jordan_72 1 #1 Публикувано 17 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравейте, нов съм във форума с дизелово ЦРВ на седмица. Като кола и возия съм възхитен, До сега винаги съм карал немски коли и една италианска, но никога японска. Но се оказа един доста комфортен и добър автомобил, поне за скромния пробег досега. Тъй като е с един ключ с трите бутона, та въпроса ми е, мога ли да си взема от друга Хонда такъв ключ + празна кутийка и да си прехвърля електрониката? За обучението на дистанционното не е проблем, но чипа за имобилайзера дали ще стане? Че в Пазарджик ми казаха 250 - 300лв. за ключ при ключар. Редактирано 17 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 17 Февруари, 2017 Честито колега, няма да се разочароваш. Аз карам също Црв дизел и съм много доволен! За ключа, ако идеята ти е да имаш втори резервен ключ, няма да минеш без да ти направят нов чип. А за обучаването на дистанционното имаше някъде тема как става, но пак не става на всяка хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #3 Отговорено 19 Февруари, 2017 И чипът може да стане, стига да не е заключен . Иначе дистанционното 100 %, но трябва да не от Акорд. Сменя се черупката с нова китайска или турска, че е направена малко по заячена, да не се чупи отпред и се нарязва по твоят ключ. 250-300, доста са ти казали . При мен са вече на под 200, че даже могат да станат сгъваеми с различни форми на кутийките . Примерно Бенли , най-новото Пежо , Ауди , Ваг , най-новият Форд стайл , могат да работят на фабричното централно на Хондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jordan_72 1 #4 Отговорено 21 Февруари, 2017 Ако ми беше по-близо, щях да отскоча, но до Русе ми е далечко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalaga 1 #5 Отговорено 29 Април, 2017 Във Варна ми искат 130лв за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 12 Август, 2017 Пристигна неска едно китайче за 8 долара. ID48 на 433,9 Mhz. Дойде с батерийка, ура. Не, че не съм си заредил един блистер батерии, но приятна изненада. Тоя бутон за задното стъкло не съм видял някъде да работи. Изобщо не светва лампичката така или иначе. Има и някъв бутон ПАНИК, не знам какво прави, но ме кефи визуално, затова си поръчах този вариант. Нелоша изработка, малко копчето за отключване е леко на калъч, ама за толкова пари - бива! Току що обучих дистанционното. Само трябва да ми го нарежат някъде и да си го добавя в имобилайзера. За качеството на метала майсторът, който ще го реже да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 12 Август, 2017 Метала си е добър. Добре че не е месинг или бронз който е никелиран че потъмнява и става тъмно жълто. Бутона за задното стъкло работи , когато натиснеш и го задържиш. Направено е така в случай на неволно натискане в джоба довежда до отваряне на стъклото а така , трябва да натиснеш и задържиш. Някой от китайските заготовки са кодирани по друг начин и не сработва. Като и няма да сработи червеният , защото го няма заложено в колата. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 12 Август, 2017 Хаха, вярно е така за задния джам. Благодаря! Научих нещо ново. Един минус на евтинджоското - поиграх си малко, че иначе някое от копчетата на дистанционното се натискаше постоянно като стиснеш кутийката по краищата. Не знам аз ли съм го предизвикал като го отворих или си е било така. Сега като че ли е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #9 Отговорено 12 Август, 2017 От калпавата мека пластмаса на ключа и на вътрешната кутия е това за натискането като стиснеш малко по силно. Иначе е хубаво да се нареже ключът на електронна машина а не да се копира от твоите, за да се възстанови нарязването както си е било заводски. Ако имаш кода на нарязването в документите тя сама си го нарязва и става бетон. Ще удължиш живота на контактният патрон да ти блокира на много по късен етап по този начин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #10 Отговорено 12 Август, 2017 Този ми е резерва на резервата, след като жената изгуби единия ключ веднъж, добре че го намерихме после. Иначе не бързам с нарязването - ако имам път към/покрай Русе някой път. Код нямам в документите за съжаление. То едни документи ... Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #11 Отговорено 13 Август, 2017 Бил твърд метала според ключара внимавай къде ще го даваш да го режат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #12 Отговорено 14 Октомври, 2017 Здравейте! Поръчах си ключ с дистанционно от китайците, тъй като нямам резервен. Дотук добре, но не мога да намеря оригиналния ми ключ с какъв чип на имобилайзера е. На този, който поръчах е ID 46, но не съм сигурен дали ще го разпознае ECU - то. Някой има ли идея какви са имобилайзерите на cr-v 2002 - 2006 година? Благодаря предварително! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 21 #13 Отговорено 14 Октомври, 2017 ID48 е чипът. Добавям линк към каталог с чиповете на всички модели на Honda. https://transpondery.com/transponder_catalog/honda_transponder_catalog.html 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #14 Отговорено 14 Октомври, 2017 (Редактирано) Благодаря много! Добре направих, че отказах поръчката значи Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk P. S - сега като се поразрових в Ebay, виждам, че тоя чип id48 го продават за модел cr-v 2005 - 2006, което ми идва малко странно, имайки предвид каталога, за който дадохте линк.. Редактирано 14 Октомври, 2017 от Georgiev crv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 21 #15 Отговорено 14 Октомври, 2017 Когато поръчвах ключ за моето CR-V 2000г. и аз не повярвх на таблицата и поръчах ID13, който според нея е за 1997-1999, но ми се видя странно да са използвали различни чипове в една и съща генераця. В крайна сметка се оказа, че е вярна и съм с ID48. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #16 Отговорено 14 Октомври, 2017 Здравейте колеги от два дни съм собственник на хонда црв 2 и имам следния проблем смених акумулатор и не ми разпознава ключа и централното спря да работи извинявам се ако темета е разисквана но съм нов във форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #17 Отговорено 14 Октомври, 2017 Натисни си шоковият датчик вляво зад жапката зад централната конзола. Ако не цъкне и не се оправи , някой трябва синхронизация да пусне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #18 Отговорено 14 Октомври, 2017 Когато поръчвах ключ за моето CR-V 2000г. и аз не повярвх на таблицата и поръчах ID13, който според нея е за 1997-1999, но ми се видя странно да са използвали различни чипове в една и съща генераця. В крайна сметка се оказа, че е вярна и съм с ID48. 97-98 са с ID13 99-01 са с ID48 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #19 Отговорено 14 Октомври, 2017 Благодаря колега утре ще го погледна каде е и ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #20 Отговорено 14 Октомври, 2017 колега колата пали варви без проблеми само не работи централното и не светва клуча на дисплеа в зелено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #21 Отговорено 14 Октомври, 2017 това е след смяна на акумолатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #22 Отговорено 15 Октомври, 2017 (Редактирано) Пробвах да копирам процедурата, но не стана, за това поствам линк към темата - там някъде в около средата я има процедурата за обучение на дистанционното. За да бъда по - точен, това е пост номер 16, от Krasi - mir. http://forums.hondabg.com/index.php?/topic/67713-Загубен-ключ-и-дистанционно-за-ЦР-В Редактирано 15 Октомври, 2017 от Georgiev crv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #23 Отговорено 15 Октомври, 2017 Здравей колега пробвах с бутона но нестана.Моля помагайте как да обуча дистанционното.Не намирам такава тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #24 Отговорено 15 Октомври, 2017 сега откривам че и музиката не работи бушона е здрав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #25 Отговорено 15 Октомври, 2017 Георгиев, линка не работи. Ще пробвам аз. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67713&hl= Получи се. Успех, Детелине. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #26 Отговорено 15 Октомври, 2017 Странно, при мен линка, който съм дал работи, а твоя не. Както и да е - важно е да му се получи на младежа настройката. Правил съм го на Тойотата, там като допълнително заклинание имаше и отваряне и затваряне на врата. Ако е загубил настройки (а не друг проблем) със сигурност ще се получи Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #27 Отговорено 15 Октомври, 2017 При него може и двата да не работят Затова ще се самоцитирам Мисля, че сам си отговорих на въпроса. "Новото" дистанционно трябва да е точно за CR-V II, от Акорд не става, предполагам и от друг модел няма да стане, дори и да са еднакви на външен вид. Така казват братята американци и май са прави. Двете дистанционни: 20160402_041624_North Ave.jpg Същите снимани отзад: 20160402_041745_Victoria Park Rd.jpg Видно от снимката моето дистанционно (това в дясно) има номер G8D-345H-A, a това на Акорда G8D-453H-A. п.п. За НЕговорещите английски: Обучаване на дистанционни (до 3бр.), стъпка по стъпка. Доколкото разбрах процедурата е една и съща за всички модели, и години на производство. Сядаш в колата. Всички врати и капаци са затворени и ОТКЛЮЧЕНИ. Прозорците може и да са отворени (за да не се пълни купето с цигарен дим, и за да чуват как псуваш поне през 3 пресечки ) 1. Завърташ ключа в позиция КОНТАКТ. 2. Натискаш бутон на дистанционното. Няма значение, кой от двата - ЗАКЛ., или ОТКЛ. 3. Изключваш от КОНТАКТ. Не е необходимо ключа да се връща докрай. 4. Завърташ на контакт. 5. Натискаш бутон. 6. Изкл. от контакт. 7. Завърташ на контакт. 8. Натискаш бутон. 9. Изкл. от контакт. 10. Завърташ на контакт. 11. Натискаш бутон. В този момент, ако процедурата е успешна, от вратите ще чуеш звук от активиране на актуатор (т.нар. "машинка" за централно откл/закл). Чува се само звук, вратите си остават отключени. 12. Натискаш бутон на дистанционното (вратите все още си стоят отключени). Сега, ако обучаваш само едно дистанционно, отиваш на т.14. Ако искаш да обучиш още едно дистанционно, след натискане на бутон на първото, отиваш на т.13. 13. Натискаш бутон на второто (и след това на третото, ако са 3) дистанционно. Отново трябва да чуеш звука на актуатора. 14. Изключваш от контакт, и вадиш ключа. 15. Проверяваш дали работят дистанционните. edit: Не е задължително новите дистанционни да са наистина нови, може и да са втора употреба. Това, че вече са обучени за друга кола е без значение, процедурата автоматично изтрива стария код и записва твоя в дистанционните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
detelin 0 #28 Отговорено 15 Октомври, 2017 Здравеите колеги не се получава за съжаление но мисля че проблема е друг не светва ключа в зелено на таблото а преди смяната на акумолатора светваше като дам на контакт и като угася ако някой знае как да се управя ще съм много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #29 Отговорено 15 Октомври, 2017 Изчакай да се появи Docev, за да обясни. Той всъщност е казал, че трябва синхронизация. Не съм много наясно, но предполагам, че синхронизация означава разпознаване на чипа в ключа (за да светне зелената лампа) и чак тогава правиш процедурата за обучаване на дистанционните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #30 Отговорено 15 Октомври, 2017 Човека казва че колата пали. Щом пали а не свети по таблото е странно . Ако не светва ключенцето би трябвало да не запали но си пали. Следователно няма някъде някоя маса ( - ) според мен. Щом и музиката не свири, ще има и друго. Лампата на иммото явно не е пряко свързана със захранване на имобилайзер или компютър. Трябва някой по схема да провери кое къде минава и къде се губи. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #31 Отговорено 16 Октомври, 2017 (Редактирано) Така и така сме я подхванали темата, два бързи въпроса. Ще купувам комплект ключове за CRV-то, като тези на Диндин по-горе, но без паник бутон. Първи въпрос - синхронизацията на чипа може ли да се направи ако колата е на 3000 км от ключаря, който ще я прави? Втори въпрос - кажете, къде мога да направя синхронизация и нарязване? Да кажем София, Пазарджик, Велинград, Пловдив. Нямам съпътстващата колата документация и всичко трябва да стане по единствения наличен ключ (от преди фейса, с отделно дистанционно). Редактирано 16 Октомври, 2017 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #32 Отговорено 16 Октомври, 2017 (Редактирано) Не може да се направи или по точно е трудно защото трябва да носиш имото до ключаря и да се вписват с разпояване и програмиране на памет. Обаче ако се прехвърлят оригиналните чипове от твоите ключове в новите, става. Дистанционното после сам ще си го обучиш. В случая ти имаш един обаче. за другият е по сложно.Трябва си колата. Има доста ключари в София , дано да попаднеш на читав и да има електрона машина там да нареже ключовете . Има в Англия един специалист Ключар който е от София и дълги години работи там . Миро се казва. Mirolocks Locksmith Service 07462 327027 Редактирано 16 Октомври, 2017 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #33 Отговорено 16 Октомври, 2017 Благодаря. Предполагах, че няма да стане, ама ... Миро ми е малко далеч, трябва да го съчетая с някое пътуване до Лондон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #34 Отговорено 23 Май, 2018 Здравейте, купих ключ от обявата на колега във форума. Процедурата по нарязване и вкарване на ключа в имото трая около 30 минути. Тъй като не ми работи централното вчера гледайки ел. схемата забелязах че актуатора на шофьорската врата управлява останалите. Реших да пробвам процедурата по обучение на дистанционното следвайки указанията на колегата Krasi-mir и вече имам ключ с дистанционно който отключва само шофьорската врата и задния прозорец. Следва проверка дали се подава маса към мултиплексния контролен модул и актуаторите на другите врати. Мисля, че би било полезно ако колегата Georgiev-CRV сподели линк от къде е поръчал въпросния ключ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #35 Отговорено 23 Май, 2018 Линк към Алиекспрес http://s.aliexpress.com/JvYb2MN3?fromSns=Copy Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #36 Отговорено 8 Февруари, 2021 Крада темата - на основното дистанционно ми умира батерията. Да знаете каква батерия ми трябва? Предполагам няма нужда от никакви допълнителни стъпки освен смяна на батерия (преобучаване и т.н.) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #37 Отговорено 8 Февруари, 2021 CR1616, няма нужда от нищо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #38 Отговорено 9 Февруари, 2021 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове