BaiJack 4 #1 Публикувано 7 Юни, 2017 Здравейте колеги. Искам да попитам, колко струва едно обслужване на Honda Accord 2.2 CTDI 140кс. 2007г. И какво точно трябва да се смени освен ролки, ремъци, масло, филтри? Още не съм си купил колата и именно затова питам, да мога да си направя сметките $$$. Смяната няма да е в сервиз на Хонда. Частите ще си ги купя аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 7 Юни, 2017 Зависи какво искаш да й смениш, диапазона е доста голям, но в общи линии: - Масл двигател 0в30 - 6л. - 150лв - Маслен филтър Хонда 24лв / алтернатива 9лв - Въздушен филтър алтернатива 25лв - Филтър климатик с въглен - 24лв - Масло скоростна кутия Хонда МТФ 29лв/л - нужни са ти два литра - Масло хидравлика Хонда ПСФ - 40лв/л - нужен ти е един литър - Спирачна течност ТРВ 1л 14лв - Спирачна течност за помпа на съединителя ( най-вероятно ще ти остане от това за спирачките ) - Ремък на климатик и хидравлика Контитек - 25лв ( има опция да премахнеш една от ролките ) - Прочистване на ЕГР клапан и пътища - труд колко ти каже майстора - Комплект съедините с маховик 1400-1500лв ЛУК - Вериги на двигателя с носачи с обтегачи Хонда - 1700лв Г/д това е каквото може да ти се наложи да смениш по колата като вид обслужване. Спирачките не съм ги включил, защото те ще си проличат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3 Отговорено 7 Юни, 2017 Колегата питаше за първоначалното обслужване. Веригите, както и съединителя с маховика се сменят само при нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BaiJack 4 #4 Отговорено 7 Юни, 2017 Благодаря много за бързият отговор! Но ще гледам колата да няма нужда от смяна на съединител и верига. А цената на ролките колко е? Тази Хонда, която гледах днес имаше шумяща ролка (звук на износен лагер) (беше най-горната ролка). Иначе двигателят е много тих, само тази ролка се чуваше. За веригата знам, че се чува тракане когато е отпусната (разпъната). Всъщност мислех, че само бензина е с верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 7 Юни, 2017 Да, и аз му отговорих и му добавих другите неща при обслужването колко може да струват. За мен и това си е обслужване и по-добре да се знае. Sent from my iPhone using Tapatalk Ролка на динамото е 120лв на INA . И дизела е с верига. Други лагери се сменят с избиване на стария и набиване на новия, самия лагер е 7-8лв.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BaiJack 4 #6 Отговорено 7 Юни, 2017 Значи вместо да сменям другите ролки, мога само да избия лагерите и да сложа нови? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 7 Юни, 2017 Да, на които става. За динамото, мисля че не става. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #8 Отговорено 7 Юни, 2017 И на динамото се сменят и преден, и заден. Сменял съм си ги. Около 15 лв са двата. В темата за общи дискусии съм им дал размерите. Но там иска малко повече разглобяване ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #9 Отговорено 7 Юни, 2017 (Редактирано) Колеги, стига с тия абсуртни цени, че само плашите новите и бъдещи колеги. Тук всеки се праща в бултрако, а съм сигурен че никой не дава 1700лв за вериги, при положение, че са 200лв и ако трябва се сменят плъзгачите, по около 100-120лв са обтегачи, никои не сменя. Съеденителят е 300лв + маховик- 900 + труд- 150 ; прави 1350лв. Масло 5/40 22лв л. Бардал, масло кутия два литра и половина, скоро го смених и него,горивен БОШ 60лв. Редактирано 7 Юни, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 7 Юни, 2017 Благодаря много за бързият отговор! Но ще гледам колата да няма нужда от смяна на съединител и верига. А цената на ролките колко е? Тази Хонда, която гледах днес имаше шумяща ролка (звук на износен лагер) (беше най-горната ролка). Иначе двигателят е много тих, само тази ролка се чуваше. За веригата знам, че се чува тракане когато е отпусната (разпъната). Всъщност мислех, че само бензина е с верига. Веригата не е отпусната, защото обтегача я опъва колкото може. Като се износи/разтегне/удължи, опъна става по-малък и шуми специфично, не трака. Не знам за какви ролки говорите, ролката е само на обтегача, втората се маха при смяна на ремък. Лагера се сменя с избиване. Има вероятност шумът който споменаваш да не е от ролката/обтегача, а веригата. Трябва да я чуе който е чувал шум на верига. Взимаш дървена или метална пръчка 40-50см и допираш единия край до ухото, другия до различни места и слушаш, ще си покаже от къде е. (допирашн болта на ролката, капака на ангренажа на различни места, хидравл. помпа...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 7 Юни, 2017 Масло 5/40 22лв л. БардалИзвинявам се за офф-а, ама наистина ли даваш 22 лева за тоя Бардал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 7 Юни, 2017 (Редактирано) Това е клиентска цена, аз си го взимам 40% на долу. ☺☺☺ В България всичко е "дай ми етикет и ще ти дам разнообразие" Каквото и масло да се слага, важна е редовната смяна.. Редактирано 8 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #13 Отговорено 7 Юни, 2017 Дидо, дай малко повече инфо за обтегачите, че аз намирам на цени от 260лв и нагоре. За клиентска цена става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #14 Отговорено 7 Юни, 2017 Дидо, горна верига цена Бултрако - 203лв, долна на маслената помпа - 136лв. Ако ти сменяш само веригите и си щастлив, си е твой проблем, НО не се прави така. Защото - да, веригата се разтяга, НО зъбните колела се изяждат с времето и ако не ги смениш, нищо чудно да прескочи след време с новата верига. Носачите и водачите се износват, защото контакта с веригата е върху пластмасова основа. Единственото, което евентуално може да спестиш са обтегачите и то ако смяташ да продадеш колата след 1-2 години. Добре си избрал Бардал, ако го сменяш на 5000км или пак ако смяташ да караш колата 1-2 години и после следващата. Лагерите, за които говоря са на климатика и динамото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #15 Отговорено 8 Юни, 2017 (Редактирано) Така...goga това ще питам и ще пиша. Днес ще сменяме на едно c-rv и ще снимам комплекта, който е без зъбни колела, всичко 1200лв, ще питам пак колко е клиентската цена... Tino: горната ми е взех на феби 80 лв, долната - на хонда 120лв. Много съм щастлив да...Тия зъбни колела могат да се изядат единственно, ако се кара колата много време с разтегната верига. А и да бъркам, отварям и сменям. Но моите си бяха като нови, ти правил ли си такъв ремонт и виждал ли си на живо тия зъбни колела или просто си решил да си пишеш.....Ти със какво масло си караш колата? Защото бардал и мотул са на едно, сменям го на 7к. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 9 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #16 Отговорено 8 Юни, 2017 Това е клиентска цена,аз си го взимам 40% на долу☺☺☺ В България всичко е "даи ми етикет и ще ти дам разнообразие" каквото и масло да се слага важна е редовната смяна.Е, ти по-горе правиш забележка на колегите да не плашат с цени, даваш цени на съединители и вериги с всички видове отстъпки и в същото време започваш да ги плашиш с цената на маслото и филтъра . И като знаеш от къде идва "разнообразието" в БГ, защо даваш по 13 лв. за литър масло 5/40, вземай си го като мен на 9 лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #17 Отговорено 8 Юни, 2017 (Редактирано) ☺☺☺☺ От де бре, колега? За добро утро. . 1100лв клиентска цена, два обтегача, пет плъзгача, две вериги...Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 9 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #18 Отговорено 8 Юни, 2017 Дидо, няма нужда да се нападаме защото е безмислено. Но да, не е като да не съм виждал 2.2 дизел на сол. Казваш, че колелата се сменят, ако много е разтегната веригата - ок, отваря се колата, вижда се че е разтегната веригата и какво, сглобява се колата и клиента чака още 1-2 седмици досавка ли? Няма нужда, не ми отговаряй, беше риторичен въпрос. Цената за частите, които ми обявяваш е добра, но всички ли са оригинални или пак има верига от феби? Ако са оригинални, давай контакти на доставчика и да завъртим бизнес. Аз карам с 0в30 масло и сменям на 10 000км, дори и по-рано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #19 Отговорено 8 Юни, 2017 Да, всички са оригинални. Я ми кажи какви са тия вериги к/т за 1700лв? И да ти кажа, бих чакал ако се наложи, поне ще знам, че със сигурност са за смяна. А не да има, че пари бол..... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #20 Отговорено 8 Юни, 2017 ☺☺☺☺от де бре колега, От Уфициален Фносител, не е наливно от рециклажния цех в Радомир . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #21 Отговорено 8 Юни, 2017 1750лв е цена в Бултрако. Намира се пак комплект оригинални и за 1500лв, но твоята цена ме уби. Дай на лични доставчика ако искаш, ще помогнеш на не малко. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #22 Отговорено 8 Юни, 2017 Аз затова пиша тук да не пращаме всички в бултрако да им режат главите.Които има нужда да ми пише на лично. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #23 Отговорено 8 Юни, 2017 1750лв е цена в Бултрако. Намира се пак комплект оригинални и за 1500лв, но твоята цена ме уби. Дай на лични доставчика ако искаш, ще помогнеш на не малко Sent from my iPhone using Tapatalk Косер 1312лв клиентска цена, алтернативата е 200лв надолу, но няма файда.. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #24 Отговорено 8 Юни, 2017 И от Косер доставят оригинални части? Нали говорим за пълния комплект, 12части общо? Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #25 Отговорено 8 Юни, 2017 12 части, явно говориш за наистина пълния комплект, включваш 1 пиньон на голямата верига и 2 пиньона на малката верига. Според мен цената на Дидо е без тях. Ако можеш, провери в Гърция, там са няколко представителите на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #26 Отговорено 8 Юни, 2017 Да, имено говоря за пълния комплект. И изхождам от това, че другата седмица ми предстои смяна на такъв комплект, но на Сивик ( което е без значение защото са 1:1 ). Момента да ми вземат парите отпада защото аз си доставям частите и майстора наблегна, че единствената част, която мога да си спестя са обтегачите, но ако смятам да карам колата, а не да я продам след време е по-добре да ги сменя. Съмнявам се в Гърция цените да са особено по-различни и причината е, че цените за цяла Европа са оеднаквени и опира до това дали самия представител иска да продава на по-ниска цена , изяждайки си от неговата си отстъпка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #27 Отговорено 8 Юни, 2017 (Редактирано) Колега, ти си решил да си даваш парите, бегай към Бултрако ; там ще ти сложат всички части и то оригинални, днес сменихме на едно ц-рв пет плъзгача, две вериги и два обтегача. Това е, ти ако искаш сменяй и валовете дет въртят зъбните колела, се таз....... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 9 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #28 Отговорено 8 Юни, 2017 Някой сменял ли е вериги на фейслифтов акорд? Аз масло сменявам както си е по книжка - 20 000 км, проблеми нямам, на близо 300 000 км е колата и мисля поне още толкова да я карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #29 Отговорено 8 Юни, 2017 Колега ти си решил да си даваш парите,бегаи към бултрако там ще ти сложат всички части и то оригинални,днес сменихме на едно ц-рв,пет плъзгача две вериги и два обтегача това е,ти ако искаш Дидо, аз мога ако искам и масления филтър да не си сменям, а през смяна. Мога и въздушния през смяна, мога и горивния през 3. НО това не е правилно ДА, лично решение на всеки, но в случая става въпрос за информиране на колеги, ще прочетат твоето, ще прочетат моето и на някой друг колега мнението и ще си преценят. Смегчи или малко вкарай възпитание в тона ти, пак казвам, полза няма за никой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове