Jump to content
honda_ks

Завишен разход на бензин при каране на газ

Recommended Posts

Привет Колеги,

Забелязах, че при дълъг магистрален преход на газ, с едно/две топли паления на двигателя, колата ми гори доста бензин, според моите разбирания.

 

Минах 300 км по магистрала карайки на газ, и стрелката на бензина слезе с 3 деления, което при 50 литров резервоар би трябвало да е между 5 и 7.5 литра бензин.

 

Странното е, че забелязвам, че гори тези количества бензин само на дълги преходи, в града се кара до 3000-3500 оборота, с две студени паления дневно, и бензина си намалява много бавно. Излезна ли на магистрала с 4000-5000 об/мин. и скорост 140 започва да пада стрелката.

 

Газовата е BRC Sequent 32 с ОБД. Двигателят е 1.6. Карам на газ вече 5000 км, така си гори бензин от началото.

Наскоро смених свещи по каталог/същите като старите/, но ми се струва, че започна да гори повече и на газ.

 

Някой има ли предположения за завишеният разход на бензин?

 

 

 

 

 

 

Изпратено от моят SM-J710F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,ревизирай си разхода на бензин колонката,защото почти съм сигурен, че проблемът е всеобщо познатият ни, ако няма емулатор към газовата(падаща стрелка за нивото на бензина) . И при мен е така, но вече и свикнах. Дръж нивото на бензина над средата и другият вариант,изчакай докато падне стрелката в крайно ляво положение и сама се ресетва, на реалното ниво.Компа си прави своите калкулаций спрямо пробег.Не е нищо притеснително, две години карам така.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ги да е настроен да впръсква бензин над определени обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баш тва си помислих и аз. След 4000 оборота. 10%, но може и повече. Като се върже на компютър ще си каже.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята след 4500 прави по един такт бензин, което си е 25%. Но автомата в локъп режим ми държи оборотите на 2800 при 140-150км.ч и не ми пипа бензина.

 

Имам го и момемта с намаляването на бензина при каране на газ но само на табло. Намалява си го според отразения разход от компютъра. Но аз го държа все пълен резервроара за да ми го ресетва от време на време само, че пради карах с по малко бензин и на няколко пъти брах ядове със свършил бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с подобно на моето BRC sequent 32 има ли?

 

Ще ходя на донастройка, но ми споменаха, че вкарва бензин над 2500 об. Възможно ли е това да е фабричната настройка?

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е фабрична настройка, а пожелание. При мен са 15% над 3000 оборота. Ако искаш може и без.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле мале, кви са тея настройки. :D Защо сте ги слагали тея газови уредби изобщо хаха.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е, коя е оптималната настройка за обороти, и % подаван бензин над тях, въпреки че е въпрос на личен избор и настройка ?

 

Кой е най-удачният вариант за двигател 1.6?

 

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле мале, кви са тея настройки. :D Защо сте ги слагали тея газови уредби изобщо хаха.

За да няма мазачки. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е, коя е оптималната настройка за обороти, и % подаван бензин над тях, въпреки че е въпрос на личен избор и настройка ? Кой е най-удачният вариант за двигател 1.6? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Елементарно е.Докато настройвате колата се хваща режима на извънградско при 130 км/ч на 5-та предавка.Представлява едно квадратче примерно 3 на 6 кутийки в които може да бъде тоя режим в зависимост от наклона.Добавя се от 5-10% бензин и се прави настройка на газта по обратна връзка.В зависимост от скоростната кутия се пада режим малко преди втека или точно в началото му.

Под 5% файда няма.Над 10 % има смисъл само за К-серия,но не повече от 15%

 

За Д-сериите може направо да се ползва vtec режима за довпръскване,като се измерва кога точно почва/в зависимост от маслото.Само че тогава се получава един неприятен удар и затова режима се стартира с известно предварение 500 об........

5% са напълно достатъчни.

 

ЗА Б-серията е малко по-сложно.Само там ми се е налагало да добавя 15 % и то между двата втека...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При БРЦ няма кутийки и квадратчета, стандартния тип карта, като при останалите производители няма. Там се използват други настройки, за да се уцели момента, когато се налага довпръскване има и разни други алгоритми за прецизни настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...