Jump to content
dakatabg

Оранжева лампа на маслото

Recommended Posts

Здравейте от няколко дена съм собственик на Honda CR-V 2008 година, смених маслото и филтрите, нямах време да отида на диагностика и сервиз. Трябваше да пътувам спешно за провинцията, тръгнаха с Хондата и на 50 километър ми светна оранжева лампа за маслото, спрях проверих маслото всички и беше наред, запалих колата лампата не светеше вече, но след 100 километра светна отново спрях погледнах маслото всичко беше наред, запалих лампата пак угасна, след 2 дена си тръгнаха от провинцията и всичко се повтори отново светване и след 5 минути не работещ мотор и лампата не свети след стотина километра пак светва. Моля за вашето мнение от какво се дължи това. Можели контакти на читав сервиз във София за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом маслото е там а свети,значи датчика за нивото е виновен и в него е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, жълтата лампа е за нивото на маслото. Най вероятно не е сипано колкото трябва. Маслото се мери на загрят двигател, гаси се и след три минути се вдига щеката, трябва да е на горна белязка. Така го пише в ръководството. Когато е малко нивото и нямаш масло от същото под ръка, трябва да се избягва рязкото ускорение. Няма страшно просто провери и си долей масло и се наслаждавай на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се е случвало, долях масло до горната белязка и от тогава не е светвала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих посъветвал колегата да вдигне нивото даже 2/3 мм над горният маркер.нищо няма да му стане на мотора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено, белезите на щеката, за проверка на маслото са два: MIN  и MAX.

Така че, както не е добре нивото на маслото да е под MIN, така също не е добре, да е и над MAX.

Ако има значение, си го пише и в книжката (ако маслото е над MAX, това може да доведе до сериозна повреда на двигателя). 

Дали е вярно,всеки да си решава сам.

Също пише, че ако светне жълтата индикация, трябва да се спре и загаси колата, да се изчака около 3 минути, след което да се провери нивото и ако трябва да се долее масло. След това тази индикация би трябвало да изгасне.

Ако всичко е в норма и пак светне, значи датчика за нивото е пътник.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва този датчик? Лесно ли се сменя?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е в сервиз казаха че датчика за нивото на масло е заминал. Датчика струва 45 лева. Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам. Колата е купена миналия четвъртък. Събота и неделя колата е минала 800 километра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 49 минути, dakatabg написа:

Колата е в сервиз казаха че датчика за нивото на масло е заминал. Датчика струва 45 лева. Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам. Колата е купена миналия четвъртък. Събота и неделя колата е минала 800 километра. 

Даа, веригата наистина е консуматив, и то какъв ... дано наистина да си подготвен .. минах процедурата преди седмица и малко .. може да рзгледаш темата "Смяна на вериги CR-V" там съм описал горе долу какво съм правил има и цени /свежи/. Успех и дано не си за верига, но ако все пак се налага, подбирай много внимателно сервиза, където да го направиш. :)

 

Редактирано от golfy
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dakatabg написа:

Колата е в сервиз......    

..... Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам.... 

 

В кой сервиз, защото в оторизираните на Хонда, едно от любимите им неща, да ти сменят веднага веригите (особено като те видят нов - с ново закупена кола втора употреба):).

Иначе когато си е за смяна , си се сменява и си е скъп консуматив.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, dakatabg написа:

Колата е в сервиз казаха че датчика за нивото на масло е заминал. Датчика струва 45 лева. Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам. Колата е купена миналия четвъртък. Събота и неделя колата е минала 800 километра. 

Ако е заминал датчика защо показва някаква индикация за ниво (по презумпция ниско).  Заминал датчик показва нищо,ама нищо.

Искай си старият и му измери стойностите.Аз не знам колко трябва да показва но с един мултицет в магазина винаги мога да ги проверя.

Виж дали няма да ти вдигнат нивото на маслото в което съм почти 99% сигурен.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз споделям мнението на Митко Йотов. В ръководството също пише, че ако след иконата с лейката има удивителен знак, придружен със звукова сигнализация, тогава търябва да се пеовери системата включително и датчика. Но доколкото разбрах е светнала само лампичката без ,, !”. Та долейте масалце по описания начин и то ще си покаже. За веригата, тя като е за смяна си се чува как трака, за 800км. чак пък толкова да се разтрака. Освен ако при покупката не сте и обърнали внимание, но това е от основните неща за гледане и слушане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло съм долял до максимума точно 6 литра, датчика ще сменя защото ми казаха от сервиза че е за смяна, струва за мен 25 лева с отстъпката. Веригата тракаше още когато взехме колата, от авто къщата каза че в Италия не е сменявана. Сервиза е на мой приятел в Горубляне. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казах още в началото че датчика е проблемен,от минимум до максимум ако е маслото не би трябвало да святка датчика.Вече ако е на минимума и преди него тогава.Нали за това са белязките,минималкото ниво на маслото с което може да се кара и следователно максималното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика на ниво на маслото на картера и минах 600 километра, лампата не е светвала повече.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, dakatabg написа:

Смених датчика на ниво на маслото на картера и минах 600 километра, лампата не е светвала повече.

А маслото до къде е сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.08.2018 г. at 6:54, Митко Йотов написа:

А маслото до къде е сега?

Маслото винаги си е било на максимум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, че датчикът за маслото от време на време прави проблеми. Загасянето на двигателя, изчакване и последващо запалване решават проблема. При мен двигателят е R20A2. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е заминал предпазител номер 15 от кутията при мотора-също свети жълтата лейка. Това за протокола;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен днес се получи същото. Маслото е на макс, предпазителя е здрав, но въпреки това мига и не се оправя изобщо. След като я угасих вчера всичко беше ОК, днес сутринта светеше вече като я запалих. Къде се намира въпросния датчил, за да бъде сменен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2019 г. at 19:06, Dyakov86 написа:

При мен днес се получи същото. Маслото е на макс, предпазителя е здрав, но въпреки това мига и не се оправя изобщо. След като я угасих вчера всичко беше ОК, днес сутринта светеше вече като я запалих. Къде се намира въпросния датчил, за да бъде сменен?

Датчика се намира на картера, източваш маслото и го сменяш отнема не повече от 20 минути. Датчика е най-евтин оригинален в Хонда, на мен ми излезе с отстъпката която ползвам 182 лева. Иначе има втора употреба по 100 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих проблема, след изчистване на грешката вече 3та седмица  няма ядове. Благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...