ceco_accord 6746 #1761 Отговорено събота в 19:53 Ще ми требе време за тез всичките задачи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 282 #1762 Отговорено понеделник в 08:12 На 2.08.2025 г. at 20:06, ceco_accord написа: @HondaExplorer 13000 на газ и 80% извънградско не е прекомерно. Зависи и от скоростта де, но едва ли е прехвърлило с много 200 мото часа.... Да, точно заради преобладаващото извънградско си позволих да продължа след 10000км, иначе за моточасовете ако това е времето в което ми работи двигателя, само за последните два месеца и близо 6000км имам по 2 часа на ден каране ( ако това са моточасове то 120 мото часа, ако смятам 60 дни), като 60 часа от тях са задръствания. На 2.08.2025 г. at 19:35, dandilov написа: @HondaExplorer Сменил ли си го вече това масло, или мислиш да продължаваш да го тормозиш докато се предаде? Честно казано бих го карал поне до 150000 км така заради експеримента обаче вече е под средата на щеката и долях около 500мл. да го вдигна до горе и да го опресня. Сега вече ще избутам до 15000км, но не знам има ли смисъл да пускам тест при положение че около 15% от общия обем е опреснен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6746 #1763 Отговорено понеделник в 08:59 Ще се види как му влияе опресняването. Моето на 13600км за това е прилично чисто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 282 #1764 Отговорено понеделник в 09:29 Начи след 20 дена пускам тест на 15000км и решаваме ко прайм и дали да го добутам до 20000км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 889 #1765 Отговорено понеделник в 10:24 Това масло отдавна си е изпяло песента и не знам с каква цел го мъчиш. Да беше висок клас скъпо масло, да има смисъл да го държиш и изстискваш, но с това не си струва да си трошиш двг-то. В тия жеги + лпг-то, още 3000км не са никак малко, да не говорим за 7. Едно масло не е само чернилка в суспензия на лист хартия. Аз DXG-то ще го хвърля на 10к., при основно извънградско, макар че вече съм прежалил колата и се оглеждам за друга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6746 #1766 Отговорено понеделник в 10:35 (Редактирано) Аа, да предното дето смених на 13600км бе скъпо масло, та го жалех, ама и опреснявах, таа ... Но за извънградско няма да натрупа още много мт/ч, а те са важни. 10К смесено, не е като същите км пробег, но извънградско. Но капката на листа не е твърде показателна. Почне ли да ти тръпне при разтриване между пръстите - кофата. Редактирано понеделник в 10:37 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 889 #1767 Отговорено понеделник в 10:53 Този двигател ще се върти с около 3-4к.об/м., на това извънградско, което не е за подценяване, а точно оборотите определят под какъв товар работи двг-то. Тези мт/ч. за коли са много подвеждащи и не знам откъде тръгна тази тенденция. Принципно мт/ч се гледат на техника, която работи основно статично, примерно багер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6746 #1768 Отговорено понеделник в 11:25 Да, ТКМ техниката е на мото часове, защото работи предимно на стационарни обороти - каквито си писал. Аналогично е и извънградското в нормален режим. На моят автомат при 100 км/ч са 2000 об/мин, 140 са 3000. Освен при някой изпреварвания на които сваля предавки и оборотите моментно отиват на 5-6, това е работният диапазон на мотора. Вече градското е друга бира, но там се кара бавно и пак 2-3 хил/об/мин, та аз гледам мото часовете, защото те принципно ядат километрите и ресурса на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове