Jump to content
pantany

Проблем с автомат на акорд 3.0

Recommended Posts

Колата е акорд 6ген. купе 3.0. Проблема е следния кутията беше заминала не сменяше предавки или ги сменяше когато поиска. Сменихме кутията, хидро усилвателя и маслото но пак си прави същите работи с новата кутия и другите неща, като те са взети от работеща кола. Питането ми е можели да е някаква копмютърна грешка вече защото всичко е сменено 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да правиш тия кутии рано или късно сдават багажа.Не искам да те отчайвам,но почти няма кола с тоя мотор със здрава кутия и да има няма да е за дълго.Тая кутия на тоя мотор е всеизвестно,че е проблемна и затова 3.0 са по евтини от 2.0.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това братле ми е ясно. Просто искам да знам дали може проблема да е в комп. или някакъв електрически, защото с две различни кутии прави един и същ проблем 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, възможно е.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една дълга тема по този въпрос. Оказа се от тоците проблема с кутията. Потърси я.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси решение някъде тук:

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sl3000 колега това е за друг акорд с друга кутия, с друг двигател. Разликата между Акорд 6та 3.0 и Акорд 7ма 3.5 е от небето до земята и обратно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Drone написа:

sl3000 колега това е за друг акорд с друга кутия, с друг двигател. Разликата между Акорд 6та 3.0 и Акорд 7ма 3.5 е от небето до земята и обратно. 

В темата има описание " Става дума за Акорд купе 3.0 V6 - J30A1 мотор, с B7XA скоростна кутия". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се сетих за тая тема вчера, но не я намерих. Тя е точно за Акорд 6та 3.0 АТ , а не за Акорд 7ма АТ (както вероятно мислиш или си се подвел по профила на  колегата "sl3000"). Нека авторът на настоящата тема чете и обмисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, Drone написа:

sl3000 колега това е за друг акорд с друга кутия, с друг двигател. Разликата между Акорд 6та 3.0 и Акорд 7ма 3.5 е от небето до земята и обратно. 

И в двете теми става въпрос за един и същ модел, двигател и кутия.

П.С.  С Монтанската група сме писали едновременно :D

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има официален радиатор които е когато се тегли нещо. За мен е задължителен за 2.4л и нагоре, тези скорости имат проблем с греенето. Има случай на прегреят двигател от скорости.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колеги, снощи доста се рових и не можах да я открия темата. Наистина проблемите започнаха с поставянето на газ преди година и нещо. Всичко беше ок докато на магистралата не се захапахме с едно е60 дизел и доста време момчето на което беше тогава колата беше заварило газта долу. След това започнаха почуквания, сменяше в доста високи обороти дори при кротко каране. След това колата не се караше известно време и после попадна при мен. Първото което направих беше да сменя маслото и проблема се оправи за около 5000 км и пак същите историй, даже този път имаше бонуси връщаше предавки, не сменяше и така колата пак влезна в бокса за доста време понеже се сдобих с друг акорд. И преди месец смених кутията и хидроусилвателя сложихме ново масло в новата кутия и всичко беше ок за първите 20 км. и отново абсолютно същите проблеми. Сега ще я пробвам на безин да видя дали има разлика както е писал колегата в другата тема. Ще държа в течение. ;-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата кутия с нейните соленоиди ли е, или ги прехвърлихте от старата? Това са управляващите клапани, които са монтирани отвън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравиш да докладваш как върви.  :)

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги напълно същата история и на газ и на бензин. За соленоидите не знам дали ги е сменял майстора. Но имам сега друг въпрос кутията с отделен компютър ли и къде се намира ако е. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочете ли темата на колегата? Обади му се и питай какво беше при него. До колкото знам, той си е решил проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да пипаш каквото и да е, си свали и почисти електромагнитните клапани от пътеводителя, който съм качил в другата тема. .Става въпрос за тези които са двойни на общ корпус. Най-добре е след като им почистиш металните цедки да ги продухаш със сгъстен въздух. Не използвай химия. Внимавай да не скъсаш гарнитурките. Мисля ,че е общ компютъра на мотора и на скоростите. Колегата в другата тема си беше описал подробно симптомите. Опитай се и ти с повече подробности да опишеш поведението на колата, че да сме по-полезни. Дотук по описание си точно със задръстени цедки на клапаните(в най-добрия случай), може и радиатора да ти е позапушен. Може и с химия да го накиснеш преди да го продухаш, докато изсъхне. При проблем с ел. веригите ще ти светне лампата на таблото, така че аз не бих пипал там,

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се за дългото отсъствие, но покрай другия акорд ми гръмна главата, докато го пусна в движение след удара. Вчера ходих при майстора където съм оставил купето и той беше свършил почти всичко което му бях казал. Запалихме колата на бензин и тръгнахме да се возим. Минахме към 15-20 км. без никакви удари връщания на предавки и подобни имаше доска кикдауни колата беше хит, но в мномента в който влезнахме в трафик се започна с едни удари при смяната предавките и колкото повече се караше в града по зле ставаше, връща предавки или не включва. Като истине колата всичко е топ. Сега остава да видим да няма някакво запушване по охладителната с-ма на кутията. Ще пиша отново ;-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се откажеш да я правиш ми прати двигателя да го боцна в моята. А как ще става ( не съм видял такава) това ще е друго :D

Иначе успех четох два часа за тези кутии, вариантът е ръчна да сложиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли мислил да сложиш ръчни скорости ще върви повече но дано оправиш тези.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...