Jump to content
BaiJack

Обслужване на Accord 7-ма ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам да попитам, колко струва едно обслужване на Honda Accord 2.2 CTDI 140кс. 2007г. И какво точно трябва да се смени освен ролки, ремъци, масло, филтри? Още не съм си купил колата и именно затова питам, да мога да си направя сметките $$$. Смяната няма да е в сервиз на Хонда. Частите ще си ги купя аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво искаш да й смениш, диапазона е доста голям, но в общи линии:

- Масл двигател 0в30 - 6л. - 150лв

- Маслен филтър Хонда 24лв / алтернатива 9лв

- Въздушен филтър алтернатива 25лв

- Филтър климатик с въглен - 24лв

- Масло скоростна кутия Хонда МТФ 29лв/л - нужни са ти два литра

- Масло хидравлика Хонда ПСФ - 40лв/л - нужен ти е един литър

- Спирачна течност ТРВ 1л 14лв

- Спирачна течност за помпа на съединителя ( най-вероятно ще ти остане от това за спирачките )

- Ремък на климатик и хидравлика Контитек - 25лв ( има опция да премахнеш една от ролките )

- Прочистване на ЕГР клапан и пътища - труд колко ти каже майстора

- Комплект съедините с маховик 1400-1500лв ЛУК

- Вериги на двигателя с носачи с обтегачи Хонда - 1700лв

 

Г/д това е каквото може да ти се наложи да смениш по колата като вид обслужване. ;) Спирачките не съм ги включил, защото те ще си проличат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата питаше за първоначалното обслужване. Веригите, както и съединителя с маховика се сменят само при нужда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за бързият отговор! ;) Но ще гледам колата да няма нужда от смяна на съединител и верига. А цената на ролките колко е? Тази Хонда, която гледах днес имаше шумяща ролка (звук на износен лагер) (беше най-горната ролка). Иначе двигателят е много тих, само тази ролка се чуваше. За веригата знам, че се чува тракане когато е отпусната (разпъната). Всъщност мислех, че само бензина е с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз му отговорих и му добавих другите неща при обслужването колко може да струват. За мен и това си е обслужване и по-добре да се знае. Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ролка на динамото е 120лв на INA ;). И дизела е с верига. Други лагери се сменят с избиване на стария и набиване на новия, самия лагер е 7-8лв.Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вместо да сменям другите ролки, мога само да избия лагерите и да сложа нови?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на които става. За динамото, мисля че не става.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на динамото се сменят и преден, и заден. Сменял съм си ги. Около 15 лв са двата. В темата за общи дискусии съм им дал размерите. Но там иска малко повече разглобяване ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, стига с тия абсуртни цени, че само плашите новите и бъдещи колеги. Тук всеки се праща в бултрако, а съм сигурен че никой не дава 1700лв за вериги, при положение, че са 200лв и ако трябва се сменят плъзгачите, по около 100-120лв са обтегачи, никои не сменя. Съеденителят е 300лв + маховик- 900 + труд- 150 ; прави 1350лв. Масло 5/40 22лв л. Бардал, масло кутия два литра и половина, скоро го смених и него,горивен БОШ 60лв.

 

 

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за бързият отговор! ;) Но ще гледам колата да няма нужда от смяна на съединител и верига. А цената на ролките колко е? Тази Хонда, която гледах днес имаше шумяща ролка (звук на износен лагер) (беше най-горната ролка). Иначе двигателят е много тих, само тази ролка се чуваше. За веригата знам, че се чува тракане когато е отпусната (разпъната). Всъщност мислех, че само бензина е с верига.

Веригата не е отпусната, защото обтегача я опъва колкото може. Като се износи/разтегне/удължи, опъна става по-малък и шуми специфично, не трака. Не знам за какви ролки говорите, ролката е само на обтегача, втората се маха при смяна на ремък. Лагера се сменя с избиване.

Има вероятност шумът който споменаваш да не е от ролката/обтегача, а веригата. Трябва да я чуе който е чувал шум на верига. Взимаш дървена или метална пръчка 40-50см и допираш единия край до ухото, другия до различни места и слушаш, ще си покаже от къде е. (допирашн болта на ролката, капака на ангренажа на различни места, хидравл. помпа...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло 5/40 22лв л. Бардал

Извинявам се за офф-а, ама наистина ли даваш 22 лева за тоя Бардал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е клиентска цена, аз си го взимам 40% на долу. ☺☺☺

В България всичко е "дай ми етикет и ще ти дам разнообразие"

Каквото и масло да се слага, важна е редовната смяна..

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо, дай малко повече инфо за обтегачите, че аз намирам на цени от 260лв и нагоре. За клиентска цена става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо, горна верига цена Бултрако - 203лв, долна на маслената помпа - 136лв. Ако ти сменяш само веригите и си щастлив, си е твой проблем, НО не се прави така. Защото - да, веригата се разтяга, НО зъбните колела се изяждат с времето и ако не ги смениш, нищо чудно да прескочи след време с новата верига. Носачите и водачите се износват, защото контакта с веригата е върху пластмасова основа. Единственото, което евентуално може да спестиш са обтегачите и то ако смяташ да продадеш колата след 1-2 години. Добре си избрал Бардал, ако го сменяш на 5000км или пак ако смяташ да караш колата 1-2 години и после следващата.

Лагерите, за които говоря са на климатика и динамото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така...goga това ще питам и ще пиша. Днес ще сменяме на едно c-rv и ще снимам комплекта, който е без зъбни колела, всичко 1200лв, ще питам пак колко е клиентската цена...

Tino: горната ми е взех на феби 80 лв, долната - на хонда 120лв. Много съм щастлив да...Тия зъбни колела могат да се изядат единственно, ако се кара колата много време с разтегната верига. А и да бъркам, отварям и сменям. Но моите си бяха като нови, ти правил ли си такъв ремонт и виждал ли си на живо тия зъбни колела или просто си решил да си пишеш.....Ти със какво масло си караш колата? Защото бардал и мотул са на едно, сменям го на 7к.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е клиентска цена,аз си го взимам 40% на долу☺☺☺ В България всичко е "даи ми етикет и ще ти дам разнообразие" каквото и масло да се слага важна е редовната смяна.

Е, ти по-горе правиш забележка на колегите да не плашат с цени, даваш цени на съединители и вериги с всички видове отстъпки и в същото време започваш да ги плашиш с цената на маслото и филтъра . :)

И като знаеш от къде идва "разнообразието" в БГ, защо даваш по 13 лв. за литър масло 5/40, вземай си го като мен на 9 лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

☺☺☺☺ От де бре, колега?

За добро утро.

 

.15d9f0693c5b3a6b3987c24367fceca4.jpg23884b190ec28d9676e8e9c15666e79f.jpg

 

1100лв клиентска цена, два обтегача, пет плъзгача, две вериги...Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо, няма нужда да се нападаме защото е безмислено. Но да, не е като да не съм виждал 2.2 дизел на сол. :) Казваш, че колелата се сменят, ако много е разтегната веригата - ок, отваря се колата, вижда се че е разтегната веригата и какво, сглобява се колата и клиента чака още 1-2 седмици досавка ли? Няма нужда, не ми отговаряй, беше риторичен въпрос. Цената за частите, които ми обявяваш е добра, но всички ли са оригинални или пак има верига от феби? Ако са оригинални, давай контакти на доставчика и да завъртим бизнес. ;)

Аз карам с 0в30 масло и сменям на 10 000км, дори и по-рано. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всички са оригинални. Я ми кажи какви са тия вериги к/т за 1700лв? И да ти кажа, бих чакал ако се наложи, поне ще знам, че със сигурност са за смяна. А не да има, че пари бол.....

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

☺☺☺☺от де бре колега,

От Уфициален Фносител, :)  не е наливно от рециклажния цех в Радомир . :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1750лв е цена в Бултрако. Намира се пак комплект оригинални и за 1500лв, но твоята цена ме уби. Дай на лични доставчика ако искаш, ще помогнеш на не малко. ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова пиша тук да не пращаме всички в бултрако да им режат главите.Които има нужда да ми пише на лично.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1750лв е цена в Бултрако. Намира се пак комплект оригинални и за 1500лв, но твоята цена ме уби. Дай на лични доставчика ако искаш, ще помогнеш на не малко ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Косер 1312лв клиентска цена, алтернативата е 200лв надолу, но няма файда..

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от Косер доставят оригинални части? Нали говорим за пълния комплект, 12части общо?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 части, явно говориш за наистина пълния комплект, включваш 1 пиньон на голямата верига и 2 пиньона на малката верига. Според мен цената на Дидо е без тях. Ако можеш, провери в Гърция, там са няколко представителите на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, имено говоря за пълния комплект. И изхождам от това, че другата седмица ми предстои смяна на такъв комплект, но на Сивик ( което е без значение защото са 1:1 ). Момента да ми вземат парите отпада защото аз си доставям частите и майстора наблегна, че единствената част, която мога да си спестя са обтегачите, но ако смятам да карам колата, а не да я продам след време е по-добре да ги сменя.

Съмнявам се в Гърция цените да са особено по-различни и причината е, че цените за цяла Европа са оеднаквени и опира до това дали самия представител иска да продава на по-ниска цена , изяждайки си от неговата си отстъпка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, ти си решил да си даваш парите, бегай към Бултрако ; там ще ти сложат всички части и то оригинални, днес сменихме на едно ц-рв пет плъзгача, две вериги и два обтегача. Това е, ти ако искаш сменяй и валовете дет въртят зъбните колела, се таз.......7b6f896995fcf35ed13366896cd54f8b.jpgf77ca54ba75a4962e120bc2815a6aa84.jpg

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е вериги на фейслифтов акорд? Аз масло сменявам както си е по книжка - 20 000 км, проблеми нямам, на близо 300 000 км е колата и мисля поне още толкова да я карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти си решил да си даваш парите,бегаи към бултрако там ще ти сложат всички части и то оригинални,днес сменихме на едно ц-рв,пет плъзгача две вериги и два обтегача това е,ти ако искаш

Дидо, аз мога ако искам и масления филтър да не си сменям, а през смяна. Мога и въздушния през смяна, мога и горивния през 3. НО това не е правилно !!! ДА, лично решение на всеки, но в случая става въпрос за информиране на колеги, ще прочетат твоето, ще прочетат моето и на някой друг колега мнението и ще си преценят.

Смегчи или малко вкарай възпитание в тона ти, пак казвам, полза няма за никой. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...