Jump to content
dgy

Нов собственик на FR-V

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от миналата седмица съм собственик на Хонда ФР-В дизел 2006г. Тъй като сделката изглеждаше твърде изгодна днес колата е в Хонда Апостолов за оглед. И тук започват въпросите. Можете ли да ми кажете какви накладки се препоръчват за задните колела? Ако може да ме насочите към някой сайт за части с качествени стоки и здравословни цени ще е супер. Една сериозна дилема - маслото е сменено преди 1000 км, но "гения" е сложил 5W40. Какво да правя? Хич не ми се вадят 400 лв за нещо, което е вече направено, и особено като ги нямам. А  - и колата е със 17" джанти. Ако някой го интересува замяна за 16-ки насреща съм. Друг проблем е часовника на таблото. Той се движи свободно във времето. Ту се връща 3 часа назад, ту скача напред, после 2ч назад и т.н. Някакви предположения какво се случва с него?

 

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно 5W-40 e налято.Няма проблем да ти пратя 0W-30 или 5W-30.Ще го платиш когато имаш....100 лв е маслото не е 400....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавача не знаеше какво точно е маслото, щото някакъв негов приятел му го сменял, ама било супер качество някакъв внос от Америка или нещо такова. Въпросът е дали мога да изкарам зимата с това масло и на пролет да го сменя. Ще съм минал до тогава максимум 5 000 км? Още повече, че до тогава сигурно ще отскоча и до Русе, щото жената е от там и направо ще го взема от теб. А можеш ли да ми дадеш и някакъв съвет за задни накладки като марка? И с тоя луд часовник какво да правя :|

Редактирано от dgy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включваш радиото и задържаш копчето за пускане след това натискаш 1 даваш оф ,2 също оф ,3 също оф на 4 позиция е 12 или 24 часов часовник това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! След няколко дни ще съм собственик на FR-V  с бензинов  ,двукубиков двигател. Някой може ли да каже какво масло да сложа на автомобила? Колко литра ,марка ??? Ще съм благодарен и ако филтрите ми кажете какви да бъдат ! Благодаря предварително! Надявам се само това да правя на първо време по колата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника на таблото се сменя сам при смяна на радиостанциите:

функцията която сменя часа на радиото се казва СТ - central time - радиото се опитва да си свери часовника от радиостанцията, която сушаш.

Трябва да сетнеш CT = off.

 

Задържаш бутона Volume при включено радио.

После с НАТИСКАНЕ на другия кръгъл бутон TUNE, сменяш различни опции, докато стигнеш до СТ.

Сега ЗАВЪРТАШ въпросния TUNE обратно на часовника (това е = off , по часовника = on).

Кликаш VOLUME, за да се махнеш от режима на настройка (или го оставяш така, то излиза след малко).

 

Това се прави след всяко откачане на акумулатора.

 

=====================

 

ФР-В отзад има 2 вида накладки:

43022-SJF-E00 - за диска (за крачната/основната спирачка)

43053-SJF-E00 - за барабана (за ръчната спирачка)

 

Можеш да гледаш къде какво имаш по колата (с номера от сервизната документация) на http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda (остава да си напишеш и VIN-а).

 

А накладките от по горе са на:

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20596&nplgrp=4&cmodnamepc=FR-V&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20COMFORT%20LIFE/S&nplblk=B__1910

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20596&nplgrp=4&cmodnamepc=FR-V&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20COMFORT%20LIFE/S&nplblk=B__1920

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! След няколко дни ще съм собственик на FR-V с бензинов ,двукубиков двигател. Някой може ли да каже какво масло да сложа на автомобила? Колко литра ,марка ??? Ще съм благодарен и ако филтрите ми кажете какви да бъдат ! Благодаря предварително! Надявам се само това да правя на първо време по колата ...

Я покажи коя от всички 2,0 взема :)? Иначе, за маслото има цяла тема, ама ай да не ровиш- 5W30, примерно кастрол едиж фст лл или друго подобно. За филтрите се изписа доста пак в една голяма тема в форума, аз залагам на Mahle, на добри цени са. И форумът, и руснаците твърдят, че са хубави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата е FR-V Executive, 2.0 - 2005 г.

Още нямам снимки, но знам, че изглежда точно като тази на аватара ми , без релси на тавана , няма навигация, има шибидах .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не каза тук, от БГ обява ли е? Питам, щото от преди месец до към момента, знам всяка една 2,0, дето са продава, та ми стана интересно коя е :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от България :). Когато е в мои ръце, ще има снимки и прочие ... :).

Иначе ,благодаря за информацията за маслото и филтрите! :worthy:

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа хубаво, аз и на вънка ги знам , ще видя коя е изчезнала, хахаха. Шегувам се , чакам снимки на хубавицата :). И кажи от къде да идем да вземем още една, че тука хич не се намират свестни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете ми, моля ви , за 16-ки джанти говорим - 205/55/16.

Еднакви ли са за FR-V , Accord , Legend? Aко взема от акорд, ще паснат ли на ФР-В?

Благодарско:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата вече е при мен !!!Днес я обслужих с основното - масло (REPSOL 5W30) ,маслен филтър Mahle .. и едни задни накладки ...

На този автомобил къде му е горивния филтър ?Да не е в резервоара ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е отпред, в коша на двигателя, на задната стена едно черно такова, кат буркан от сладко :), по тръбите ще го познаеш, че е с холендри от горе и долу. https://www.autopower.bg/%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-honda-fr-v-be-2.0-d33822c75.html

Чакаме снимки :).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете ми, моля ви , за 16-ки джанти говорим - 205/55/16.

Еднакви ли са за FR-V , Accord , Legend? Aко взема от акорд, ще паснат ли на ФР-В?

Благодарско :).

Акорд, ФР-в и ЦР-в са им еднакви. Отвор, мисля също е еднакъв. на Ледженд са 5х120, като на БМВ :D.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, много добре изглежда, макар и само една снимка да си качил. Готиното е, че е с тоя модел джанти, които повече ми харесват. Но обикновено, сякаш с такива джанти и цвят на колата, са с двигател 1.7. Но може и да греша.

Ами със здраве да си я караш и безаварийно, най-вече.

Ако не те домързи, като имаш време, дай малко подробности. Произход, цена и т.н.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, и със здраве най-вече безаварийно, иначе от едната снимка, дето си качил, съм почти убеден, че е швейцарка или немкиня или греша? Така ме кара да си мисля подозрителните две оранжеви петна на предния калник, на ръбчето зад гумата. Дано не е ръжда.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, и със здраве наи вече безавариино, иначе от едната снимка дето си качил съм почти убеден че е швейцарка или немкиня или греша? така ме кара да си мисля подозрителните две оранжеви петна на предния калник на ръбчето зад гумата. Дано не е ръжда.

Кафявите петна са кал ! Много е мръсно по улиците :). Няма ръжда , поне толкова видима .

 

Ще се опитам да съм напълно изчерпателен и надявам се, полезен на някого :

HONDA FR-V Executive 2.0 бензин , 2005 г.

Колата е японка ,с един развод с швейцарец :D,

на 149000км.

Без навигация !Едва ли има някой, който не знае останалите неща по оборудването на Executive .

 

Консумативи :

Масло купено от Тех-ко - REPSOL 5W30 fuel economy 5L - 88,00лв

Маслен филтър от Тех-ко -Mahle - 7.65лв

Въздушен филтър от Тех-ко - AMC - 15.00лв

Горивния филтър го нямаше .

Това ли е ? -http://dox.bg/files/dw?a=9be1182b90

 

 

 

Ако някой регистрира сега подобен автомобил, ще трябва разбира се да плати наколко такси:

-така наречената "Еко такса" - 255 лв

-най-евтината гражданска отговорност - 185,48 лв ( това е за софийска регистрация)

Снимки ще кача след като хубаво я почистя на автомивка :). Просто нямах време и само отвън я почистих !

 

 

Ето още една снимка :): http://dox.bg/files/dw?a=f59a9860ba

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си оградил, мисля че е някакъв резервоар за вакуум. Може и да нямаш горивен филтър при двигателя, а само отзад, при бензиновата помпа, както е на повечето К-серии. Доколкото знам, освен този филтър се сменя и нещо като цедка при помпата. Между другото, има по-лесен начин да качваш снимки директно, ползвайки бутона "Още опции" при бутона "Публикувай". Ето по този начин е качена следващата снимка на филтъра отзад, при помпата и цедката на помпата, които изнамерих. post-15617-0-41323700-1486027794_thumb.jpgpost-15617-0-81378400-1486027837_thumb.jpg

Провери си и нивото на хидравличната течност, че ми се вижда под минимума.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако филтъра ти е отзад на помпата, нищо не се сменя. То реално там, филтърно тяло, каквото си представяш няма, само една цедка и там не се пипа, поне докато е жива помпата. Аз реших, че филтъра ти е отпред, щото този сайт дава, че е тея филтри са за теб :https://www.autopower.bg/%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80-honda-fr-v-be-2.0-d33822c75.html Но, като гледам в коша, е там, отзад няма такова чудо.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си оградил, мисля че е някакъв резервоар за вакуум. Може и да нямаш горивен филтър при двигателя, а само отзад, при бензиновата помпа, както е на повечето К-серии. Доколкото знам, освен този филтър се сменя и нещо като цедка при помпата. Между другото, има по-лесен начин да качваш снимки директно, ползвайки бутона "Още опции" при бутона "Публикувай". Ето по този начин е качена следващата снимка на филтъра отзад, при помпата и цедката на помпата, които изнамерих. attachicon.gifScreenshot_3.jpgattachicon.gifScreenshot_4.jpg

Провери си и нивото на хидравличната течност, че ми се вижда под минимума.

Течностите са наред ! Всичко е в норма :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включваш радиото и задържаш копчето за пускане след това натискаш 1 даваш оф ,2 също оф ,3 също оф на 4 позиция е 12 или 24 часов часовник това е.

Когато натиснеш 1,2,3 и т.н., с кое копче даваш off ? Пробвах какви ли не комбинации, не мърда от "on".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Пробвах какви ли не комбинации, не мърда от "on".

Извинете ме за спама ! Не съм прочел правилно указанията ... Нагласих часовника . Но сега не мога пък да се оправя със CD-то .

Като натисна "LOAD" бутона , не иска да "захапе" диска . Ни приема , ни вади дискове, ако има такива вътре .

И след като има бутон CD/AUX, къде е AUX входа ?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След фейслифта от 2008 година има изкаран AUX вход, под запалката.

За предходните модели, опцията е да разкачиш радио/CD блока и на гърба му има гнезда за букси, на които вече може да се закачат различни устройства.

Има и такива, които са интегрирани с управлението от волана.

Процедурата обаче е доста рискована, защото всичко по таблото се крепи на пластмасови щипки, които могат да се счупят при демонтажа.

Аз също се бях навил да пробвам, но така и не намерих инфо, откъде да подхвана безопасно цялата работа.

 

В прикачения файл има изображение на гърба на радио блока, с наличните входове.

 

Относно дисковете. За да се зареди диск, трябва да свети малка зелена светлина в центъра на входа за дискове. Ако чейнджъра е пълен, първо трябва да се извади диск с EJECT бутона.

post-9599-0-89670300-1487062494_thumb.jpg

Редактирано от roje

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно Cd-то е развалено ! Мислите ли, че ако взема радио трансмитер, ще мога да слушам музика от флашка поне ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно Cd-то е развалено ! Мислите ли, че ако взема радио трансмитер, ще мога да слушам музика от флашка поне ?

Здравейте колеги ! С радио трансмитер стана работата ,само за 12лв . Слушам музика през флашка и през SD карта .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е слушаш ама качеството е Малко Трагедия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А малко? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е слушаш ама качеството е Малко Трагедия. 

Да,качеството е трагедия ! за мен колата не е мястото да слушам супер качествен звук ! Обиковено слушам радио :) ,това ще го ползвам само за местата без обхват . 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз съм с въпрос относно AUX изхода на Хонда ФР-В 2008 г. Днес се оптах да го подкарам с флаш памет 32G. Чете ли въобще MP3 формат, защото ми изписва AUX на дисплея, и до там?! Благодаря предварително на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.01.2020 г. at 15:23, Saiman.G написа:

Здравейте колеги, и аз съм с въпрос относно AUX изхода на Хонда ФР-В 2008 г. Днес се оптах да го подкарам с флаш памет 32G. Чете ли въобще MP3 формат, защото ми изписва AUX на дисплея, и до там?! Благодаря предварително на отзовалите се!

Идеята на AUX-a е да приема и разпределя вече ВЪЗПРОИЗВЕДЕН аудио или видео файл , т.е. друго устройство възпроизвежда аудиовидео файла и чрез АUX го препредавтш към говорителите в колата . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много ми се иска да си изкарам AUX кабел в ФРВ-то. Моето е преди фейслифта и няма тази екстра. Все пак имам един бутон, на който пише AUX. Предполагам, че това означава че ще може да се изкара AUX кабел без да се лъже системата, че се ползва чейнджъра? Или задължително трябва някаква подобна джаджа - https://www.olx.bg/ad/aux-honda-accord-civic-crv-akord-sivik-auks-CID360-ID7J8Hh.html#e4dc330234 ?

 

Можете ли да ми препоръчате място в София където ще могат да ми направят компетентно интервенцията?

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/11/2020 at 6:45 PM, deyan_d said:

Колеги, много ми се иска да си изкарам AUX кабел в ФРВ-то. Моето е преди фейслифта и няма тази екстра. Все пак имам един бутон, на който пише AUX. Предполагам, че това означава че ще може да се изкара AUX кабел без да се лъже системата, че се ползва чейнджъра? Или задължително трябва някаква подобна джаджа - https://www.olx.bg/ad/aux-honda-accord-civic-crv-akord-sivik-auks-CID360-ID7J8Hh.html#e4dc330234 ?

 

Можете ли да ми препоръчате място в София където ще могат да ми направят компетентно интервенцията?

 

Благодаря.


Колега, разреши ли си проблема? Успя ли да се справиш с AUX-a, че и аз съм в твоята позиция и се чудя какво да правя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 27.05.2021 г. at 9:06, Georgi Penev написа:


Колега, разреши ли си проблема? Успя ли да се справиш с AUX-a, че и аз съм в твоята позиция и се чудя какво да правя.

 

Успях да измайсторя нещо сам, понеже от аудио сервиз ми цитираха цена от 200 лв (160 лв за джаджа и 40 труд).
Това ми се стори доста и се пробвах сам. Ще разкажа на кратко.

Купих тази джаджа от алито за около 30 лв - става и за модела с навигация - аз съм с такъв.
https://www.aliexpress.com/item/32650766062.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dN19d6v

 

Разглобява се таблото и отзад на СД плеъра има точно такава букса. След монтирането на джаджата ефекта е, че имаш Aux и USB.

 

USB-ито чете само MP3-ки мисля (и WMA), съответно трябва да конвертираш ако музиката ти е друг формат. Също така трябва на самата флашка да си направил папки за дискове. USB-то е все едно дигитален СД чейнджър. В една папка мисля че може да има до 99 песни, и мисля че може да имаш до 9 папки. Не съм го тествал със сигурност, но така ми излгежда. Просто когато папките станат двуцифрено число или песните в папката станата трицифрено плеъра се бърка. По принцип има памет и стартира от последната песен, до която си стигнал, но ми се е случвало и да се бърка и да започва от начало, което е доста неприятно.

 

Повече ползвам AUX, там е доста по-опростено, но пък ти трябва друго устройство, което да подава сигнала. Недостатък е, че има лек шум, понеже джаджата не е правилно зазимена. Шума играе заедно с оборотите на колата. Ако слушаш по шумна музика, а не някоя тиха балада, шума не се улавя. Това, което ме дразни е, че ако слушаш аудио книга или някой подкаст този шум си се чува доста. Също така шума се увеличава сигурно двойно ако зареждам телефона с зарядното за кола, докато е включен към aux.

 

Самото разглобяване не ми беше лесно, но за по-сръчните не би следвало да е проблем. Има няколко различни начина да се подходи.

В най-общи линии трябва да се свалят най-долните кори пред средната и дясната седалка. След това да се свали цялата жабка -  на две болтчета е.

Жабката се маха единствено за да даде повече място за работа. След това се откача централния панел където е скоростния лост - той е само на щипки и аз лично не махах модулите на всички бутони които са накачени на него. Отвиват се едни болтчета, които държат къп холдърите - тук за първи път ще зърнете заветните две болтчета, на които се крепи цялото СД, но няма хубав достъп да се премахнат. После се премахва панела където е запалката и пепелника - излиза трудно заради ръчната, но е на щипки. След това се махат още две болтчета за къп холдърите, които са зад самите тях в ниското. Това ще позволи премахването изцяло на къп холдърите и трябва вече да има достъп до заветните две болтчета на СД-то като легнете под тях и гледате на горе. При мен едното беше супер натегнато и с отверка не ставаше. Успях с шестоъгълна вложка 8мм.

След това самото СД може да се извади като отново има щипки - начина е да се повдига на горе и дърпа навън. Малко трудно, но излиза. Вкарваме джаджата в буксата и вече трябва да се мисли как да се изведе. Аз си пробих една дупка в най-долната средна кора - явява се под ръчната спирачка и пак от алито монтирах едно като модулче, което ми позволява да имам Aux и USB, но и двете да са женски. Така ми се стори най-удобно.
https://www.aliexpress.com/item/32978200696.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dwSFTyT

Използвах следните клипове от youtube , като при единия колата е десен волан.

 

Редактирано от deyan_d

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...