Jump to content
jordan_72

Въпрос Ключ ЦРВ

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума с дизелово ЦРВ на седмица. Като кола и возия съм възхитен, До сега винаги съм карал немски коли и една италианска, но никога японска.

Но се оказа един доста комфортен и добър автомобил, поне за скромния пробег досега.

Тъй като е с един ключ с трите бутона, та въпроса ми е, мога ли да си взема от друга Хонда такъв ключ + празна кутийка и да си прехвърля електрониката? За обучението на дистанционното не е проблем, но чипа за имобилайзера дали ще стане? Че в Пазарджик ми казаха 250 - 300лв. за ключ при ключар.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, няма да се разочароваш. Аз карам също Црв дизел и съм много доволен! За ключа, ако идеята ти е да имаш втори резервен ключ, няма да минеш без да ти направят нов чип. А за обучаването на дистанционното имаше някъде тема как става, но пак не става на всяка хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И чипът може да стане, стига да не е заключен . Иначе дистанционното 100 %, но трябва да не от Акорд. Сменя се черупката с нова китайска или турска, че е направена малко по заячена, да не се чупи отпред и се нарязва по твоят ключ. 250-300, доста са ти казали . При мен са вече на под 200, че даже могат да станат сгъваеми с различни форми на кутийките . Примерно Бенли , най-новото Пежо , Ауди , Ваг , най-новият Форд стайл , могат да работят на фабричното централно на Хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми беше по-близо, щях да отскоча, но до Русе ми е далечко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна ми искат 130лв за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристигна неска едно китайче за 8 долара. ID48 на 433,9 Mhz.

Дойде с батерийка, ура. Не, че не съм си заредил един блистер батерии, но приятна изненада.

 

Тоя бутон за задното стъкло не съм видял някъде да работи. Изобщо не светва лампичката така или иначе.

Има и някъв бутон ПАНИК, не знам какво прави, но ме кефи визуално, затова си поръчах този вариант. :D

 

Нелоша изработка, малко копчето за отключване е леко на калъч, ама за толкова пари - бива!

Току що обучих дистанционното. Само трябва да ми го нарежат някъде и да си го добавя в имобилайзера. За качеството на метала майсторът, който ще го реже да каже.

IMG_20170812_111104986.jpg

IMG_20170812_111127157.jpg

IMG_20170812_111143633.jpg

IMG_20170812_144224220.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метала си е добър. Добре че не е месинг или бронз който е никелиран че потъмнява и става тъмно жълто. Бутона за задното стъкло работи , когато натиснеш и го задържиш. Направено е така в случай на неволно натискане в джоба довежда до отваряне на стъклото а така , трябва да натиснеш и задържиш. Някой от китайските заготовки са кодирани по друг начин и не сработва. Като и няма да сработи червеният , защото го няма заложено в колата. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, вярно е така за задния джам. Благодаря! Научих нещо ново. :)

Един минус на евтинджоското - поиграх си малко, че иначе някое от копчетата на дистанционното се натискаше постоянно като стиснеш кутийката по краищата.

Не знам аз ли съм го предизвикал като го отворих или си е било така.

Сега като че ли е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От калпавата мека пластмаса на ключа и на вътрешната кутия е това за натискането като стиснеш малко по силно. Иначе е хубаво да се нареже ключът на електронна машина а не да се копира от твоите, за да се възстанови нарязването както си е било заводски. Ако имаш кода на нарязването в документите тя сама си го нарязва и става бетон. Ще удължиш живота на контактният патрон да ти блокира на много по късен етап по този начин. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ми е резерва на резервата, след като жената изгуби единия ключ веднъж, добре че го намерихме после. :D

Иначе не бързам с нарязването - ако имам път към/покрай Русе някой път. :) Код нямам в документите за съжаление. То едни документи ...

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бил твърд метала според ключара внимавай къде ще го даваш да го режат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Поръчах си ключ с дистанционно от китайците, тъй като нямам резервен. Дотук добре, но не мога да намеря оригиналния ми ключ с какъв чип на имобилайзера е. На този, който поръчах е ID 46, но не съм сигурен дали ще го разпознае ECU - то. Някой има ли идея какви са имобилайзерите на cr-v 2002 - 2006 година? Благодаря предварително!

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID48 е чипът. Добавям линк към каталог с чиповете на всички модели на Honda.

 

https://transpondery.com/transponder_catalog/honda_transponder_catalog.html

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много! Добре направих, че отказах поръчката значи :)

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

P. S - сега като се поразрових в Ebay, виждам, че тоя чип id48 го продават за модел cr-v 2005 - 2006, което ми идва малко странно, имайки предвид каталога, за който дадохте линк..

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато поръчвах ключ за моето CR-V 2000г. и аз не повярвх на таблицата и поръчах ID13, който според нея е за 1997-1999, но ми се видя странно да са използвали различни чипове в една и съща генераця. В крайна сметка се оказа, че е вярна и съм с ID48.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от два дни съм собственник на хонда црв 2 и имам следния проблем смених акумулатор и не ми разпознава ключа и централното спря да работи извинявам се ако темета е разисквана но съм нов във форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натисни си шоковият датчик вляво зад жапката зад централната конзола. Ако не цъкне и не се оправи , някой трябва синхронизация да пусне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато поръчвах ключ за моето CR-V 2000г. и аз не повярвх на таблицата и поръчах ID13, който според нея е за 1997-1999, но ми се видя странно да са използвали различни чипове в една и съща генераця. В крайна сметка се оказа, че е вярна и съм с ID48.

97-98 са с ID13 99-01 са с ID48

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега утре ще го погледна каде е и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега колата пали варви без проблеми само не работи централното и не светва клуча  на дисплеа в зелено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да копирам процедурата, но не стана, за това поствам линк към темата - там някъде в около средата я има процедурата за обучение на дистанционното. За да бъда по - точен, това е пост номер 16, от Krasi - mir.

http://forums.hondabg.com/index.php?/topic/67713-Загубен-ключ-и-дистанционно-за-ЦР-В

 

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега пробвах с бутона но нестана.Моля помагайте как да обуча дистанционното.Не намирам такава тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега откривам че и музиката не работи бушона е здрав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Георгиев, линка не работи.

Ще пробвам аз.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67713&hl=

 

Получи се.

 

Успех, Детелине.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, при мен линка, който съм дал работи, а твоя не. Както и да е - важно е да му се получи на младежа настройката. Правил съм го на Тойотата, там като допълнително заклинание имаше и отваряне и затваряне на врата. Ако е загубил настройки (а не друг проблем) със сигурност ще се получи :)

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При него може и двата да не работят ;)

Затова ще се самоцитирам

Мисля, че сам си отговорих на въпроса.

"Новото" дистанционно трябва да е точно за CR-V II, от Акорд не става, предполагам и от друг модел няма да стане, дори и да са еднакви на външен вид. Така казват братята американци и май са прави.

Двете дистанционни:

attachicon.gif20160402_041624_North Ave.jpg

Същите снимани отзад:

attachicon.gif20160402_041745_Victoria Park Rd.jpg

Видно от снимката моето дистанционно (това в дясно) има номер G8D-345H-A, a това на Акорда G8D-453H-A.

п.п. За НЕговорещите английски:

Обучаване на дистанционни (до 3бр.), стъпка по стъпка.

Доколкото разбрах процедурата е една и съща за всички модели, и години на производство.

Сядаш в колата. Всички врати и капаци са затворени и ОТКЛЮЧЕНИ. Прозорците може и да са отворени (за да не се пълни купето с цигарен дим, и за да чуват как псуваш поне през 3 пресечки :D )

1. Завърташ ключа в позиция КОНТАКТ.

2. Натискаш бутон на дистанционното. Няма значение, кой от двата - ЗАКЛ., или ОТКЛ.

3. Изключваш от КОНТАКТ. Не е необходимо ключа да се връща докрай.

4. Завърташ на контакт.

5. Натискаш бутон.

6. Изкл. от контакт.

7. Завърташ на контакт.

8. Натискаш бутон.

9. Изкл. от контакт.

10. Завърташ на контакт.

11. Натискаш бутон.

В този момент, ако процедурата е успешна, от вратите ще чуеш звук от активиране на актуатор (т.нар. "машинка" за централно откл/закл). Чува се само звук, вратите си остават отключени.

12. Натискаш бутон на дистанционното (вратите все още си стоят отключени).

Сега, ако обучаваш само едно дистанционно, отиваш на т.14. Ако искаш да обучиш още едно дистанционно, след натискане на бутон на първото, отиваш на т.13.

13. Натискаш бутон на второто (и след това на третото, ако са 3) дистанционно.

Отново трябва да чуеш звука на актуатора.

14. Изключваш от контакт, и вадиш ключа.

15. Проверяваш дали работят дистанционните.

edit:

Не е задължително новите дистанционни да са наистина нови, може и да са втора употреба. Това, че вече са обучени за друга кола е без значение, процедурата автоматично изтрива стария код и записва твоя в дистанционните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги не се получава  за съжаление но мисля че проблема е друг не светва ключа  в зелено на таблото а преди смяната на акумолатора  светваше като дам на контакт и като угася ако някой знае как да се управя ще съм много благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай да се появи Docev, за да обясни. Той всъщност е казал, че трябва синхронизация. Не съм много наясно, но предполагам, че синхронизация означава разпознаване на чипа в ключа (за да светне зелената лампа) и чак тогава правиш процедурата за обучаване на дистанционните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека казва че колата пали. Щом пали а не свети по таблото е странно . Ако не светва ключенцето би трябвало да не запали но си пали. Следователно няма някъде някоя маса ( - ) според мен. Щом и музиката не свири, ще има и друго. Лампата на иммото явно не е пряко свързана със захранване на имобилайзер или компютър. Трябва някой по схема да провери кое къде минава и къде се губи.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме я подхванали темата, два бързи въпроса.

Ще купувам комплект ключове за CRV-то, като тези на Диндин по-горе, но без паник бутон.

Първи въпрос - синхронизацията на чипа може ли да се направи ако колата е на 3000 км от ключаря, който ще я прави?

Втори въпрос - кажете, къде мога да направя синхронизация и нарязване? Да кажем София, Пазарджик, Велинград, Пловдив. Нямам съпътстващата колата документация и всичко трябва да стане по единствения наличен ключ (от преди фейса, с отделно дистанционно).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се направи или по точно е трудно защото трябва да носиш имото до ключаря и да се вписват с разпояване и програмиране на памет.

Обаче ако се прехвърлят оригиналните чипове от твоите ключове в новите, става. Дистанционното после сам ще си го обучиш. В случая ти имаш един обаче. за другият е по сложно.Трябва си колата.

Има доста ключари в София , дано да попаднеш на читав и да има електрона машина там да нареже ключовете . Има в Англия един специалист Ключар който е от София и дълги години работи там . Миро се казва. Mirolocks Locksmith Service 07462 327027

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Предполагах, че няма да стане, ама ...

Миро ми е малко далеч, трябва да го съчетая с някое пътуване до Лондон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих ключ от обявата на колега във форума. Процедурата по нарязване и вкарване на ключа в имото трая около 30 минути.

Тъй като не ми работи централното вчера гледайки ел. схемата забелязах че актуатора на шофьорската врата управлява останалите. Реших да пробвам процедурата по обучение на дистанционното следвайки указанията на колегата Krasi-mir и вече имам ключ с дистанционно който отключва само шофьорската врата и задния прозорец.  Следва проверка дали се подава маса към мултиплексния контролен модул и актуаторите на другите врати.

Мисля, че би било полезно ако колегата Georgiev-CRV сподели линк от къде е поръчал въпросния ключ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крада темата - на основното дистанционно ми умира батерията.

Да знаете каква батерия ми трябва? 

Предполагам няма нужда от никакви допълнителни стъпки освен смяна на батерия (преобучаване и т.н.) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR1616, няма нужда от нищо. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20160311_180043.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...