Jump to content
А. Д.

След ремонт на гарнитура на глава въпрос

Recommended Posts

Здравейте,

Имам следното питане-След ремонт на гарнитура на главата и след едноседмично градско каране реших да пробвам колата и на балкан където преди ми загряваше и се наложи въпросния ремонт, та след да кажем успешно качване над Храбрино дойде ред на слизане и тогава така зверски пропуши синкав пушек на масло,че ми се изправи косата.Слизането е на скорост 4 -3 без газ.Според мен може би са гумички на клапани,които са сменяни след ремонта та въпроса нормално ли е и какво може да е ?

 

Благодаря на отзовалите се с мнения. :punch:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на гарнитурата какво включваше.

При проблем с гумичките се получава следния ефект. Караш, колата е загряла,спираш за 15-20мин и пак тръгваш.

В момента на запалване изпушва бял облак и после изчиства.При спускане без газ дюзите не впръскват гориво и мотора се насища с масло от клапаните. При първото подаване на газ насъбралото масло изгаря и его на облака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта беше проба за спукана глава,шлайф,подмяна на гумички на клапани, гарнитура на глава,семеринг разпр вал,гарнитура на всмукателни и изпусквателни ,капачка радиатор,почистване охл система.Това е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И облака беше доста време през цялото спускане.На равното се изчисти и след няколко километра се оправи и пред нас нямаше син пушек при форсиране само при 5-6 хил оборота леко пропушва и направо незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бяхте сменили и сегментите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта беше проба за спукана глава,шлайф,подмяна на гумички на клапани, гарнитура на глава,семеринг разпр вал,гарнитура на всмукателни и изпусквателни ,капачка радиатор,почистване охл система.Това е .

Кой дебил/хитрец направи всичко това и пропусна сегментите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив един сервиз, уж добър и правил скъпи коли, на приятел роднина уж наш човек ама на  ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е свършена парите са дадени .Малко сервизи приемат рекламация а не трябва да е така. Ако са износени водачите и има износване на стеблата на клапаните - смяната на гумичките е безполезна даже става по зле.

До колегата .Карай си колата и наглеждай маслото в двигателя.По възможност проверката да се прави на едно и също място.Разхода на масло ако те устройва (което ме съмнява) кара я така. Другото е обратно в сервиза.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я кара така ще става още по зле ще налива масло каквото намери за 5 лева и накрая ще е и за мотор.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сегменти се чудя дали е ?Преди ремонта  непропушваше изобщо а и  не гореше масло.Все си мисля да не е от гумички на клапани или...незнам.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка гумички сложихте ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не зная, не съм стоял в сервиза, в листа за издаване нямаше марка.

 

Мое мнение ,че всеки трябва да си знае работата и да не се бърка в нещо което незнае добре и не е негова работа, но някой път това не е  така за съжаление

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравете за гумичките. При слизане по баир на скорост-Принудителен Празен Ход вакуума в пълнителния колектор е огромен,горивната камера в такта пълнене смуче колкото може,нищо ,че няма гориво в този режим.Качва маслото покрай сегментите...нататък се сещате :).Ефекта е още по-голям при задръстен запушен отдушник на маслото и камера за кондензиране на маслото.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако преди ремонта по същия маршрут не го е правела то е ясно че нещо не е у ред.При ремонт на главата (сполучлив) и не пипане надолу по мотора ,много често двигателя вдига компресията и сегментите не издържат.Наблюденията ми са при друга марка автомобили.

Ако обърнете внимание повечето по стари коли се продават след основен ремонт.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро купих црв 1 в20в от гърция а така . Кола почти слънчева обслужена там. Направи ми впечатление че клапаните чукат но нищо си казах , реглаж и карай.

Да ама не . Клапани вкопани от там на студено губи обороти и гасне като загрее се оправя. Дайте съвет.0888567033

Редактирано от Тони Паскалев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това съм го прочел. Но чак такива пари няма да дам . Чак керамични бренери не благодаря. Не съм женен за тая кола . Ще и направя тиквата , и ще я карам 3-4год.и айде друг дрингел. М..ДА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Batvan е прав. И аз съм забелязал същото. \Pевизираш главата и се почва.РЯДКО НО.........ФАКТ :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така ебати трошляка са тия коли. Досега не съм карал такова чудо да се износят бренери и да правиш основен ремонт . Карал съм много коли,вкючително и АУДИ А6 150коня които се води калпав мотор 5 години и никакви грижи.Днес свалиха главата и я закараха на шлайф базата . По думите на приятелчето цилиндрите са добре замерил ги е,масло колата не харчи. Ще видиме. Ще пиша за резултата.

Редактирано от Тони Паскалев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ ДА питам каде ги тея бренери?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя Хондата е виновна, не гърците. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърци мърци, а колко колеги споменават за тоя проблем дори след каране във бг.и са си подържали колите. Тва си е измислено от тия със малките ръчички за да бъде по тих мотора . Глупости за да си продават следващия модел. А защо не са със хидравлични . Защото доста хора ще си я карат тая и няма да си купят следващата. Да здрава е като сув . Но клапани . Не мислете че отвън бг.хората копаят пари без да работят . Германия, Франция, забраняват старите коли и др.държави. Защо тези коли били замърсители ? За да си продават новите хибриди. Няма кола която да не замърсява. Дори ел.колите дори и ТЕСЛА. А колко струват,колко хора могат да си го позволят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех с продажбата "колега".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я продавам а след като я оправя да и се кефя . Пробвах я на офролд но на сух терен много добре , но във кал не знам , ще видим.Нека да ми я напрявят и ще кажа. Карал съм други сув , тази се държи доста добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случай машината,независимо от марката не е виновна,както и производителя.

Виновен за повечето проблеми е някои Мърльо.

Разбира се всеки модел си има и детски болести и слаби места,но те се проявяват и засилват при определени действия или бездействия на собственика.

Ако клапаните са били преглеждани и регулирани на определеният интервал,не мисля че ще има проблем с леглата.

Газовата също трябва да е настроена грамотно,което се оказва че е по-трудно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то на Тони Паскалев това му е драмата, що аджеба не била с хидравлични повдигачи, нали се саморегулирали... :)

Мисля, че не е тук мястото да се обсъждат инженерните решения на Хонда, за/против хидравлични повдигачи и т.н.

 

А защо не са със хидравлични . Защото доста хора ще си я карат тая и няма да си купят следващата. Да здрава е като сув . Но клапани .

https://highmileclub.wordpress.com/tag/honda/

Не съм убеден, че Хондите в тази категория са с хидравлични и, че това е критерият за дълговечност... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изказвам мнение ,а расъждавам.дохата е прав във случая . Защото самия производител казва на колко хиляди да се регулират. Просто ме е яд . Бях предупреден за този проблем , и затова отделих пари за главата. Взех я да я карам ,а то кво хайде във сервиза. Но нищо ще стане поне както трябва. Приятелчето ми казва ,тонка карай така ще изкара още доста във това състояние ,но аз се дразня от шумът ни тези клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е и кой ще я прави.

Да не стане после "от трън та на глог...."

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. ШЛАЙФ БАЗАТА добри одзиви, сервиза също така . Щом миналата година успаха да извадят подгревната свещ която беше счупена от предишният собственик на АУДИ 2.5tdi 150 коня значи ги бива. Много са малко малко сервизите които го правят и могат . Все още практикуват сваляне на глава и закарване във ШЛАЙФ БАЗА .А всеки знае какво означава това ,много голям разход пари,време,и тн. Много се надявам да стане от 1 път , въпрос на късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да стане от първи път ремонта.Мой съвет е да прегледат и сегментите, така и така са отворили двигателя.При мен след смяна на гарнитура на глава се вдигна компресията както казаха колегите от форума маслените сегменти спечени и айде пак наново ремонт.

Та ти си знаеш.Просто съвет.

Успех с ремота и безаварийно оттук нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенкю, колега харчеше ли масло ,припушва ше ли на студен старт.При мен ,не харчи масло компресия не знам,на студен старт също така не припушва. Като я карах грацко има ряз на на магистралата също добе се държи,дори при 160км.не пуши син пушек . Много ме дразнеха тези клапани със тяхното чукане. А ти защо свали главата, клапани,прегряване,или издухана гарнитура. Само съм чувал заради заради хиляди км.комфорт гарнитура да се издуха . Сподели .

Редактирано от Тони Паскалев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата с интерес и си мълчах досега,но не мога да не се намеся!

Колега Паскалев,

Добре дошъл и приятно изкарване във форума.Надявам се ще си харесаш новия автомобил след ремонта на клапаните и смяната на сегменти и лагери.

Ако отделиш малко време да поразгледаш раздела, който "зидаме" от доста време почти няма да остане въпрос без отговор.

Моля също така да проявиш толерантност, към нас глупаците ,които караме трошляци вече 20 години и сменяме чистачки и крушки през месец ,защото няма друго какво.

 

Приеми поста ми с усмивка и преди да постъпваш неразумно и прибързано общувай нормално със колегите си и ще извлечеш много дивиденти от техния опит.

 

Относно слънчевата ти кола.

Помоли техниците ти пак да проверят двигателя и да хвърлят едно око на буталата.Така и така е отворена главата...

Ще се ощавиш само с една гарнитура на картера ,но ще спечелиш поправка на грешна диагноза.Все пак е кола на половин милион километра.

 

Успех и по малко негативизъм! В случая марката Хонда няма нищо общо.Има тарикат продавач и наивен купувач....ежедневие като навсякъде.

 

Като модератор: За повечето от нас Honda e религия! Моля въздържай се от неподходящи епитети по повод марката.Това тук не се толерира!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм и даже и помислял да обидя някой. Пак ще се повторя бях предупреден за този проблем , и затова съм заделил пари да се отстрани ако се появи. Но съдба . Исках точно този модел ХОНДА црв 1. Доста време търсих може би 6 месеца ,смяташ ли щом съм харесъл и купил този модел ще плювам по негов адрес. Не. Така моля те сподели със мен ЗАЩО ТРЯБВА ДА СМЕНЯ СИГМЕНТИ и ЛАГЕРИ и кои лагери основни или ОСНОВНИ + БИЕЛНИ. Ако го направя не трябвали да правя шлайф на колянов вал + блок. И защо като грам не пипа масло 2000 км.съм минал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е друго нещо!

Не съм казал да се сменят ,а да се проверят. Мотора е адски здрав.Бих казал ,че е един от най здравите мотори на Хонда. Но като всяка машина здравето и зависи от собственика и желанието му за поддръжка.

От теб се иска само да се запознаеш с реалното състояние на мотора.Каквото-такова.

Разумен си и сам можеш да вземеш решение след като си наясно с фактите.

Та с детайли.

Изтегляш си ръководството на колата от интернет.

Разпечатваш детайлите за хлабините на коляно-мотовилковата група и бутало-сегмент-бутален болт на хартия и ги носиш на майсторите.

Искаш само измерване на 1 и 2 цилиндър,както и проверка на всички биелни лагери.Те се виждат на око дали са износени.

Основните не те интересуват.

 

С новата информация взимаш решение или питаш пак тук да помагаме.

Питай също така за части,консумативи и други детайли специфични за твоя модел...

 

Прилагам ти снимки на твоя мотор на 400к в перфектно здраве обслужван на време и каран с правилните консумативи.Снимките са от днес,след регулировка на хлабините  :)

IMAG3177.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Практиката поне при мен доказва че след ревизия на главата разхода пропорционално почва да се увеличава. 

На свалена глава вече сегментите не са драма за смяна. Лагерите биелни са задължителни. Основните се проверяват задължително. Невиждам за какво да се прави едно нещо два пъти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко не бих се съгласил с теб. 

1 тоя мотор е пълен боклук колкото и кофти да звучи написаното. Нито главата нито блока е проектиран да държи  X    км. 

После мятат по лесно основните лагери от биелни. Смея да го твърдя не от друго а от опит. Снимки на двигатели имам много но качеството на тея снимки зависи от две неща фотоапарат и поддръжка. 

Лично съм правил ремонт на мотор на 380000*  и единствено го е спасисило автомата. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета МНОГО БЛАГОДАРЯ за съветите . Седнах днес зад волана на камиончето,доста дъго мислих ,говорих също така със монтьора (приятечето)и решихме да не пипаме агрегата . Довода на монтьора е там човешка ръка не е пипала а машина,ХОНДА МОТОРС , луфтове до микрони ,части оригинални. Ако агрегата издаде багажа , не оборудван от мома англичанка автомат по ваш съвет и газ до хоризонта . Незнам може и да греша? Хилядите километри комфорт ще покажат, Човек понякога трябва сам да си счупи ГЛАВАТА за да дава после съвет на следващия ЧУКУНДУР.Все пак съм радостен че все още има хора кото да съвет , и помощ. Старите хора казват ,ВСИЧКО МОЖЕШ ДА КУПИШ СЪС ПАРИ НО АКЪЛ НЕ, Тенкю пипъл.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е разгеле, монтьора взе кратуната от шлаиф базата . Каза че на първо четене била добре направена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...