dido0o_ 29 #1 Публикувано 30 Април, 2017 Днес реших да се възползвам от доброто време и... Свалих фарчетата, измих ги с вода и препарат, след което лъснах лупите с вестник и препарат за стъкла. Изплакнах фаровете с минерална вода, заради варовика, изсуших ги с сешоар, 20минути бяха достатъчни. След което сглобих всичко и ефекта е уау. :) Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 30 Април, 2017 (Редактирано) Лесно ли се вадят лупите? Отвън или отвътре бяха мръсни видимо? Редактирано 30 Април, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3 Отговорено 30 Април, 2017 Лупите са на три винчета и излизат много лесно през голямата дупка. И от двете страни бяха прашлясали, затова реших да измия и фаровете, от вътре да няма прах. Сега, като погледна през лупата и се вижда ясно вътре карантията. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 30 Април, 2017 Значи без да се сваля фара е невъзможно да се свалят лупите...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #5 Отговорено 30 Април, 2017 Няма как да стане, мястото е ограничено. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #6 Отговорено 30 Април, 2017 До колкото съм чувал, фаровете се отлепват и съответно залепват като трябва да се монтират пак. Би ли обяснил дали и ти така направи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 1 Май, 2017 Колега, това с отлепването и залепването, кой ти го е казал, че се прави при почистване? Това се прави, в случаи когато трябва да се смени рефлектор или стъклото на фара, или при тунинг, но свалянето е трудоемко и скъпо, а поставянето обратно ще си личи от самолет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #8 Отговорено 1 Май, 2017 ... a този сешоар, на 3-тата снимка според теб за какво е? Може би жена му си суши косата на терасата, докато той си ремонтира фаровете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #9 Отговорено 1 Май, 2017 но свалянето е трудоемко и скъпо, а поставянето обратно ще си личи от самолет. Това не е вярно,аз лично съм го правил на Сивик 6-та хеч,ЦРВ 1-ва и Пасат 5. На Пасат-а нямам снимка. За час и нещо фара се сваля, отваря, почиства, монтира се лупа, затваря и монтира обратно. На Црв-то дадох близо 400лв. за тази процедура, след което сам направих няколко и се оказа, че ти трябват пари само за лупи (100лв.) и крушки (от 25лв.до .... ). И евентуално битумно лепило(лента), но в никакъв случай силикон, защото фара вече става неотваряем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 1 Май, 2017 ... a този сешоар на 3-тата снимка според теб за какво е? Може би жена му си суши косата на терасата, докато той си ремонтира фаровете. Ех, не ти ли писна да се заяждаш. Я хубаво прочети кой какво е казал, кой какво е питал, кой какво е отговорил и на края ти какво си изръсил. Попитай, дали Дидо си е "отлепвал" фаровете, ако знаеш какво изобщо означава това, защото единственото залепено нещо е поликарбонатното стъкло за тялото, в което са карантиите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #11 Отговорено 1 Май, 2017 Не съм отлепвал нищо,сешоара е единствено да изсуша вътрешноста на фара. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #12 Отговорено 1 Май, 2017 (Редактирано) Ех, не ти ли писна да се заяждаш. Я хубаво прочети кой какво е казал, кой какво е питал, кой какво е отговорил, и на края ти какво си изръсил. Попитай, дали Дидо си е "отлепвал" фаровете, ако знаеш какво изобщо означава това, защото единственото залепено нещо е поликарбонатното стъкло за тялото, в което са карантиите. Извинявам ти се официално! Наистина не бях прочел внимателно. Това разбира се не променя нищо във факта, че си поставил и в тази тема поредното си некомпетентно и подвеждащо мнение. Половината се е оказало вярно, но другата половина си е типично "crоwn_bg" - Можеш да прочетеш мнението над твоето, под моето. ...и "Да", писна ми да се заяждам. Когато видя твоя аватар под тема, гледам да я пропусна, но понякога, просто не мога да се сдържа. Хрумвало ли ти е понякога, че има въпроси, по които може и да не си компетентен, за да почакаш, помислиш, проучиш преди да отсечеш? Редактирано 1 Май, 2017 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 1 Май, 2017 Кое е некомпетентно, моля те обясни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #14 Отговорено 1 Май, 2017 Ако се разлепи фара ще е по-качественно почистването, защото е възможна появата на малки петна варовик и трябват много нерви за махането им. Но, има и голяма вероятност да почнат да се изпотяват след разлепване, които го е правил знае. Аз и така съм доволен, сега обмислям монтаж на лед крушки, ето резултата на бмв. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #15 Отговорено 1 Май, 2017 Лед, от тия с вентилаторчетата. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #16 Отговорено 1 Май, 2017 (Редактирано) но свалянето е трудоемко и скъпо, а поставянето обратно ще си личи от самолет. Това не е вярно,аз лично съм го правил на Сивик 6-та хеч,ЦРВ 1-ва и Пасат 5. На Пасат-а нямам снимка. За час и нещо фара се,сваля,отваря,почиства,монтира се лупа,затваря и монтира обратно. ...като лично съм го правил на някои от предишните си Хонди. Признавам, за тази нямах идея, че можеш да извадиш лупата без да разлепяш стъклото, но това не прави вярно твърдението ти за разлепянето и залепянто на стъклото на фара. Ако се разлепи фара ще е по качественно почистването,защото е възможна появата на малки петна варовик,и трябват много нерви за махането им.Но!има и голяма вероятност са почнат да се изпотяват след разлепване,които го е правил знае. Аз и така съм доволен,сега обмислям монтаж на лед крушки,ето резултата на бмв Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Аз съм го разлепял, точно защото беше започнал да се "изпотява" и трябваше да го презалепя за да спре. Редактирано 1 Май, 2017 от Чавдар K 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #17 Отговорено 1 Май, 2017 Значи темата е готова: Лупите на акорд 7 се свалят с и без разлепване на джама, почистването на рефлектора и другите карантии също. Който е разлепвал, знае чалъма, аз не исках да се уча на моята 7-ца. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #18 Отговорено 1 Май, 2017 Аз и така съм доволен,сега обмислям монтаж на лед крушки,ето резултата на бмв На снимките дълги или къси са светлините?Светят добре, но гледайки отсреща стената, няма ли да заслепява, ако са късите и ще мине ли Год Техн Преглед, ако се проверява на апарата съвестно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #19 Отговорено 1 Май, 2017 И на двете. Те ако бяха само къси, щеше да е страшно за този от среща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #20 Отговорено 27 Април, 2022 След като изсъхнаха отвътре не остаха ли на капки? Сешуара през отвора на лупата ли го пускаш и на топло или студено да духа? Че имам проблем с единия ксенон и така или инъче ще свалям бронята. Вътре само с вода, без някакви парцалчета ли го изми? Да попитам и друго, по-добре ли е да занеса свалените фарове за полиране, че единият е леща или е по-добре да са на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 241 #21 Отговорено 27 Април, 2022 (Редактирано) След като ще сваляш броня най добрия вариант е да свалиш фаровете и да ги дадеш на човек да ги реновира отвсякъде. Имаше един пич от София ги прави страхотно и отвътре и отвън както искаш, кеф ти само полиране, кеф ти лакиране, ако искаш и фолио няколко вида дори и такова предпазващо от малки камъчета. Виждал съм направени фарове от него и нямат разлика от нови. А такова фолио сложих миналата година на моите и съм доволен. Ако проявиш интерес за майстора пиши на лични ще го потърся из компота че сега не го намирам, пък и да не правим реклама тук. Редактирано 27 Април, 2022 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #22 Отговорено 27 Април, 2022 Ами то хубаво, ама ква е цената, а и не съм от София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 11 #23 Отговорено 4 Май, 2022 On 4/27/2022 at 6:30 PM, CCord said: След като ще сваляш броня най добрия вариант е да свалиш фаровете и да ги дадеш на човек да ги реновира отвсякъде. Имаше един пич от София ги прави страхотно и отвътре и отвън както искаш, кеф ти само полиране, кеф ти лакиране, ако искаш и фолио няколко вида дори и такова предпазващо от малки камъчета. Виждал съм направени фарове от него и нямат разлика от нови. А такова фолио сложих миналата година на моите и съм доволен. Ако проявиш интерес за майстора пиши на лични ще го потърся из компота че сега не го намирам, пък и да не правим реклама тук. напишете тук все пак ако го намерихте. И аз искам да слагам фолио на моите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #24 Отговорено 23 Август, 2022 Писал съм и в други теми - единия ми фар го възстанових в carvaleting и съм сравнително доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове