dakatabg 10 #1 Публикувано 15 Юли, 2018 Здравейте от няколко дена съм собственик на Honda CR-V 2008 година, смених маслото и филтрите, нямах време да отида на диагностика и сервиз. Трябваше да пътувам спешно за провинцията, тръгнаха с Хондата и на 50 километър ми светна оранжева лампа за маслото, спрях проверих маслото всички и беше наред, запалих колата лампата не светеше вече, но след 100 километра светна отново спрях погледнах маслото всичко беше наред, запалих лампата пак угасна, след 2 дена си тръгнаха от провинцията и всичко се повтори отново светване и след 5 минути не работещ мотор и лампата не свети след стотина километра пак светва. Моля за вашето мнение от какво се дължи това. Можели контакти на читав сервиз във София за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #2 Отговорено 16 Юли, 2018 Ами щом маслото е там а свети,значи датчика за нивото е виновен и в него е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #3 Отговорено 16 Юли, 2018 Здравей, жълтата лампа е за нивото на маслото. Най вероятно не е сипано колкото трябва. Маслото се мери на загрят двигател, гаси се и след три минути се вдига щеката, трябва да е на горна белязка. Така го пише в ръководството. Когато е малко нивото и нямаш масло от същото под ръка, трябва да се избягва рязкото ускорение. Няма страшно просто провери и си долей масло и се наслаждавай на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #4 Отговорено 16 Юли, 2018 И при мен се е случвало, долях масло до горната белязка и от тогава не е светвала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #5 Отговорено 16 Юли, 2018 Бих посъветвал колегата да вдигне нивото даже 2/3 мм над горният маркер.нищо няма да му стане на мотора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #6 Отговорено 17 Юли, 2018 Обикновено, белезите на щеката, за проверка на маслото са два: MIN и MAX. Така че, както не е добре нивото на маслото да е под MIN, така също не е добре, да е и над MAX. Ако има значение, си го пише и в книжката (ако маслото е над MAX, това може да доведе до сериозна повреда на двигателя). Дали е вярно,всеки да си решава сам. Също пише, че ако светне жълтата индикация, трябва да се спре и загаси колата, да се изчака около 3 минути, след което да се провери нивото и ако трябва да се долее масло. След това тази индикация би трябвало да изгасне. Ако всичко е в норма и пак светне, значи датчика за нивото е пътник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mochkov 8 #7 Отговорено 17 Юли, 2018 Колко струва този датчик? Лесно ли се сменя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #8 Отговорено 17 Юли, 2018 Колата е в сервиз казаха че датчика за нивото на масло е заминал. Датчика струва 45 лева. Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам. Колата е купена миналия четвъртък. Събота и неделя колата е минала 800 километра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #9 Отговорено 17 Юли, 2018 (Редактирано) преди 49 минути, dakatabg написа: Колата е в сервиз казаха че датчика за нивото на масло е заминал. Датчика струва 45 лева. Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам. Колата е купена миналия четвъртък. Събота и неделя колата е минала 800 километра. Даа, веригата наистина е консуматив, и то какъв ... дано наистина да си подготвен .. минах процедурата преди седмица и малко .. може да рзгледаш темата "Смяна на вериги CR-V" там съм описал горе долу какво съм правил има и цени /свежи/. Успех и дано не си за верига, но ако все пак се налага, подбирай много внимателно сервиза, където да го направиш. Редактирано 17 Юли, 2018 от golfy 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #10 Отговорено 17 Юли, 2018 Преди 1 час, dakatabg написа: Колата е в сервиз...... ..... Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам.... В кой сервиз, защото в оторизираните на Хонда, едно от любимите им неща, да ти сменят веднага веригите (особено като те видят нов - с ново закупена кола втора употреба). Иначе когато си е за смяна , си се сменява и си е скъп консуматив. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #11 Отговорено 17 Юли, 2018 (Редактирано) Преди 8 часа, dakatabg написа: Колата е в сервиз казаха че датчика за нивото на масло е заминал. Датчика струва 45 лева. Другото което трябва да сменя е веригата, това ми казаха от сервиза. Верига е консуматив така че го очаквам. Колата е купена миналия четвъртък. Събота и неделя колата е минала 800 километра. Ако е заминал датчика защо показва някаква индикация за ниво (по презумпция ниско). Заминал датчик показва нищо,ама нищо. Искай си старият и му измери стойностите.Аз не знам колко трябва да показва но с един мултицет в магазина винаги мога да ги проверя. Виж дали няма да ти вдигнат нивото на маслото в което съм почти 99% сигурен. Редактирано 17 Юли, 2018 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #12 Отговорено 17 Юли, 2018 И аз споделям мнението на Митко Йотов. В ръководството също пише, че ако след иконата с лейката има удивителен знак, придружен със звукова сигнализация, тогава търябва да се пеовери системата включително и датчика. Но доколкото разбрах е светнала само лампичката без ,, !”. Та долейте масалце по описания начин и то ще си покаже. За веригата, тя като е за смяна си се чува как трака, за 800км. чак пък толкова да се разтрака. Освен ако при покупката не сте и обърнали внимание, но това е от основните неща за гледане и слушане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #13 Отговорено 18 Юли, 2018 Масло съм долял до максимума точно 6 литра, датчика ще сменя защото ми казаха от сервиза че е за смяна, струва за мен 25 лева с отстъпката. Веригата тракаше още когато взехме колата, от авто къщата каза че в Италия не е сменявана. Сервиза е на мой приятел в Горубляне. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #14 Отговорено 18 Юли, 2018 Аз казах още в началото че датчика е проблемен,от минимум до максимум ако е маслото не би трябвало да святка датчика.Вече ако е на минимума и преди него тогава.Нали за това са белязките,минималкото ниво на маслото с което може да се кара и следователно максималното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #15 Отговорено 5 Август, 2018 Смених датчика на ниво на маслото на картера и минах 600 километра, лампата не е светвала повече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #16 Отговорено 6 Август, 2018 Преди 8 часа, dakatabg написа: Смених датчика на ниво на маслото на картера и минах 600 километра, лампата не е светвала повече. А маслото до къде е сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #17 Отговорено 7 Август, 2018 На 6.08.2018 г. at 6:54, Митко Йотов написа: А маслото до къде е сега? Маслото винаги си е било на максимум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #18 Отговорено 12 Септември, 2018 Потвърждавам, че датчикът за маслото от време на време прави проблеми. Загасянето на двигателя, изчакване и последващо запалване решават проблема. При мен двигателят е R20A2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 49 #19 Отговорено 2 Декември, 2018 Когато е заминал предпазител номер 15 от кутията при мотора-също свети жълтата лейка. Това за протокола 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #20 Отговорено 8 Февруари, 2019 При мен днес се получи същото. Маслото е на макс, предпазителя е здрав, но въпреки това мига и не се оправя изобщо. След като я угасих вчера всичко беше ОК, днес сутринта светеше вече като я запалих. Къде се намира въпросния датчил, за да бъде сменен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatabg 10 #21 Отговорено 22 Февруари, 2019 На 8.02.2019 г. at 19:06, Dyakov86 написа: При мен днес се получи същото. Маслото е на макс, предпазителя е здрав, но въпреки това мига и не се оправя изобщо. След като я угасих вчера всичко беше ОК, днес сутринта светеше вече като я запалих. Къде се намира въпросния датчил, за да бъде сменен? Датчика се намира на картера, източваш маслото и го сменяш отнема не повече от 20 минути. Датчика е най-евтин оригинален в Хонда, на мен ми излезе с отстъпката която ползвам 182 лева. Иначе има втора употреба по 100 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #22 Отговорено 26 Февруари, 2019 Оправих проблема, след изчистване на грешката вече 3та седмица няма ядове. Благодаря за отговора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове