Jump to content
mimors

Няколко въпросчета за CR-V III 2.2 i-CTDi 2008г.

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Това е първия ми пост в този форум. Виновницата за това е една нафтова ЕКЗЕКУТИВКА, която от 4-5 дена ми вози д-то. Да си кажа честно, колкото повече я карам, толкова повече започва да ми харесва. В началото бях малко разочарован от динамиката, но след стотина км. каране, нещата се промениха към по-добро и то в пъти! Не знам дали се е поотпушила или е била привикнала към стила на каране на предишния собственик (54-ти набор Швейцарец), но в момента се рязка, като лек а-л.

Та в този ред на мисли, искам да попитам, има ли склонност ЕКУ-то на този автомобил към "пристрастяване" към стила на каране. Май някъде бях чел, че си следят стриктно поведението на дясното краче.

Въпрос 2: Има ли подсветка пакета с копчетата за огледалата и двете копчета за изключване на парктроника, и за пръскалата на фаровете. При мен не светят. Вечер работя с напипване в тези две области.

Въпрос 3: На всички ли модели с панорамен таван се събират и двете щори? При мен се събира само задната половина. Продавача обаче ме убеждаваше, че на самото копче било нарисувано, че на таз се събира само задната половина на панорамата. Ще кача и снимка на копчето, за да направим сравнения.

Въпрос 4: Имат ли тези Хонди "Service Indicator" ? Ако имат, на колко хилядарки е настроен да бие камбаната?

 

Надявам се да ми помогнете да се запозная максимално с марката и да я обикна :).

Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензин, но може да са еднакви нещата, при твоите въпроси.

1. Моята има, би трябвали и при теб да е така.

2. Приборите за огледалат имат. Аз другите ги нямам.

3. И таван нямам

4. Това не съм забелязал, но съм и навъртял 12-13к. Може на към 15-20,да светне.

 

Марката ще я обикнеш с течение на времето, като се убедиш в надеждността и качествата му, както и разходите за поддръжка. Стига да си взел читав екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимка на копчето за панорамата

post-36021-0-02555200-1485698164_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "jaccomo" благодаря за отговора. Явно имам повреда и трябва да сменя крушката на копчетата. Това обаче ме успокои. Би било нелепо тези бутони, фабрично, да са без подсветка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не светят копчета.Не ми свети VSA.

Редактирано от Deodriver

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще гледам пак.

Може да съм се объркал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят си копчетата на огледалата. Прибиране,ляво/дясно, посоката и наклона на фаровете.

VSA не свети, което е супер шитня. Ако някой колега сподели, че свети, ще го омагьосвам нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панорамния покрив се отваря от двете страни, като в средата остава само една греда !

Относно изключване на пръскалките на фароовете - къде е това копче , как ги спирате? Аз ако съм на фарове - пръскалките работят ...

Относно подсветката - трябва да видя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....VSA не свети което е супер шитня. Ако някой колега сподеши че свети ще го омагьпсвам нещо.

Абе, то при Хонда всяка крушцица е екстра  :)  (както съм споменавал винаги), но при 2-ра генерация VSA бутона си свети, та не ми се вярва при 3-та ген. да не свети - сигурно е изгоряла крушцицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#sttekata

 

Относно изключване на пръскалките на фароовете - къде е това копче , как ги спирате? Аз ако съм на фарове - пръскалките работят ...

 

То това копче е абсолютно недоразумение. Не е за изключване на пръскалата. С него можеш да си пръснеш само на фаровете, но когато съм на фарове и си пръсна на стъклото ульоскването е пълно.

Ето го копчето.

post-36021-0-28360900-1485791732_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#sttekata

А при теб копчето за щората, като моето ли е? Да не би да е означено по друг начин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам, май при 3 генерация VSA не свети,значи така ще е.Тази снимка, на копчето за пръскалките, на кола с ксенон ли е? При мен, на това място има копче за парктроника,за да го изключвам.А пръскалите работят постоянно, когато съм на фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, същото е, но утре ще го снимам.

Иначе за копчето за пръскалките, аз имам един голям бутон за спиране на парктроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това комбинираното(копче) се среща по-рядко,зависи от къде е колата и нивото на оборудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам, май при 3 генерация VSA не свети,значи така ще е.Тази снимка, на копчето за пръскалките, на кола с ксенон ли е? При мен, на това място има копче за парктроника,за да го изключвам.А пръскалите работят постоянно, когато съм на фарове.

VSA бутона, парктроник бутона и копчето за щората при мене светят,но копчетата на огледалата не светят (явно изгоряла крушка).

Потвърждавам, че пръскалите на фаровете работят само на включени фарове и панорамния покрив се отваря от двете страни едновременно.

При мене имаше счупен водач на предна щора и двете не работеха (едната стоеше затворена, а другата отворена).

Подмених два от водачите и сега се отварят/затварят и двете щори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как смени водачите? Смъква ли целия таван?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не бях обръщал внимание, но сега забелязвам, че всички изброени светят - вса, огледала, парктроник.

Не знам как се сменят, но ако е по сложно от 10 мин. (например да се разглабя таблото), аз не бих ги сменял. Те са на място, което така или иначе не се забелязва, докато шофираш, не се ползват докато си на път и по принцип се ползват рядко. След 2-3 ползвания ги намирам опипом, въпреки че си светят. Та затуй не бих рискувал строшени щипки и тропащо табло, ако трябва да се разглабя.

На въпроса за сервизната аларма, виждал съм го в упътването, но не е стандартно за Европа, май е за САЩски возила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам как се разглабя с поглед средната конзола.... Надали са заложили нещо сложно в смяната на крушките. Предполагам, че се маха най-много долната кора под волана, а бутоните се избутват напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как смени водачите? Смъква ли целия таван?

Да, смъква се целият таван и след това се сваля и шасито/рамката с щорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките на VSA и Огледалата са сменени. По 47 стотинки са, но не можах да намеря цветни. Сложих обикновени и ги боядисах с червен перманентен маркер :D .

На VSA се сменя за 4 мин.

Но, копчетата за огледалата се сменят за 4 часа !!!:| Трябва да се бръкне в гъза на бутоните. За целта Ни трябваха тънки поялниечета, вакуум помпи за изсмукване на калая, тинол, колофон, пинсети, нерви, електричарски чалъми, ...... разпояват се девет крачета от буксата, които са запоени за една платка.... абее Големи истории!

Това ще им е последното светене на огледалата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам как се разглабя с поглед средната конзола.... Надали са заложили нещо сложно в смяната на крушките. Предполагам, че се маха най-много долната кора под волана, а бутоните се избутват напред.

 

 Не,сивата пластмаса,която е около бутоните и въздуховода се издърпва и излиза с бутоните.Гледах клип в интернет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките на VSA и Огледалата са сменени. По 47 стотинки са, но не можах да намеря цветни. Сложих обикновени и ги боядисах с червен перманентен маркер :D

 

 

Какъв тип крушки са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето такива са крушките.

Точно с такива сини презервативи. Аз обаче намерих само крушки, а гумичките от старите крушки, не можах да ги отлепя, за да ги прехвърля на новите.

 

post-36021-0-70533000-1486049550_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я направих, операцията. Крушката е точно такава, аз обаче успях да си сваля презерватива от нея и да си го сложа на другата крушка. Вече бутона VSA свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, всичко що е бутон или индикация, има подсветка.

Сенника на покрива се прибира двустранно и копчето му също свети.

Не свети само копчето за разрешаване на плафоните да светят (он/офф,) при отваряне на врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си смених несветещите подсветки на копчетата и доста се чудих за тази крушчица на копчетата за огледалата - как е сложена така?!??

Не може другите да са толкова лесни за смяна, а тази - невъзможна. Също така и около запалката ми не свети. Ще трябва да търся и там начин за разглобяване.

А за колегата mimors - евала за търпението и усърдието, ама не може да е толкова сложно измислено.

Както казват - не знам как е, ама не е така.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не свети при запалката. А трябва ли да свети, там долу?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ! То и запалка ли има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос: Свети ли при Вас, тази индикация от схемата, когато е задействана системата за сигурност?

post-20738-0-77584600-1487783764_thumb.png

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В червено предполагам ?

А имаш ли допълнително монтирана аларма и за нея свети ли ти някакъв допълнителен диод?

 

И още едно питане, но към тези колеги, с 2,2 i-DTEC двигателя:

Понеже няма гумено мехче за подкачване на горивото, има ли подкачваща помпа в резервоара?

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В червено предполагам ?

А имаш ли допълнително монтирана аларма и за нея свети ли ти някакъв допълнителен диод?

 

 

Да,в червено.Допълнително монтирана аларма нямам,само заводската си е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При комърейл задължително има помпа в резервоара. Принципа на подаване на горивото там е като този на бензиновите коли.

 

Освен, ако аз нещо не се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш - не при всички има помпа в резервоара. При стария двигател на CR-V (2.2i-ctdi) също няма и е много по-добрия вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за ДТЕК-а, но мисля, че щом няма ръчна помпа би трябвало да има ел. Иначе при първата смяна на горивен филтър ще има спомени за майката на майката......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и такива, без нито едно от двете и филтъра трябва да се напълни предварително с нафта, че вярно "ще има спомени за майката" :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизеловото ЦР-В 2-ра и 3-та генерация има ръчна подкачваща помпа , стои точно над горивния ф-р . Ел подкачване нямат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето такива са крушките.

Точно с такива сини презервативи. Аз обаче намерих само крушки, а гумичките от старите крушки, не можах да ги отлепя, за да ги прехвърля на новите.

 

attachicon.gif3700001.jpg

Колега от къде взе тези крушки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си смених несветещите подсветки на копчетата и доста се чудих за тази крушчица на копчетата за огледалата - как е сложена така?!??

Не може другите да са толкова лесни за смяна, а тази - невъзможна. Също така и около запалката ми не свети. Ще трябва да търся и там начин за разглобяване.

А за колегата mimors - евала за търпението и усърдието, ама не може да е толкова сложно измислено.

Както казват - не знам как е, ама не е така.

Потвърждавам написаното от колегата - mimors ,че за да се смени крушката за огледалата се разглобява целия модул, разпоява се платката и т.н. супер шибана и трудоемка работа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките на VSA и Огледалата са сменени. По 47 стотинки са, но не можах да намеря цветни. Сложих обикновени и ги боядисах с червен перманентен маркер :D .

На VSA се сменя за 4 мин.

Но, копчетата за огледалата се сменят за 4 часа !!!:| Трябва да се бръкне в гъза на бутоните. За целта Ни трябваха тънки поялниечета, вакуум помпи за изсмукване на калая, тинол, колофон, пинсети, нерви, електричарски чалъми, ...... разпояват се девет крачета от буксата, които са запоени за една платка.... абее Големи истории!

Това ще им е последното светене на огледалата.

 

Колега ти като смени крушката под платката псоле светнаха ли ти всички копчета на това панелче ,защото аз като я смених свети основно и най-силно за въртенето на огледалата, но това което е за сгъването на огледалата почти не свети ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...