Jump to content

str_8

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно str_8

  • Ранг
    cool man
  • Рожден ден 15.04.1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    CR-V i-CTDI N22A2 ; Civic EP1 D14Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово
  1. Да, смъква се целият таван и след това се сваля и шасито/рамката с щорите.
  2. VSA бутона, парктроник бутона и копчето за щората при мене светят,но копчетата на огледалата не светят (явно изгоряла крушка). Потвърждавам, че пръскалите на фаровете работят само на включени фарове и панорамния покрив се отваря от двете страни едновременно. При мене имаше счупен водач на предна щора и двете не работеха (едната стоеше затворена, а другата отворена). Подмених два от водачите и сега се отварят/затварят и двете щори.
  3. На дълбок сняг никое 4х4 не може да ти помогне, най-малко Хондата. При движение колата събира всичкия сняг отдолу докато се повдигне предницата, после влючва и задните за да досъбере снега и се озовава с 4 колела във въздуха и ни напред ни назад..... Аз миналата зима се опитвах да изляза от паркинга който си е наклонен нагоре, на заден. Вървеше до едно време, после се наложи с лопата да се изгребвам снега изпод колата, зада добие сцепление отново на гумите. Това за дълбокият сняг мога да го потвърдя и аз. Имах подобна случка с Civic Shuttle преди време - наложи с лопата да изгребвам снега изпод колата
  4. Колега, не искам да споря но - LOCK функцията при Нисана е активна само до скорост от 40км/ч, след това автоматично се прехвърля на AUTO Да, LOCK-a е твърдо включване на 4х4 и е активен временно, при увеличаване на скороста се изключва и минава в режим AUTO. Това го има написано на много места - например тук ==> http://www.australianxtrail.com.au/files/4x4modes.pdf За ESP вече споменах, че се поставя като опция до 2007 (до 2005 се среща рядко, дори и при фейслифта). При Втора генерация е стандартно оборудване. 4x4 системата е еднаква и за двата модела до 2007, след това казват, че има леки подобрения във Втора генерация, но принципа е същият. За повече детайли и схеми- http://www.awdwiki.com/en/nissan/#X_Trail All Mode selectable all wheel drive system - normally front wheel drive vehicle, in AUTO mode rear axle engages when front wheels start to slip, power is variably distributed from 100:0 to 50:50 front to rear. In AUTO mode the system works as an automatic all wheel drive system. In 2WD mode, the clutch is unlocked permanently. However, even when in 2WD mode, rear wheels can sometimes be engaged by electronic control unit, for example under heavy acceleration. In LOCK mode the transfer clutch is permanently locked - power distribution 50:50. If vehicle speed increases, the vehicle automatically goes to AUTO mode, then, when speed decreases, it switches back to LOCK. When transfer clutch oil is overheated, the vehicle goes into 2WD mode.
  5. LOCK функцията при Нисана е активна само до скорост от 40км/ч, след това автоматично се прехвърля на AUTO - така че това помага само при спряла или много бавно движеща се кола. 4WD при Нисана е на базата на многодисков маслен съединител. Единствено малко по-голямото разпределение (53:47) подавано към задните колела е плюс тука, но за сметка на това ESP е опция и много рядко се среща при модели до 2005г. За мен по-важното е с какви гуми си - с Нисана два пъти съм влизал с вратите напред в завои точно заради скапни гуми (нищо, че бяха Michelin). След закупуването на чисто нови зимни гуми Bridgestone нещата се промениха коренно. Впечетленията ми от ЦРВ-то за момента са по-добри (първа зима с него), но е необходимо по-вече време за да добия пълна представа и база за сравнение. Чак пък в пъти по-добре.... Да, Torsen ситемата е много добра (харесвам я като разработка) , но чесно казано с Нисана се чувствах по-комфортно (особено в дълбок сняг) от колкото с Пасата B5 - клиренса си оказва влияние . И двете коли ги притежавах едновременно за по-вече от 4 години - това само за протокола.
  6. Имам инсталирана аларма Tytan DS410 (предлага се и от споменатият по-горе сервиз) - работи си без проблем с оригиналният ключ. Обучава се по CAN шина и без проблем си обучих и добавих нов ключ.
×