Krismaster 0 #1 Публикувано 20 Октомври, 2016 Здравейте приятели, надявам се да мога да получа адекватни коментари и мнения от хора имащи опита с марката. От скоро се оглеждам за покупка на Хонда. Попадна ми една обява за 2.4и автомат и много бих оценил коментари като цяло за модела, този двигател ОК ли е, или по-добре 2.0, автомата добре ли е и ако може да коментирате и конкретната обява. Благодаря предварително! http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476197863155666&slink=g40olj Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2 Отговорено 20 Октомври, 2016 2.0 на това купе е много мудно. Колата от обявата по снимки изглежда много добре. Гледам си и от София, отиди погледни, покарай. Аз съм с 2,4 но ръчка и преди фейса, за малкото време което я имам съм много доволен. Ако купувам сега и имам възможност бих взел фейсов автомат. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3 Отговорено 20 Октомври, 2016 Имам същата от година. Ако цената те устройва -вземай. Автомата е "железен", а големия мотор винаги е по-добре. Обявата е от около седмица и по снимките нямам никакви забележки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #4 Отговорено 20 Октомври, 2016 Благодаря за коментарите, предполагам че ще я видя, има ли смисъл да питам за км? Номер на рама ли ми трябва за да я проверя? Четох, че мога да изпратя запитване до държавата от където идва и ще ми кажат история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #5 Отговорено 20 Октомври, 2016 И мотора подходящ ли е за газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #6 Отговорено 20 Октомври, 2016 Еми препиши си VIN № и от декодера в тая тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2514 ще разбереш поне кога е произведена (къде е ясно). Носят се слухове че някои колеги са успели да разберат предишната история само по VIN, но ако има сервизна книжка (както пише в обявата), там ще има повече данни и координати. Км дали са реални е относително, а и не е толкова важно за тоя модел, ако конкретния екземпляр е читав. Идете с търговеца на оглед в Бултрако или Юби-Ко. Там ще закачат тестер, а и си знаят какво конкретно да гледат. Газ не съм слагал -не правя много км годишно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #7 Отговорено 20 Октомври, 2016 От скоро съм 2.4 автомат, но седан. Това ми е първата хонда и какво мога да кажа освен просто уникална. Сложих и газ ланди ренцо 1600 лв ми излезе между другото. Впечатлението ми до сега, е че 2.4 е по добрия двигател ако е автомат, не че не върви но за 190 коня очакваш повече, ръчка не съм карал, но чета че вървят повече. Автомата е за по спокойно каране не е за спортно шофиране, не че не може да се кара и спортно ,но удоволствието да караш автоматик е супер. Карал съм clk и А4 автомат, но просто като седнах в акорда казах ,че това е моята кола. Иди я покарай и прецени. Ако имаш въпроси питай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #8 Отговорено 20 Октомври, 2016 Мерси за коментарите,ще я погледна и ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #9 Отговорено 21 Октомври, 2016 Това не е 8ма генерация, а 7ма (пуснал си темата в 8ма и реших, че е редно да се отбележи ако не си запознат с моделите на марката). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #10 Отговорено 21 Октомври, 2016 Да, не съм много запознат с генерациите, видях годината и описанието на групата беше от 2008 и затова писах в нея. Мерси за уточнението, да не се излагам и някъде другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #11 Отговорено 21 Октомври, 2016 Обикновено в обявите пишат година на първа регистрация, но ВИН-а ще каже кога е произведена. Разликата между двете може да е няколко месеца или над година. Чак ти завиждам за новопозитивните впечатления от огледа и шофирането. Предполагам търговецът има транзитни номера за теста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #12 Отговорено 21 Октомври, 2016 Хаха, да, и на мен ми е любопитно, как ще е чувството. Все още имам един стар Ровер, който си е почти Хонда, но въпреки годинките все още е добре. Иначе съм карал Фордове (фокус, Cmax), Тойота (Auris), Шкода (octavia), Волво (V50), и за сега съм се спрял на Хонда. Не съм звънял, направо ще отида на място. От снимките кожата на седалките ми се струва доста понамачкана за посочените КМ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) Колега, гледам че е 2008 (т.е. ако е така значи е от последните произведени 7 ген. фейс). Цената е много добра ако всичко е истина. Ако се позабавиш нищо чудно да я няма скоро тази обява, ако си решил а караш Хонда, и то такава де . Редактирано 21 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #14 Отговорено 21 Октомври, 2016 Ще я погледна и ще пиша, въпреки че аз какво да и гледам? Най-дбре в сервиз да погледнат, сигурно няма да е в изброените, защото ако няма номера от Орион до Горубляне няма да стане, ама ще я закарам някъде в района евентуално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #15 Отговорено 21 Октомври, 2016 Помоли някой от колегите столичани, да дойде с теб и да провери основните (поне външни) болежки за модела. В "някакъв сервиз" само ще огледат ходовата, ще и се порадват и ще вдигнат одобрително палец. Нямя как тоя търговец да няма оборотни транзитни номера, или да не е извадил такива специално за нея. Как иначе ще я тества клиента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #16 Отговорено 21 Октомври, 2016 Има номера естествено. Тъй като човека ми нямаше доверие, нареди на шофьора да ме закара с колата до сервиза, да я проверят и да се върне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krismaster 0 #17 Отговорено 21 Октомври, 2016 Има номера естествено. Тъй като човека ми нямаше доверие, нареди на шофьора да ме закара с колата до сервиза, да я проверят и да се върне. Тоест си я гледал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 21 Октомври, 2016 Не тази, но моята. Всеки джамбазин има по няколко такива номера, в зависимост от състоянието на къщата. Просто се правят на интересни, така ще трябва да дадеш пари за репатрак, а те си работят с определени репатраци. 40-50лв. ти е репатрак в посока, в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #19 Отговорено 21 Октомври, 2016 Здравей колега, карам същия, само че седан с ръчни скорости...фейслифт, абсолютно същото ниво на оборудване, дори същия цвят и същите джанти. Понякога ми липсва автомат, понеже карам предимно градско, така че това е един плюс за теб. Иначе от година и половина имам автомобила и всеки път сядам с голям кеф вътре . Да чукна на дърво не ми е създавал никакви грижи и освен масла, филтри, и свещи друго не съм сменял. Вярно, че колегата kembo ми я докара на 95000 км, но щом минеш през сервиз и я проверят както трябва, не би трябвало да имаш проблеми и мисля че определено ще те зарадва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GT_power 0 #20 Отговорено 28 Октомври, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, Мога ли да се възползвам от темата и да попитам, относно автоматичните скоростни кутии на Accord 7. Търся автомобил комби с голям багажник, по възможност автоматик, тъй като минавам сериозни километри в градски трафик. Засега това, което съм загледал, са Шкода Октавия DSG или Accord. Качеството на сглобка на Акорд е неоспоримо и затова клоня към този автомобил но почти нищо не намирам за автоматичните кутии. По принцип знам, че автоматичните трансмисии са няколко марки а автомобилните производители ги вграждат в моделите си. За Хонда прочетох, че автомата си е изцяло тяхна разбработка и и ... май-май, БГ майсторите много не му разбират при проблем Вярно ли е това? Какво е по-специфичното? Прегряват ли кутиите в тежък градски трафик (четох тема, че имало такива проблеми но при предната 6та генерация)? Като цяло доста по-надеждни ли са от DSG? Огледал съм се в Акорд 2.4 (даже има една конкретна в Пазарджик, която много ми харесва и май е на колега от форума), та да попитам конкретно за този модел - Японска сглобка ли е или се прави в някоя друга държава? Благодаря ви предварително за мненията. Всяка информация или линк към тема за автоматите на тази Хонда биха ми били много полезни. Редактирано 28 Октомври, 2016 от GT_power Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #21 Отговорено 28 Октомври, 2016 Относно автоматика може да прочетеш тук: http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?154787-CL9-amp-CU2-You-got-Automatic-transmission-*you-ll-WANT-to-read-this* Няма много писано защото няма много проблеми. Има разни драми при v6 двигателите, но като не ме касаят не съм чел много за тях. Не знам дали сервизите разбират, но попаднеш ли на "майстор" може да ти развали всичко. Акоред 7 е чисто японско производство. Не мога да те посъветвам за DSG. Чувал съм митовете, но имаме 4 служебни Пасатора DSG, единия е на завидни километри и никой от тях не е имал проблем с автомата. И каква Октавия, дизелова с DSG или проблемите FSI и тн, има голяма разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #22 Отговорено 28 Октомври, 2016 Доколкота знам дизелите на Ваг са с 6 степенен DSG, който е с "мокри" съединители, а бензинките са със 7 -заради по-слабия въртящ момент и с цел икономия. Карал съм пасат дизел със 6 ст. DSG, който се държеше добре на дълъг път, но в градско и малки скорости имаше тласъци, каквито в АТ на Хонда няма да усетиш. Наще всъщност са вътре със зъбчатки (като класическата механика), но се управляват хидроелектронно, а посредник е хидротрансформатор. Разработка и производство Хонда. Предния ми Акорд -6 карах 11 години, без никакви ядове, а комбито ми е от 1 година и всичко си е същото -просто има 5 скорости. Прегряваха (и то не масово) АТ на американските Акорд купета с големия мотор, но ти не търсиш такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thedeivis 0 #23 Отговорено 29 Октомври, 2016 И аз да подкрепя избора макар че карам ACURA TSX - хамериканската версия на акорда, с две ръце ти я препоръчвам. За няма и 2 годинки навъртях 50к. За сега никакви по сериозни ремонти. Като я взех от приятел, тъкмо и беше сложил газова. Някаква полска , не и помня името. Много приличен разход за такъв двигател. И много кеф от автомата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GT_power 0 #24 Отговорено 29 Октомври, 2016 Благодаря ви за мненията, колеги! Наистина са ценни за мен, тъй като тепърва започвам да се интересувам в детайли за модела. Да попитам също, има ли някакви проблеми с корозия по купето? Знам, че при японките има такъв момент (особено при Мазда)?! Акорда как се представя в това отношение? Tapatalk user Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #25 Отговорено 30 Октомври, 2016 Дори и да има ще е незначително и в зависимост от държавата в която е експлоатиран. След четене по форумите си намери и тествай реални автомобили от предпочитаните, за да усетиш нещата в действителност и да прецениш за себе си кои + и - с каква тежест са за теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #26 Отговорено 30 Октомври, 2016 Колега бъди внимателен в избора и задължително я огледай от долу да няма течове по картера или нещо друго.Безмислено е да взимаш 2.0 понеже разхода е същия,а който казва че няма разлика във вървенето говори от "професорски опит.И нещо много важно.Масло на скоростна кутия само и единствено от Бултрако.При автомата е 8 литъра,при ръчката 1.8.Препоръчвам ти да го смениш,на приказки не вярвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #27 Отговорено 30 Октомври, 2016 Само където от пробката се източват само 3л, толкоз и се доливат. За пълна подмяна само съм чувал.... с някакви машини и тн... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #28 Отговорено 31 Октомври, 2016 Пълната смяна е само и единствено с машина под налягане. Около 3.1л. е смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GT_power 0 #29 Отговорено 31 Октомври, 2016 Къде има такава машина в София? В "Бултрако" имат ли? Иначе смяната само на около 3 л. от маслото, достатъчна ли е, за да се гарантира безпроблемна работа на кутията? Интересно, дали колегата "kris.tashev" е ходил да види Акорда, за който пише в темата ...?! Вчера минах покрай тази къща но уви, в неделя беше затворено. Аз лично съм си харесал друг Акорд но исках да разгледам отблизо модела - колко е широко вътре, позицията на седалките и тн. ... Сега карам Ауди А4 и определено ми трябва по-обемен автомобил и откъм пространство на задните седалки и откъм багажник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #30 Отговорено 31 Октомври, 2016 Багажникът е голям, а при сгънати задни седалки спокойно лягат 2-ма души. По обявите рядко прилагат снимки на трюма и трябва да видиш на живо. Подът става равен, поради специфичната кинематика на задния ред. Висок съм 166 и шоф седалка е в най-горно положение (за да не ми пречи огледалото на видимостта). Зад себе си сядам нормално. На ширина е нормално и мисля по-широко от А4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #31 Отговорено 31 Октомври, 2016 (Редактирано) В Бултрако нямат такава машина, нито ще ти препоръчат да да ползваш такава. Има поне 5-6 фирми в София с такива машини, но ако трябва да избирам бих избрал да го направя при Дунев. Тъй като не можеш да купиш точно литрите, които са в кутията, нито машината може да смени точното количество, ще трябва да си купиш 1л. в повече, т.е. за да е сигурно че в кутията остава само прясно масло, машината ще завърти около литър допълнително. Аз лично не съм го правил, познат го е правил с компресорче в домашни условия, не е споделил резултат. Също бих казал, че и никога не бих подложил автомата си на такава смяна, това което направих е 2 смени през 1000-1500км. по 3.1 литра всяка, тъй като последният път смених и филтъра й. Редактирано 31 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GT_power 0 #32 Отговорено 31 Октомври, 2016 (Редактирано) Ммм .... много удобен автомобил Днес ходих да разгледам един. Тоест, ходих не заради конкретния екземпляр, а за да видя и усетя типа кола. Много ми хареса комфорта на седалките а и качеството на материалите вътре е забележително. Няма резервна гума (имаше компресор)? При всички ли е така? Абе, хареса ми автомобила като цяло... Колеги, да попитам още нещо: Направи ми впечатление, че дори в autoscout и mobile.de тези хонди са рядкост. Как стои въпросът с резервните части и разбиращите майстори в БГ (и в София по-специално). Ясно е, че колкото и да са надеждни, все пак не са нови и ще се налага това-онова. Тъй като гледах основно Октавия, един от най-съществените фактори в полза на Шкодата е именно, че са масови, майсторите ги знаят а и резервните оригинални части са на много добри цени, спрямо алтернативите. Просто автомобила за мен е абсолютна необходимост и не мога да си позволя да чакам някоя част с доставка 2 седмици, примерно или да обикалям по майстори да гадаят, като не им е ясно... Преди време се бях засилил към Субару Форестър но именно това, че майсторите гледат боксера като извънземно, ме отказа от покупка... Редактирано 31 Октомври, 2016 от GT_power Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #33 Отговорено 31 Октомври, 2016 Това е вечният въпрос -дали да заложиш на кола която и кварталните сервизчета познават до болка или да избереш такава за която само са чували че била здрава Кой ще вземе вместо теб това решение? София е голям град и местните колеги сигурно ще споделят, макар че ако се разтърсиш във форума ще намериш правилните хора. За проблеми и ремонти ще си направиш изводи от този и Шкодовия форум, и си готов. Важно е да направиш информиран избор и да си носиш кръста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #34 Отговорено 31 Октомври, 2016 Октавията е няма такава каруца, цяла мъка е да пътуваш над 100км с нея. Няма как да не са евтини частите, като е разпънат Голф https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_platforms За части за Акорда не знам дали ще ти се налага да чакаш, но цените не знам дали ще ти харесат Въпросът е: ще ти трябват ли части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #35 Отговорено 1 Ноември, 2016 За пълна смяна на маслото на автомата ти трябват 7бутилки (0.9л). Мога да препоръчам сервиз в Орландовци с машина. Трудът беше от порядъка 80-100 лева и става за 2-2.5часа. Като цяло доста ми хареса отношението на човека от сервиза. Маслото e Honda Atf-dw1 и от форумните поръчки от ato24.de излиза на доста по-добра цена. Кутията има и външен филтър, който трябва да се смени, а лекетата от Бултрако твърдят, че нямало и не се сменяло. Около 30тина лева е - от Балкан партс го купих. Моята кола е 2.4 на 330К и нямам драми с кутията. Ако търсиш по-добър разход бих ти препоръчал 2.0 - все пак не сме на състезание. Иначе 2.4 върви по-добре, но не бих казал че е кой знае каква ракета. Из града е доста добре, извънградско имам чувството,че ТДИ 140коня върви повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове