slavov87 0 #1 Публикувано 26 Февруари, 2017 Здравейте, колеги, колата е 2007г. 2.0i АТ, сравнително отскоро я имам (3 месеца). Обслужена е в Хонда при закупуването и маслото на кутията го смениха пред мен. До колкото знам обаче, това нещо с връщането назад, при наклон не е желателно - мисля, че трябва да се спре до положението, до което е стигнала. Някакви препоръки какво трябва да се извърши, нещо да се подмени или просто това е състоянието на автомата и колкото изкара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 26 Февруари, 2017 Когато е на равно и пуснеш спирачката тръгва напред, та това е силата, която я държи да не тръгне назад, когато е на наклон. И естествено при голям наклон, тя е не достатъчна и тръгва назад. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavov87 0 #3 Отговорено 26 Февруари, 2017 Случва се в града на улици, които не са с някакъв огромен наклон. Не изкачвам някакви височини, карам я из града - та затова питам дали е нормално или притеснително и дали трябва нещо да променя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 26 Февруари, 2017 "Малък", "голям", "някакъв" и "огромен" са само думички. Когато тези думички придобият цифрово изражение в градуси или проценти, тогава можем да говорим кое е нормално и кое не. За съжаление аз нямам представа, къде е границата (в цифри) между нормално и ненормално. Иначе да, след 4 Хонда автоматици потвърждавам, че на равно потегля, на малък наклон стои на място, а на голям - връща по наклона. После, загряването на кутията води до по-трудно потегляне от място и по-лесно връщане на наклон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 26 Февруари, 2017 Няма проблем в работата,заставам зад думите на Краси. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #6 Отговорено 26 Февруари, 2017 Здравейте, колеги, колата е 2007г. 2.0i АТ, сравнително отскоро я имам (3 месеца). Обслужена е в Хонда при закупуването и маслото на кутията го смениха пред мен. И ти ли си купи CRV от Апостолов Бургас?Обслужват колата,когато я купиш и то,ако попиташ дали е обслужена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavov87 0 #7 Отговорено 27 Февруари, 2017 При теб не знам как е било, при мен бяха доста коректни - предварително ми казаха,че всичко по обслужването си влиза в цената. Смениха всички масла, филтри, дозаредиха климатика и от тогава нищо не съм бутал. Нямам предпоставки да съм недоволен на този етап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #8 Отговорено 27 Февруари, 2017 (Редактирано) 100% връща назад при по-голям наклон и загрят двигател (когато оборотите са 750). Няма как на 750об. да задържи под голям наклон и да не тръгне назад. Пробвай да ги задържиш с педала на 900-1000 или когато е студена и ще видиш, че няма да се върне. Карал съм и чисто нови автомати, и там тръгва назад, просто тогава не ми е правило впечатление щото не са били мои . Отначало обиколих 2-3 специализирани сервиза да питам за малко по-рязката смяна на предавките и споменавах за това връщане, и ми казаха, че всичко си е нормално, и че това не е Мерцедес или Ауди, че да не усещам смяната. Но за сметка на това пък казаха, че е брутално здрав автомата и на 3-те места. Като ми записваха час за преглед, ми казваха "ми докарайте я, ама надали тая кола има проблем с автомата". Относно връщането не ми обърнаха и внимание даже на въпроса, като ми отговаряха "така са", се едно "ти за първи път ли караш автоматик". Иначе без наклон устремено си тръгва напред. А това, колко точно е голям наклонът..... колегата горе е казал правилно. Редактирано 28 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #9 Отговорено 27 Февруари, 2017 При теб не знам как е било, при мен бяха доста коректни - предварително ми казаха,че всичко по обслужването си влиза в цената. Смениха всички масла, филтри, дозаредиха климатика и от тогава нищо не съм бутал. Нямам предпоставки да съм недоволен на този етап. Обслужването си е сложено два пъти в цената, както и гаранцията на двигател, скорости и диференциал. Апостолов е готин човек, началник сервиза е дразнещ индивид. Проблема е, че ако оставиш да ти сменят нещо по гаранция, могат да ти сложат втора ръка части. На мен ми сложиха употребявана демпферна шайба още при купуването на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavov87 0 #10 Отговорено 1 Март, 2017 (Редактирано) Поне засега нямам такъв случай, не мога да кажа, че съм недоволен. Предполагам, че всичко си е включено в цената, дори и гаранцията, но пак е сигурност. Кой взема на днешно време кола и ако стане нещо да му я оправят. В моят случай един маркуч се разкачи на Русе, като минавах и цялото масло на скоростната кутия се изля на асфалта - звъннах на Апостолов, прати въпросния началник на сервиза за 2 часа до Русе. Момчето закачи всичко, намести го, наля ми масло и си продължих пътя. Интервенцията ми струваше 0лв. Сега защо и поради каква причина се случи, аз не мога да кажа. Ако трябва да се върна на въпроса за цената ... сега ти си с дизел - дизели може и в Европа да намериш на по-ниска цена, но аз, за бензин търсих доста и прецених, че няма да ми излезе по-малко пари кола оттам + докарването и обслужването. А тук поне ми дадоха 2 гаранция, че ако нещо стане с тези 3 компонента, ще ми го отстранят. Редактирано 1 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavov87 0 #11 Отговорено 1 Март, 2017 Колеги, благодаря за информацията - явно е така, както казвате. Дано да няма проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksika 0 #12 Отговорено 18 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте. Ще си позволя да ползвам темата, за да попитам нормално ли е, когато маслото на автоматика не е загряло, да превключва по-грубо, дори от 1ва на 2ра да има ритане? След като загрее, смяната на предавките е плавна, но се усеща. Колата е 2010, crv 2.2 i-DTEC. Благодаря предварително. Редактирано 19 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #13 Отговорено 19 Април, 2017 (Редактирано) И моята се усеща. Понякога повече, понякога по-малко. Само забележи дали има приплъзване между смяната. Тоест, дали например от 1 към 2 има лек празен ход с покачване на оборотите и след това зацепване (при което се получава ритане) или просто си сменя предавлите по-рязко. Беше основното, което гледаха в сервизите. Редактирано 19 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #14 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте. Ще си позволя да ползвам темата, за да попитам нормално ли е, когато маслото на автоматика не е загряло, да превключва по-грубо, дори от 1ва на 2ра да има ритане? След като загрее, смяната на предавките е плавна, но се усеща. Колата е 2010, crv 2.2 i-DTEC. Благодаря предварително. Ама ... чакай сега, Хонда НЯМАТ автоматик + дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksika 0 #15 Отговорено 20 Април, 2017 ...Ама ... чакай сега, Хонда НЯМАТ автоматик + дизел. След 2010, ако не се бъркам, дизела получава автоматична кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #16 Отговорено 20 Април, 2017 Прав си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #17 Отговорено 20 Април, 2017 Имат. И Акорда има на Тайп С. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #18 Отговорено 20 Април, 2017 ...Ама ... чакай сега, Хонда НЯМАТ автоматик + дизел. След 2010, ако не се бъркам, дизела получава автоматична кутия. Включително и 2010 вече има автоматик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hpt 4 #19 Отговорено 21 Април, 2017 (Редактирано) Дам.... Тази, която е в профила ми, е производство 2010, дизел, автомат. Купувана е от споменатия по-горе представител на Хонда в Бургас - Апостолов. Редактирано 3 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове