Jump to content

Recommended Posts

Ще ми требе време за тез всичките задачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.08.2025 г. at 20:06, ceco_accord написа:

@HondaExplorer 13000 на газ и 80% извънградско не е прекомерно. Зависи и от скоростта де, но едва ли е прехвърлило с много 200 мото часа....

 

Да, точно заради преобладаващото извънградско си позволих да продължа след 10000км, иначе за моточасовете ако това е времето в което ми работи двигателя, само за последните два месеца и близо 6000км имам по 2 часа на ден каране ( ако това са моточасове то 120 мото часа, ако смятам 60 дни), като 60 часа от тях са задръствания.

На 2.08.2025 г. at 19:35, dandilov написа:

 

@HondaExplorer Сменил ли си го вече това масло, или мислиш да продължаваш да го тормозиш докато се предаде? :)

 

Честно казано бих го карал поне до 150000 км така заради експеримента обаче вече е под средата на щеката и долях около 500мл. да го вдигна до горе и да го опресня. Сега вече ще избутам до 15000км, но не знам има ли смисъл да пускам тест при положение че около 15% от общия обем е опреснен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се види как му влияе опресняването.

Моето на 13600км за това е прилично чисто. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи след 20 дена пускам тест на 15000км и решаваме ко прайм и дали да го добутам до 20000км. :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло отдавна си е изпяло песента и не знам с каква цел го мъчиш.

Да беше висок клас скъпо масло, да има смисъл да го държиш и изстискваш, но с това не си струва да си трошиш двг-то.

В тия жеги + лпг-то, още 3000км не са никак малко, да не говорим за 7.

Едно масло не е само чернилка в суспензия на лист хартия. 

Аз DXG-то ще го хвърля на 10к., при основно извънградско, макар че вече съм прежалил колата и се оглеждам за друга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, да предното дето смених на 13600км бе скъпо масло, та го жалех, ама и опреснявах, таа ...

Но за извънградско няма да натрупа още много мт/ч, а те са важни. 

10К смесено, не е като същите км пробег, но извънградско.

Но капката на листа не е твърде показателна. Почне ли да ти тръпне при разтриване между пръстите - кофата.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател ще се върти с около 3-4к.об/м., на това извънградско, което не е за подценяване, а точно оборотите определят под какъв товар работи двг-то.

Тези мт/ч. за коли са много подвеждащи и не знам откъде тръгна тази тенденция.

Принципно мт/ч се гледат на техника, която работи основно статично, примерно багер.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ТКМ техниката е на мото часове, защото работи предимно на стационарни обороти - каквито си писал.

Аналогично е и извънградското в нормален режим.  На моят автомат при 100 км/ч са 2000 об/мин, 140 са 3000. Освен при някой изпреварвания на които сваля предавки и оборотите моментно отиват на 5-6, това е работният диапазон на мотора.

Вече градското е друга бира, но там се кара бавно и пак 2-3 хил/об/мин, та аз гледам мото часовете, защото те принципно ядат километрите и ресурса на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...