dandilov 2656 #1561 Отговорено 15 Юни Дори изглежда малко по-чисто от предната проба. Доливането и извънградското са го поизбистрили. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5559 #1562 Отговорено 15 Юни А на Сивика Шелчето как е? Там не съм доливал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2656 #1563 Отговорено 15 Юни Също изглежда по-чисто, но! Я обърни внимание как си сканирал капките. Виж разликата във фона! От там идва и разлика в крайното изображение. На последната капка фонът е чисто черен, а на предната не е. За да може да се направят последователни, коректни сравнения, режимът и начинът на сканиране трябва да е един и същ! На тази от 4765км, излизат повече детайли. Другото, което ми направи впечатление е, че снимките са софтуерно "смачкани" и излизат малко размазани в детайлите. През вайбър ли си ги прекарал преди това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5559 #1564 Отговорено 15 Юни (Редактирано) Скенер / кроп на скан-а (без корекции) / пейст в темата. Не помня да съм пипал режим на скенера. Размерите на самите капки са относително еднакво разляти и на размер аналогични, но последната е в по-малко като формат поле, ако има значение. Но фактът че маслото е тъмничко за този пробег и време си остава. 5675 спрамо 0 километри: Не са еднакво снимани, но за сравнение е същата щека и контрастът спрямо нея на старото. Не знам дали си прав за филтъра - нямаше как да проверя. Редактирано 15 Юни от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5559 #1565 Отговорено 16 Юни Това масълце много тихо! Майстора вика - Чух че стартера въртя, ама моторът едвам се чува. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2656 #1566 Отговорено 16 Юни Висок клас масло с РАО, естери и силен пакет противоизносни присадки. Абе, мехлем за "шестака" с големите бутала. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 302 #1567 Отговорено 23 Юни Здравейте, Четвърти тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France), че неусетно се извъртяха още над 1000 км 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 204277 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 2872 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост n/a; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – n/a ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 265 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 62 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper) P.S. Гурутата да се изкажат, че почва да ме гони параноя, никакви замърсявания не събира засега... 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2656 #1568 Отговорено 23 Юни Чист, изправен и поддържан двигател, какви замърсявания очакваш да има? Карай нататък да видим след 5000 км как ще е. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 302 #1569 Отговорено 23 Юни (Редактирано) Преди 1 час, dandilov написа: абе старая се, пък и карането на газ и предимно магистрално напоследък сигурно има значение, просто досега не съм имал случай да не се посъбере нещичко за толкова километри с другите масла та затова... Редактирано 23 Юни от kvd74 Не цитирай предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1776 #1570 Отговорено четвъртък в 13:29 (Редактирано) Капков тест 3 1.RAVENOL DXG 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-250230км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 //26.06.24 8.Мото часове около 110 9.Изразходвано гориво 450 л.газ и 75л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане 150ml 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,1мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна)температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Яко ей...! Редактирано четвъртък в 13:30 от JHM 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2656 #1571 Отговорено четвъртък в 17:48 Пробата е супер! А каква е тая грапава хартия? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1776 #1572 Отговорено четвъртък в 18:06 Принтерна,но най вероятно доста пресъхнала,защото стои в жапката,за бързи тестове! Иначе хартиите и картоните винаги имат лице и гръб,някои трудно се различават но е така(полиграфски)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 306 #1573 Отговорено четвъртък в 18:40 Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината. Аз съм със същото масло на 13000км, ще капна след месец. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1776 #1574 Отговорено четвъртък в 19:08 (Редактирано) преди 28 минути, vespa написа: Доливане до сега не беше правил, интересно ми е каква е причината. То това доливане ли е,близо е до статистическата грешка,щото гледам все да е на макс?Два пъти цялата дължина по магистрала "Марица"и с поддържане на 4500об.мин,това ще да е,поздрави! Редактирано четвъртък в 19:09 от JHM 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyqn1989 8 #1575 Отговорено преди 19 часа Значи си го гори.... П.с. Завари е , разбира се когато има условия след 5500-6500 на дълго с прилична скорост и тези 150мл ще са по Х3, сиреч имаш разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 302 #1576 Отговорено преди 12 часа (Редактирано) 7 hours ago, stoyqn1989 said: Значи си го гори.... П.с. Завари е , разбира се когато има условия след 5500-6500 на дълго с прилична скорост и тези 150мл ще са по Х3, сиреч имаш разход търся да купя дето на 6000 не "го гори", сиреч няма разход Редактирано преди 12 часа от Тъмнозелен самурай G86-P 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1776 #1577 Отговорено преди 11 часа Преди 8 часа, stoyqn1989 написа: сиреч имаш разход Добре...!😉 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове