Jump to content
Sign in to follow this  
Markony

Капкови проби на двигателни масла

Recommended Posts

OLDoil13_06.24LEGEND.thumb.JPG.4628a29f176cf03bd0647284c5612bd8.JPGPila_OLDoil13_06.24LEGEND.thumb.JPG.cfe059388f5ed366df3756695a79f38a.JPG

 

Дори изглежда малко по-чисто от предната проба. Доливането и извънградското са го поизбистрили.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А на Сивика Шелчето как е?

Там не съм доливал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pila_1694901627_5-30kapka3_05.24civic.JPG.79e99f170f1edb88467e475ada98ffd5.JPG.3864975ec3fa2bf377618d53c78e9d02.thumb.JPG.fce0800a5af7179ec0208e4ea0933c06.JPGPila_OLDoil12_06.24civic..thumb.JPG.6c35f6d5cca353d6d0d0009dba472ee0.JPG

 

Също изглежда по-чисто, но! Я обърни внимание как си сканирал капките. Виж разликата във фона! От там идва и разлика в крайното изображение. На последната капка фонът е чисто черен, а на предната не е. За да може да се направят последователни, коректни сравнения, режимът и начинът на сканиране трябва да е един и същ! На тази от 4765км, излизат повече детайли.

Другото, което ми направи впечатление е, че снимките са софтуерно "смачкани" и излизат малко размазани в детайлите. През вайбър ли си ги прекарал преди това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скенер / кроп на скан-а (без корекции) / пейст в темата.

Не помня да съм пипал режим на скенера.

Размерите на самите капки са относително еднакво разляти и на размер аналогични, но последната е в по-малко като формат поле, ако има значение.

Но фактът че маслото е тъмничко за този пробег и време си остава.

5675 спрамо 0 километри:

IMG_20240615_111345.jpg

IMG_20240616_000418.jpg

Не са еднакво снимани, но за сравнение е същата щека и контрастът спрямо нея на старото.

Не знам дали си прав за филтъра - нямаше как да проверя.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това масълце много тихо!

Майстора вика - Чух че стартера въртя, ама моторът едвам се чува. ;)

IMG_20240614_073419.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Висок клас масло с РАО, естери и силен пакет противоизносни присадки. Абе, мехлем за "шестака" с големите бутала. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Четвърти тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France), че неусетно се извъртяха още над 1000 км

 

 

1)      Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;

2)      Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;

4)      Общ пробег на автомобила – 204277  км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 2872 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско – 90/10;

7)      Средна скорост n/a;

8)      Сезон на експлоатация –  от 25. 04. 2024;

9)      Моточасове – n/a ;

10)    Изразходвано гориво – LPG около 265 литра Gazprom (България),;

11)    Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 62 ;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;

14)    Доливане на масло – не

15)    Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км.  Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper)

 

P.S. Гурутата да се изкажат, че почва да ме гони параноя, никакви замърсявания не събира засега...

MOBIL.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чист, изправен и поддържан двигател, какви замърсявания очакваш да има?

Карай нататък да видим след 5000 км как ще е.

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, dandilov написа:

 

абе старая се, пък и карането на газ и предимно магистрално  напоследък сигурно има значение, просто досега не съм имал случай да не се посъбере нещичко за толкова километри с другите масла та затова...

Edited by kvd74
Не цитирай предходното мнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Капков тест 3

1.RAVENOL DXG 5W30 

2.Honda accord-K20Z2 2006г.

3.Общ пробег на автомобила-250230км.

4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 

5000км.

5.Цикъл извънградско/градско 70/30

6.Средна скорост,около 50 км/ч.

7.Сезон на експлоатация 01.04.24 //26.06.24

8.Мото часове около 110

9.Изразходвано гориво 450 л.газ и 75л.бензин.

10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л.

11.Доливане 150ml

12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂.

13.Въздушен "Blueprint"

14.Режим на използване лек.

15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 

16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,1мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 

17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна:D)температура.

18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия

IMG_0375.thumb.jpeg.7e754ccdafd547c3133b0c07005a3dfc.jpegIMG_0374.thumb.jpeg.f4bbdf7c9409719b271446ec9e2334a7.jpeg

Яко ей...!:thumbs1:

Edited by JHM
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробата е супер!

А каква е тая грапава хартия?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Принтерна,но най вероятно доста пресъхнала,защото стои в жапката,за бързи тестове:D! Иначе хартиите и картоните винаги имат лице и гръб,някои трудно се различават но е така(полиграфски)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината. Аз съм със същото масло на 13000км, ще капна след месец. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 28 минути, vespa написа:

 

Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината.

 

То това доливане ли е,близо е до статистическата грешка,щото гледам все да е на макс?Два пъти цялата дължина по магистрала "Марица"и с поддържане на 4500об.мин,това ще да е,поздрави:bye:!

Edited by JHM
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи си го гори....

П.с. Завари е , разбира се когато има условия след 5500-6500 на дълго с прилична скорост и тези 150мл ще са по Х3, сиреч имаш разход ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, stoyqn1989 said:

Значи си го гори....

П.с. Завари е , разбира се когато има условия след 5500-6500 на дълго с прилична скорост и тези 150мл ще са по Х3, сиреч имаш разход ;)

търся да купя дето на 6000 не "го гори", сиреч няма разход;):D

Edited by Тъмнозелен самурай G86-P
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, stoyqn1989 написа:

сиреч имаш разход ;)

Добре...!😉

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.

1)      Автомобил – Honda Accord 8,R20A3, 2.0-Ivte,ръчни скорости, 2012г.

2)      Масло – Ravena Oil  SSV 0w30 Закупено от Ato24.de

3)      Маслен филтър –Mann W-610/6 Въздушен –HERTH+BUSS;

4)      Общ пробег на автомобила –141209 км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -6838  км;

6)      Цикъл (извънградско/градско) – 80/20;

7)      Средна скорост – Незнам

8)      Сезон на експлоатация –  от 23.01.2024 до сега...

9)      Моточасове – Незнам

10)    Изразходвано гориво – LPG около 650 литра и Бензин А95 около 30 литра.(Не ги  броя вече)   

11)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след 200 км. магистрално каране и 3 км. градско. 10 мин. след  изгасяне

12)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,5-3,6 л.

13)    Доливане на масло – Около 200 мл. преди 600км.

15)    Режим на използване:Нормален и от време на време повечко газ.Като цяло колата се кара повече за дълги преходи по Магистрали.

16)   Предишно масло Ravena Oil 0w20 ECS

17)   Пробата е сушена 23 часа  И 45 мин. на стайна температура

18)  . Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката  я докоснах до хартията просто ,Малко подухваше и май не е най добрата проба)

19)  Други. Още ще карам има няма 2000 км. Дано да е станала добра проба,че ми е много интересно как се държи маслото.

CCI02072024_0002.jpg

CCI02072024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.06.2024 г. at 20:05, Тъмнозелен самурай G86-P написа:

търся да купя дето на 6000 не "го гори", сиреч няма разход;):D

Има ама не е Хонда ...Просто си горят, колкото и да не ни се иска..Не забравяй че от тук никой не кара като рейсЪр и има известен разход , ако караме все в лютеницата Хондата си сурка масълце ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MotoMK5

Скенерът не е настроен на фото режим, според мен. Изображенията изглеждат преекспонирани и не дават правилната картина след цветовата обработка. Офисната хартия нормално не излиза чисто бяла при сканирането, а малко синее. След цветовата обработка не трябва да излиза чисто черна.

Тук е обяснено как да се направят настройките на Windows-a и на скенера: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057520815

 

Pila_CCI02072024.thumb.jpg.ca25840fa991aa0f17db47faf2338924.jpgPila_CCI02072024_0002.thumb.jpg.24bbed5abd967bdf3f6a72dbb91f1e08.jpg

 

Капвай само по една капка на лист и се опитай да капне сама.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговора.

Уж го настройвах (понеже е нов) ама май не съм успял.

Ще пробвам със стария принтер(скенер) за следващата проба.

 

Edited by MotoMK5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Капков тест 1

1.RAVENOL FDS 5W30 от "ato24"

2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат.
3.Общ пробег на автомобила-

368 000км.
4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км.
5.Цикъл извънградско/градско 60/40.
6.Средна скорост,около 35 км/ч.
7.Сезон на експлоатация 10 месеца.
8.Мото часове около 200.
9.Изразходвано гориво 900л.газ и 180л.бензин.
10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л.
11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л.
12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china).
13.Въздушен "jakoparts".
14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти.
15.Предишно масло- Ravenol fds,ravenol fo 5w30 Mobil1 super 5W30 A5 B5.
16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 
17.Сушена е 24ч.,на стайна температура.
18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.972668615_RavenolFDS5W308000km001.thumb.jpeg.4e67d0b40903baf503d411ea5bd643ce.jpeg1864896433_RavenolFDS5W308000km002.thumb.jpeg.375bb2e2c3b37936761120a6ed97a167.jpeg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много добре за 8000км. Леки замърсявания, почти не се забелязват частици от износване.

Тази проба на кого е? При теб имаше доста тежки частици за 7000км.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

На приятел с 8-ма 2.4 и трето масло след основен ремонт,поради много висок разход на масло.

Незнам дали не трябваше да започне с нулев визкозитет или нещо от сорта на 5W20?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре си е. Може да пробва DFE 0W-20, ако е решил проблема с разхода.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/2/2024 at 8:02 PM, stoyqn1989 said:

Има ама не е Хонда ...Просто си горят, колкото и да не ни се иска..Не забравяй че от тук никой не кара като рейсЪр и има известен разход , ако караме все в лютеницата Хондата си сурка масълце ..

Тъй де дет са в лютеницата и не горят😉...да не са нещо ВАГинално случайно😆...има и други лютеници "без разход"😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е Ваг, те и те не спират да горят , особено новите тфси шитни :)...Френска кола е , с двигател построен съвместно с Нисан , ако се досещаш...

Найстина, нямам за цел заяждане или провокация, но си има коли харчещи масло дори след ремонт и си има коли , които нямат разход , независимо от стила на каране( Естествено да са поддържани добре , не от мърлячи) :bye:

 

Edited by stoyqn1989

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

По спомен сивика на сина ти има ребилд на мотора ..Мисля че Бранко ви го беше правил..Поправи ме ако греша.....За тези 422000 кмра :lol: едва ли има не отваряна Хонда ...Карайте е със здраве , още толкова!

 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Off Topic

Фена го ребилдва преди 13000 км. Преди това харчеше 1л на 2000 км.

Бранко няма време за таквиз щуротии.

Няма перпетум мобиле, а и в ерата на Е-мобилите, опитите спряха, та ще живеят само вехтите ДВГ-та.

 

Другият ми ДВГ не е отварян, но той си е конструиран за милионник.

IMG_20240707_224248.jpg

IMG_20240615_154719.jpg

Edited by ceco_accord
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, stoyqn1989 said:

Не е Ваг, те и те не спират да горят , особено новите тфси шитни :)...Френска кола е , с двигател построен съвместно с Нисан , ако се досещаш...

Найстина, нямам за цел заяждане или провокация, но си има коли харчещи масло дори след ремонт и си има коли , които нямат разход , независимо от стила на каране( Естествено да са поддържани добре , не от мърлячи) :bye:

 

Бе Рено ли, Нисан ли, опъни го в червения сектор на магистралата за по-длъжко пък сетне гледай

Edited by Тъмнозелен самурай G86-P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

6 год вече колега...Не искам да пиша глупости, не е са хвалба предвид ситуацията с високите скорости в страната....мотора е турбиниран над 205 коня бензин и маслото на щеката не мърда за 8000кмра( Задължително сменям , не чакам до 10К)).Кара се само с Адинол 5/40 , дават това масло за F4R800 мотора...чугунен блок , ако има въобще значение...Колата е карана 80% на пълната газ ..но не искам да изпадам повече в подробности...

П.с. Никога не е отварян мотора !

Автомобила се кара 90% само извън града и не се икономисва бензин !

 

Edited by stoyqn1989
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първа кръв с новото олио.

 

1)      Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.;

2)      Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011.

4)      Общ пробег на автомобила – 355361 км.

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1275 км .

6)      Цикъл -  извънградско над 91%  + 9% градско.

7)      Средна скорост за пробега  - 72 км/ч

8)      Сезон на експлоатация –  12.06.2024 - 11.07.2024 . Ползвано общо 5 дни.

9)      Мото часове – около 14 мото часа извънградско + около 3 градско - ОБЩО 17 м/ч.

10)    Приблизително изразходвано гориво – над 153л. газ + поне 5 мин на А 95 - на око.

11)    Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 250 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура.

12)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л.

13)    Доливане на масло в пробата - НЕ.

14)    Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi .

16)   Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа 

Ravenol  DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. 

Ravenol  SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч.

IMG_20240614_073419.jpg.8ec8a06d70de5fceef6e9f3848cb76a5.jpg

449903857_1625154178348434_8986878884883229472_n.jpg

449962337_1203605527439559_7508464244874475691_n.jpg

450475023_1807180783140870_8817606998589185593_n.jpg

new oil 11.07.24 LEGEND.JPG

449489590_501787662342279_7914801582476132523_n.jpg

449610963_3639048753028522_768174041607583428_n.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

newoil11_07.24LEGEND.thumb.JPG.a330eddbda7503a9df957ec6556c85be.JPGPila_newoil11_07.24LEGEND.thumb.JPG.029d426755e429d6d0b047449694792f.JPG

 

Всичко е о.к. Маслото си е сравнително чисто, както се вижда и от снимката на щеката. В начален стадий се заформя ядро, както и започва да се насища дифузната зона. Това го отдавам най-вече на несливаемия остатък, който при теб хич не е малък!

image.thumb.png.7c7705fd9cb874fcb72d5e25c15e13d8.png

По сервизни данни, трябва да налееш 4,3 литра (service fill), а ти си налял само 3,7 литра. Къде са останалите 0,6 литра?

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз по навик не наливам на макс.

До минутка след гасене нивот по щеката е 2-3 мм над минимума.

10-15 мин след гасене нивото се покачва към средата. След дузина часове до сенонощие, все още продължава да се покачва, но е над средата, а вече след седмица - две се е стекло каквото може.

Снимката с най-високото ниво е преди последното пътуване и колата не бе палена 3 седмици.

Не знам къде толкова се бави това масло по пътят си надолу, но е факт, а и масленият му филтър не е на двигателя, а от страни - висящ пред дясната полуоска. :)

IMG_20240709_184440.jpg

IMG_20240710_073209.jpg

IMG_20240709_182753.jpg

Иначе ето колко е останало от 5-те литра в тубата.

А и гледам е свежо производство. Налял съм го 55 дни след бутилирането. ;)

IMG_20240713_162240.jpg

IMG_20240713_162401.jpg

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 36 минути, ceco_accord написа:

Не знам къде толкова се бави това масло по пътят си надолу

Двуглавият змей, докато източи главите. Но въпреки това, колко ли време трябва да се точи маслото, при смяната, за да може да побереш 4,3 литра...?

Странна работа...:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мога да му хвана логиката.

Те това ниво е от преди 20-тина минути. Тоест 44 часа след гасенето на мотора. Колата не е палена и местена от водоравното ниво в гаража - демек - еднакви други условия.

Ще си отлежи там и ще го проверя след няколко седмици, без да я паля.

IMG_20240713_162639.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.07.2024 г. at 9:21, ceco_accord написа:

12)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л.

А какво ти беше източеното количество старо масло?То също е показателно,винаги го гледам преди да наливам,доливам.Аз бих го почерпил с още 500ml.;) от жълтата туба!

Голямо магаре е все пак!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм мерил излятото, но нивото му по щеката бе по-ниско от сега.

Обаче 500мл ще му е множко. Може би ще ливна тея 200 над литъра, преди отпускарското пътуване. Но да видим дали ще се вдигне още до тогава.

Edited by ceco_accord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Пети тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France)

 

1)      Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.;

2)      Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30

3)      Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ;

4)      Общ пробег на автомобила – 208481  км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7076 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско – 90/10;

7)      Средна скорост 57,5 км/ч;

8)      Сезон на експлоатация –  от 25. 04. 2024;

9)      Моточасове – 123 ;

10)    Изразходвано гориво – LPG около 630 литра Gazprom (България),;

11)    Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 146.5 ;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура, че и отгоре;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л;

14)    Доливане на масло – не, спад от около 2-3 мм

15)    Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км.  Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper).

MOBIL.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...