Drone 790 #41 Отговорено 14 Декември, 2017 Тии щото си си купил чисто нова Киа за тва ги говориш тия неща. 1.6 дизела да не би в началото да е бил проблемен ? Темата между другото е за нов модел, който още не се е появил в България, но пак се почна меренето на П*шки дизел или бензин. Та ще ви помоля да намалите спама. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #42 Отговорено 14 Декември, 2017 vesss, L15B7 Turbo, е вече на 1,5 години, докато започне да се предлага у нас ще надхвърли 2 години, и имайки предвид, че се вгражда в масов модел като Civic, мисля че ще има огромен обем отзиви за това става или нестава този мотор. За сега ако не се лъжа отзивите са отлични, та дори и в сверата на тунинга. Stoyo, ясно е че няма как за толкова кратък период, да "изхвърлят" дизелите от предлагането си. Но не е тайна за никой, че всички в момента се оглеждат за алтернатива, която да замени именно дизела. Кога ще стане е въпрос на време разбирасе. Незнам защо всички омаловажават еко нормите, та това е въздуха който дишаме...... и дизела не се справя с това начинание. Обедихме се всички, че без измама са далеч от истината! Drone е прав, нека не прераства темата в бензин или дизел, и да се забавляваме с това, което ни предлага CRV5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #43 Отговорено 15 Декември, 2017 http://dsportmag.com/the-tech/boosting-to-the-limits-of-the-civics-td03-turbo/ Много добре 212 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #44 Отговорено 18 Декември, 2017 За 1,5 не е зле. Мисля че и по 230-40 има екземпляри. Друг е въпроса до колко е поносимо за мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #45 Отговорено 18 Декември, 2017 5-та генерация се появи с дизелови двигатели в Азия - Тайван, Малайзия... Англичаните (които я произвеждат) също загатват, че печки все пак ще има: Цитат Our CR-V was powered by a new 190bhp 1.5-litre turbo petrol. However, with that engine also confirmed for European-bound Civics, it’s likely we’ll see this engine in UK-spec CR-Vs as well; a 1.6-litre diesel is also expected to join it. http://www.autoexpress.co.uk/honda/cr-v/97872/new-honda-cr-v-2017-review Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #46 Отговорено 19 Декември, 2017 Искренно се надявам 1,6 да излезе много сполучлив. Карал съм дизели много и оценявам неоспоримите им качества и предимства. Само че като гледам последните 5-6 теми в раздел 3-та генерация и...... е малко кофти. Хем не е лош мотор...... Не е невъзможно да го боднат в ЦРВ-5. Като се замисля, от скоро го произвеждат и може да не им излязат сметките ако са го предлагали само 3-4 години. А пък моторчето може да се окаже отличник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #47 Отговорено 18 Януари, 2018 Така Малко развитие, сестра ми реши да пише на Дилърите от Пловдив и о чудо, върнаха й отговор на другия ден. Пита ги кога ще се появи CR-V 2018 в България, отговора: Ще се появи в 3тото тримесечие на годината. Продажбите не е ясно кога точно ще започнат, но да се надяваме, че до октомври ще го има. Сестра ми доста се е надъхала да го купува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #48 Отговорено 18 Януари, 2018 Колко мислите че ще е цената на един екземпляр като оня синия американец от обявата за 70 бона? аз мисля че у нас под 90 няма да е........ На мястото на сестра ти бих се позамислил дали да не блесна по-рано.... Гаранцията би трябвало да си е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #49 Отговорено 18 Януари, 2018 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #50 Отговорено 19 Януари, 2018 Преди 15 часа, jaccomo написа: Колко мислите че ще е цената на един екземпляр като оня синия американец от обявата за 70 бона? аз мисля че у нас под 90 няма да е........ На мястото на сестра ти бих се позамислил дали да не блесна по-рано.... Гаранцията би трябвало да си е ОК. При положение, че 2.0 двигателя го ползват Honda от 10 години, не знам. 1.5 Гори малко, а върви повече от 2.0 Ще видим колко ще е. Скоро ще се разбере. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #51 Отговорено 19 Януари, 2018 Ми той американото 1,5Т не беше ли...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #52 Отговорено 19 Януари, 2018 (Редактирано) По междо другото забелязах и едно доста интересно моделче URV, което като габарити си е колкото ЦРВ само като купе мяза на някакво ГТ. По интереснпто при него е мотора 2.0Т с 272 коня...... надявам се някой слънчев ден да имаме и ние достъп до този мпдел а не само китайците. Или ако не до модела, то поне във фейса на ЦРВ5 да фигурира тоз матор... Редактирано 19 Януари, 2018 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #53 Отговорено 23 Януари, 2018 Прототипа на новата Акура RDX е с 2.0Т това е двигателя на сивик Type R, но не толкова буустнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #54 Отговорено 23 Януари, 2018 Е да де ама Акура е един сак пари..... А пък така и така се прадлага в гамата на Хонда, дали все пак не е ОК да има едно CRV TypeR дет се вика..... или ако не поне мотора да е в гамата дори и дефорсиран до 250к. Ное после ще си го оправиме както си трябва.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #55 Отговорено 3 Март, 2018 Ще видим и 7 местна версия с по-голям просвет и хибрид https://www.ams.bg/content/noviyat-honda-cr-v-sas-7-mestna-versiya-i-hibrid-026134 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #56 Отговорено 22 Март, 2018 Днес случайно се загледах в едно ЦР-В с червени номера(от някое посолство) и се оказа, че е новият модел. по задния капак и стоповете като на Волво го познах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #57 Отговорено 28 Март, 2018 Истината наболява, но ние напоследък посвикнахме с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #58 Отговорено 28 Март, 2018 Пълни глуппсти. В тези смешни предавания могат да се подиграят с всеки автомобил както и да го превъзнасят 1 час. Те за това съществуват, за който си плати. Само не разбрах например какво иска от системаъа за стабилизация, не видях колата да се поднесе колкото и да я върти в СНЕГА. Или например от ускорението, от 90 до 130 колата се издърпа доста добре. Гледал съм клипчета на 1,5Т как лепи стотака за около 8 сек, което е повече от добре. Смешници. След 10 години ома да обясняват колко е сполучлива. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #59 Отговорено 29 Март, 2018 Вероятно проблема е в превода. За системата обясняваше нагледно, че дори деактивирана, не се изключва. За едни условия това е добре, за други не. За ускорението показваше как вариаторът "зависва в червеното" и какъв е звуковият фон в купето. За глухите е приемливо, но за останалите... А първоначалните му "страдания" са как хондите вече не са това което бяха и че цялата му фамилия и приятели са карали само тая марка, докато нещата не се промениха последното десетилетие. Идеята му е че колцата става за непретенциозно градско предвижване "от т. А до т. Б", понеже е широка за хора и багаж. В останалото време обяснява кое не бива да е така в СУВ за 2.5 милиона рубли. В наши пари това са около 83 хилки и едва ли у нас ще я дават по-евтино. Ако след 10 години това се окаже по-сполучлив модел спрямо актуалният за 2028-ма, къде тук е "добрата новина"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #60 Отговорено 29 Март, 2018 (Редактирано) Мхъм и един мамрот завива шоколада в станиол. Ако беше толкова зле, защо е второта най-продава SUV в Америка ? Шумоизолацията е доста по-добре от на предишните модели. Явно са се усетили, че като имаш CVT, което зависва в червеното, значи ти трябва и повече изолация за да не си крещите докато изпреварваш примерно. edit: Обаче 1.5Т се оказва,че не е толкова железен колкото си мислих http://www.crvownersclub.com/forums/137-2017-present-official-specs-features-etc-gen-5/176609-might-worse-than-you-think-1-5-turbo-issues.html Редактирано 29 Март, 2018 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #61 Отговорено 29 Март, 2018 Защото е в Америка. Основната му целева група са средностатистически семейства, които искат широка кола с 4х4 за магистралите през зимата. За там е създаден и се продава далеч, далеч по-евтино, отколкото в Европа, където клиентелата е по-взискателна, а на тукашната му цена има далеч по-добри СУВ. Популярен продукт рядко е релевантно на добър такъв и никога на перфектен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #62 Отговорено 29 Март, 2018 кои СУВ са по- добри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #63 Отговорено 29 Март, 2018 Ами ако действително струва 83 хилки и можех да си го позволя, има много сувове, които бих избрал... Акура, Лексус, Инфинити и т.н., въпреки, че не съм фен на Инфинити. В момента в щатите МДХ е около 44 хил долара, а щатския долар е под 1.6лв. Канадския е около 1.2лв. ЦРВто много ми харесва, но цената ми се струва много висока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #64 Отговорено 30 Март, 2018 Mazda CX-5(2.5 бензин), Kia Sportage (1.6T бензин), Skoda Kodiaq (2.0 ТSI) и VW Tiguan (2.0 TSI) са, според мен, всичките по-добър избор от CR-V 5ген. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #65 Отговорено 30 Март, 2018 Преди 5 часа, dzrasd написа: Mazda CX-5(2.5 бензин), Kia Sportage (1.6T бензин), Skoda Kodiaq (2.0 ТSI) и VW Tiguan (2.0 TSI) са, според мен, всичките по-добър избор от CR-V 5ген. Маздата, Спортиджа и Тигуана са значително по-дребни от СРВ-то. С Кодияк и Тигуан Алспейс ще има заигравка понеже предлагат 7 места, но и новото СРВ ще има такава опция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #66 Отговорено 30 Март, 2018 Преди 1 час, vesss написа: Маздата, Спортиджа и Тигуана са значително по-дребни от СРВ-то. С Кодияк и Тигуан Алспейс ще има заигравка понеже предлагат 7 места, но и новото СРВ ще има такава опция. Не знам какв оразбираш под "значително по-дребни": Междуосие / Дължина / Широчина / Височина CR-V 2,66m / 4,59m / 1,85m / 1,69m CX-5 2,70m / 4,56m / 1,84m / 1,68m Sportage 2,67m / 4,48m / 1,86m / 1,65m Tiguan 2,68m / 4,49m / 1,84m / 1,67m Не мисля, че са големи разликите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #67 Отговорено 30 Март, 2018 преди 31 минути, dzrasd написа: Не знам какв оразбираш под "значително по-дребни": Междуосие / Дължина / Широчина / Височина CR-V 2,66m / 4,59m / 1,85m / 1,69m CX-5 2,70m / 4,56m / 1,84m / 1,68m Sportage 2,67m / 4,48m / 1,86m / 1,65m Tiguan 2,68m / 4,49m / 1,84m / 1,67m Не мисля, че са големи разликите. Колега, на хартия наистина е така. Седни в тях и ще разбереш какво имам предвид. Преди година няколко месеца ходих, гледах, сядах, карах преди да поръчам и за мен като комфорт са почти една класа по-дребни. Ако се загледаш сума ти нови автомобили долу купето е най-широко и нагоре се стеснява значително. И точно там където са рамената на пътниците се пада най-тясната част. При Хондата е малко тип тухла четворка(в добрия смисъл на думата ) и съответно усещането е различно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #68 Отговорено 30 Март, 2018 (Редактирано) Значи Акурата Лексус и Инфинити ги смятаме от щатите а ЦРВ от България?!?!?!? ОК. Само питам, защото изброените тук са по 120-130 Бона. Здраве да е... Спортидж - много тесен с много малък багажник, Шумен мотор, евтини компоненти. Това в сравнение с 4-та ген. Маздата е много яка ама миналия месец на Пампорово 2 пъти я бутаме на смешно заснежен терен. Иначе много ми харесва. Точно срещу нея моята беше затрупана с 3 педи повече сняг, излезе на секундата. Тигуана е добър но много лакум и малко дървен. Само R design изглежда мъжко изпълнение само че цената му е тлъста. Останалото е женьоч. Кодиака е отчайващо грозна тесла. Без значение какви са му показателите. Той просто си лъха на икономия в интериора. Редактирано 30 Март, 2018 от jaccomo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #69 Отговорено 31 Март, 2018 След като ще се купуват нови не виждам проблема да са внос от щатите или Канада. Аз щях да си внеса от там, ако не бях намерил в БГ и цената за транспорт и всичко до регистрация в кат ми я смятаха около 5хил. лв. А вноса от Канада е много бърз, около 2- 3 седмици. Относно проходимостта на Маздата съм напълно съгласен с теб. И Лексуса не е по- различен, но компенсира с здравина, надеждност, комфорт и визия. Инфинити много ми харесват отвън, но отвътре са ми много дървени. Немските въобще не искам да коментирам. От корейските бих избрал само Санта Фе. Точно на Пампорово тази година видях един такъв чисто нов и много ми хареса, но технически не знам как са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #70 Отговорено 31 Март, 2018 Преди 4 часа, nakata_g написа: Съгласен съм, но тъпият ми служебен форд фокус 1.5 дизел, при 100 е с 5л разход а с 200 е 9.5л. Би следвало да е разхода поне 15л на 100 Колко време си карал с 200 към/ч, най много 2-3 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #71 Отговорено 1 Април, 2018 Хахаха да, най много, иначе разхода щеше да е 15,5 ако го беше покарал 50-60км. с 200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #72 Отговорено 23 Май, 2018 До месец ще имаме преки впечатления от 1.5 Турбо Executive.Като му дойде времето ще пиша подробно и където трябва,но наистина върви повече от 2.0ката а разхода е смешен . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #73 Отговорено 28 Май, 2018 Внос от Швейцария ли го взе Какви пари ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #74 Отговорено 19 Октомври, 2018 Новото ЦР-В го има вече в Румъния. https://hondatrading.ro/modele/noul-cr-v/ За тия пари мисля, че е дооста добре :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #75 Отговорено 28 Октомври, 2018 Вече и в България! Другата седмица ще почва и тестдрайв! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #76 Отговорено 31 Октомври, 2018 От къде имаш информация за тест драйва ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #77 Отговорено 31 Октомври, 2018 От Бултрако естествено! В Пловдив вече може да се тества, за София не съм питал. Все още не е анонсирано официално, но е без това има желаещи! Аз карах вчера следобяд. Версията е Елеганс 1.5 турбо с CVT. Интериора изглежда солидно направен, вкарали са доста екстри спрямо 4 генерация: LED фарове, автоматично превключване къси-дълги, 8 говорителя / има пищялки и на задните врати/, адаптивен круиз контрол, следене на осовата линия, Emergency Call, 7“ Honda CONNECT със Garmin навигация, много по-качествена задна камера с 3 режима, тристепенно отопление на предните седалки, 2 USB за зареждане на телефони за задните седалки и т.н. На централния дисплей показва знаците по пътя. Тука са по-големи и се виждат много добре. Може да се ползва и като помощен дисплей на навигацията На снимките се вижда дизайна, на Елеганса са сложили два ауспуха и 18“ джанти. Като возия и стабилност не виждам разлика спрямо 4-та, нивото на шум е малко по-ниско. Единствено мотора звучи малко по-неприятно над 3000 оборота спрямо двулитровия. Като ускорение е много добре /сравнено с 2.0 автомат, по каталог има повече от 2 секунди разлика/, хубаво е някой с 4-та дизел да прецени усеща ли се разлика! Скоростната кутия работи плавно и бързо реагира на педала. Като цени разбрах, че ще е малко по-скъпа от сегашния Елеганс, което е нормално заради допълнителните екстри и по-мощния двигател. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #78 Отговорено 31 Октомври, 2018 Ще ми е интересно сравнение на 1.5 ръчка със стария 2.0 ръчка. В обороти стария двигател си дърпа доста добре. Този като го карах в Сивик изобщо не ми хареса, но там беше с CVT-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #79 Отговорено 31 Октомври, 2018 Няма да може да се направи точното сравнение, защото двигателя е 173 к.с. при вариантите с ръчни скорости, а при CVT е 193 к.с. Поне за Германия е така, предполагам, че и тука ще е същото! На ръчката дават 9.8 сек, а на CVT 10 сек до 100 км/ч., т.е. почти няма разлика в ускорението! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #80 Отговорено 31 Октомври, 2018 Не трябва ли да се види ускорението от 80 до 120, примерно. Това е по-практично от колкото от 0 до 100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове