pantany 44 #1 Публикувано 17 Януари, 2018 Колата е акорд 6ген. купе 3.0. Проблема е следния кутията беше заминала не сменяше предавки или ги сменяше когато поиска. Сменихме кутията, хидро усилвателя и маслото но пак си прави същите работи с новата кутия и другите неща, като те са взети от работеща кола. Питането ми е можели да е някаква копмютърна грешка вече защото всичко е сменено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #2 Отговорено 17 Януари, 2018 Каквото и да правиш тия кутии рано или късно сдават багажа.Не искам да те отчайвам,но почти няма кола с тоя мотор със здрава кутия и да има няма да е за дълго.Тая кутия на тоя мотор е всеизвестно,че е проблемна и затова 3.0 са по евтини от 2.0. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #3 Отговорено 17 Януари, 2018 Това братле ми е ясно. Просто искам да знам дали може проблема да е в комп. или някакъв електрически, защото с две различни кутии прави един и същ проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 17 Януари, 2018 Да, възможно е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #5 Отговорено 18 Януари, 2018 Имаше една дълга тема по този въпрос. Оказа се от тоците проблема с кутията. Потърси я. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #6 Отговорено 19 Януари, 2018 Търси решение някъде тук: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 19 Януари, 2018 sl3000 колега това е за друг акорд с друга кутия, с друг двигател. Разликата между Акорд 6та 3.0 и Акорд 7ма 3.5 е от небето до земята и обратно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #8 Отговорено 19 Януари, 2018 преди 27 минути, Drone написа: sl3000 колега това е за друг акорд с друга кутия, с друг двигател. Разликата между Акорд 6та 3.0 и Акорд 7ма 3.5 е от небето до земята и обратно. В темата има описание " Става дума за Акорд купе 3.0 V6 - J30A1 мотор, с B7XA скоростна кутия". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #9 Отговорено 19 Януари, 2018 И аз се сетих за тая тема вчера, но не я намерих. Тя е точно за Акорд 6та 3.0 АТ , а не за Акорд 7ма АТ (както вероятно мислиш или си се подвел по профила на колегата "sl3000"). Нека авторът на настоящата тема чете и обмисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #10 Отговорено 19 Януари, 2018 (Редактирано) преди 42 минути, Drone написа: sl3000 колега това е за друг акорд с друга кутия, с друг двигател. Разликата между Акорд 6та 3.0 и Акорд 7ма 3.5 е от небето до земята и обратно. И в двете теми става въпрос за един и същ модел, двигател и кутия. П.С. С Монтанската група сме писали едновременно Редактирано 19 Януари, 2018 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #11 Отговорено 19 Януари, 2018 Има официален радиатор които е когато се тегли нещо. За мен е задължителен за 2.4л и нагоре, тези скорости имат проблем с греенето. Има случай на прегреят двигател от скорости. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #12 Отговорено 19 Януари, 2018 Много благодаря колеги, снощи доста се рових и не можах да я открия темата. Наистина проблемите започнаха с поставянето на газ преди година и нещо. Всичко беше ок докато на магистралата не се захапахме с едно е60 дизел и доста време момчето на което беше тогава колата беше заварило газта долу. След това започнаха почуквания, сменяше в доста високи обороти дори при кротко каране. След това колата не се караше известно време и после попадна при мен. Първото което направих беше да сменя маслото и проблема се оправи за около 5000 км и пак същите историй, даже този път имаше бонуси връщаше предавки, не сменяше и така колата пак влезна в бокса за доста време понеже се сдобих с друг акорд. И преди месец смених кутията и хидроусилвателя сложихме ново масло в новата кутия и всичко беше ок за първите 20 км. и отново абсолютно същите проблеми. Сега ще я пробвам на безин да видя дали има разлика както е писал колегата в другата тема. Ще държа в течение. ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #13 Отговорено 19 Януари, 2018 Новата кутия с нейните соленоиди ли е, или ги прехвърлихте от старата? Това са управляващите клапани, които са монтирани отвън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #14 Отговорено 20 Януари, 2018 (Редактирано) Да не забравиш да докладваш как върви. Редактирано 20 Януари, 2018 от tonywoolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #15 Отговорено 26 Януари, 2018 Колеги напълно същата история и на газ и на бензин. За соленоидите не знам дали ги е сменял майстора. Но имам сега друг въпрос кутията с отделен компютър ли и къде се намира ако е. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #16 Отговорено 26 Януари, 2018 Прочете ли темата на колегата? Обади му се и питай какво беше при него. До колкото знам, той си е решил проблема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #17 Отговорено 26 Януари, 2018 Преди да пипаш каквото и да е, си свали и почисти електромагнитните клапани от пътеводителя, който съм качил в другата тема. .Става въпрос за тези които са двойни на общ корпус. Най-добре е след като им почистиш металните цедки да ги продухаш със сгъстен въздух. Не използвай химия. Внимавай да не скъсаш гарнитурките. Мисля ,че е общ компютъра на мотора и на скоростите. Колегата в другата тема си беше описал подробно симптомите. Опитай се и ти с повече подробности да опишеш поведението на колата, че да сме по-полезни. Дотук по описание си точно със задръстени цедки на клапаните(в най-добрия случай), може и радиатора да ти е позапушен. Може и с химия да го накиснеш преди да го продухаш, докато изсъхне. При проблем с ел. веригите ще ти светне лампата на таблото, така че аз не бих пипал там, 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #18 Отговорено 2 Февруари, 2018 Колеги извинявам се за дългото отсъствие, но покрай другия акорд ми гръмна главата, докато го пусна в движение след удара. Вчера ходих при майстора където съм оставил купето и той беше свършил почти всичко което му бях казал. Запалихме колата на бензин и тръгнахме да се возим. Минахме към 15-20 км. без никакви удари връщания на предавки и подобни имаше доска кикдауни колата беше хит, но в мномента в който влезнахме в трафик се започна с едни удари при смяната предавките и колкото повече се караше в града по зле ставаше, връща предавки или не включва. Като истине колата всичко е топ. Сега остава да видим да няма някакво запушване по охладителната с-ма на кутията. Ще пиша отново ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #19 Отговорено 2 Февруари, 2018 Като се откажеш да я правиш ми прати двигателя да го боцна в моята. А как ще става ( не съм видял такава) това ще е друго Иначе успех четох два часа за тези кутии, вариантът е ръчна да сложиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #20 Отговорено 3 Февруари, 2018 Не си ли мислил да сложиш ръчни скорости ще върви повече но дано оправиш тези.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове