Jump to content
simeonpor

Припукване от предницата

Recommended Posts

Здравейте,

колеги отскоро при потегляне се чува едно припукване откъм предницата, не го прави всеки път и няма значение дали е с навит волан или е направо.

Дали някой се е сблъсквал с такъв проблем.

Благодаря Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха! И аз го имам същия проблем от скоро.

И аз се чудя от какво е?!

Проявява се само при потегляне и понякога след превключване от 1-ва на 2-ра в момента на подаване на газ. Каретата са ми нови (и вътрешни и външни). При завой на равномерен ход го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

колеги отскоро при потегляне се чува едно припукване откъм предницата, не го прави всеки път и няма значение дали е с навит волан или е направо.

Дали някой се е сблъсквал с такъв проблем.

Благодаря Ви.

О да.. толкова беше изнервящо, толкова майстори обиколих и направо ми разказа играта..

И се оказа, че носача (преден ляв) е с омекнал преден тампон.. Слиза с 4-5мм надолу и почва да чука в една планка (с 3 болта), която идея си нямам за какво е..

Хваща се само на канал.. на подемник не става. Трябва да си е стъпила на гумите.

Един да гледа в канала и друг да ръчка напред-назад и АКО е същия проблем ще го видите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Има вариант и да е една фтулка на кормилната рейка, която е пластмасова. Разбива се леко с времето, но няма чукане метал в метал. В общи линии не е болка за умиране и така карам сигурно вече 3 години. В движение не го прави, само при птегляне, но аз го усещам във волана като леко почукване ;)

Друг вариант е та ти са се слепнали накладките към диска, но там е само едно пукване при тръгване ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от как съм купил колата го имам пропукването и както казва колегата по горе се чува само при потргляне.

Смених изцяло всичко по долния носач(макар да си беше здраво) но и аз се съмнявах в умекнали тампони но не се оправи...

Освен в амортисьорите да е нещо нз ...

При мене се появява о когато карам много бавно и натисна спирачките пак може да пропука.

 

Също съм забелязъл че в мокро време пи малко пука.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,

ще си карам така, пък ако припукването се увеличи ще му мисля тогава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес установих, че припукването при мен го има само когато тръгна сутрин. След като покарам известно време, изчезва.

Дали като се развъртят колелата, или като загрее двигателя... :dunno: 

Странна работа... Почвам да се замислям за каре да му се не види.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преден тампон на носач..играно е при мен вече.симптомите ми бяха като на колегите по-горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на долните носачи ги смених и не се оправи.

Ти да не говориш за горния носач?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не за долните точно говорех..ами а тампони на макферсона ? Те пукат по същият начин..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен бяха тампони на горен носач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, при мен като покарам малко и изчезват пуканките. Що така? Ако е тампон, трябва да чегърта постоянно.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 тампони на макферсона ?

Акорда не знае какво е макферсон.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За информация...

При мен се оказа скъсана наполовина тръба между катализатора и средното гърне.

Да се чуди човек, де го чукаш, де се пука... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го преди време, смених тампони, дискове с накладки, шарнири и...се оказа кормилен накрайник... от скоро пак се появи, но ще послушам мастора и ще отида като започне да "чатърка", защото сега не може да се хване какво точно е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес - вътрешен десен кормилен накрайник и лек луфт в рейката... накрайника го смених, спря да тропа, но заради рейката се усеща по легналите полицаи :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

днес реших, че това припукване повече няма да го търпя и отидох при моя майстор,

той беше напълно наясно за какво става въпрос.

Вдигна колата на подемника, свали кората отдолу.

От ляво и от дясно има две прикрепящи щанги, с тампони.Тези тампони с времето се слягат и тези щанги опират в предния мост и издават този неприятен звук.

Иска се с един лост да се напънат и да се отделят от моста и О чудо, всичко си дойде на мястото.

Това не може да се хване нито на канал, нито на подемник.

Неща да правя реклама, но майстора ми е голям. :yes: 

Дано съм ви бил полезен.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа,че след като смених верига, колата доста утихна, но остана един остатъчен шум. Много хора смятат, че е ролка или някаква шайба, но май ще излезе лагер на хидравлична помпа.

В петък ще ходя при него.

След това ще пиша, ако някой го интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това ще разбереш какво значи "тих дизел" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си смени гласа изцяло след като смених веригата :) 

Относно пукането...още един кормилен накрайник - вече станаха 3. Но нещастието при мен е рейката  и ще я търпя да пука докато не започне да трака :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на заден тампон на двигателя и смяна на меката връзка преди катализатора, посещението на няколко сервиза, пукането си остана. Ще чакам времето да покаже дали ще се задълбочи проблема. Не смятам да си губя времето повече с обикаляне на мъките без резултат.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие при моята кола има, оказаха се тампони на стабилизиращата щанга, реално само шофьорската гума беше във въздуха и демонтирана, от вътрешната страна просто светнах с лампа и се оказа че има не малък луфт между щангата и тампона, все пак взех един кози крак и дръпнах щангата при шофьора към гумата, оказа се че пукането при тръгване и спиране изчезна, но все пак си има едно глухо тупкане при неравности. След смяната на тампоните определено колата стана друга при шофиране. Собственоръчно ги смених и не беше кой знае колко трудно, но все пак си е гадно. Съветвам всеки който не ги е сменял никога, да ги подмени и да види разликата при шофиране. Сложих оригинални тампони ! 

IMG_20230301_175500.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 11.03.2023 г. at 18:12, blagoev.1990@abv.bg написа:

Развитие при моята кола има, оказаха се тампони на стабилизиращата щанга, реално само шофьорската гума беше във въздуха и демонтирана, от вътрешната страна просто светнах с лампа и се оказа че има не малък луфт между щангата и тампона, все пак взех един кози крак и дръпнах щангата при шофьора към гумата, оказа се че пукането при тръгване и спиране изчезна, но все пак си има едно глухо тупкане при неравности. След смяната на тампоните определено колата стана друга при шофиране. Собственоръчно ги смених и не беше кой знае колко трудно, но все пак си е гадно. Съветвам всеки който не ги е сменял никога, да ги подмени и да види разликата при шофиране. Сложих оригинални тампони ! 

IMG_20230301_175500.jpg

Колега даи малко повече информация относно как си ги сменил че ми се реве както ми го обясняват 

Редактирано от mitko vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно е. Последователността е следната, демонтирам тампона на мотора при пистовия ремък, после тампона при въздушната кутия и акумулатора, после развивам болтовете на 2-та прикрепящи тампони купе-преден мост, достъпа към тях е само на свален гума. След което развивам болта на пръта към рейката, но преди това бележа с маркер къде точно е. Вдигам колата само отпред, демонтирам биалетките като отвия само една гайка (така че щангата да ми е свободна) подлагам хидравлично цилиндрично крикче в задната част на мостта и развивам 4-те задни болта на мостта. След което взимам тресчотката на 1/4 и дълга вложка 14 ММ. Прегледай дали щангата е изядена където лежи на тампоните. Това е всичко, реално ако не се прави за първи път и не всички болтове и гайки са ръждясали, процедурата е между 1-2 часа. Подготви си и динамометричен за стягане на стягане на болтовете на мостта.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...