А. Д. 80 #1 Публикувано 5 Август, 2017 Здравейте, Имам следното питане-След ремонт на гарнитура на главата и след едноседмично градско каране реших да пробвам колата и на балкан където преди ми загряваше и се наложи въпросния ремонт, та след да кажем успешно качване над Храбрино дойде ред на слизане и тогава така зверски пропуши синкав пушек на масло,че ми се изправи косата.Слизането е на скорост 4 -3 без газ.Според мен може би са гумички на клапани,които са сменяни след ремонта та въпроса нормално ли е и какво може да е ? Благодаря на отзовалите се с мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #2 Отговорено 5 Август, 2017 Ремонта на гарнитурата какво включваше. При проблем с гумичките се получава следния ефект. Караш, колата е загряла,спираш за 15-20мин и пак тръгваш. В момента на запалване изпушва бял облак и после изчиства.При спускане без газ дюзите не впръскват гориво и мотора се насища с масло от клапаните. При първото подаване на газ насъбралото масло изгаря и его на облака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #3 Отговорено 5 Август, 2017 Ремонта беше проба за спукана глава,шлайф,подмяна на гумички на клапани, гарнитура на глава,семеринг разпр вал,гарнитура на всмукателни и изпусквателни ,капачка радиатор,почистване охл система.Това е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #4 Отговорено 5 Август, 2017 И облака беше доста време през цялото спускане.На равното се изчисти и след няколко километра се оправи и пред нас нямаше син пушек при форсиране само при 5-6 хил оборота леко пропушва и направо незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 5 Август, 2017 Да бяхте сменили и сегментите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 5 Август, 2017 Ремонта беше проба за спукана глава,шлайф,подмяна на гумички на клапани, гарнитура на глава,семеринг разпр вал,гарнитура на всмукателни и изпусквателни ,капачка радиатор,почистване охл система.Това е . Кой дебил/хитрец направи всичко това и пропусна сегментите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #7 Отговорено 6 Август, 2017 В Пловдив един сервиз, уж добър и правил скъпи коли, на приятел роднина уж наш човек ама на .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #8 Отговорено 6 Август, 2017 Работата е свършена парите са дадени .Малко сервизи приемат рекламация а не трябва да е така. Ако са износени водачите и има износване на стеблата на клапаните - смяната на гумичките е безполезна даже става по зле. До колегата .Карай си колата и наглеждай маслото в двигателя.По възможност проверката да се прави на едно и също място.Разхода на масло ако те устройва (което ме съмнява) кара я така. Другото е обратно в сервиза. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 6 Август, 2017 Като я кара така ще става още по зле ще налива масло каквото намери за 5 лева и накрая ще е и за мотор. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #10 Отговорено 6 Август, 2017 За сегменти се чудя дали е ?Преди ремонта непропушваше изобщо а и не гореше масло.Все си мисля да не е от гумички на клапани или...незнам. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 6 Август, 2017 Каква марка гумички сложихте ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #12 Отговорено 6 Август, 2017 Не зная, не съм стоял в сервиза, в листа за издаване нямаше марка. Мое мнение ,че всеки трябва да си знае работата и да не се бърка в нещо което незнае добре и не е негова работа, но някой път това не е така за съжаление 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #13 Отговорено 6 Август, 2017 Забравете за гумичките. При слизане по баир на скорост-Принудителен Празен Ход вакуума в пълнителния колектор е огромен,горивната камера в такта пълнене смуче колкото може,нищо ,че няма гориво в този режим.Качва маслото покрай сегментите...нататък се сещате .Ефекта е още по-голям при задръстен запушен отдушник на маслото и камера за кондензиране на маслото. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batvan 17 #14 Отговорено 6 Август, 2017 Ако преди ремонта по същия маршрут не го е правела то е ясно че нещо не е у ред.При ремонт на главата (сполучлив) и не пипане надолу по мотора ,много често двигателя вдига компресията и сегментите не издържат.Наблюденията ми са при друга марка автомобили. Ако обърнете внимание повечето по стари коли се продават след основен ремонт. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #15 Отговорено 7 Ноември, 2017 (Редактирано) Наскоро купих црв 1 в20в от гърция а така . Кола почти слънчева обслужена там. Направи ми впечатление че клапаните чукат но нищо си казах , реглаж и карай. Да ама не . Клапани вкопани от там на студено губи обороти и гасне като загрее се оправя. Дайте съвет.0888567033 Редактирано 7 Ноември, 2017 от Тони Паскалев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #16 Отговорено 7 Ноември, 2017 Може тази тема да ти е от полза. Успех! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82434 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #17 Отговорено 8 Ноември, 2017 Колега това съм го прочел. Но чак такива пари няма да дам . Чак керамични бренери не благодаря. Не съм женен за тая кола . Ще и направя тиквата , и ще я карам 3-4год.и айде друг дрингел. М..ДА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #18 Отговорено 8 Ноември, 2017 Batvan е прав. И аз съм забелязал същото. \Pевизираш главата и се почва.РЯДКО НО.........ФАКТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #19 Отговорено 9 Ноември, 2017 (Редактирано) Ако е така ебати трошляка са тия коли. Досега не съм карал такова чудо да се износят бренери и да правиш основен ремонт . Карал съм много коли,вкючително и АУДИ А6 150коня които се води калпав мотор 5 години и никакви грижи.Днес свалиха главата и я закараха на шлайф базата . По думите на приятелчето цилиндрите са добре замерил ги е,масло колата не харчи. Ще видиме. Ще пиша за резултата. Редактирано 9 Ноември, 2017 от Тони Паскалев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 9 Ноември, 2017 АЗ ДА питам каде ги тея бренери? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #21 Отговорено 9 Ноември, 2017 Тя Хондата е виновна, не гърците. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #22 Отговорено 9 Ноември, 2017 Леглата на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #23 Отговорено 9 Ноември, 2017 Гърци мърци, а колко колеги споменават за тоя проблем дори след каране във бг.и са си подържали колите. Тва си е измислено от тия със малките ръчички за да бъде по тих мотора . Глупости за да си продават следващия модел. А защо не са със хидравлични . Защото доста хора ще си я карат тая и няма да си купят следващата. Да здрава е като сув . Но клапани . Не мислете че отвън бг.хората копаят пари без да работят . Германия, Франция, забраняват старите коли и др.държави. Защо тези коли били замърсители ? За да си продават новите хибриди. Няма кола която да не замърсява. Дори ел.колите дори и ТЕСЛА. А колко струват,колко хора могат да си го позволят ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #24 Отговорено 9 Ноември, 2017 Успех с продажбата "колега". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #25 Отговорено 9 Ноември, 2017 Няма да я продавам а след като я оправя да и се кефя . Пробвах я на офролд но на сух терен много добре , но във кал не знам , ще видим.Нека да ми я напрявят и ще кажа. Карал съм други сув , тази се държи доста добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #26 Отговорено 10 Ноември, 2017 В повечето случай машината,независимо от марката не е виновна,както и производителя. Виновен за повечето проблеми е някои Мърльо. Разбира се всеки модел си има и детски болести и слаби места,но те се проявяват и засилват при определени действия или бездействия на собственика. Ако клапаните са били преглеждани и регулирани на определеният интервал,не мисля че ще има проблем с леглата. Газовата също трябва да е настроена грамотно,което се оказва че е по-трудно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #27 Отговорено 10 Ноември, 2017 Ами то на Тони Паскалев това му е драмата, що аджеба не била с хидравлични повдигачи, нали се саморегулирали... Мисля, че не е тук мястото да се обсъждат инженерните решения на Хонда, за/против хидравлични повдигачи и т.н. А защо не са със хидравлични . Защото доста хора ще си я карат тая и няма да си купят следващата. Да здрава е като сув . Но клапани . https://highmileclub.wordpress.com/tag/honda/ Не съм убеден, че Хондите в тази категория са с хидравлични и, че това е критерият за дълговечност... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #28 Отговорено 10 Ноември, 2017 Не изказвам мнение ,а расъждавам.дохата е прав във случая . Защото самия производител казва на колко хиляди да се регулират. Просто ме е яд . Бях предупреден за този проблем , и затова отделих пари за главата. Взех я да я карам ,а то кво хайде във сервиза. Но нищо ще стане поне както трябва. Приятелчето ми казва ,тонка карай така ще изкара още доста във това състояние ,но аз се дразня от шумът ни тези клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #29 Отговорено 10 Ноември, 2017 Важно е и кой ще я прави. Да не стане после "от трън та на глог...." 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #30 Отговорено 10 Ноември, 2017 Прав си. ШЛАЙФ БАЗАТА добри одзиви, сервиза също така . Щом миналата година успаха да извадят подгревната свещ която беше счупена от предишният собственик на АУДИ 2.5tdi 150 коня значи ги бива. Много са малко малко сервизите които го правят и могат . Все още практикуват сваляне на глава и закарване във ШЛАЙФ БАЗА .А всеки знае какво означава това ,много голям разход пари,време,и тн. Много се надявам да стане от 1 път , въпрос на късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #31 Отговорено 11 Ноември, 2017 Дано да стане от първи път ремонта.Мой съвет е да прегледат и сегментите, така и така са отворили двигателя.При мен след смяна на гарнитура на глава се вдигна компресията както казаха колегите от форума маслените сегменти спечени и айде пак наново ремонт. Та ти си знаеш.Просто съвет. Успех с ремота и безаварийно оттук нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #32 Отговорено 13 Ноември, 2017 (Редактирано) Тенкю, колега харчеше ли масло ,припушва ше ли на студен старт.При мен ,не харчи масло компресия не знам,на студен старт също така не припушва. Като я карах грацко има ряз на на магистралата също добе се държи,дори при 160км.не пуши син пушек . Много ме дразнеха тези клапани със тяхното чукане. А ти защо свали главата, клапани,прегряване,или издухана гарнитура. Само съм чувал заради заради хиляди км.комфорт гарнитура да се издуха . Сподели . Редактирано 13 Ноември, 2017 от Тони Паскалев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #33 Отговорено 13 Ноември, 2017 Туко що докторите ми се обадиха,изгоряли клапани. Чудно как съм карал? Как е палила?М..ДА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #34 Отговорено 13 Ноември, 2017 Следя темата с интерес и си мълчах досега,но не мога да не се намеся! Колега Паскалев, Добре дошъл и приятно изкарване във форума.Надявам се ще си харесаш новия автомобил след ремонта на клапаните и смяната на сегменти и лагери. Ако отделиш малко време да поразгледаш раздела, който "зидаме" от доста време почти няма да остане въпрос без отговор. Моля също така да проявиш толерантност, към нас глупаците ,които караме трошляци вече 20 години и сменяме чистачки и крушки през месец ,защото няма друго какво. Приеми поста ми с усмивка и преди да постъпваш неразумно и прибързано общувай нормално със колегите си и ще извлечеш много дивиденти от техния опит. Относно слънчевата ти кола. Помоли техниците ти пак да проверят двигателя и да хвърлят едно око на буталата.Така и така е отворена главата... Ще се ощавиш само с една гарнитура на картера ,но ще спечелиш поправка на грешна диагноза.Все пак е кола на половин милион километра. Успех и по малко негативизъм! В случая марката Хонда няма нищо общо.Има тарикат продавач и наивен купувач....ежедневие като навсякъде. Като модератор: За повечето от нас Honda e религия! Моля въздържай се от неподходящи епитети по повод марката.Това тук не се толерира! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #35 Отговорено 13 Ноември, 2017 Колега не съм и даже и помислял да обидя някой. Пак ще се повторя бях предупреден за този проблем , и затова съм заделил пари да се отстрани ако се появи. Но съдба . Исках точно този модел ХОНДА црв 1. Доста време търсих може би 6 месеца ,смяташ ли щом съм харесъл и купил този модел ще плювам по негов адрес. Не. Така моля те сподели със мен ЗАЩО ТРЯБВА ДА СМЕНЯ СИГМЕНТИ и ЛАГЕРИ и кои лагери основни или ОСНОВНИ + БИЕЛНИ. Ако го направя не трябвали да правя шлайф на колянов вал + блок. И защо като грам не пипа масло 2000 км.съм минал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #36 Отговорено 13 Ноември, 2017 Това вече е друго нещо! Не съм казал да се сменят ,а да се проверят. Мотора е адски здрав.Бих казал ,че е един от най здравите мотори на Хонда. Но като всяка машина здравето и зависи от собственика и желанието му за поддръжка. От теб се иска само да се запознаеш с реалното състояние на мотора.Каквото-такова. Разумен си и сам можеш да вземеш решение след като си наясно с фактите. Та с детайли. Изтегляш си ръководството на колата от интернет. Разпечатваш детайлите за хлабините на коляно-мотовилковата група и бутало-сегмент-бутален болт на хартия и ги носиш на майсторите. Искаш само измерване на 1 и 2 цилиндър,както и проверка на всички биелни лагери.Те се виждат на око дали са износени. Основните не те интересуват. С новата информация взимаш решение или питаш пак тук да помагаме. Питай също така за части,консумативи и други детайли специфични за твоя модел... Прилагам ти снимки на твоя мотор на 400к в перфектно здраве обслужван на време и каран с правилните консумативи.Снимките са от днес,след регулировка на хлабините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #37 Отговорено 13 Ноември, 2017 Практиката поне при мен доказва че след ревизия на главата разхода пропорционално почва да се увеличава. На свалена глава вече сегментите не са драма за смяна. Лагерите биелни са задължителни. Основните се проверяват задължително. Невиждам за какво да се прави едно нещо два пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #38 Отговорено 13 Ноември, 2017 Бранко не бих се съгласил с теб. 1 тоя мотор е пълен боклук колкото и кофти да звучи написаното. Нито главата нито блока е проектиран да държи X км. После мятат по лесно основните лагери от биелни. Смея да го твърдя не от друго а от опит. Снимки на двигатели имам много но качеството на тея снимки зависи от две неща фотоапарат и поддръжка. Лично съм правил ремонт на мотор на 380000* и единствено го е спасисило автомата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #39 Отговорено 14 Ноември, 2017 Момчета МНОГО БЛАГОДАРЯ за съветите . Седнах днес зад волана на камиончето,доста дъго мислих ,говорих също така със монтьора (приятечето)и решихме да не пипаме агрегата . Довода на монтьора е там човешка ръка не е пипала а машина,ХОНДА МОТОРС , луфтове до микрони ,части оригинални. Ако агрегата издаде багажа , не оборудван от мома англичанка автомат по ваш съвет и газ до хоризонта . Незнам може и да греша? Хилядите километри комфорт ще покажат, Човек понякога трябва сам да си счупи ГЛАВАТА за да дава после съвет на следващия ЧУКУНДУР.Все пак съм радостен че все още има хора кото да съвет , и помощ. Старите хора казват ,ВСИЧКО МОЖЕШ ДА КУПИШ СЪС ПАРИ НО АКЪЛ НЕ, Тенкю пипъл. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #40 Отговорено 23 Ноември, 2017 Е разгеле, монтьора взе кратуната от шлаиф базата . Каза че на първо четене била добре направена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове