JHM 1789 #1601 Отговорено 26 Юли Off Topic На 23.07.2024 г. at 11:30, Тъмнозелен самурай G86-P написа: (Office 1 Laser Copy Paper). Да не би да няма целулоза в тази хартия…!Ни замърсяване,ни ядро ,ни дявол?Чиста работа… Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 324 #1602 Отговорено 26 Юли 3 hours ago, JHM said: Hide contents Да не би да няма целулоза в тази хартия…!Ни замърсяване,ни ядро ,ни дявол?Чиста работа… Ми знам ли. То и хартиите като маслата май😆. Ще капна с новото и ако е пак така ще трябва да я сменя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 324 #1603 Отговорено 30 Юли Здравейте, Първи тест с масло LIQUIMOLY SPECIALTEC DX1 5W-30+LIQUI MOLY OIL ADDITIV MOS2 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – LIQUIMOLY SPECIALTEC DX1 5W-30+LIQUI MOLY OIL ADDITIV MOS2 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 209267 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 465 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост n/a; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 07. 2024; 9) Моточасове – n/a ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 40 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.40 / 4.3 л.) ≈ 0,9 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура, че и отгоре; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л + добавката; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 350 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Euro Copy Paper) P.S. Смених хартията заради съмнения при пробите от предходното масло. Бързото потъмняване и видът на ядрото на 475 км ги отдавам на добавката. Ще се следи нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1604 Отговорено 30 Юли (Редактирано) Румене, Моля те, изхвърли тая простотия възможно най-скоро от двигателя. И промии с евтино масло, преди да налееш следващото целево. Има много писано за MOS2 на Лики Моли. И в немският форум също. Това не е "триядреният" молибден в състава на съвремените масла. Опасявам се, че ще убиеш качествата на SPECIALTEC DX1. Негативите са повече от позитивите с тая добавка. MOS2, до колкото знам, са го слагали на рали автомобили, защото намалява триенето при екстемни режими и температури. Но оставя отлагания. А при рали автомобилите, ремонтът на двигателя е като "консуматив". Твоят двигател е като нов. Защо насила искаш да го скапеш? Редактирано 30 Юли от dandilov 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 324 #1605 Отговорено 30 Юли Ами предложи ми го, където сменям маслото винаги, стар масладжия, но мога и да сменя, жалко, че не се посъветвах, ама стана експромт. Имам и промивно масло, тогава ще го ползвам и ще сложа ново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1606 Отговорено 11 Септември (Редактирано) Втора капка с новото олио. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 357082 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2995,6 км . 6) Цикъл - извънградско над 93% + 7% градско. 7) Средна скорост за пробега - 73 км/ч 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 09.09.2024 . 9) Мото часове – около 36 мото часа извънградско + около 5 градско - ОБЩО 41 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 370л. газ + поне 10-тина мин. на А 95. Аа, сложих и 10л 100 октанов - за ГТП-то. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 270 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Около 250 мл. след първата капка и преди последвалият пробегът от 1720 км. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч. Редактирано 11 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1607 Отговорено 11 Септември Чистота! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #1608 Отговорено 12 Септември Капков тест 4 1.RAVENOL DXG 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-254300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 //12.09.24 8.Мото часове около 180 9.Изразходвано гориво 850 л.газ и 90л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане 150ml 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,1мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна)температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Ще обмислям следващия тест кандидат,кой ще бъде? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1609 Отговорено 12 Септември (Редактирано) 1) Автомобил – Honda Jazz, 1.4 i-DSi, 2005г. 2) Масло - RAVENOL DXG 5W30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 4) Общ пробег на автомобила – 217659 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7850 км. 6) Гориво – Бензин 95. 7) Цикъл - тежък, предимно градско и на къси разстояния. 8) Средна скорост за пробега - n/a 9) Сезон на експлоатация – 13.05.2023г. - 07.09.2024 . 10) Мото часове – n/a 11) Приблизително изразходвано гориво – n/a 12) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 6 км градско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 14) Доливане на масло в пробата - НЕ. Стои като залепено на максимума, след основен ремонт преди 17672 км. 15) Други - Пробата е сканирана на Epson Perfection V19, 600dpi . Попрезорило се е маслото, с оглед на тежкия режим и беше сменено. Редактирано 12 Септември от dandilov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1610 Отговорено 12 Септември Off Topic Е, та то гони 300 мото часа, 16 месеца и е без доливки. Здрав е тоз DXG бленд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1611 Отговорено 13 Септември Малко, нагледно представяне как една и съща проба може да изглежда различно при различни условия и при различно време на сканиране. Пробата е взета на лабораторна филтърна хартия, с плътност 84 г/м2 и филтрираща способност на частици до 2 - 3 microns. 1. Първа снимка (отляво), взета 24 часа след сушенето и сканирана с подложен гръб от лист офисна хартия А4. 2. Втора снимка (в средата), сканирана след 5 денонощия, с подложен гръб от лист офисна хартия А4. 3. Трета снимка (отдясно), сканирана след 5 денонощия, без подложен гръб от лист офисна хартия А4. При първите две снимки се вижда как при един и същ начин на сканиране, изгледът на пробата се променя, поради престояването на пробата повече от 24 часа. Другото, на което трява да се обърне внимание е как влияе балансът на белия цвят, поради различните условия на сканиране на пробата. В случая - с лист А4 зад пробата ( снимката в средата) и без лист А4 (снимката отдясно). Ето и как изглеждат изображенията без инверсната обработка: Ясно се вижда как офисната хартия не е истинси "бяла" при сканирането, а леко синее. Това оказва влияние и на окончателнто изображение. Ако не се лъжа, офисната хартия съдържа минимално количество хром, който и придава съответната твърдост, плътност и здравина. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1612 Отговорено 16 Септември (Редактирано) Лятото свърши - момчето замина, но капнах Първа кръв и от Сивика. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – 5W-34 - микс от 2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 1,2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40. 3) Маслен филтър – BLUE PRINT ADH22114. 4) Общ пробег на автомобила – 423399 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1399 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 50% / 50% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 12.06.2024 - 13.09.2024 9) Мото часове – около 45 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 110л газ + някой литър А 95. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 10 км градско от напълно загрял мотор и съхна 24 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,2 л. Без доливане на масло за периода. Нивото - "Сон Шон Жмо". 13) Угар на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40, предно - SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км. Редактирано 16 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1613 Отговорено 16 Септември Едното странно нещо е, че започва да заформя ядро още на 1400км. Тоест наличие на тежки частици. Другото, което забелязвам на основното изображение е, че скенерът не е сканирал равномерно цялата хартия. Отгоре и отдолу има някакъв по-тъмен нюанс, а в средата, където е капката, хартията е по-бяла. Това го забелязах и на пробата на Legend-а по-горе. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1614 Отговорено 16 Септември (Редактирано) За сканирането имам идея - ще проверя дали е така. Капката - градско, на къси разстояния така явно става. От тея 45 мото часа, само 1/5-а (9 м. ч.) е извънградско, в рамките на 2 дена. Останалите 760 км - 3 месеца евридейка, без да види "край на населено място". Редактирано 16 Септември от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1615 Отговорено 17 Септември Преди 23 часа, dandilov написа: Едното странно нещо е, че започва да заформя ядро още на 1400км. Коригирам се! Проверих една моя проба със SHELL HELIX ULTRA на сивик-а от преди време. Изглежда подобно. Всичко е о.к. с оглед на тежкият режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1616 Отговорено 25 Септември (Редактирано) Набръзко, нови 971 км за 1 ден, та снощи като се прибрах, рекох да капна 3-та капка, защото половината път бе "на форсаж", че бързах. Харча ресурса на маслото, ама намалявам средният разход на гориво и качвам средната скорост - Trip B от борда е нулиран с наливането на маслото, което си е SUPER. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 358053 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3966,6 км . 6) Цикъл - извънградско 95% / 5% градско. 7) Средна скорост за целият пробега на маслото - 76 км/ч. Преди да вляза в София бе 79, ама столицата я съсипа. 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 24.09.2024 . 9) Мото часове – около 46 мото часа извънградско + около 6 градско - ОБЩО 52 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – 480л. газ + поне 10-тина мин. на А 95. Последните 30 км бях на бензин (поне 3 л.), понеже исках да пресуша газта до 0. Споменавам го в случай че има значение за капката. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след последният етап от пътуването (125 км извънградско) и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Около 250 мл. след първата капка и преди последвалият пробегът от 1720 км. Преди последното пътуване не съм доливал и в тази 3-та капка няма свежо масло. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . Преместих листът в другия край на скенера. Дани - сега мисля че е ОК? 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч. Редактирано 25 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyqn1989 14 #1617 Отговорено 26 Септември Off Topic Що се занимаваш с глупости,а не отвориш и си направиш мотора 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1618 Отговорено 26 Септември Промяната е в баланаса на белия цвят в сканираната снимка. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1619 Отговорено 27 Септември Мда. В маслото и не очаквах промяна - за 970 км, но само 11 мото часа. Продължаваме напред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1620 Отговорено 27 Септември На 26.09.2024 г. at 10:17, stoyqn1989 написа: Скрий съдържанието Що се занимаваш с глупости,а не отвориш и си направиш мотора От всяка тема има смисъл, но само за тези на които им е полезна. В темите участват хора, отделили от времето си, с принос за други. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #1621 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) Здравейте, Малко отсъствах, че нямах условия да правя проби. Сега си разработвам технологията по вземане на проби вкъщи, затова снимките са малко различни. До сега го правих в работно време 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Yacco Lube GDI 5w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 86 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60%; 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 01.06.2024-17.10.2024 г.; 9) Моточасове – около 210; 10) Изразходвано гориво - около 550 л бензин A100; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4 л; 13) Доливане на масло – 250 ml; 14) Други – предходно масло Amsoil Signature 0w30 сменено на 3000 км; Последни проби за сравнение: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/page/39/?tab=comments#comment-1057640491 Редактирано 18 Октомври от Bizzito 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1622 Отговорено 18 Октомври (Редактирано) Сканираното изображение не е коректно. Офисната хартия трябва да изглежда малко сиво-синкава на основното, сканирано изображение, а при теб изгледа чисто бяла. Моля, обърни внимание как изглеждат двете обработени изображения. Фонът на 5000 км. е чисто черен, а не трябва да е така при офисна (принтерна) хартия. Трябва да изглежда така: За фона става въпрос, а не за капката. Моля, постарай се да оправиш настройките на скенера, на фото режим, за да излязат нещата както трябва. Както беше посочил emod в една от темите за капковите проби: Редактирано 18 Октомври от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #1623 Отговорено 19 Октомври Аз имам такава, по принцип се мъчих да го направя бял фона. Играх си с настройките, постигам само два режима, бял фон и това: Честно казано и двата не ми харесват, затова и ги правих на служебния скенер до сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 324 #1624 Отговорено 19 Октомври (Редактирано) Мдам, по рано и аз имах проблем с хартиите, не образуваха никакво ядро почти до самия край...май и те като маслата с тия рециклирани изпълнения, след като си смених хартията и се оправиха нещата...мисълта ми е дали има начин да се разбере каква точно да е копирната хартия, за да няма проблеми ? Редактирано 19 Октомври от Тъмнозелен самурай G86-P 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #1625 Отговорено 19 Октомври преди 45 минути, Тъмнозелен самурай G86-P написа: Мдам, по рано и аз имах проблем с хартиите, не образуваха никакво ядро почти до самия край...май и те като маслата с тия рециклирани изпълнения, след като си смених хартията и се оправиха нещата...мисълта ми е дали има начин да се разбере каква точно да е копирната хартия, за да няма проблеми ? И това го има но тази специално ми е нарязана още от миналата година от офисната. Така че хартията е същата, скенера е друг и се вижда разликата. Може да се сравни с линка който съм дал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1626 Отговорено 19 Октомври (Редактирано) Преди 6 часа, Тъмнозелен самурай G86-P написа: каква точно да е копирната хартия, за да няма проблеми ? "Premium Quality Office Printer Paper" @Bizzito Изображението тук изглежда по-правилно, но е размазано. Не мога да кажа на какво се дължи това. Дали пробата е сканирана на 600 dpi? Иначе така представено, маслото изглежда супер за 5000 км. Но ти си и на газ все пак. Добре върви GDI-то за сега. Редактирано 19 Октомври от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #1627 Отговорено 19 Октомври Аааа ще го сменям скоро, 210 моточаса вече, стига му толкова. Не съм на газ, на бензинче съм. Напоследък даже зареждам 100 октана, не защото има някакъв смисъл за тази кола, а защото сега е евтин и през уикенда на инса ойл ми идва 2.60-2.70 лв/л. На 600 е сканирана снимката. И преди съм пробвал на този скенер, не се получават нещата нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1628 Отговорено 19 Октомври Еееей, свикнахте на цени по 2.60-2.70 лв/л. за 95 и сега 100 ви се вижда евтин... А капката изглежда супер, ако е на бензин и ако е сканирана правилно. Замисли се, дали да го сменяш. Поне 250 м.ч. му направи. По изгледа на пробата де. Ако е правилно взета и сканирана. Друго не мога да посъветвам. Това, което си представил, изглежда супер. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1629 Отговорено 19 Октомври Има живот още в него, макар да е предимно градски, но пък там не вижда високи обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1630 Отговорено 8 Ноември (Редактирано) Снощи, след 616 км пробег, рекох да капна 4-та капка, че маслото стана на 100 мото часа. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 361390 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7303 км . 6) Цикъл - извънградско 98% / 2% градско. 7) Средна скорост за целият пробега на маслото - 73 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 7.11.2024 . 9) Мото часове – 90 извънградско + 10 градско - ОБЩО 100 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – 840л. газ + поне 10л. А 95. 11) Пробата е взета 3 мин. след последният етап от пътуването (155 км извънградско) и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. 2 х 250 мл. след първата капка и някъде на 6000 км. Преди последното пътуване не съм доливал и в тази 4-та капка няма свежо масло. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч. Редактирано 9 Ноември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #1631 Отговорено 9 Ноември Супер си изглежда маслото, но не знам какво правиш с баланса на белия цвят. И при трите е различен, а това играе номера при рзглеждане на детайлите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #1632 Отговорено 9 Ноември Нищо не променям по скенера. И хартията е същата. Не знам що така. Важно е маслото и ДВГ-то. Пак ще капна и сканирам около 10К. Ако продължавам в същия дух на пробег, тва Равенолче ще излезе "лонг лайфче". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 324 #1633 Отговорено вчера в 11:17 Здравейте, Първи тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – PURFLUX A1752 ; 4) Общ пробег на автомобила – 214500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 360 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост ≈ 103 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 3,5 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 33 литра ЕКО (България),; 11) Kтм = (л.33 / 4.4 л.) ≈ 7,5 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове