e4omir 49 #1 Публикувано 12 Октомври, 2016 Здравейте колеги, Колата ми е фейс с халогени и пръскалки за ксенона на предната броня. Налагами се да сменям бронята и чуденето ми е броните от фейс без халогени същите ли са? Дупки за пръскалките е ясно, че може да се направят. Чуденето ми е за халогените. При мен халогените са покрити с едни капаци, и не знам при броните без халогени, дали има такива капаци и взаимозаменяеми ли са с моите (в смисъл да махна тези без и да монтираме моите с халогените). Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 12 Октомври, 2016 Колега дай направо снимки да видим за какво точно иде реч, че има един куп разновидности на предни брони... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Броните са различни (предните). За дизел ли става дума, бензин ли, не си писал. Броните са различни, поради простата причина, че маската е различна, и предният капак също. Капачките може и да пасват в отворите. На всички Акорди принципа на захват е идентичен, зависи обаче дали дупките за винтовете и ушите съвпадат. Редактирано 13 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #4 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Колата е бензинова от подписа ми. Не мисля, че има разлика в броните на фейсовите дизелови и бензинови акорди, маската е една и съща (тази с трите хромирани лайсни и емблемата посредата). Иначе за захвата ако е различен при феслифтовите модели дизел и бензин, още по-лошо (и за него трябва да внимавам). Part Number-а на бензинов и дизелов преден капак са едни и същи, не знам защо казваш, че имат разлика (60100-SEA-010ZZ). Ще се опитам да кача снимки довечера. Редактирано 13 Октомври, 2016 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Според мен колегата crown_bg говори за пре и фейс. Броните на дизелов и бензинов Акорд фейс са еднакви. Поне така я дават по каталог. http://honda-europe.epc-data.com/accord/2007_6mt/3189/upholstery/B__4600/ http://honda-europe.epc-data.com/accord/2007_5at/3173/upholstery/B__4600/ Може да се поровиш и да сравниш в някой от тези сайтове това което те интересува: http://honda-europe.epc-data.com http://japancars.ru Редактирано 13 Октомври, 2016 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #6 Отговорено 13 Октомври, 2016 Аз питам само за фейс, никъде не съм споменавал префейс. Мерси за линкове, сайтовете ги знам, но не успях да намеря отговор в тях и за това питам тук в случай, че някой е сменял броня с халогени, с такава без халогени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #7 Отговорено 13 Октомври, 2016 Разликата между бензинов ъ дизелов е във малката решетка от към интеркулера,на дизела има отвори да влиза въздуха за интеркулера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #8 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Ето малко снимки за да поясня въпроса си. Аз съм с акорда с халогените и пръскалки. Ясно е, че мога да взема бронята от първата снимка и да се направят отвори за пръскалките, но могат ли да се монтират халогените без "гаражно" преправяне на отворите. Взаимозаменяеми ли са напълно двете? И @niko75, къде се намират тези отвори при дизелите? И това означава ли, че броня от дизелов няма да е подходяща за бензин и обратното? Ако някой знае де... Поздрави Редактирано 13 Октомври, 2016 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Колега, първо провери дали им къде да захванеш халогените ако пробиеш бронята. Все пак при фейса са се изхитрили и не са заложили технологичните отвори с капачки, както е при пре-фейс без халогени. Не знам колко ще бъде визуално изпипано да пробиеш дупките и как ще стане захващането. И при пръскалките и халогените, не е само да пробиеш дупките. Трябва ти да видиш такава броня без халогени и пръскалки в морга и тогава да прецениш. Горе-долу да правиш суап по снимки, не е много разумно. Редактирано 13 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #10 Отговорено 13 Октомври, 2016 ...доколкото аз съм запознат, броните с фарове за мъгла и без фарове за мъгла са еднакви. Както за префейс, така и за след фейс. Няма логика да е друго. Просто са различни въпросните капаци. Ако твоите са здрави ще можеш да ги монтираш на броня от акорд без фарове за мъгла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 14 Октомври, 2016 (Редактирано) Колегата е дал снимки на брони след фейса без и със халогени. Очевадно е, че при фейса не са както преди това. Отворите които се виждат на тази без халогените, са просто въздуховоди, и там не може да монтираш телата. Редактирано 14 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #12 Отговорено 14 Октомври, 2016 (Редактирано) ...доколкото аз съм запознат, броните с фарове за мъгла и без фарове за мъгла са еднакви. Това важи както за префейс, така и за след фейс. Няма логика да е друго. Просто са различни въпросните капаци. Ако твоите са здрави ще можеш да ги монтираш на броня от акорд без фарове за мъгла. ...така става ли по ясно какво съм казал ? Редактирано 14 Октомври, 2016 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #13 Отговорено 14 Октомври, 2016 Мерси Чавдар К, и на мен така ми изглежда, но се питах, дали някой не е минал по този път до сега. А колегата crown_bg според мен бърка мястото на въздуховодите с мястото на халогените. И при бронята с халогени има същите въздуховоди на същото място. За пръскалките не е проблем да се пробие бронята и да се сложат. И да, капаците и халогените са ми здрави. Благодаря на всички отзовали се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #14 Отговорено 14 Октомври, 2016 Колегата е дал снимки на брони след фейса без и със халогени. Очевадно е, че при фейса не са както преди това. Отворите които се виждат на тази без халогените, са просто въздуховоди, и там не може да монтираш телата. И аз в първия момент се обърках. Това, че броните преди и след фейс са различни, различни са. Но не се вижда от снимката, че модела без халогени пак си има място за халогени, но са скрити под капаци. На тази снимка се виждат капаците по-добре: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #15 Отговорено 14 Октомври, 2016 Мерси Весел, а това което Niko беше писал по нагоре така ли е? В смисъл, че дизеловите имат допълнителен въздуховод на бронята и ако да трябва ли да търся бензинова броня, при положение, че изглеждат едно към едно ( и по парт номер мисля, че са едни и същи). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #16 Отговорено 14 Октомври, 2016 (Редактирано) не, и от дизел бронята ще ти стане. Прочети по-вниммателно мнението на Нико, добре го е казал. Различна е само малката решетка до халогените, която можеш да позлваш от твоята броня .. или да ползваш и дизеловата, по скоро проблем е да сложиш бензиновата решетка, която е плътна, на дизел. Редактирано 14 Октомври, 2016 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #17 Отговорено 14 Октомври, 2016 Благодаря на всички. Надявам се в понеделник да я взема, така че ако някой реши може да сложи ключ на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #18 Отговорено 15 Октомври, 2016 e4omir, броните при фейса са еднакви, като единствената разлика е при дупките за пръскалките на фаровете. Спокойно се слагат халогени на броня, която не е имала преди това. ПП. И задните брони са еднакви при 2.0; 2.4; 2.2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzvetomirganchev 2 #19 Отговорено 18 Октомври, 2016 Колега я сподели от къде ще взимаш бронята ... на мен ми трябва задна за фейса. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #20 Отговорено 19 Октомври, 2016 Все още не съм намерил броня колега. Всеки ден следя обявите и стискам палци, това е. Предна броня за фейслифт не се предлага афтърмаркет, така че само от ударена кола или Бултрако, но задните все ми изглеждат, че нямат разлика с префейс, но нека запознатите колеги да потрърдят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #21 Отговорено 21 Октомври, 2016 И задните имат лека разлика, но само визуална. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #22 Отговорено 9 Ноември, 2016 Колега, намери ли с броня? Ако си намерил може ли да споделиш състояние, нова, ползвана и на каква цена, че ми се върти нещо на ум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #23 Отговорено 9 Ноември, 2016 Здрасти колега, одобриха ми от каското нова, така че си я поръчах от Бултрако, боядисана идва за 915 лв. Втора ръка си е чист късмет за тия коли да намериш нещо такова, поне според моя късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #24 Отговорено 10 Ноември, 2016 Благодаря колега. Втора употреба искат 380-400лв. За боядисване искат 150-200, така, че цената ти за нова оригинална с боя не е лоша. Нещата които ми се въртяха на ум, изчезнаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #25 Отговорено 10 Ноември, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102812 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #26 Отговорено 11 Ноември, 2016 Видях я вчера обявата, но за мен не е вариант понеже е спукана. Тоест същата като моята. Моята е лепена и китосана и при незначителни обстоятелства се напука, а и капачето на пръскалката не пасва хубаво. Минах я по каско и смятам да взема здрава и боя по каско за да не се пука повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #27 Отговорено 11 Ноември, 2016 h5rov, малко съм те излъгал за цената. Бронята струва 866 (с боя), ксенонов фар за фейслифт е 915 Иначе ти разбирам идеята и моята задна е правена и при най-малкото градско натискане пука кита и мноооого ме дразни, та аз се оглеждам за задна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #28 Отговорено 6 Декември, 2016 e4omir, броните при фейса са еднакви, като единствената разлика е при дупките за пръскалките на фаровете. Спокойно се слагат халогени на броня, която не е имала преди това. ПП. И задните брони са еднакви при 2.0; 2.4; 2.2 Здравейте колеги, вдигам темата отново по повод задните брони при фейслифт. Веско е писал, че задните са еднакви при 2.0, 2.4, 2.2, но след като извадих парт номерата от Japancars.ru нещата не ми изглеждат много ясни. Ето какво пише там: За 2.0 ех - 71501-SEA-010ZB За 2.2 ех има три парт номера: 71501-SEA-010ZB; 71501-SEA-901ZB; 71501-SEF-E01ZB (само първия съвпада с 2.0 мотора) За 2.2 sport - 71501-SEF-E01ZB (съвпада с третия вариант, който се дава за 2.2 ех) За 2.4 ех - 71501-SEA-010ZB (съвпада с 2.0) За 2.4 typeS - 71501-SEA-901ZB (съвпада с втория вариант на 2.2 ех) Та това са всички варианти, който намерих там. За какво отварям поредната дискусия, а именно, че съм намерил задна броня от Дизел и бях сигурен, че само задния гумен лип, който се сваля с няколко болта е разликата, но сега като разгледах парт номерата се вкарах във филма отново J. Не ми се иска да си купя броня, която да има разлики и да се вкарам във филма с „моля те да ти я върна, а ти да ми върнеш парите“. Искам ако мога да избегна този момент. Та това е. Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #29 Отговорено 9 Декември, 2016 (Редактирано) Колеги, никой ли не е сменял задна броня за да даде съвет? Ако е така, то това е поредното доказателство за темата за слабите спирачки на акорд 7. Никой не може да спре достатъчно рязко за да бъде ударен отзад, че да му се наложи да сменя задна броня Редактирано 9 Декември, 2016 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове