dido0o_ 29 #1 Публикувано 7 Април, 2018 Колеги някои знае ли защо?при LUK има трестчотка на притискателя а на EXEDY няма прилагам и снимки,вчера ми докараха exedy-то и останах учуден,от една страна се радвам че няма защото заради нея са всички ядове при мен,от друга страна се чудя дали всичко ще е наред,реглажът на съединителя вече сигурно ще е от педалът? Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2 Отговорено 8 Април, 2018 Никой ли не се е зблъсквал с такъв казус Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #3 Отговорено 9 Април, 2018 (Редактирано) Дидо, EXEDY е по-добрия избор. Още повече, че е made in Japan. Съединителя е саморегулиращ, предполагам знаеш и няма нужда от последващо регулиране. Редактирано 9 Април, 2018 от Tokio 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #4 Отговорено 9 Април, 2018 Преди 9 часа, Tokio написа: Дидо, EXEDY е по-добрия избор. Още повече, че е made in Japan. Съединителя е саморегулиращ, предполагам знаеш и няма нужда от последващо регулиране. Да ама си трябва специален инструмент за него и ако го няма няма да може да го сложи.Единият е за обикновен маховик другият е за демпферен според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #5 Отговорено 9 Април, 2018 Предполага се, че ще го сменя майстор, който би трябвало да има нужните инструменти. Прав си, че маховиците са различни, единия е демпферен, другия не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #6 Отговорено 10 Април, 2018 По номер излиза че е за дизелов.Специален инструмент има за моделите със трестчотката(на първата снимка)и аз съм със демпферен маховик и се глася да го слагам на такъв.Бъркате се малко,за обикновен маховик разликата е във феродовия диск на самия него има пружини а на демпферният няма.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #7 Отговорено 10 Април, 2018 Преди 5 часа, dido0o_ написа: Бъркате се малко,за обикновен маховик разликата е във феродовия диск на самия него има пружини а на демпферният няма. На демпферния феродов диск няма пружини, защото те са в маховика. Ако в маховика няма демпферни пружини, значи не е демпферен и не е за дизелов акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #8 Отговорено 10 Април, 2018 Да,така е за демпферният махових феродовият диск няма пружини.Малко съм го написал подвеждащо, съжалявам.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #9 Отговорено 11 Април, 2018 Брех.. това EXEDY няма механизма за саморегулиране.. Обиковен притескател.. Голям кеф, ако наистина е за този модел.. Просто би трябвало пропорционално на износването на феродото да ти променя височината на зацепване на педала на съединителя.. А не както оная боза на Luk да компенсира износването на феродото с тресчотка.. Би ли снимал и феродовия диск.. Предполагам е пълен комплект.. Ся като видях снимката и ме хвана яд за моята драма с тия боклуци на Luk.. Ама и дизела е в историята вече.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #10 Отговорено 11 Април, 2018 И на мен ми е интересно да видя феродовия диск, че ще е голям майтап ако и на него няма пружини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #11 Отговорено 11 Април, 2018 Не няма пружини,имат тези които са за обикновен маховик.Дано да стане ще ви държа в течение.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #12 Отговорено 12 Април, 2018 Преди 16 часа, Japanese fever написа: Е нали пружините били на демпферния маховик, защо трябва да има и на феродовия? Защото на маховика на Exedy не виждам да има пружини, а виждам, че и на феродовия диск няма. Дали пък не са му дали маховик за бензинова кола, а феродов диск за дизел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #13 Отговорено 12 Април, 2018 Колега "tokio"маовик и притискател са две различни неща.Когато маховикът е демпферен на феродовият диск няма пружини.А когаго маховикът не е демпферен има пружини на феродовият диск,на притискателят и в двата случея няма,в моят случеи има (на лук)някаква измислена тресчотка която е пален........вместо да си регулираш педалът трябва да се чака тази тресчотка да свърши тази работа което е пълна глупост.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 12 Април, 2018 Преди 3 часа, Tokio написа: Защото на маховика на Exedy не виждам да има пружини, а виждам, че и на феродовия диск няма. Дали пък не са му дали маховик за бензинова кола, а феродов диск за дизел? Слави, запри са бре, обърка и повечето пишещи в темата . Как да видиш пружини на маховика, като той маховик не е купувал, това е само комплект съединител, пък и да имаше маховик, едва ли ще ги видиш пружините, защото са вградени вътре . Освен това и двамата не сте прави докрай, защото има коли с двумасови (демпферни) маховици и с пружини на феродовия диск, някои модели на Форд примерно са така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #15 Отговорено 12 Април, 2018 Някои знае ли? На колко нютон метра се стяга притискателят?.?.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 13 Април, 2018 Стягай болтовете на притискатeлния диск с 25 Nm на моя отговорност, качвай кутията и започвай да въртиш километри, че ми е интересно да видя, дали наистина Ексайд са по добри от Люк . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #17 Отговорено 13 Април, 2018 Ще те послушам да знаешнадявам се да държи exedy-то.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #18 Отговорено 13 Април, 2018 EXEDY е по-добро от LUK. И ДА! Точно това си е комплекта за дизеловият Акорд,както за ФРВ,Сивик,ЦРВ. Притескателя е без тресчотка и след монтажа ако отделя много долу се нуждае от малка регулировка от педала. Държи се идеално при 440 Nm.Монтира се на нормален демпферен маховик без преработки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #19 Отговорено 13 Април, 2018 Благодаря колега,вдъхна ми кураж.Утре сутринта я почвам е да видим.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #20 Отговорено 14 Април, 2018 Смених госега всичко е супер,за жалост разбрах от къде е скърцането при гасене на двигателя,демпферът (лук)които смених миналата година( с чисто нов) след минати не повече от 20ке блокирал в едната посока най-вероятно има счупена пружина,и незнам колко ще изкара.....Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #21 Отговорено 19 Април, 2018 Преди 10 часа, Japanese fever написа: А кой тук разправяше (че не ми се търси сега), че нямало EXEDY за дизелов Акорд? EXEDY сигурно имат съединители за всеки един модел кола, независимо от марката, пък за японските - абсолютно за всички марки имодели. Все пак Екседи е японска фирма. Това, че някои може да не се внасят в Европа е друг въпрос. Ами да беше потърсил. Тук не става дума за рейсингови съединители, а за стокови, на дизелов Акорд. Ти я изкара работата все едно съм казал, че Екседи изобщо не прави съединители . Ако те помоля сега да ми покажеш двумасов маховик на Екседи за дизелов Акорд дали ще можеш ? . И ако можеш, дали някъде по него няма да има щемпел на ЛЮК ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1855 #22 Отговорено 19 Април, 2018 На 14.04.2018 г. at 19:32, dido0o_ написа: Смених госега всичко е супер,за жалост разбрах от къде е скърцането при гасене на двигателя,демпферът (лук)които смених миналата година( с чисто нов) след минати не повече от 20ке блокирал в едната посока най-вероятно има счупена пружина.... Браво, дано тоя държи повече от миналия. Притискателния диск е без въпросното досаморегулиране,но като те устройва така и не ти пречи, няма значение. Обаче с демферния маховик какво ще правиш, че това което казваш, въобще не ми харесва и може да има лоши последствия?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #23 Отговорено 19 Април, 2018 (Редактирано) Преди 12 часа, mar_tod написа: Ако те помоля сега да ми покажеш двумасов маховик на Екседи за дизелов Акорд дали ще можеш ? . И ако можеш, дали някъде по него няма да има щемпел на ЛЮК ? Екседи си имат собствено производство двумасов маховик за дизелов Акорд на който не пише Лук,а пише Екседи. Факт е и че на външен вид е различен,както е различен и притескателният диск от оригиналният. Личен опит!!! Редактирано 19 Април, 2018 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #24 Отговорено 20 Април, 2018 И тук изниква въпросът, от кога го имат, защото преди години, за когато се отнасят подмятанията на джапанезе какво съм бил казал го нямаха . Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси . Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна . Специално при тези детайли е трудна работа да се каже кой е по добър производител, въпрос на кого ще попадне колата е, за да се определи дали съединителя ще изкара 40000 или 200000 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #25 Отговорено 20 Април, 2018 Някой може ли да каже нещо за съединители Valeo, които ги има за бензин, но не съм сигурен за дизел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #26 Отговорено 20 Април, 2018 Преди 3 часа, mar_tod написа: И тук изниква въпросът, от кога го имат, защото преди години, за когато се отнасят подмятанията на джапанезе какво съм бил казал го нямаха . Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси . Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна . Специално при тези детайли е трудна работа да се каже кой е по добър производител, въпрос на кого ще попадне колата е, за да се определи дали съединителя ще изкара 40000 или 200000 км. Предполгам го имат от 1-2 години, откакто падна патента на Люк за двумасовите маховици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #27 Отговорено 22 Април, 2018 Едно разбрах(собственно мнение)Съеденител "LUK" неДемпфер "LUK"неВериги оригинални,не (голямата ми е на "феби"и вече 30к нямам никакво виене.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #28 Отговорено 23 Април, 2018 (Редактирано) На 20.04.2018 г. at 9:23, mar_tod написа: Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси . Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна . Все пак не забравяй,че става въпрос за икономически интереси. Моделите на Хонда са просто един продукт от който се печели. А за да продава един производител на определен пазар,козирува на безброй директиви които го канализират да използва както определени технологии,така и определени консумативи. Това че Хонда е вградила Лук като съединител,не означава че е най подходящият. А пък ако го купиш от Лук за смяна като НЕ OEM част тогава започват едни филми с боклуците им... Редактирано 23 Април, 2018 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #29 Отговорено 24 Април, 2018 Възможно е.Като модули за обслужване след продажбено Екседи е по-скъпа марка от Лук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #30 Отговорено 24 Април, 2018 Незнам,много съм доволен съеденителят е по-директен,отцепва много добре.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #31 Отговорено 25 Април, 2018 Преди 15 часа, Japanese fever написа: A може просто ЛЮК да са им дали по-ниска цена от Екседи и за това да са решили да ползват техните съединители. А може просто Екседи да не са им дали никаква цена през онези години, защото германеца като измисли нещо обича да го патентова . До преди 2-3 години нищо друго освен ЛЮК не можеше да се намери за тези коли с двумасовите маховици, може би както каза колегата по горе ЛЮК са свалили патента и от скоро се появиха Айсин, и сега Екседи на пазара . Аз за това ви се чудя, как така решихте, че на Екседи двумасовите маховици са много по добри, като ги правят от скоро и предполагам никой не е минал все още над 200к. с такъв, та да даде отзиви . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #32 Отговорено 25 Април, 2018 Може да се учат от чуждите грешки.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #33 Отговорено 27 Април, 2018 Демферен и dual mass е едно и също 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #34 Отговорено 28 Април, 2018 Защото не четеш, а само пишеш свободни съчинения из темата . Ето това например от пост №16 си го пропуснал. На 12.04.2018 г. at 15:42, mar_tod написа: Освен това и двамата не сте прави докрай, защото има коли с двумасови (демпферни) маховици и с пружини на феродовия диск, някои модели на Форд примерно са така . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #35 Отговорено 30 Април, 2018 Как къде, на предната страница, ето едно . На 25.04.2018 г. at 19:47, Japanese fever написа: Само, че според мен двумасов и демпферен маховик не е едно и също. Първият няма пружини, а вторият има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #36 Отговорено 30 Април, 2018 Колеги,даите малко по-обективно по темата.!.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове