tougherty 10 #1 Публикувано 10 Юли, 2017 Колеги, някой знае ли какъв точно е сензора TPMS в трета генерация на CRV-то - 3729A-PMV107M, 42753-SWA-A54 TS-HN03 или 42753-SWA-A53 PMV 107M? Не знам дали има значение, но хондака е 2007г., американка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 10 Юли, 2017 Извади си ги по номера на рамата.Иначе си купи нови ,не втора ръка ,че живота им е ограничен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata1981 23 #3 Отговорено 10 Юли, 2017 Следи ти налягането и температурата на гумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #4 Отговорено 16 Юли, 2017 Колега tougherty само при американските я има тази TPMSA система. 2рият и 3тият линк стават. За първия- не съм сигурен. Моите са 42753-SWA-A52. Закупуването на нов е най-лесно. Следва трудната част- обучаването им. Стискаме палци! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #5 Отговорено 16 Юли, 2017 Имам едно питане: Това са сензори на вентилите нали. При мен също има информация за налягане на гумите,(ако някоя е по-мека на дисплея ми излиза предупреждение с икона), но вентилите ми, са най-обикновени гумени,няма и нищо по джантите - та как взима информация за налягането? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #6 Отговорено 17 Юли, 2017 Външно не изглеждат различно,ако демонтирате гума тогава ще видите разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nix111 6 #7 Отговорено 18 Юли, 2017 (Редактирано) в Ибей има втора употреба по 7-10$ и нови по 15$ но трябва да се препрограмират. Иначе комплекта в Бултрако ми казаха към 600 лв, в Маргел алтернативен 450 !, Много внимавайте като ви сменят гумите да неги потрошат. По принцип четенето е на RFID принцип. Виждал съм на други марки без специални вентили през ЕСП системата, отчита разлика в оборотите на колелото което е спаднало, ще е различно от останалите. Не знам коя система е по добра. http://www.ebay.com/itm/TPMS-Tire-Pressure-Sensor-42753-SWA-A53-PMV107M-For-Honda-Accord-CRV-FiT-/361940033003?fits=Model%3ACR-V&epid=716262542&hash=item54454e9deb:g:hiAAAOSwIaFZG8r5&vxp=mtr Редактирано 18 Юли, 2017 от nix111 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nix111 6 #8 Отговорено 9 Април, 2018 Колеги, както е казал Emicha и аз имам TPMS, но вентилите са ми меки (гумени). При смяна на зимните гуми с други джанти очаквах да светне, но не. Сега при връщането на летните с оригиналните джанти реших да ги завъртя предни задни, и TPMS-а светна и не изгасва. Намерих доста инфо в нета че всеки вентил си има място, системата помни кое колело къде е било и при въртене трябва да се ресетват със специален уред. На 4та генерация даже си има бутон на таблото за ресет. Но при мен няма, няма и вентили с датчици. Как работи тази система на 3та ген (фейса 2011) и има ли начин да се спре (искам да я махна напълно) с HDS ? Намерих някаква информация но ако някой го е правил и има опит ще ми е от полза. Безумно е всяка година като въртя и сменям гуми да ходя до сервиз да ми ги настройват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #9 Отговорено 9 Април, 2018 Най-вероятно,имаш разлика в налягането на гумите и затова ти е светнала индикацията. Изчиства се от бутоните на волана, като влезеш в менюто, но на дръпна ръчна спирачка. Ако не можеш да го изчистиш, ще то опиша подробно как става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #10 Отговорено 9 Април, 2018 Преди 2 часа, nix111 написа: Колеги, както е казал Emicha и аз имам TPMS, но вентилите са ми меки (гумени). При смяна на зимните гуми с други джанти очаквах да светне, но не. Сега при връщането на летните с оригиналните джанти реших да ги завъртя предни задни, и TPMS-а светна и не изгасва. Намерих доста инфо в нета че всеки вентил си има място, системата помни кое колело къде е било и при въртене трябва да се ресетват със специален уред. На 4та генерация даже си има бутон на таблото за ресет. Но при мен няма, няма и вентили с датчици. Как работи тази система на 3та ген (фейса 2011) и има ли начин да се спре (искам да я махна напълно) с HDS ? Намерих някаква информация но ако някой го е правил и има опит ще ми е от полза. Безумно е всяка година като въртя и сменям гуми да ходя до сервиз да ми ги настройват. !00% може.Тази екстра е страхотна,личен опит. Според мен това,че си разменил гумите няма никакво значение,някой от датчиците може да е пътник.Влез в менюто и виж кой,или най добре покарай малко (три четири дена) да се възбуди батерията му за да си направи връзката с модула. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nix111 6 #11 Отговорено 10 Април, 2018 А защо със зимните не светеше изобщо? т.е. като ги няма и 4те датчика се усеща и не показва? В американски форум пишеше че батериите държали 6-10 години. Разбира се проверих гумите всички са на 2.1 както пише на лепенката на вратата. Зимните поради по големия балон ги карах малко по напомпани - 2.4 но не би трябвало при положение че нямат датчици. Благодаря за отговорите. Намерих клипче как се прави ще пробвам. Ето линк да се знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #12 Отговорено 11 Април, 2018 (Редактирано) Аз продължавам да твърдя , че при нас, информацията за гумите не се взима от вентилите,а и нямаме никакви датчици , а по друг начин - или по-точно, като се използва ABS системата и нейните датчици. Тази седмица,ще слагам летните гуми и пак ще огледам вентилите, да не би пък да имат сензори вътре в тях, но силно се съмнявам П.П. Когато слагах зимните гуми , ги погледнах бегло, но си изглеждаха като съвсем обикновени гумени, а нямаше и никакви залепени датчици по джантите. Редактирано 11 Април, 2018 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #13 Отговорено 11 Април, 2018 Не съм сигурен,иначе защо гумите (винтилите) си имат позиция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #14 Отговорено 11 Април, 2018 (Редактирано) Митко, тази бележка която си показал, според мен е един вид складова справка от "хотела" за съхранение. Тя показва, (информира) от каква и коя кола са гумите и съответно точно от къде коя страна са свалени, за да не се получава после объркване, относно собственика. В случая колата е Акорд, като там джантите/вентилите може и да имат датчици, съответно да има система за пряко измерване на налягането, но тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата. Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна: http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system Редактирано 11 Април, 2018 от Emicha 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #15 Отговорено 11 Април, 2018 Преди 6 часа, Emicha написа: ... тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата. Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна: http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system И аз така мисля. Разглеждал съм вентилите на CR-V 2011 година, съвсем обикновени са. Предполагам, че и на Акорд е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #16 Отговорено 11 Април, 2018 Възможно е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #17 Отговорено 13 Април, 2018 Точно преди 2- 3 седмици имах същия проблем. Купих още един комплект джанти за МДХ без и да съм чувал за тези сензори. Интересното е, че грешката светна няколко дни след слагането на летните гуми. Тогава намерих клипче в ютюб, което беше точно за ЦРВ 3, американската версия. Можеби сензорите са еднакви за ЦРВто, МДХа и Одисея, но не съм сигурен. Най- евтините, които намерих са за 70 долара /4те/ с безплатна доставка от алиекспрес. Ето и въпросното клипче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #18 Отговорено 13 Април, 2018 Американската версия може и да има датчици във вентилите, но нашите по-скоро нямат. Поне аз така мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hpt 4 #19 Отговорено 23 Април, 2018 Европейките нямат винтил-датчик, ползват се сензорите за ABS, както е споменал Emicha по-горе! Засичането чрез датчиците на ABS се ползва от много марки, не само от Хонда. Освен, че технически съм запознат как работи системата, ние сме с два чифта джанти с гуми, като едните джанти не са оригинални. И на двата чифта е показвала мека гума, това от опит! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #20 Отговорено 23 Април, 2018 Да. Мерцедес и БМВ ползват същата система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RumenE 2 #21 Отговорено 1 Април, 2023 Да върна малко темата! Купих си джанти (втора ръка) сложих летни гуми с обикновен винтил и след смяната със зимните след има няма 5 мин светна лампата за ниско налягане в гумите. Едната беше на 1.8, върнах я на 2.1 лампата още си светеше. Интересното е в случая, че и на зимните ми гуми със оригиналните джанти винтила си е обикновен, не изглежда на тези в нета метални с датчик вътре. Реснах от менюто и лампата спря да свети. До преди смяната на гумите нито един път не е светвало за ниско налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове