкалят, за съжаление ....................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабината все пак е метална, както и вратата, но са високо.

Станалото - станало. Да не задълбаваме с таз катастрофа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, honda_japan написа:

Най-мъдрото решение, лошото е, че стандарта на живот, като цяло е нисък в Бг и много хора дори и да искат няма как да си заменят ръждясалата кола с по-нова (или поне НЕръждясала) и си ги търкалят, за съжаление ....................

Аа, таз не си я давам! Ще се прави защото е истинска - без никакви екстри и прибамбаси.

Нема клима и хидравлика. Само 101 коня "пълна инжекция" на 805 кила кола. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...