Mosholov 4 #1 Публикувано 11 Ноември, 2017 Здравейте колеги, днес нов проблем с Хондата. По време на движение светна на таблото в жълт цвят надпис “Oil pressure low” . Маслото е сменено преди 2000 км , Кастрол 0w30 . При спиране на равно място и след 30 Мин угасен двигател - при проверка нивото на маслото се оказва че е с един пръст над максимума. Помагайте , че вече взе да ми посеа от този автомобил . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2 Отговорено 11 Ноември, 2017 Странно ако е с един пръст отгоре, защо е мълчало 2000 км... Иначе ако наистина е много и не е примесено с нещо в последствие - взимаш тръбичка от система и конска спринцовка от аптеката и теглиш през щеката докато стане ок нивото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #3 Отговорено 11 Ноември, 2017 Не е е примесено с нищо според мен, или поне не с антифриз защото според мен ще се пресече ако е смесила маслото с антифриз. Мирише си на изгоряло масло, не на нафта . И с гориво не е примесено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #4 Отговорено 11 Ноември, 2017 (Редактирано) тогава тегли със спринцовката смело, преди да се станала беля... Редактирано 11 Ноември, 2017 от sMARTBomber Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #5 Отговорено 11 Ноември, 2017 Не става да тегля със спринцовката . Ще излезе че колата е започнала да ми връща масло. Има проблем някакъв за да светне тази лампа. Вчера при диагностика с един колега при проверка на дюзите имаше следните стойности : 1- дюза минус 0.10 2- дюза минус 0.40 3- дюза минус 0.70 4- дюза плюс 1.40 Незнам в какви единици са стойностите за това не ги пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #6 Отговорено 11 Ноември, 2017 Здрасти, сигурен ли си че маслото е качествено? Имам предвид да не е фалшиво. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #7 Отговорено 11 Ноември, 2017 Ники , няма как да съм сигурен. Поръчах го от maslo1.com В нищо не мога да съм сигурен вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #8 Отговорено 11 Ноември, 2017 Да не са наляли при смяната в повече.. или старото да не е изчакано да се източи напълно.. То иначе няма как да се покачва. Или се пълни с антифриз (ще се пресече) или с нафта (ще мирише). Въпреки че на тоя мотор не съм чел/чувал да бута нафта при маслото.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #9 Отговорено 11 Ноември, 2017 Аз лично си смених маслото. Изчаках го да се източи добре . Според един дето преди малко я окачвал на диагностика ми е била гръмнала 4-та дюза. И друг въпрос - тези акорди имат ли DPF филтър или нямат ? И друго, може ли някой да ми каже поредността : Изходящ колектор , турбина, мека връзка , след това какво следва? И така до крайното гърне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #10 Отговорено 11 Ноември, 2017 https://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection?block_01=17SEA01&block_02=B__0202&block_03=3063&block_05=hcr Няма активен DPF филтър.. тук тази работа се върши само от катализатора.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #11 Отговорено 11 Ноември, 2017 Не ми стана ясно от снимката , би ли разяснил колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #12 Отговорено 11 Ноември, 2017 (Редактирано) Ами следва катализатор, средно и крайно гърне със съответните тръбни пътища.. Редактирано 11 Ноември, 2017 от petko_z Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #13 Отговорено 11 Ноември, 2017 Не знам колко време ползваш тази кола и при предни смени дали е било всичко ОК. Може би е добре да източиш маслото докрай и да си го пазиш за всеки случай и да налееш до средата на пръчката някое евтино 5W30, за проба да видиш какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #14 Отговорено 11 Ноември, 2017 Колата я ползвам едва от средата на септември. За първи път сменям масло. Налял съм 5.400мл масло и 300 мл Бардал Турбо протект добавка. При смяната го следих няколко пъти и си беше в границите на щеката. Между двете дупки на щеката, малко под максимума. Днес е светнала лапмата за маслото изписало е това от снимката и след 30 Мин престои на угасен мотор е с един пръст над максимума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #15 Отговорено 11 Ноември, 2017 Аз пък си мисля, че количеството масло няма много общо със съобщението за слабо налягане на маслото. Съобщението може да е в жълт цвят, но лампата горе вляво е червена!! При червена лампа колата не бива да се кара. Най-вероятно става дума за не работеща маслена помпа, което ще рече че мотора няма мазане. Дано е проблем само на датчика, който мери налягането, но аз не го вярвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #16 Отговорено 11 Ноември, 2017 (Редактирано) Пробата която ти предложих с евтиното масло ще ти покаже много неща и ще си направиш изводи. Все пак стой в средата, далече от границите на нивото. Както всички казват, нивото не може да се повиши така драстично от нищо. Смътно си спомням, че имах подобен случай, не помня дали беше на дизеловата Хонда или Авенсиса, но при всяко мерене, нивото беше различно с 5-6 мм нагоре/надолу, но в границите, аз никога не наливам на максимум. Така и не си обясних защо мърда, но нямаше проблеми. Друго-имаше ли шум във веригите? Колко кара след като светна лампата? Щом е светнал надписа в движение има вероятност за кофти сценарий- скъсана верига на маслената помпа и въобще да няма налягане (колата не трябва да се кара), но може и дефектен датчик, но и двете не обясняват повишеното ниво. Не знам къде е датчика за масло, но за да се убедиш, че помпата работи въобще, може да опиташ да забучиш някакъв маркуч на мястото на датчика, другия край в бутилка и да врътнеш леко стартера, ако може без да пали, да видиш дали хвърля силно масло. И да запали за момент, не е фатално. В тази магистрала налягането е доста при работещ двг, вероятно 2-4 атм., просто да имаш предвид. Редактирано 11 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #17 Отговорено 11 Ноември, 2017 Ако му е скъсала верига почти веднага ще се разтрака мотора след като се изпразнят повдигачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 11 Ноември, 2017 ако нивото е било в норма а сега не е единственото е да имаш гориво в маслото . А от там разреждането и пада на налягането . И защо аджеба мъскаш добавки ,нямаш ли доверие на маслото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 11 Ноември, 2017 Ако му е скъсала верига почти веднага ще се разтрака мотора след като се изпразнят повдигачите. За това питах карал ли е след светването на лампата. Не си спомням дизела с хидравлични повдигачи ли е, защото бензиновите Акорди не са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #20 Отговорено 11 Ноември, 2017 С хидравлични е и трака много. Личен опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #21 Отговорено 12 Ноември, 2017 Изтегли до нормално ниво и виж дали ще угасне лампата... Нищо няма да и стане на колата. Все си мисля че се вкарваш във филми излишно... Sent from my PH-1 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #22 Отговорено 12 Ноември, 2017 След като е светнала лампата , колата е спряна в рамките на 1 км. Както казах по горе , от един специалист е окачена на програма някаква и според него 4-та дюза е заминала и от там вкарва неизгорялата нафта в цилиндъра и от там в картера . Но явно не е толкова много това количество , че да се усети мириса на нафта в маслото. Днес ще отида да я прибера и ще си видя лично аз , защото всичко се случи при жена ми докато аз бях на работа и нямаше как да отида на мястото. Колата работела добре , след светването на лампата, не е скъсала верига на маслената помпа . Като я прибера днес ще пиша повече. Според вас възможно ли е да е от дюзата ? Ако е от дюзата , знаете ли тези дюзи подлежат ли на рециклиране или не ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #23 Отговорено 12 Ноември, 2017 Аз не знам дали е възможно да е от дюзата.. но мога да ти кажа със сигурност, че подлежи на рециклаж.. Цената дори не беше висока. Нещо от рода на 80 лв. ми се върти в главата. Това беше със смяна на разпръсквачи, уплътнители и т.н. и тест с разпечатка от стенд.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #24 Отговорено 12 Ноември, 2017 Корекцията на дюзата ти предполага леко прекъсване на двигателя и евентуално придърпване. А ако допуснем че майсторът е прав, то тогава би трябвало колата да работи на 3 цилиндъра и освен това сегментите на въпросното бутало просто да липсват. Като започнат разни "майстори" да се цепят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #25 Отговорено 12 Ноември, 2017 Да не забравим че корекцията не е задължително да е заради дюзата. Компа следи скороста на к.в. при работата на всеки цилиндър и я изравнява чрез корекцията. Разлика е скороста може да има заради много фактори. Сигурен съм че ако заредиш от друга бензиностанция корекцията щр е различна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #26 Отговорено 12 Ноември, 2017 Тя дюзата може и да не е добре, но е нереално да налее половин литър нафта в маслото за кратко време. А и както казват другите, ако е толкова зле, няма да работи цилиндъра, ще пуши..., въобще ще се усети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #27 Отговорено 12 Ноември, 2017 Ако беше такава повредата мисля че повече лампи щяха да светят а не само за маслото... Sent from my PH-1 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #28 Отговорено 12 Ноември, 2017 Може ли някой да покаже къде се намират тези датчици за маслото ? Не успявам да го открия. Прибрах си колата вече, сега ще започва голямото търсене на проблема . Ще започнем от маслената помпа дали работи и после към дюзите. Ще видим ако работи помпата няма да е от нея ами ще пратя дюзите за рециклиране ( някой ако знае къде се пращат ще се радвам да сподели) и после ще сменя маслото с ново и ще видим какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #29 Отговорено 13 Ноември, 2017 Колега не е от неработеща помпа, няма как да караш толкова време без да ти работи помпата, а й няма да ти показва просто ниско ниво на налягането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #30 Отговорено 13 Ноември, 2017 Може и от помпата да е. Все пак байпасният клапан за налягането е на нея и е възможно да е там причината. Разглобяване трябва. Да си провери първо датчика, както му писаха колеги по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #31 Отговорено 13 Ноември, 2017 Относно нивото на маслото - може да вкара нафта, но може и антифриз. Ако маслото ти е синтетично, няма да се пресече или стане на "боза" ако това очакваш. Реално този двигател събира 5,4 до 5,5 литра и на щеката трябва да е почти на Мах. Също, обикновено колкото и да източваш, винаги остават по мин. 100-на грама , та и това трябва да се има в предвид. Та в този ред на мисли, ти от самото начало си бил с около 300 гр. повече, колкото и да казваш че си го мерил. Също ме съмнява, да не си объркал нещо с масления филтър - я нещо да не е читав, я да се е разпаднал/скъсал/разлепил , я нещо да не си го монтирал както трябва, я някой гумен пръстен да се е скъсал или разместил и т. н..... И аз като Ники мисля, че нещо маслото може да е лошо, ама..... П.П. И относно тези добавки които слагате - може и да помагат, но има много случаи, в които запушват системата , особено ако не са добавени както е описано в упътването, (примерно - някои искат загряване до определена температура ). А относно стойностите на дюзите - нещата са много зле, ако те са над +2 или -2 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #32 Отговорено 13 Ноември, 2017 Сега видях че на тубата с масло не пише че е предназначено за Хонда . От това може ли да е ? Кастрол 0w30 е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #33 Отговорено 13 Ноември, 2017 Сега видях че на тубата с масло не пише че е предназначено за Хонда . От това може ли да е ? Кастрол 0w30 е Едва ли... То вманячването по "оригинално" ще доведе и всеки автомобилен производител да си произвежда и горивото и гумите, иначе не е ОК и не признават гаранцията... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #34 Отговорено 13 Ноември, 2017 Спрцификацията на старото масло не отговаря на изискванията на Хонда . От това може ли да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #35 Отговорено 13 Ноември, 2017 Много малко масла отоварят на изискванията на Хонда, не е от това. Понеже каза, че си сипвал присадка на Бардал, евентуално това може да е допринесло за разкриването или създаването на този проблем, едва ли случайно е изкочил от нищото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #36 Отговорено 13 Ноември, 2017 Проблема частично е решен , открит е виновника Ето снимка - маслена верига Сега въпроса е Febi Bisltein или Swag ? Първата е на цена 59 лв , втората - 90 лв ? Не намирам оригинална никъде. Дори е ибей няма само тази верига. Оригиналния номер е 13441-RBD-E01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #37 Отговорено 13 Ноември, 2017 Слагай смело Febi.. Daido (оригинална) няма да намериш без поръчка от чужбина. А и цената ще е по три.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #38 Отговорено 13 Ноември, 2017 (Редактирано) Проблема частично е решен , открит е виновника Ето снимка - маслена верига В пост 16 казах за този лош сценарий...бях писал и как да провериш помпата. (после се сетих, че вместо маркуч, на мястото на датчика може да се завие манометър до 10кг/см, той ще покаже налягането) Каквато и верига сложиш няма скоро да те остави на пътя, но провери обтегачите в ред ли са. Кажи как стигна до веригата, много бързо стана... Редактирано 13 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #39 Отговорено 13 Ноември, 2017 Проблема частично е решен , открит е виновника Ето снимка - маслена верига В пост 16 казах за този лош сценарий...бях писал и как да провериш помпата. (после се сетих, че вместо маркуч, на мястото на датчика може да се завие манометър до 10кг/см, той ще покаже налягането) Каквато и верига сложиш няма скоро да те остави на пътя, но провери обтегачите в ред ли са. Кажи как стигна до веригата, много бързо стана... Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. Цял ден в масло и поне успех накрая 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #40 Отговорено 13 Ноември, 2017 (Редактирано) .....Колата работела добре , след светването на лампата, не е скъсала верига на маслената помпа .....Като я прибера днес ще пиша повече.... А от сервиза където са я гледали, ти на ход ли си я прибра ?!? Защото имаше подобен случай със скъсана верига но на едно СРВ , но колегата така и не писа повече в темата, какви са били пораженията и дали я е оправил. Ето я и нея: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103475 Редактирано 13 Ноември, 2017 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове