Jump to content
Sign in to follow this  
atoma

Honda Accord Type S xenon проблем

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам проблем с ксенона на единия фар. Колата е Honda Accord Type S 7-ма ген. Проблема е следния, вече ми изгоряха 2 ксенонови лампи за има няма 2-3 седмици. Сегашната която е на колата преди малко ту светва ту не, при пускане на фаровете, обаче забелязах, по скоро чух, някакво пищене от страната на фара, има го във видеото по долу, на шестата секунда се чува. 

 

Въпроса ми е, някой имал ли е подобен проблем и ако да как го е решил? Баласта ли е взел да заминава?

 

Видео:

 

 

Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най вероятно това е проблемният компонент :

33129-SCC-003 IGNITER, HID

Share this post


Link to post
Share on other sites

Запалката само пали ксенона, по-скоро баласта свири така. Не мисля, че крушката е изгоряла, смени я с тази от другата страна; най-вероятно ще светне, просто не ги хвърляй, ако не си ги проверил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя си светна първия път, след което изкл. фаровете, изчаках 10 секунди, пуснах ги пак и не светна. Загасих ги, изчаках 10 секунди и ги вкл. и си светна, обаче се чува това "пищене". Това е само на "пасажерския" фар, с другия няма ядове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен това е баласта, запалката е закачена за баласта, той дава 35К волта, за да възпламени газа. Все пак можеш да направиш проверка, като размениш запалките, но знаейки как се свалят, мисля че без сваляне на бронята няма да се справиш.

Edited by vesivanova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вземай един универсален китайски баласт с преход към d2s. Както е писал колегата, без сваляне на бронята(не е няква драма) няма да минеш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аааа, ще си търся оригинален, втора ръка, с тия китайските не ми се занимава, сякаш :).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

От Ибей, там има, мяркал съм мин. година, просто трябва да уцелиш момента, но някъде около 100лв. е -/+ 20лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко развитие по случая :D. Всичко се оправи от само себе си, няма пищене, няма нищо, всичко си свети :D. Да видим до кога, но понеже сега всичко си работи, не пипам нииищо :)!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И последно по темата, вчера смених и двете крушки с нови, едната си стана без проблеми, но тази от темата пак взе да прави магарии. Проблема се реши с малка отвертка и контактен спрей, с малката отвертка леко натиснахме клемите, които са на централния куплунг, напръскахме със спрея и всичко заспа, сега няма пищене, няма нищо. Странното е, че самите клеми са лееко потънали в пластмасата, явно не е давало хубав контакт и е имало температура там.

 

Та смятам темата за приключена, ако някой има проблем с xenon-а си, нека пише тук и леко по леко да отмятаме проблемите.

 

Благодаря на всички за включването. :)

 

Поздрави.

 

 

пс: ето и снимки преди и след (ламБите са Osram Xenarc D2S 66240 35W) :

 

037831376.jpg?r=0037831377.jpg?r=0

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявай, вчера ми изгоря 1 та крушка и не знам каква е? Уж колата се води с лупи и оргинален задовдски хенон, въпросът ми е на късите крушки - какви са? В интернет намерих H1 55W V12, но парите са смешни, по 3 лв едната , като четох и гледах клипчета в youtube, видях че късите и дългите са еднакви крушки. Може ли повече информация, с какви крушки ги смени, какви пари и от къде?

Edited by vesivanova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата е писал какви са крушките Osram Xenarc D2S 66240 35W около 80-90лв вървят. H1/H1 са за фарове без ксенони.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, да, извинявам се , не видях, че било отгоре на снимките, сега видях. Мерси за отговора. з-ро, значи H1 отпадат от търсенето.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За инфо, на дългите е обикновена халогенна крушка H7. Моите ги взех от али-то за 35лв, дойдоха с кутийки и щампи Osram, колко са истински не знам, но са едно към едно с оригиналната крушка и като надписи, и като вид.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Акорд 7 с Н7 няма, ксенон+Н1 или Н1+Н1.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Уууу да моя грешка вместо 1 съм цъкнал 7, защо не знам. Извинявам се за което.

 

Ето я ламБата на дългите:

h1-bulb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

доколкото разбрах това е моделът ( http://www.led-bg.com/bg/product/d2s-xenarc-original ) ? И тук са на доста добра цена, по 60лв/бр.

Искам да си сменя моите, понеже едната свети добре в бяло-син цвят, а другата е по жълтеникаво. Предполагам, едната само е изгоряла, и човека я е сменил само нея и оттам идва разликата в цветовете. На мен Слави ми каза, че като изгори едната се сменяли и двете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ако не са ти спешни - ЛИНК ще ти дойдат на 46-48лв. Моите дойдоха за 10 дни, и така като гледам са 1:1 с тия от снимката. Говорим за 2 броя :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези крушки стават ли за китайски ксенон?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ако не са ти спешни - ЛИНК ще ти дойдат на 46-48лв. Моите дойдоха за 10 дни, и така като гледам са 1:1 с тия от снимката. Говорим за 2 броя :)

Хич не са ми спешни, просто много ме дразни, като спра зад някой и 2та фара в бронята му са различни или като си погледна колата с пуснати фарове.. Мерси много за линка. :) Поръчах ги.

Обаче това е цена без ДДС.

Правилно, и аз сега това видях, но ще си ги поръчам от Али експрес.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Крушките на Osram директно plug&play ли са или са необходими и други баласти?

Също карам Type S със заводски ксенон и гледам че едната ми крушка вече не свети хубаво и се чудя ако си взема две нови на Осрам директно ли се поставят с ОЕМ баласта и запалката?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,вчера ми изгоря едната крушка на ксенон-а,от шьофьорската страна. Смених крушката - D2S 66240. Сега понякога свети,понякога не. Размених крушките лява с дясна и пак прави същите номера - ту свети,ту не. Най-вероятно е баласта. Та въпроса ми е,какъв точно е модела на баласта - някакъв фабричен номер,за да го поръчам,защото за да го махна,трябва да се маха броня,фар и т.н.

HONDA ACCORD 2004 TOURER 2.4 VTEC

JHMCM28803C203600

TYPE:  CM2

ENGINE K24A3

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, не бързай с баласт, провери си първо запалката, огледай фасунката дали е ок, при мен правеше същото и се оказа запалка, леко стопена пластмаса и съответно няма стабилен контакт, от това следва един път палене, един път не. Там минават едни мноооого волтове и не пипай с голи ръце. Ето и няколко снимки, погледни в средата дето са пластините, при мен там е разтопено. Опитай да пръснеш контактен спрей, да изчакаш малко и ако проблема ти изчезне, ще търсиш запалка :)

23032914_10213073401722645_225852967790523172375_10213073402402662_5882508748183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фасунката е ок - няма никъде нагар или разтопено.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Но може от другата страна на кабела да има проблем,но за целта пак трябва да се маха всичко.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Запалката се вади без да се разглобява всичко .image.thumb.jpeg.1ab3ac4a34396a0197b32062d0eac1c5.jpeg Kъм баласта е на букса .

Edited by aleksandur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвайте да ги размените(запалките -ляв ,десен фар) За елиминирате вероятността да е баласта.

Edited by aleksandur
допълване на поста

Share this post


Link to post
Share on other sites

Баласта е под фара и няма как да се извади буксата от баласта, поне аз така го виждам. За да се случи това, се сваля бронята и фара .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Буксата на запалката е отгоре .При махната капачка на фара може да се откачи.По трудно е от страната на хидравличното казанче.Иначе за буксата на баласта ще трябва разглобяване.Сваляли сме моята запалка за да я пробваме на друг колега без да разглобяваме .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...