Jump to content
Vladi Jo

Странно тропане

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Притежавам CR-V 99, 147 к.с. и от няколко дни се чува странно тропане в задната част на автомобила. Най-добре се откроява при движение и като натисна съединителя до долу и след това пак го отпусна, при самото зацепване и разклащане на автомобила и се чува ужасно тропане, все едно някаква голямо желязо се намества; или при превключване между скоростите, ако пусна по-рязко съединителя. Мисля си, че не е от окачването, биалетки и разни тампони, защото минах през всякакви дупки, релси и всякакви такива и нищо не се чува тогава.

Обадих се на моя майстор, но ще успее да я погледне чак в края на седмицата. Аз се чудя дали не е нещо сериозно и дали да си я карам, или докато той не я провери да си стои, за да не направя някоя по-голяма поразия.

Някой има ли представа какво може да е и дали мога да я карам? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил ли си маслото на диференциала с оригинално на Хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я имам от 7 месеца и честно казано идея си нямам дали изобщо има масло в диференциала :) А какво е значението дали е обикновено или оригинално на Хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има значение , дали ще сипеш оригинално или  обикновено !

- В първия случай,сигурно ще ти изчезнат шумовете, тропането и т.н. от дифа (ако вече не е късно).

- А във втория случай, почти е сигурно, че следващата ти тема ще е : откъде да купя диф.

 

п.п. Има толкова много изписано за това тук във форума, обаче човек трябва да прочете това онова, от време на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, колеги, още днес ще се обадя на Бултрако, за да запазя час и сменя маслото. Само се надявам това да е причината за странното тропане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, маниаци, 

От снощи чета във форума какви ли не теми за диференциали, масла, капкови тестове и какви ли не още подробности за любимите ни Хонди. Моите уважения, но имам един въпрос - откъде намирате цялото това време да четете, пишете, запоявате часовника, правите подобрения и всякакви други. На мен ми отне цяла нощ да се лутам из всички теми и препратки към тях, с хилядите отговори и подобрения. И не преувеличавам - изобщо не съм спал и въпреки това не съм сигурен, че съм намерил това, което търся. 

Не искам да ме разберете погрешно - възхищавам Ви се, че имате времето и търпението - да описвате, да тествате, да се занимавате. Аз нямам време да си налея течност за чистачки от 1 седмица, а Вие описвате цял сложен процес за капковото мерене на маслото - пък кога да се изгаси двигателя, колко време след това да се вземе пробата, каква да е хартията, колко време да се суши..

И пак Ви казвам - не се заяждам или нещо подобно, само се чудя - КАК успявате колеги, маниаци, как го правите.. :) 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте сега, тропането еднократен удар ли е, или продължително, като яки вибрации.

 

Защото, ако е еднократен удар ("все едно някакво голямо желязо се намества"), малко съм скептичен да е прословутия проблем с маслото в задния диф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднократен удар е - всеки път, когато натисна съединителя по време на движение и после го отпусна се чува този силен и глух удар и след това колата продължава да си върви, без да има каквото и да е тропане или вибрации. Получава се и когато карам на 2-ра и набирам, за да вкюча 3-та, но вместо да включа, аз не натискам съединителя, а само връщам педала на газта. И тогава пак изтраква силно и след това си продължава да върви. 

Дано успявам да го обясня добре..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7/24/2018 at 13:35, Vladi Jo написа:

Колеги, маниаци, 

От снощи чета във форума какви ли не теми за диференциали, масла, капкови тестове и какви ли не още подробности за любимите ни Хонди. Моите уважения, но имам един въпрос - откъде намирате цялото това време да четете, пишете, запоявате часовника, правите подобрения и всякакви други. На мен ми отне цяла нощ да се лутам из всички теми и препратки към тях, с хилядите отговори и подобрения. И не преувеличавам - изобщо не съм спал и въпреки това не съм сигурен, че съм намерил това, което търся. 

Не искам да ме разберете погрешно - възхищавам Ви се, че имате времето и търпението - да описвате, да тествате, да се занимавате. Аз нямам време да си налея течност за чистачки от 1 седмица, а Вие описвате цял сложен процес за капковото мерене на маслото - пък кога да се изгаси двигателя, колко време след това да се вземе пробата, каква да е хартията, колко време да се суши..

И пак Ви казвам - не се заяждам или нещо подобно, само се чудя - КАК успявате колеги, маниаци, как го правите.. :) 

Започнал си от най-важното  - чел си, цяла нощ. За жалост малко от майсторите го правят. Но аз познавам четящ/и и съм горд с тях!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега както описваш проблеми ми прилича на задния тампон на мотора . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си прав и е тампон, а не е нещо свързано с диференциала. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Krasi-mir написа:

Чакайте сега, тропането еднократен удар ли е, или продължително, като яки вибрации.

 

Защото, ако е еднократен удар ("все едно някакво голямо желязо се намества"), малко съм скептичен да е прословутия проблем с маслото в задния диф.

 

Краси  дали е еднократен удар, дали многократен и така нататък, дали въобще е от дифа проблема, или пък от скорости, съединител, или от кардан, без да се чуе и усети, едва ли някой от разстояние може да каже точната диагноза.

А когато се купува "нова" кола, задължително се обслужва и ако не друго, то поне всички масла и филтри се сменяват.

Така че, нека колегата поне това елементарно нещо направи, пък ако няма ефект, после ще гадаеме . 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Съгласен съм с Емича за смяна на консумативи, но от опит с моята трошка(и аз го имам същия шум) залагам на кардан и по точно на карето което го държи в средата,ако е разбито и при рязко потегляне ще е същия удар и шум.

Успех с намирането на проблема.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си кардана(карета) и тампаните на мотора. Успех и пиши каква е развръзката:huh:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, момчета, опитвам се да ускоря виждането с моя майстор и след това ще пиша каква е била диагнозата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=228737                                              Ето можеш да започнеш с смяна на маслото на задния диференциал.Пуснал съм доста теми за обслужване на колата прочети ги Булграко ще ти взимат без мислено много пари за да ти развият два болта.

Според мен това тропат не е от диференциал което ве означава да не му смениш маслото.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, CARPERA said:

https://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=228737                                              Ето можеш да започнеш с смяна на маслото на задния диференциал.Пуснал съм доста теми за обслужване на колата прочети ги Булграко ще ти взимат без мислено много пари за да ти развият два болта.

Според мен това тропат не е от диференциал което ве означава да не му смениш маслото.

 

Колега CARPERA, от какво мислиш, че може да е тропането ( все още не съм ходил до майстора)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
27 minutes ago, Vladi Jo said:

 

Колега CARPERA, от какво мислиш, че може да е тропането ( все още не съм ходил до майстора)?

Когато си на канала майстора да гледа кардана и ти при запален двигател леко напред и назад см просто да се плучи лющкащо движение,   при мен аз съм с автоматична скоростна  се появява много слаб такъв шум но не съм го диагностициръл още от къде е предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях на майстор - оказа се, че висящият ми лагер е скъсан на две. Сега само да го сменя и продължавам :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Висящият лагер, който държи кардана по-средата :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/30/2018 at 5:41 PM, Vladi Jo said:

Висящият лагер, който държи кардана по-средата :) 

Ако може направи снимки да го видим  висящия лагер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля някой да ми препоръча майстор, който да ми смени висящия лагер на кардана - аз съм си купил лагера, само да го смени. Живея в района на Люлин и е добре да е човек, на когото може да се разчита. Оказа се, че не мога да намеря майстор, който да го направи.

Благодаря Ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Колега след като ти го сменят -направи кръгче и се услушвай , че аз бях взел някакъв незнайна марка от Балкан партс и около година ми свиреше като излитащ и кацащ самолет. Сега вече  не се чува,но беше доста дразнещо. По спомен като търсех тогава имаше само на Фебест и този който взех-уж Японски

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е Фебест и уж ми казаха, че е добър, но знае ли човек :) Благодаря ти - ще се ослушвам и се надявам да нямам проблеми.

Ще пиша какво е станало, след като някой все пак благоволи да ми го смени :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...