ceco_accord 6015 #441 Отговорено 21 Август Преди 12 часа, galin_k написа: Идеята на легендата не мисля, че е за баш за семейна кола за 1-2 деца? Тя е за пътуване надалеч, просо защото не уморява, па който се събере в нея, да си почива. Големият град и е тесен и за евридейка там е ненужна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #442 Отговорено 21 Август Преди 7 часа, Legal написа: Така е Някой от Вас има ли впечатления от Волво ХС 60? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk По-добре недей. Волво отдавна не е това, което беше като надеждност, отделно частите са доста скъпи. Виж Тойота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #443 Отговорено 22 Август Аз също съм за Тойота, скъпи са доста, но има защо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #444 Отговорено 29 Август Няма да сменям Хондата, тя е вечно моя, обаче ми хвана окото тая Мазда 3. Явно е нов модел, защото oт 2022, 2023 моделите са хечбек, а не седан. На външен вид много прилича на Мазда 6, но са й по-малки габаритите. Има бензинки и хибриди. Някой има ли наблюдения за модела, мнение, проблеми и т.н. За 52,000 лв. бейсик комплектовка ми се вижда доста поносимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #445 Отговорено 29 Август Има ги и хеч, и седан. Сядал съм в такава - тесничка е и се усеща като схлупена къщурка. За тез пари, по-добре Civic 11, на 1-2 години и пробег 5-15 К. В него поне "се диша". Виж ги в мобилето ни, а най-добре седни в такава. Сигурно в шоурума на БТ ще имат налична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #446 Отговорено 29 Август Бих препоръчал и дизела на октавия и суперб след 2021 г. За междуградски цикъл е с доста приличен разход , вървеж и возия също не са лоши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #447 Отговорено 29 Август И аз съм съгласен с колегите, според мен в Маздата няма да се диша, много скосена изглежда. Пробвай я! Мисля, че ще е по-добре Сивика, Октавията също ми харесва, даже ми изглежда по-висок клас спрямо другите. За вървежа на дизела не ми се сравнява даже. Возих се в Октавия 2016 4х4 дизел 180кс - върви уникално, малък разход, не пуши, вътре широко спрямо бившата Акорд 8, въобще впечатлих се положително. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #448 Отговорено 29 Август Eх тия октавии. Много ги хвалят, много ги карат. Явно е добър автомобил и предлага добро съотношение цена-качество. Аз не мога да се отърва от мисълта, че си е ребрандиран фолксваген. Пасат с друга емблема. Само че и там са се изхитрили и слагат някаква торсионна греда по окачването май се казваше, а имало по-скъпа алтернатива, ама ги слагали, за да свалят цените. Другото, което ме подразни в Октавията е старт-стоп системата (да, има и по други автомобили). Туй чудо как гасне по кръстовищата, ужас. Сигурно и в Мазда 3 я има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #449 Отговорено 30 Август Има я навсякъде по новите коли - евро директива. Октавията е добра цена-качество сделка, докато излезе от гаранция. Имам френд-монтьор. 1 ден го заварих да си "скубе косите" и да разглабя половината кола, за да свали турбината - отдолу - отгоре, нема къ. Не му било за сефте с модела. Иначе Скаут версията ми харесва и не е на греда отзад, ама и тя ФауВе - от по-евтинките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #450 Отговорено 30 Август Старт стоп го има при всички, това да ти е проблемът Веднъж един колега беше написал във форума, че не всичко е здравина и издръжливост, кефът от вървене и комфорт е безценнен, та не може да се има всичко. За вървежът при немските може само да си мечтаем при японските. Един приятел сега си взе, Артеон 2024г 2лт бензин с турбина, 4х4, 7 степенен автомат - 280кс. Около ~ 5 сек до 100. Еми уникално изглеждащ самолет на цената на висок клас Туксон... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #451 Отговорено 30 Август преди 2 минути, galin_k написа: ... кефът от вървене и комфорт е безценнен ... Това са диаметрално противоположни неща, но е добре да ги има. Балансът обаче е труден и скъп, а в крайна сметка нормалният човек шофира нормално и рядко му се налага да ползва макс пауъра безпричинно, след като му се нарадва разбира се. Нещо като "златно правило" е 10 килограма маса на 1 конска сила е безопасна и достатъчна кола. Около 7 кг на 1 к.с. е вече рядко необходимо, но вдъхновяващо, а под 5 кила на 1 кон е "уеуе мауе" - глЕй кво мОем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #452 Отговорено 30 Август За какво ви е "вървеж", ама вие си знаете. На Акордеоня 156 коня винаги са ми били предостатъчно. Нито се състезавам, нито има пътища за това, пък и с многото коне как ще поставям рекорди по икономия. Ся пълно щастие няма, ама ако мога да си дефинирам "идеала" за нов автомобил, то той е по-малко електроника, повече класически компоненти. Ясно, че такова животно няма, ама да си кажа - седан, бензин (или хибрид), 6 степенна механична СК, горе-долу размерите на Акорда (може и малко по-малка), да няма старт-стоп система (че моя другар е два акумулатора назад, а стартера го ремонтира 5-6 пъти), да няма турбо, че не ми се ремонтират охлюви и да ги чакам да изстиват по бензиностанциите преди да загася двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #453 Отговорено 30 Август Е за вървеж не говорим като на спортна кола, а като натиснеш да тръгва. На мен при Акорда 8 -2лт ми липсваха едни 50кс. Аз карам внимателно и не бързо, но на извънградско, съм давал на 3та, много тежко това купе за този двигател беше просто. Иначе на магистралата е топ, залепва и върви прилично. Преди него бях с Пилота и Прелюда, яко е да имаш голям двигател, а ако е такъв, който не харчи много си е просто перфе. За това дадох за пример дизела или бенц турбо..това с изчакването е малко пресилено, не е голям охлюв на Импреза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #454 Отговорено 30 Август (Редактирано) Всяка по-така технология си иска своето. Дава, но и взема. Мен ме радва лекичкият Сивик 6 на синковеца 75 коня, но и Леджо, който има по толкова на всяко от 4-те задвижващи колела. Просто различни радости - малко шизофренично - явно живеят 2-мина в мен. Редактирано 30 Август от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #455 Отговорено 30 Август Какво ви е мнението за Мерцедес Е-класа.Година: 2011-2013 г.Автоматик.Бензин.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #456 Отговорено 1 Септември Навремето, за "Е" класата имаше такъв лаф : "Караш "С" класа - подържаш "S" класа... " Иначе предната ми харесва повече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #457 Отговорено 6 Септември A Honda Odyssey гледал ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #458 Отговорено 8 Септември Ако е към мен въпросът, не, не съм.Това е ван, а аз нямам интерес към подобен вид автомобили. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #459 Отговорено 10 Септември На 21.08.2024 г. at 18:17, Rakeem написа: По-добре недей. Волво отдавна не е това, което беше като надеждност, отделно частите са доста скъпи. Виж Тойота. Аз имам и то преки - преди Тойотата имах xc60 с D3 с Айсин 6 степенен автомат, сега имам и Тойотата и си закупих преди година отново хц60 но този път с Т6 и то , както и Тойотата са на газ, Тойотата е ръчка, Волвото е автомат 8 степенен на цет еф мисля.Сега по въпроса............ Тойота БЯХА надеждно, но вече не са чак толкова, Волво е една идея по-НЕНАДЕЖДНО от Тойота (и с двете Волва не съм имал абс.никакви проблеми, като на година съм правил по 40к.км, не по 4).Под надеждно разбирай НЕЧУПЛИВО!!!! и до там, ако искаш ще ти осигуря и двете да седнеш и само със сядането ще установиш десетки разлики в полза на Волвото, това със скъпите части е абсолютен мит, на Тойота или Хонда да не са евтини, а като прибавим и така вече толкова десетилетия лоша антикорозионна обработка и всичко отива в кофата. Нека обаче засегнем другата тема за НАДЕЖДНОСТ предвид уродите, каращи по пътищата и надрусаните изроди идващи срещу теб - е те тук вече Волво е несравнимо, ЗА МЕН марката Волво е в пъти по-надеждна от аналогичните си премиум алтернативи (Ауди Ку5,екс 3 на бмв и аналога от Мерц), салона вътре епо-красив с качествени пластмаси, в никой случай по - чуплива от тях, и разбира се е по-евтина за обслужване от трите, освен това рейта на каското е по-нисък, просто не се крадат или доста по-малко в сравнение с горните 3. Та в заключение - аз като съм сам и съм на къси отсечки до към 100-на км в посока съм с Тойотата, когато обаче съм със семейството си и пътувам дори и 30км в посока съм с Волвото, само ще вметна че дизеловото при 170 км/ч (колата беше 2011 ер дизайн) е в пъти (нарочно натъртвам на думата ПЪТИ!!!!!) по-тихо от Рав 4-та (която е 2012 бензин с 6 скорости) при нейна скорост 110-120, ти си прави сметката (към питащия за Волво хц60) колко и какви материали има вътре. Питай ме и защо при налична рав 4 (най-продавания СУВ в света и към момента в този сегмент), защо ОТНОВО си купих Волво и то пак хц60??? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #460 Отговорено 10 Септември А с ХЦ90 вече си пилот на самолет 😎 За мен то е семейната кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #461 Отговорено 10 Септември Лично на мен и първото и второто ХЦ90 не ми харесват, първото е много неманеврено иначе с прословутия Д5, V8 от Ямаха или дори по-малкия 3,2 бензин е много добър автомобил, някъде макар и рядко го има и с 2,9 турбина, но вече остаряха и те, при второто пластмасите са едно ниво по-ниско от първото, като качество. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #462 Отговорено 10 Септември На 10.09.2024 г. at 8:42, honda_japan написа: Ще ми е интересно да посочиш, с кое Волвото ХС 60 те убеди в по-голямата сигурност, която предлага, спрямо изброените други марки? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #463 Отговорено 10 Септември Има 2 фактора : субективвни и обетивни. Обективните - влизаш и гледаш представянето на тоя модел срещу конкуренцията, ама гледаш всичко вкл. и защита на пешеходците например, системата сити сейфти, която работи перфектно (знам за клипа с издънката, но това не ме топли, променили са тия неща), адаптивния круиз контрол за онези години, повечето немски премиуми 2009 не са и чували за него или го има само във върховите версии, моя беше базов с най-слабия мотор петцилиндровия д3 163 коня (слаб слаб, колко да е слаб на фона на бензиновия атмосфер на Тойотата - знам, че сравнението е некоректно)............и малко история - Волво е внедрило предпазния колан, не го патентова за да могат всички автомобилни производители да го използват с цел защита 9завидно благородна постъпка) Субективните - правя на година по между 60 и 80 хиляди километра общо с личните си автомобили, държа колата да е надеждна, тиха при висока скорост окачване, което да не ме изморява, да е логична и да не ме вкарва в излишни разходи, антикорозионната защита да е на много високо ниво и да има екстри. Имам гадния навик да обръщам голямо внимание на изработката на салона, обезшумеността и т.н. Но най-големия фактор - усещането, това няма как да го обясня - седни в такава кола (катедрала), затвори и всички врати и прозорци и си помисли харесва ли ти или не, покарай я, прецени си сам - това е супер субективно, като основни минуси на хц60 бих посочил два - големия радиус на завои и минуса на акумулатора и за д ане съм голословен ето едно клипче, което говори само за себе си, е не е хц60, 70 е но от една майка ги е раждала, предполагам ьц60-то ще е още по-безопасно, забележи как в края на клипа човека си отваря врата сам, без затруднения, нито той е пострадал нито дори рамката на врата. Това е P3 платформата на която е и моето хц. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #464 Отговорено 10 Септември Благодаря, че си направи труда да ми споделиш личното си възприятие от колата.Оценявам го.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #465 Отговорено 11 Септември Няма проблем, а това наистина е моето виждане на нещата от опит и шофиране на различни ес ю ви-та в точно този сегмент.Разбира се не налагам мнението си -лични впечатления са Всяка си има своите + и -, зависи какво искаш и търсиш и заделената сума не само за покупка , а и за обслужване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #466 Отговорено 11 Септември Пак гледам клипа, за пореден път и се чудя, как така остана без видими травми?В смисъл, в съзнание.На какво се дължи тази здравина?По сериозен метал ли има, някакви по различни защити....?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #467 Отговорено 11 Септември Виж как и къде се удря в камиона. А вратата само се пресегна да отвори. Дали успя не е ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #468 Отговорено 11 Септември Някъде имаше със секунда или 2 по-дълъг същия клип в който се вижда как отваря вратата, гледайки движенията му вътре (координирани) и как нервно изхвърли пластмасата нали не мислиш, че НЕ Е излязъл? Вратата няма никакви сериозни поражения, дори в най - тънката си част на рамката е почти непокътната, какво искаш да кажеш с това " как и къде удря камиона"? Не го разбрах това, смяташ, че удара е с малка сила или не го удря централно? Преди 1 час, Legal написа: По сериозен метал ли има, някакви по различни защити....? От всичко по много, освен това и много здрава инженерна работа и сметки за поемане енергията на удара и т.н. Преди 1 час, Legal написа: Пак гледам клипа, за пореден път и се чудя, как така остана без видими травми? Освен травмата, че се е стреснАл, след, като е заспал или се е заблеял преди това, е и якоя рана от удара на еърбега вероятно. Преди 1 час, Legal написа: На какво се дължи тази здравина? Според мен на първо място от гените, после от технологиите....................е понякога и за сметка на дизайна, този модел на мен лично особено отзад ми е доста грозноват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #469 Отговорено 12 Септември В Инстаграм, има много подобни клипчета с Волво, особено с XC90, цялото шаси е много здраво и солидно направено, гледал съм впечатляващи челни удари отзад в ремаркето на тир , където други коли се размазват тотално или директно отиват под каросерията му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #470 Отговорено 12 Септември Преди 17 часа, honda_japan написа: Някъде имаше със секунда или 2 по-дълъг същия клип в който се вижда как отваря вратата, гледайки движенията му вътре (координирани) и как нервно изхвърли пластмасата нали не мислиш, че НЕ Е излязъл? Вратата няма никакви сериозни поражения, дори в най - тънката си част на рамката е почти непокътната, какво искаш да кажеш с това " как и къде удря камиона"? Не го разбрах това, смяташ, че удара е с малка сила или не го удря централно? Здрави железа са Воловете, безспорно и общата скорост не е малка, но виж пораженията по камиона. Натрошени пластмаси от долната част на кабината, без удар в шасито, а предното колело сгази Волвото. И да, вратата му е открехната, та вероятно се отваря, но 100% водачът е жив и в кондиция. Харесвах много първото ХС-70. Бе купено ново от БГ. Пътувал съм с него по Европа и съм го карал. За шофиране не ме кефеше, но се возех почти удобно. Отзад е тясно, кожата са лъзга, а и багажникът е плитък. За дизел вървеше прилично, но му гръмна турбината. Оправиха я - нали бе гаранционно. След 10 г и на под 200000 км, собственникът му едвам го продаде. Девизът на Волво бил "Вечно твое" - така се шегуваше той, дорде го махна. Но скандинавското кино и дизайн, както и бренда в частност харесвам, освен периода в който бяха на Форд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #471 Отговорено 12 Септември И малко като жените - по повод Форд. Преди 10 г, като си търсех комби, тествах 1 Мондео, 2005-а, от Мото Пфое - не ми хареса. После си взех Акорд 2007-ма турер / 2,4 / АТ - съвсем друга кола, та макар и комби. Вчера френд ми остави да стопанисвам временно една Фиеста дизел, пак нейде на 20 години. Замина командировка с други хора, а тя не е за "до Европа и обратно". Возих се през деня - 20-тина км градско сигурно имам. Не тропа - поддържана е, не вози твърдо, но седя в нея като в баничарка. Дизелчето явно е слабинко, но турбинката го събужда на 2000 оборота, а на 3500 го приспива. Предавките 5, но длъжки. Викам си - Абее, за градо става. Сабале (за да не злоупотребявам с доверието), пак взех Сивика на синковеца, дето е поне с 5-6 г. по-стар - СЪВСЕМ ДРУГА КОНЦЕПЦИЯ. Седя ниско, колата лекинка, пъргава, не мисли, волана лекичък (а съм с гуми 195), само дето ходът на скоростния лост е по-дълъг от на Фиестата. Нито 1 друг позитив не намерих, а пазарната цена и на 2-та модела гледам еднаква. Мии, да си стои пред дом, поне докато момчето е ваканция, па после мое пак да я врътна, та да не будя Леджо - нек си лЕжи в гаражо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #472 Отговорено 12 Септември преди 21 минути, ceco_accord написа: без удар в шасито Шасито на тази скания идва по-нависоко и малко по-навътре, не са само пластмаси по камиона, мисля и част от радиаторите, по мое мнение Волвото нанесе сериозен удар на камиона, защото и самото Волво е почти 2 тона, като добавим и скоростта (естествено предполагам на тираджията му няма нищо), но пък нали се сещаш, че тенекии, шаси и т.н. в един камион от този клас са бая повече и по - дебели отколкото удар с друг лек автоНобил? А и , като съм гледал повечето краш тестове фронтално ги правят точно така с около 30% от площта на предницата (вероятно и челен удар на 100% симулират, няма как). Като цяло марката Волво не е добре позната у нас, много от майсторите я оплюват (некадърници, както оплюват и френските коли, но това е друга тема), читавите сервизи и гаражи за Волво се броят може би на пръстите на двете ръце, автомобил, като всеки друг от гледна точка на двигател и трансмисия, както и окачване не е космическа технология. На такова хц70 за да му гръмне турбина на тия километри има нещо странно, поддръжката извършвана ли е навреме? С който и да е дизелов мотор от тия години е бетон , възможно е да е и някакъв сериен дефект, но тия нямат кьопав мотор откъм надеждност , здравина и вървеж.Карал съм такова - на мен ми е удобно, отзад не е по-тясно от първия Олроуд с което се сравнява, за хлъзгавите седалки си прав и багажника е плитък - да така е, но е подвижен танк. Колкото дали се продава трудно - моето го продадох точно за 1 месец от пускането на обявата и то при високите цени на нафтата, та това е относително, а сегашното Т6 съм убеден, че ако го пусна за макс 2-3 седмици ще отлети, с пълна сервизна история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #473 Отговорено 12 Септември (Редактирано) преди 16 минути, ceco_accord написа: Сивика на синковеца, дето е поне с 5-6 г. по-стар Сравнението е некоректно, Сивика е в по-горния клас, фиестата е в класа на ДжаЗ и е редно да сравняваш с нея, като при такова сравнение аз бих взел твърдо Джаз-а пред тоя гаден Форд от тая година с уговорката Джаз-а да не е угнил, като райска ябълка по коледа (защото Джаз от тия години в 90% от случайте са леш) и да му е профилактирана кутията, че и там им е слабото място, иначе салона в джаза мисля е изпълнен с по-качествени материали и е по-красив конкретно спрямо тоя модел Фиеста. Относно продажбите - съсед има от 5-6 години Акорд комби 1-ва генерация 2008 година (май някакъв фейслифт), мотора е чук , дизелов, ръчна кутия, окачването е боНба, колата широка, удобна до момента в който ми обяснява, че нямало проблем за тия години откакто е при него да я закара на майстор да я кърпи по праговете, някакви захващания по задния мост били също яко изгнили и , като видях боНбетата на задните амортисьори ми прилошеЯ. Опита се да я продаде но без никакъв успех (колата изкърпена, направена, светулка), държа я в сайтовете една година, и си остана вечно негова. В цялата история най-лошото е, че вози жена си и децата си, че дори ходят и по почивки, обясних му, че е по-безопасно да я даде на скрап и , че живота на семейството му е в пъти по-важен, но той ми обяснява как нищо и нямало, а такива коли по пътищата (не само Хонда разбира се ) бол. Не ми се мисли какво става ако ти караш с 90-100, отсреща идва един такъв с 90-100 ( и двамата карате в ограничението!!!!) и на оня му се къса нещо по окачването или амортисьора влиза в багажника, ако друсне на някоя копка или неравност, как се овладява такава кола??????????? Защото на мен така ми се е късала полуоска предна дясна на Корола Е12 (известен проблем при този модел) от изгниване, карах някъде накъмто с 45-50 и добре, че нямаше нищо в отсрещното платно, ни ола,ни човек, ни тир - усещането е ужасяващо, никакъв контрол, самата полуоска се заклещи някак си и не мога да завъртя волана на никъде............... Редактирано 12 Септември от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #474 Отговорено 12 Септември Беше се откачило някакво маркуче за масло към турбината и тя явно е пресъхнала - лошо ОТК. Имам приятел с вехто ХС-90 - кара си го. Псува го от време на време, ама нали е монтъор - оправя си го. ХС-60 е по-добро от Аутбека и Олроуда, спор няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #475 Отговорено 12 Септември Олроуда е доста по-луксозен и по изпипан, като дизайн вътре, от трите по проходимост Аутбека е на 1-во място, после куатрото и после Волвото (това според мен). ХЦ60 не е в класа нито на Аутбек нито на Олроуд, там е хц70................. хц60 е в класа на Кю5 или Х3 на БМВ................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #476 Отговорено 12 Септември За ръжди не ми се говори - гнием си, но на синчето Сивик е италианка и за сега е ОК. Виж Моят Сивик - 86-ти набор е поизгнил и за това си чака реставрация. Не го смятам за безопасен за момчето, та му взех по-нов. А за по-горе: Краш тестовете се правят с 30% препокриване и поне в камионите от доста години там няма нищо опасно. За удар отзад в прицеп и самосфал вече е друго. Там гредата е ниско под борда, за да поеме максимално от масата на задният лек автомобил, щото влезе ли отдолу - морга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #477 Отговорено 12 Септември Сега гледам клипа с удара пак, виж , че при самия удар шоф.врата на камиона се отваря, а енергията е толкова голяма на удара, че рамката И стана на ФаФла, без да е имало пряк контакт по самата врата на камиона, тя се пада и високо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #478 Отговорено 12 Септември преди 1 минута, ceco_accord написа: Не го смятам за безопасен за момчето, та му взех по-нов Най-мъдрото решение, лошото е, че стандарта на живот, като цяло е нисък в Бг и много хора дори и да искат няма как да си заменят ръждясалата кола с по-нова (или поне НЕръждясала) и си ги търкалят, за съжаление .................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #479 Отговорено 12 Септември Кабината все пак е метална, както и вратата, но са високо. Станалото - станало. Да не задълбаваме с таз катастрофа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #480 Отговорено 12 Септември Току-що, honda_japan написа: Най-мъдрото решение, лошото е, че стандарта на живот, като цяло е нисък в Бг и много хора дори и да искат няма как да си заменят ръждясалата кола с по-нова (или поне НЕръждясала) и си ги търкалят, за съжаление .................... Аа, таз не си я давам! Ще се прави защото е истинска - без никакви екстри и прибамбаси. Нема клима и хидравлика. Само 101 коня "пълна инжекция" на 805 кила кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове