Jump to content
tougherty

TPMS сензор

Recommended Posts

Колеги, някой знае ли какъв точно е сензора TPMS в трета генерация на CRV-то - 3729A-PMV107M, 42753-SWA-A54 TS-HN03 или 42753-SWA-A53 PMV 107M? Не знам дали има значение, но хондака е 2007г., американка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади си ги по номера на рамата.Иначе си купи нови ,не втора ръка ,че живота им е ограничен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следи ти налягането и температурата на гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега tougherty само при американските я има тази TPMSA система. 2рият и 3тият линк стават. За първия- не съм сигурен. Моите са 42753-SWA-A52. Закупуването на нов е най-лесно. Следва трудната част- обучаването им. Стискаме палци!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане:

Това са сензори на вентилите нали.

При мен също има информация за налягане на гумите,(ако някоя е по-мека на дисплея ми излиза предупреждение с икона), но вентилите ми, са най-обикновени гумени,няма и нищо по джантите - та как взима информация за налягането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външно не изглеждат различно,ако демонтирате гума тогава ще видите разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

в Ибей има втора употреба по 7-10$ и нови по 15$ но трябва да се препрограмират. Иначе комплекта в Бултрако ми казаха към 600 лв, в Маргел алтернативен 450 !!!!, Много внимавайте като ви сменят гумите да неги потрошат. По принцип четенето е на RFID  принцип. Виждал съм на други марки без специални вентили през ЕСП системата, отчита разлика в оборотите на колелото което е спаднало, ще е различно от останалите. Не знам коя система е по добра.

 

http://www.ebay.com/itm/TPMS-Tire-Pressure-Sensor-42753-SWA-A53-PMV107M-For-Honda-Accord-CRV-FiT-/361940033003?fits=Model%3ACR-V&epid=716262542&hash=item54454e9deb:g:hiAAAOSwIaFZG8r5&vxp=mtr

Редактирано от nix111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, както е казал Emicha и аз имам TPMS, но вентилите са ми меки (гумени). При смяна на зимните гуми с други джанти очаквах да светне, но не. Сега при връщането на летните с оригиналните джанти реших да ги завъртя предни задни, и TPMS-а светна и не изгасва. Намерих доста инфо в нета че всеки вентил си има място, системата помни кое колело къде е било и при въртене трябва да се ресетват със специален уред. На 4та генерация даже си има бутон на таблото за ресет. Но при мен няма, няма и вентили с датчици. Как работи тази система на 3та ген (фейса 2011) и има ли начин да се спре (искам да я махна напълно) с HDS ? Намерих някаква информация но ако някой го е правил и има опит ще ми е от полза. Безумно е всяка година като въртя и сменям гуми да ходя до сервиз да ми ги настройват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно,имаш разлика в налягането на гумите и затова ти е светнала индикацията.

Изчиства се от бутоните на волана, като влезеш в менюто, но на дръпна ръчна спирачка. 

Ако не можеш да го изчистиш, ще то опиша подробно как става. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, nix111 написа:

Колеги, както е казал Emicha и аз имам TPMS, но вентилите са ми меки (гумени). При смяна на зимните гуми с други джанти очаквах да светне, но не. Сега при връщането на летните с оригиналните джанти реших да ги завъртя предни задни, и TPMS-а светна и не изгасва. Намерих доста инфо в нета че всеки вентил си има място, системата помни кое колело къде е било и при въртене трябва да се ресетват със специален уред. На 4та генерация даже си има бутон на таблото за ресет. Но при мен няма, няма и вентили с датчици. Как работи тази система на 3та ген (фейса 2011) и има ли начин да се спре (искам да я махна напълно) с HDS ? Намерих някаква информация но ако някой го е правил и има опит ще ми е от полза. Безумно е всяка година като въртя и сменям гуми да ходя до сервиз да ми ги настройват. 

!00% може.Тази екстра е страхотна,личен опит. Според мен това,че си разменил гумите няма никакво значение,някой от датчиците може да е пътник.Влез в менюто и виж кой,или най добре покарай малко (три четири дена) да се възбуди батерията му за да си направи връзката с модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо със зимните не светеше изобщо? т.е. като ги няма и 4те датчика се усеща и не показва? В американски форум пишеше че батериите държали 6-10 години. Разбира се проверих гумите всички са на 2.1 както пише на лепенката на вратата. Зимните поради по големия балон ги карах малко по напомпани - 2.4 но не би трябвало при положение че нямат датчици. Благодаря за отговорите. Намерих клипче как се прави ще пробвам. Ето линк да се знае 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да твърдя , че при нас, информацията за гумите не се взима от вентилите,а и нямаме никакви датчици , а по друг начин - или по-точно, като се използва ABS системата и нейните датчици.

Тази седмица,ще слагам летните гуми и пак ще огледам вентилите, да не би пък да имат сензори вътре в тях, но силно се съмнявам

 

П.П. Когато слагах зимните гуми , ги погледнах бегло, но си изглеждаха като съвсем обикновени гумени, а нямаше и никакви залепени датчици по джантите.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен,иначе защо гумите (винтилите) си имат позиция.

 

25323276_1631363860243031_1929832789_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, тази бележка която си показал, според мен е един вид складова справка от "хотела" за съхранение.  Тя показва, (информира) от каква и коя кола са гумите и съответно точно от къде коя страна са свалени, за да  не се получава после объркване, относно собственика.

В случая колата е Акорд, като там джантите/вентилите може и да имат датчици, съответно да има система за пряко измерване на налягането, но тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата.

 

Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна:

http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system

 

Редактирано от Emicha
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Emicha написа:

... тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата.

 

Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна:

http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system

 

И аз така мисля. Разглеждал съм вентилите на CR-V 2011 година, съвсем обикновени са. Предполагам, че и на Акорд е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно преди 2- 3 седмици имах същия проблем. Купих още един комплект джанти за МДХ без и да съм чувал за тези сензори. Интересното е, че грешката светна няколко дни след слагането на летните гуми. Тогава намерих клипче в ютюб, което беше точно за ЦРВ 3, американската версия. Можеби сензорите са еднакви за ЦРВто, МДХа и Одисея, но не съм сигурен. Най- евтините, които намерих са за 70 долара /4те/ с безплатна доставка от алиекспрес. Ето и въпросното клипче :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американската версия може и да има датчици във вентилите, но нашите по-скоро нямат. Поне аз така мисля. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Европейките нямат винтил-датчик, ползват се сензорите за ABS, както е споменал Emicha по-горе!

Засичането чрез датчиците на ABS се ползва от много марки, не само от Хонда.

Освен, че технически съм запознат как работи системата, ние сме с два чифта джанти с гуми, като едните джанти не са оригинални. И на двата чифта е показвала мека гума, това от опит!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да върна малко темата! Купих си джанти (втора ръка) сложих летни гуми с обикновен винтил и след смяната със зимните след има няма 5 мин светна лампата за ниско налягане в гумите. Едната беше на 1.8, върнах я на 2.1 лампата още си светеше. Интересното е в случая, че и на зимните ми гуми със оригиналните джанти винтила си е обикновен, не изглежда на тези в нета метални с датчик вътре. Реснах от менюто и лампата спря да свети. До преди смяната на гумите нито един път не е светвало за ниско налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...