GeorgiD 46 #1 Публикувано 23 Октомври, 2017 (Редактирано) Уикенда се разходихме малко из БГ, София - Добрич - София. Около Търново, на едното от многото изкачвания в спортен режим на колата и светна чек енджина. Усетих загуба на мощност но не беше така както примерно в авариен режим когато ДПФ-а е умрЕл. Забелязах, че преди да светне ламБата, колата задържа на 4к оборота за 2-3 секунди сякаш тавана и беше това. Каране 30км до Търговище, в рандом сервиз там който беше така учтив да прочете колата и да каже: Грешката е P1236 boost limit exceed. По принцип, карал съм турбо коли но все бензини и там горе долу ми е ясно какво се пипа за да немаш бууст лимит превишен, но тук ?! Тук геометрии, егр-и и какво ли още не. Та след чистене и съвет - не я вкарвай в обороти стигнах че се и върнах обратно, но малко се притеснявам дали превантивно ЕГР и турбина да не бъдат почистени ? Сблъсък / опит с подобна грешка да има някой от нас тук ? Редактирано 23 Октомври, 2017 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #2 Отговорено 25 Октомври, 2017 Не вярвам в Търговище да имат сервиз на Хонда, или автосервиз с HDS, което ме кара да се съмнявам в точната диагностика, която са ти направили там. Потърси колега или сервиз, които да имат HDS и да ти диагностицират вярно проблема, след която можеш да се заемеш с отстраняването му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3 Отговорено 25 Октомври, 2017 Едва ли HDS ще му изкара друга грешка. Нафтите са с Бош-овски компютри, отделно тва е нова кола и дава по EOBD много неща, даже ELM би му изкарал същото. За да не съм офф да фърля малко боб. Филтър да си сменял горивен? Или лопатките правят проблем. http://typeaccord.co.uk/forum/topic/24013-p1236/ Пробвай първо с някоя добавка и хубава нафта белким почисти нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #4 Отговорено 25 Октомври, 2017 Токио, като си на средата на пътя, се надяваш някой да прави диагностика като цяло, после се надяваш другите неща Диндин, благодаря ти за инфото, баш филтри и масла трябваше да сменя след този трип (тоест в Добрич) отидох, смениха всичко ... без горивния филтъ (в официален сервиз на Тойота) ... не знаели къде е... така и седи сега филтъра за говиро в багажника, инак преди 2 резервоара изгорих добавката на Дуневи за 100 лева литър и половина. Мисля си преди коледа да и подаря 1 чистене на ЕГР и геометрия ама ще видим, за момента няма проблем след чистенето на грешката обаче колата се усеща 1 идея по спъната след като се прибрах в София (отдавам го на умрялата нафта на Ромпетрол в Добрич). Ще пиша повече, когато Слави я погледне когато има време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 25 Октомври, 2017 Бааааааааси добавката 100 лева, че то Carbon Cleaner-a е 50-60 лева .... Или пък: Почистване на променлива геометрия: цена 120 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #6 Отговорено 26 Октомври, 2017 (Редактирано) Бааааааааси добавката 100 лева, че то Carbon Cleaner-a е 50-60 лева .... Или пък: Почистване на променлива геометрия: цена 120 лв. Това е добавката: http://www.bulmotors.com/xenum-in-and-out-cleaner Иначе за 570 лева, освен диагностика демонтаж, пране, монтаж влиза и карбон клийнинг ценорасписа съм го постнал във една от 2темите за авариен режим и премахване на ДПФ (снимка). Едит: https://drive.google.com/file/d/0BztLt5KASAAiUE9oLTRpbElIY00/view Редактирано 26 Октомври, 2017 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #7 Отговорено 26 Октомври, 2017 ... колата се усеща 1 идея по спъната след като се прибрах в София (отдавам го на умрялата нафта на Ромпетрол в Добрич). Според мен, най-добрите горива в България се предлагат точно от Ромпетрол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #8 Отговорено 27 Октомври, 2017 За газ, съм съгласен, за бензин 50/50 (в Лукойловия има повечко спиртец и е 1 идея по-добре от на другите), за дизел не съм съгласен, няма качествена нафта в нашата родина, въпрос на късмет е да уцелиш най-малко гадната. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #9 Отговорено 20 Февруари, 2018 Добър вечер, да изтупам темата от прахта, е P1236 беше получена този път с бону(к)с P00AF подозирам 2рото да е ХЕКС на 1вото, но както и да е, според Бултрако ВАРНА имам нужа от ново Турбо (познат там ми рециклира турбинката срещу 700 лева (реална цена 900) точно заради този проблем вчера. включай чистене на геометрия и ЕГР) Въпреки рециклацията днес без никакъв повод след 600 км, пак светна чек-а пак авариен режим и пак така .... пак същата грешка, сега моят прЕАтел спомена, че този клапан (поне така изглежда) с парт номер 0928400707 требе също да се смени, като запаля на айдъл колата ПРЕДИ клапана прави 0.8 бара бууст, след клапан 0.5 та мислим, че и от там може да е проблема. Сега - освен този клапан, НЯКОЙ някакви идей да има ?! Отделно някой може ли да го намери този клапан да го е'а май от Бултрако требе се търси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #10 Отговорено 21 Февруари, 2018 Ще си пиша тук, да го има документирано за бъдещи собственици / имащи проблеми: Според https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2012/22-EX/ENGINE/INSTALL-PIPE-VACUUM-PUMP-DIESEL-/17TL1C01/E__3200/1/4118 Номер 8 го видях на живо, работата е, че според линка горе, по скоро клапана (0928400707) е по скоро номер 5 от колкото номер 4 Проверено днес сутринта в Бултрако: Номер 8 -> ОЕМ 36185RL0G01 -> 40 лева Номер 5 -> ОЕМ 16796RL0G01 (алтернативен Бош номер 0928400707) -> 704 лева Номер 4 -> OEM 36163RL0G01 -> 196 лева Номер 8 ще го взема и ще го сменя със сигурност, номер 5 ще го разгледам довечера на двигателя и ще го мъдря, но 0928400707 в Ибей е преко сили 200 лева, отделно тъй като ползваме Бош ЕКУ мисля да си го наберя от Волксваген печка ако го имат (предполагам го имат). Малко съм в шок... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #11 Отговорено 21 Февруари, 2018 (Редактирано) Продължавам да си пиша, изчистих грешката която пак беше P00AF - Turbocharger boost control incorrect position. и 5 км по късно пак светна чек-а -> https://drive.google.com/open?id=1wHyow07dzIEii4cA_f2aQzCX6l_R9N6i 1. Номер 5 а.к.а 0928400707 оригинален го намерих с двудневна доставка на 320 лева, от Народните коли. 2. Поогледах на спокойствие това което исках и тук може някой опитен ала Маркони да даде акъл: - https://drive.google.com/open?id=1TlDSOew-StQP4uFubTbx_cMot_-Fg51j тук бялото цилиндрично съответства на Номер 8, което ще бъде сменено - https://drive.google.com/open?id=1lLKa3_SzXqLE20VvBxp2TBBMGLCVj-Bt тук е 'частта' която подозирам прави целия проблем - ест япончето е 'турило' парт номера отзад и малко фокуси с телефона та това е най-добрия ми кадър: https://drive.google.com/open?id=1hbaMOs3_5s2DYNjhcEL3LbNBlLPZ2TdX -> Денсо парт номер 139700-0870 което като гледам линк: https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2012/22-EX/ENGINE/INSTALL-PIPE-VACUUM-PUMP-DIESEL-/17TL1C01/E__3200/1/4118 си е БАШ Номер 5. Взимам да се чудя бошовската шашма дали 'е тя' или 139700-0870 да се търси ?! -> тук някой експрет може ли да ме просветли ? Да не би 139700-0870 да е 'стойката' само а БОШ шитнята да е регулатора ? Тъй като малко не съм надъхан първо да накупя части за не-малко пари и после да диагностицирам, какъв съвет бихте ми дали ? Утре в 8.30 съм в Бултрако за сервизна акция, мисля да ги питам дали могат да диагностицират проблема (дали ще могат ?!) и евентуално ще пазарим ... Редактирано 21 Февруари, 2018 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nvz 13 #12 Отговорено 21 Февруари, 2018 Моля, продължавай да пишеш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #13 Отговорено 21 Февруари, 2018 Предполагам с ирония го казваш, но да не ти стига до главата ти пожелавам. Да не съм офф - Денсо 139700-0870, е правилната част, която няма нищо общо с Бош-а 0928400707. Колкото до цената на това 139700-0870, лично аз я смятам за безУмна, буквално безумна, N72 на ВАГ който се ползва дори във 2.0ТФСИ двигателите от 2015 струва 130 лева оригинален .... абсурдна е тази цена от 700+ лева... Утре ще пиша като имам повече инфо / ако имам повече инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 21 Февруари, 2018 https://delta-auto08.com/eshop/vakuum-klapan-za-honda-accord-civic-crv-2-2-cdti-139700-0870.html Значи най-мразя препратки към VAG групата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #15 Отговорено 21 Февруари, 2018 Знаеш предполагам че и 2та клапана са 'горе долу' за едно и също. Това е 40 лева и днес говорих с човека - 'цитирам': не знам работи ли или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #16 Отговорено 22 Февруари, 2018 (Редактирано) Recap: 1. Колата с лайстни, изглежда доста добре 2. Диагностика в Бултрако: https://drive.google.com/open?id=14TspyFjsyMxuRGl7rBcG2yGlxeTbmfQD -> 90 камика 3. Сигурно твърдение от 'майсторята': https://drive.google.com/open?id=19jmh4QZ4i5xKfvwkaaV3epA2dWyokmhr 4. Какво е нужно проблема от 3 да изчезне: https://drive.google.com/open?id=1Ia4AwVjjLT72yMCUS-dNOGAOjMjSi6OX 5. Капарирано е. Общо взето не държах на точка 2, но те предвидимо казаха, че не могат да са сигурни и не отговарят за частта.. в крайна сметка 100 лева кво са... 45 литра нафта. Recap 2, капариран клапан 50% от сумата и 90 лева диагностика, колата пак е в авариент режим, но поне се знае според Бултрако DTC: P00AF -> сменяш 36180RBDE01 ~340 камика и си ти. Офф топик малко, човека посочи още 2 акорда, единия фейслифтов другия като моя и каза, че чакат за същото. Следващ ъпдейт като дойде клапана и го сменят. Редактирано 22 Февруари, 2018 от GeorgiD 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #17 Отговорено 22 Февруари, 2018 Ей за туй разпродадох всички дизели,че нямам нерви. В никакъв случай не казвам,че не е хубав (даже напротив) но като почнат едни такива уж на вид дребни проблеми,че човек може и да лудне.Тук при вас колеги проблемите са по скоро изключение но при другите марки е по скоро правило.Цената на ремонта на един дизелов мотор няма горна граница,може да се стигне и до бъбрек."Евъла" колега за нервите,ще стане камиона.Сори за Офъ,лично мнение неангажиращо с никой и нищо. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #18 Отговорено 22 Февруари, 2018 (Редактирано) Не смятам, че нагрубявам и най-върлия сектант, едно време имах парите близо 19к и си казах 14к за кола, 5к за всичко останало, всеки близък, приятел, роднина каза, не си купувай дизел ако ще живееш в БГ, от 04.07.2017 го изживявам този ужас, не съм против автомобила, напротив, страхотен е, но трябваше да е бензин.... А да... мисля след (дай БОЖЕ) да мине драмата, да я пускам... Редактирано 22 Февруари, 2018 от GeorgiD 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #19 Отговорено 22 Февруари, 2018 (Редактирано) Разбирам. Колега виж тук за в бъдеще.Продават и втора употреба и ново - https://www.facebook.com/honpa.eu/ Сайта изглежда сериозен. Редактирано 22 Февруари, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #20 Отговорено 22 Февруари, 2018 Чаркалаци ли ... ? Аз не бих рискувал с такова нещо 2ра ръка.. до колкото знам в авариен режим не може да строши мотор, но въпреки всичко да седя и да му треперя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #21 Отговорено 22 Февруари, 2018 преди 19 минути, GeorgiD написа: Чаркалаци ли ... ? Аз не бих рискувал с такова нещо 2ра ръка.. до колкото знам в авариен режим не може да строши мотор, но въпреки всичко да седя и да му треперя... Така е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #22 Отговорено 23 Февруари, 2018 Аз моят дизел го търкалям вече 2 години и "проблеми" съм имал само с горивен филтър (не беше оригинален) и с ремонт на окачяване (шарнири). Като двигател/турбо/скорости не сам и правили проблем, а карам около 20-30к на година. Дори колата ми е от най-най първите, които в общия случай са проблемни коли при повечето марки. Така че предполагам има и доза късмет във всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #23 Отговорено 23 Февруари, 2018 Има много истина в поста на колегата, че цената на ремонта на дизел може да стигне ... бъбрек. Ще се повторя, доволен съм от автомобила, но мен лично такъв тип проблеми ме изкарват извън нерви, а за да мога да се 'наслаждавам' на возилото преди всичко трябва да съм... жив. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nvz 13 #24 Отговорено 23 Февруари, 2018 (Редактирано) На 2/21/2018 at 20:10, GeorgiD написа: Предполагам с ирония го казваш, но да не ти стига до главата ти пожелавам. Ами не е иронично, щото турбото е консуматив по принцип. На повечето псевдо майстори все им се сменя или рециклира турбина за 1000 лв. Та за това, викам да сме запознати със случая. За унгарците от HONPA, мога да кажа, че дават добри цени, имат нови неща и втора употреба. Намират всичко. Редактирано 23 Февруари, 2018 от nvz 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #25 Отговорено 23 Февруари, 2018 Моето имаше по-голяма нужда от чистене на геометрия, но майсторягата направи цена (смъкна 200 лева) инак само чистенето щеше да ми е 450 лева, та викам хайде още 250 и да сме доволни све.. уви и клапана се предаде де*ба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #26 Отговорено 24 Февруари, 2018 На 22.02.2018 г. at 17:55, GeorgiD написа: .........DTC: P00AF -> сменяш 36180RBDE01 ~340 камика и си ти........... Дано да е това причината и да се оправи. Интересно е, че ОЕМ номера - 36180RBDE01 на въпросния клапан , който го дават за ( 2.2 i-DTEC ), го дават еднакъв и го има и при старата версия на двигателите ( 2,2 i-CTDI ). Между двата двигателя, има доста разлики, включително и турбото е различно - а използват един и същ клапан. Интересно ми е, дали цената му няма да е по-ниска , ако се поръча за по-стария модел, че това го има и ми се е случвало, при други марки коли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #27 Отговорено 24 Февруари, 2018 Преди 3 часа, Emicha написа: Дано да е това причината и да се оправи. Интересно е, че ОЕМ номера - 36180RBDE01 на въпросния клапан , който го дават за ( 2.2 i-DTEC ), го дават еднакъв и го има и при старата версия на двигателите ( 2,2 i-CTDI ). Между двата двигателя, има доста разлики, включително и турбото е различно - а използват един и същ клапан. Интересно ми е, дали цената му няма да е по-ниска , ако се поръча за по-стария модел, че това го има и ми се е случвало, при други марки коли? 1. Дано.. ако не, някой от техния офис / сервиз ще му стане лошо, буквално и преносно. 2. Питах 10 пъти диагностицика преди да поръчам чарка, а и го питах какво ако не се оправи - мънка мънка и нищо не каза, но този ще е ошамарения ако не се оправи. 3. Мислих си го за частта, даже питах колега от работа да звънне, същата цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #28 Отговорено 7 Март, 2018 Рекап: 700 турбо рециклаж 350 лева клапан 20 лева монтаж 100 диагностика 5 км след Бултрако на Ботевградско пак съм в изходна позиция. Въпроси: 1. Намерих някаква тема за ОЕМ горивен филтър, че можел да си играе с вакуумите инфо някой ?! 2. Актуаторът на турбото - продава ли се отделно - само датчика продава ли се отделно 3. Някой знае ли дизелите имат ли резервоарче за вакуум ? 4. Идеи ако се ъпдейтне ЕКУ-то би ли оправило проблема ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #29 Отговорено 7 Март, 2018 (Редактирано) Преди 2 часа, GeorgiD написа: ......5 км след Бултрако на Ботевградско пак съм в изходна позиция...... Жалко - а какво казаха от Бултрако ? И един два въпроса: Твоя горивен филтър е - филтриращ елемент в метален корпус, или си е метален филтър като при стария двигател? Какво имаш в предвид, под точка 3 - за какво резервоарче питаш? Относно точка 4 , за СРВ след 2011г. с този двигател, имаше сервизна акция за промяна на настройките на горивната система, та предполагам и за Акорда ще важи това, но трябва да питаш. п.п. Да знаеш ,че ще излезе някоя тъпотия и при теб, както се случи при мен. Редактирано 7 Март, 2018 от Emicha допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #30 Отговорено 8 Март, 2018 (Редактирано) Баси кошмара!Със сигурност ще излезе нещо дребно,което ти къса нервите и хвърли маса кинти. Редактирано 8 Март, 2018 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #31 Отговорено 8 Март, 2018 Филтриращ елемент е не е цял филтър. Резервоарче като на 1.8т примерно.. стрелям в тъмното вече... Бултрако...... ще настоявам да ми върнат парите... При теб какво беше ? П.п. Проявява се проблема при нормално каране .. темпомат със 100 примерно или.. като се движа със 20 в задръстване ... не знам кой може да диагностицира тази скъпа глупост.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #32 Отговорено 8 Март, 2018 Съболезнования! Едва ли тук във форума, ще можем да го измислим - ако успеем, ще е чист късмет. Защо не опиташ да чуеш мнението на Слави Нямам много опит с него - правил съм дреболии, но това което ти прави веднага впечатление, е че ти взима проблема присърце. В твоя случай това очевидно е много важно - като проблема най-вероятно ще се окаже нещо дребно, но няма кой да се напрегне малко, точно да го диагностицира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #33 Отговорено 8 Март, 2018 Ааах, егати ужаса. Пробвай при Слави наистина... Той затова Бранко не прай дизели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #34 Отговорено 8 Март, 2018 Преди 2 часа, GeorgiD написа: ...При теб какво беше ? При мен, беше малко по-различен проблема и грешките бяха други, но питането ми за филтъра беше породено точно от моя проблем и тема, но ако искаш прочети: Сега доколкото разбирам, при теб се получава някакво ограничение на оборотите - примерно при настъпване стигат 4к и не може повече , но ако продължиш да натискаш ти светва чека и те вкарва в някакъв ограничителен режим? И реално какво се случва, като караш примерно в задръстване, както казваш с 20 км/ч? Връщам се на пост №6 Цитат Иначе за 570 лева, освен диагностика демонтаж, пране, монтаж влиза и карбон клийнинг ценорасписа съм го постнал във една от 2темите за авариен режим и премахване на ДПФ (снимка). Едит: https://drive.google.com/file/d/0BztLt5KASAAiUE9oLTRpbElIY00/view И не мога да те разбера за ДПФ-а - че си го чистил при Дунев е ясно (което според мен е все едно, че не си го чистил) , но после премахнал ли си го и ако да, да не би да са омазали нещо при софтуерното премахване? п.п. На моменти пишеш оскъдно с недомлъвки и трябва да се гадае, а за правилното решение на даден проблем, е важна точната и добре описана информация с подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #35 Отговорено 8 Март, 2018 Чавдаре жив да си.... Емич, за недомлъвките ще се постарая за в бъдеще да съм по-описателен. ДПФ-а е на мястото си. Не е махан. Натрапих се на Слави, хремав сополив, увесил нос... Той имаше работа, но го помолих да ми чуе проблема и описанието заедно с последвалите действия. Така старият клапан работи и е здрав. Проблемът е в това, че клапанът очаквал актуаторът да е на 92% отворен в айдъл положение, но той е само на 80%. Горното се вижда с диагностика пускат се последователни тестове и респективно соленоида и актуатора си кават колко искат и колко е всъщност. Цялото упражнение с регулирането се прави с една гайка на оста на актуатора... , да ... гайка ... Според Слави, рециклацията е била нужна само и единствено заради геометрията въпреки че само чистене ме е оправяло но тази фина настройка пак е щяла да е нужна просто тези извършили интервенцията не са го знаели..... Карам вече час и няма лампа засега... Какво да кажа не знам. Суперлативи за Слави че има диагностика и знае как се ползва и само и единствено негативи за Бултрако. П.п. според Слави ако пак светне с P00AF е ред на актуатора само той не бил сменен Чавдаре .... теб как мога да те почерпя ?! 5 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #36 Отговорено 8 Март, 2018 Дааа.... ,както и предположихме - малка тъпотия, която създава големи проблеми ! И да, това е много важно и е разковничето, за много от уж нерешимите проблеми, които ни късат нервите: Цитат .....има диагностика и знае как се ползва..... Дано, тази лампа - никога повече да не ти светва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #37 Отговорено 8 Март, 2018 Лампата нека я има, показва че има нужда от грижи, по-скоро P00AF да я нема... Ако може някой админ да добави към P1236 и P00AF. Не на последно място, ходих до Бултрако, обясних им как нищо не става от тях сервиза им и диагностицика им и как искам да ми възстановят парите при което последна откровен смях, пуснах 1 опалкване - не вярвам, че ще стане нещо, но ... 'халал' да са им. Вчера като вземах клапана, друг колега немил недраг - Георги беше получил клапана си, дано неговия да е имал нужда да го сменя наистина. Хубава вечер, админа може да затваря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1266 #38 Отговорено 8 Март, 2018 Преди 7 часа, GeorgiD написа: Лампата нека я има, показва че има нужда от грижи, по-скоро P00AF да я нема... Ако може някой админ да добави към P1236 и P00AF. Не на последно място, ходих до Бултрако, обясних им как нищо не става от тях сервиза им и диагностицика им и как искам да ми възстановят парите при което последна откровен смях, пуснах 1 опалкване - не вярвам, че ще стане нещо, но ... 'халал' да са им. Вчера като вземах клапана, друг колега немил недраг - Георги беше получил клапана си, дано неговия да е имал нужда да го сменя наистина. Хубава вечер, админа може да затваря! Да не бърза.Може колеги да се възползват от премеждието ти и да питат,при дизела винаги се налага. Пожелания за повече преход и по малко в бокса! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #39 Отговорено 8 Март, 2018 Преди 6 часа, GeorgiD написа: Лампата нека я има, показва че има нужда от грижи, по-скоро P00AF да я нема... НЕ, не съм съгласен Нека лампата да я няма - няма ли я, за какво ще се грижиш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #40 Отговорено 12 Март, 2018 До Букурещ и обратно през уикенда, цифром и словом 845 км, няма проблем, даде с литър и малко по нисък разход по борд - 6.3, 5 човека в колата и 4 сака и 1 раница багаж. Странното е че по колонка даде 7.14, 60 литра нафта за 845 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове