Jump to content
dido0o_

Разлика при различните марки съеденител.

Recommended Posts

Колеги някои знае ли защо?при LUK има трестчотка на притискателя а на EXEDY няма прилагам и снимки,вчера ми докараха exedy-то и останах учуден,от една страна се радвам че няма защото заради нея са всички ядове при мен,от друга страна се чудя дали всичко ще е наред,реглажът на съединителя вече сигурно ще е от педалът?3a38dad9df1cba3c3652fe958cd7d608.jpgad405309ff6f1f708c02834951b78673.jpgf41c2a44f1549524541b4ef0df262f25.jpg25000763cc01be202a6dddc33858c73b.jpg

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е зблъсквал с такъв казус

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо, EXEDY е по-добрия избор. Още повече, че е made in Japan. Съединителя е саморегулиращ, предполагам знаеш и няма нужда от последващо регулиране.

Редактирано от Tokio
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Tokio написа:

Дидо, EXEDY е по-добрия избор. Още повече, че е made in Japan. Съединителя е саморегулиращ, предполагам знаеш и няма нужда от последващо регулиране.

 

Да ама си трябва специален инструмент за него и ако го няма няма да може да го сложи.Единият е за обикновен маховик другият е за демпферен според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполага се, че ще го сменя майстор, който би трябвало да има нужните инструменти.  Прав си, че маховиците са различни, единия е демпферен, другия не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По номер излиза че е за дизелов.Специален инструмент има за моделите със трестчотката(на първата снимка)и аз съм със демпферен маховик и се глася да го слагам на такъв.Бъркате се малко,за обикновен маховик разликата е във феродовия диск на самия него има пружини а на демпферният няма.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, dido0o_ написа:

Бъркате се малко,за обикновен маховик разликата е във феродовия диск на самия него има пружини а на демпферният няма.
 

На демпферния феродов диск няма пружини, защото те са в маховика. Ако в маховика няма демпферни пружини, значи не е демпферен и не е за дизелов акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,така е за демпферният махових феродовият диск няма пружини.Малко съм го написал подвеждащо, съжалявам.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех.. това EXEDY няма механизма за саморегулиране.. Обиковен притескател.. Голям кеф, ако наистина е за този модел..

Просто би трябвало пропорционално на износването на феродото да ти променя височината на зацепване на педала на съединителя..

А не както оная боза на Luk да компенсира износването на феродото с тресчотка..

 

Би ли снимал и феродовия диск.. Предполагам е пълен комплект..

Ся като видях снимката и ме хвана яд за моята драма с тия боклуци на Luk.. Ама и дизела е в историята вече..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно да видя феродовия диск, че ще е голям майтап ако и на него няма пружини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма пружини,имат тези които са за обикновен маховик.Дано да стане ще ви държа в течение.bcf52576258acf54862e3dee8248769b.jpgb437f6cb81368d6193953a8db8ab77c0.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Japanese fever написа:

Е нали пружините били на демпферния маховик, защо трябва да има и на феродовия?

Защото на маховика на Exedy не виждам да има пружини, а виждам, че и на феродовия диск няма. Дали пък не са му дали маховик за бензинова кола, а феродов диск за дизел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "tokio"маовик и притискател са две различни неща.
Когато маховикът е демпферен на феродовият диск няма пружини.
А когаго маховикът не е демпферен има пружини на феродовият диск,на притискателят и в двата случея няма,в моят случеи има (на лук)някаква измислена тресчотка която е пален........вместо да си регулираш педалът трябва да се чака тази тресчотка да свърши тази работа което е пълна глупост.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Tokio написа:

Защото на маховика на Exedy не виждам да има пружини, а виждам, че и на феродовия диск няма. Дали пък не са му дали маховик за бензинова кола, а феродов диск за дизел?

Слави, запри са бре, обърка и повечето пишещи в темата .:)

Как да видиш пружини на маховика, като той маховик не е купувал, това е само комплект съединител, пък и да имаше маховик, едва ли ще ги видиш пружините, защото са вградени вътре .

Освен това и двамата не сте прави докрай, :yes:  защото има коли с двумасови (демпферни) маховици и с пружини на феродовия диск, някои модели на Форд примерно са така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои знае ли? На колко нютон метра се стяга притискателят?.?.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягай болтовете на притискатeлния диск  с  25 Nm на моя отговорност, :yes:  качвай кутията и започвай да въртиш километри, :D че ми е интересно да видя, дали наистина Ексайд са по добри от Люк .:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те послушам да знаешнадявам се да държи exedy-то.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EXEDY е по-добро от LUK. И ДА! Точно това си е комплекта за дизеловият Акорд,както за ФРВ,Сивик,ЦРВ. Притескателя е без тресчотка и след монтажа ако отделя много долу се нуждае от малка регулировка от педала. Държи се идеално при 440 Nm.Монтира се на нормален демпферен маховик без преработки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,вдъхна ми кураж.
Утре сутринта я почвам е да видим.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених госега всичко е супер,за жалост разбрах от къде е скърцането при гасене на двигателя,демпферът (лук)които смених миналата година( с чисто нов) след минати не повече от 20ке блокирал в едната посока най-вероятно има счупена пружина,и незнам колко ще изкара.....

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Japanese fever написа:

 

 

 

А кой тук разправяше (че не ми се търси сега), че нямало EXEDY за дизелов Акорд?

EXEDY сигурно имат съединители за всеки един модел кола, независимо от марката, пък за японските - абсолютно за всички марки имодели. Все пак Екседи е японска фирма. Това, че някои може да не се внасят в Европа е друг въпрос.

Ами да беше потърсил.:)

Тук не става дума за рейсингови съединители, а за стокови, на дизелов Акорд.

Ти я изкара работата все едно съм казал, че Екседи изобщо не прави съединители .:D

Ако те помоля сега да ми покажеш двумасов маховик на Екседи за дизелов Акорд дали ще можеш ? .

И ако можеш, дали някъде по него няма да има щемпел на ЛЮК ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.04.2018 г. at 19:32, dido0o_ написа:

Смених гоemoji3.pngсега всичко е супер,за жалост разбрах от къде е скърцането при гасене на двигателя,демпферът (лук)които смених миналата година( с чисто нов) след минати не повече от 20кemoji45.pngemoji45.pngemoji45.pngе блокирал в едната посока най-вероятно има счупена пружина....

Браво, дано тоя държи повече от миналия.

Притискателния диск е без въпросното досаморегулиране,но като те устройва така и не ти пречи, няма значение. 

Обаче с демферния маховик какво ще правиш, че това което казваш, въобще не ми харесва и може да има лоши последствия?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, mar_tod написа:

 

Ако те помоля сега да ми покажеш двумасов маховик на Екседи за дизелов Акорд дали ще можеш ? .

И ако можеш, дали някъде по него няма да има щемпел на ЛЮК ?

Екседи си имат собствено производство двумасов маховик за дизелов Акорд на който не пише Лук,а пише Екседи. Факт е и че на външен вид е различен,както е различен и притескателният диск от оригиналният. Личен опит!!!

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук изниква въпросът, от кога го имат,  защото преди години, за когато се отнасят подмятанията на джапанезе какво съм бил казал го нямаха .

Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси .

Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна .:)

Специално при тези детайли е трудна работа да се каже кой е по добър производител, въпрос на кого ще попадне колата е, за да се определи дали съединителя ще изкара 40000 или 200000 км.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже нещо за съединители Valeo, които ги има за бензин, но не съм сигурен за дизел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, mar_tod написа:

И тук изниква въпросът, от кога го имат,  защото преди години, за когато се отнасят подмятанията на джапанезе какво съм бил казал го нямаха .

Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси .

Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна .:)

Специално при тези детайли е трудна работа да се каже кой е по добър производител, въпрос на кого ще попадне колата е, за да се определи дали съединителя ще изкара 40000 или 200000 км.

Предполгам го имат от 1-2 години, откакто падна патента на Люк за двумасовите маховици. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно разбрах(собственно мнение)
Съеденител "LUK" не
Демпфер "LUK"не
Вериги оригинални,не (голямата ми е на "феби"и вече 30к нямам никакво виене.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.04.2018 г. at 9:23, mar_tod написа:

 

Също така, като ви чета твърденията колко по добри били Екседи от ЛЮК ми изникват и други въпроси .

Защо ли Хонда, а и не само те, ами всички японски марки с дизелови мотори излизат заводски със съединители и маховици на ЛЮК . Може би за да се трошат по бързо, защото ако сложат Екседи и колата ще стане вечна .:)

Все пак не забравяй,че става въпрос за икономически интереси. Моделите на Хонда са просто един продукт от който се печели. А за да продава един производител на определен пазар,козирува на безброй директиви които го канализират да използва както определени технологии,така и определени консумативи. Това че Хонда е вградила Лук като съединител,не означава че е най подходящият. А пък ако го купиш от Лук за смяна като НЕ OEM част тогава започват едни филми с боклуците им...

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е.Като модули за обслужване след продажбено Екседи е по-скъпа марка от Лук. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам,много съм доволен съеденителят е по-директен,отцепва много добре.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Japanese fever написа:

 

A може просто ЛЮК да са им дали по-ниска цена от Екседи и за това да са решили да ползват техните съединители.

А може просто Екседи да не са им дали никаква цена през онези години, защото германеца като измисли нещо обича да го патентова .;)

До преди 2-3 години нищо друго освен ЛЮК не можеше да се намери за тези коли с двумасовите маховици, може би както каза колегата по горе ЛЮК са свалили патента и от скоро се появиха Айсин, и сега Екседи на пазара .

Аз за това ви се чудя, как така решихте, че  на Екседи двумасовите маховици са много по добри, като ги правят от скоро и предполагам никой не е минал все още над 200к. с такъв, та да даде отзиви .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се учат от чуждите грешки.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демферен и dual mass е едно и също

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото не четеш, а само пишеш свободни съчинения из темата .:yes:

Ето това например от пост №16 си го пропуснал.

 

На 12.04.2018 г. at 15:42, mar_tod написа:

Освен това и двамата не сте прави докрай, :yes:  защото има коли с двумасови (демпферни) маховици и с пружини на феродовия диск, някои модели на Форд примерно са така .

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как къде, на предната страница, ето едно .

 

 

На 25.04.2018 г. at 19:47, Japanese fever написа:

Само, че според мен двумасов и демпферен маховик не е едно и също. Първият няма пружини, а вторият има.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,даите малко по-обективно по темата.!.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...