Jump to content
ceco_accord

Зареждане на акумулатор

Recommended Posts

Разгледах подобни "акумулаторни" теми, но не срещнах мнения за и против разкачането на клемите.

Понеже оченцето на моя не е зелено, та си купих зарядно от Лидъл  car battery charger ULG 3.8 B1 

Ползвал съм същото на 2 пъти от комшиите за предния БАШ акумулатор, но той си беше вехт и февруари го смених със корейски Solite CMF55B24L който бива, но иде зима, а като се движа за кратко и градско си е вече време да го "амбицирам" :)

Та първия път разкачах клеми и после трябваше код за радиото, настройки на станции, часовник + шоф.стъкло иии ... знаете. Втория път просто го закачих (без да разкачам клемите) и после нищо не съм правил. И в двата случая не съм имал ядове.

Не искам да предизвиквам бурни дискусии или "смях в залата", но кое е по-правилно? В упътването пише да се разкача -против нямам -2 болчета са, но нещо не помня къде ми е кода за радиото :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не по темата, но аз съм разкачал доста пъти клемите и освен, че иска гпс-а да си намери спътници, код не ми е искало... За Акордеона ли говориш или за другата кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не рискувайте със съмнителни зарядни устройства без да откачате акумулатора да го зареждате. Рискът не си заслужава според мене.

 

И аз съм разкачал доста пъти акумулатора при разни ремонти. И никога код на радио не е искало. Даже не знаех, че има код. Аз съм с най-обикновената музика. Дали наистина имам код за радиото? И кога се заключва според Вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има ,но има начин да се махне с комбинация от бутоните .За жалост в момента не откривам къде съм я записал. :hmmm: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои зарядни не зареждат, ако не е откачен плюса, премерно едно на Ферм. Това го разбрах при рекламацията. Ползвал съм лидълското зарядно, някакво импулсно е, и ми зареди и загря добре стария акумулатор, върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Код би трябвало да иска, ако има anti theft обозначение на радиото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има ,но има начин да се махне с комбинация от бутоните .За жалост в момента не откривам къде съм я записал. :hmmm:

По принцип???

А дефакто - Акорд 7 за Европа, няма код на радио, нито обикновенното, нито премиум, нито нави - никакъв.  :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно за това нямам спомен нещо да съм въвеждал, а само настройки след вкл. На старата 6-ца имаше, но за тая вчера се чудех "бре имаше ли ганьо глава ..." :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При зареждане на акумулатор е добре да се откачи едната клема.Това е предпазна мярка.

Ако по време на заряда се скапе зарядното и вдигне много напрежението може да опукат компютрите на колата,това при условие че не се откачи клемата.

 

Малко офф.......

Преди време един клиент с Фиат Типо не му зареждаше генератор.Човека нямаше пари да му ремонтирам генератора.Имаше зарядно и си сваляше акумулатора да го зарежда през ноща.Веднъж ме вика че "няма ток".И на контакт и без контакт на таблото светеше само лампата на акумулатора.

Установих,че е заредил акумулатора наобратно! :hmmm:

Малко като виц звучи,ама е вярно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми нали зарядното си има защита. Закачих го в 11 часа, към 16 слязох да видя как е хавата -беше леко топличко (все едно съм го държал в шепи 2 мин.), а преди малко (20 оо часа) го изключих, понеже то и акумулатора светеха в зелено. Предполагам че поне 6-7 часа се е зареждало тихо и кротко. Разкачих, прибрах, затворих капака, врътнах -та запали. Пак си върти няколко оборота (тези Акорди са си така), но поне стрелката на горивомера не мръдна изобщо. Полезно нещо е това зарядно, особено за малкия "азиатски стандарт" акумулатор. А и ще ми трябва понеже никой спец не намери защо консумацията на затворена кола в покой е 0.07А.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с откачането на клемите е малко отшумяла работа особено за новите модерни зарядни който регулират амперчаса по време на зареждан, следят волтаж и т.н. Лично аз не съм разказал последните години при зареждане на акумулатор. Ако му нямаш вяра на зарядното по-добре разкачи клемите. А за кода на радиото ме става ли ако задържиш бутона за включване около 30 секунди да прескочи проверката за сигурност и кода? Колко време изчака преди да измериш 0.07а. На моята и трябва 15 минути докато изключи всички простотии hft и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с радиото се е получило недоразумение. Предния Акорд имаше код -този няма. За консумацията не съм чакал 15 мин, най много 10 да са били.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×