Damasko 5 #1 Публикувано 23 Август, 2016 Здравейте. Искам да попитам каква къде е нормално да стои стрелката на температурата на дизеловия акордеон. Моята стои преди емблемката за водата, а на мой приятел по средата. Разбрах че по принцип е малко преди средата, ама моята ми се струва че е доста. Прикачвам снимки на двете коли, за да полажа какво имам предвид. Благодара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #2 Отговорено 23 Август, 2016 Ako говорим за нормално, то и на двете снимки положението на стрелка е в рамките на нормалното. А ако си търсиш проблем по колата, то със сигурно не е на това място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 23 Август, 2016 Колега, тук е форума за 7ма генерация, а това което показваш май не е 7ма...В профила си можеше да пишеш и Акорда коя година/генерация/двигател е, да няма недоразумения. На 7ма скалите са вертикални и стрелката стои под средата. Термометъра не е много прецизен, т.е. не отчита някаква реална температура. Не знам как и защо е направен така, но далече преди да достигне работната си температура, стрелката вече си е там и не мърда. Ако винаги ти стои там, не мърда по баир/надолнище, термостата е ОК. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Damasko 5 #4 Отговорено 23 Август, 2016 Колата е 7ма 2.2 дизел, писал съм го.Не мърда нито на дълъг път, нито на изкачване. За проблем не съм си мислил, по-скоро дали да не сменя термостата, но реших първо някой колега който я има същата да каже неговата къдр стои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 23 Август, 2016 Колата е 7ма 2.2 дизел, писал съм го.Не мърда нито на дълъг път, нито на изкачване. За проблем не съм си мислил, по-скоро дали да не сменя термостата, но реших първо някой колега който я има същата да каже неговата къдр стои. Сега видях, че е дизел, за 7ма и годината не пише...Може би аз не съм в час със скалите, защото и дизеловия и бензиновия ми акорди бяха фейслифт и екзекютив и допускам, че други от същата генерация които не са такива са със скала като твоята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #6 Отговорено 23 Август, 2016 JapCar, неправомерно нападаш колегата. Километражите от снимките са от 7-ма генерация, като едната е от Спорт модификацията, а другата Ексекютив - 2003-2005г. След фейслифта, както много други неща, така и километражите са променени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 23 Август, 2016 JapCar, неправомерно нападаш колегата. Километражите от снимките са от 7-ма генерация, като едната е от Спорт модификацията, а другата Ексекютив - 2003-2005г. След фейслифта, както много други неща, така и километражите са променени. Не го нападам, така ли изглежда, сори тогава... Нали казах след това, че допускам, че има разлики...преди мислех, че цялата генерация е с еднакви километражи, само на EXE са шарени, на другите червени. Излиза, че аз не съм в час, не съм виждал други... Иначе винаги ще поддържам мнението на мнозина, които смятат, че в профила трябва да има данни за колата и местоживеенето, независимо от привържениците на теорията за конспирацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #8 Отговорено 24 Август, 2016 Моята е със същото табло като на втората снимка. И стрелката за температурата стои точно там. Каквото и да я правя, както и да я карам заковава точно като на втората снимка.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #9 Отговорено 25 Август, 2016 Здравейте колеги, съжалявам ,че ще научите горчивата истина .А тя е следната -след "корегиране" на реалните километри на този автомобил стрелките показват това отклонение . Говоря за 2 рата снимка на 1 вата всичко е нормално . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #10 Отговорено 26 Август, 2016 То това с корегирането на километрите е ясно на всички. Да не мисли някой, че си е купил дизел на над 10 години и на 100k км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #11 Отговорено 26 Август, 2016 (Редактирано) Абе ясно е за колите в мобилето, като си я купи човек и подсъзнателно и съзнателно отказва да приеме, че и неговата е такава . Аз като знам моята на колко км я взех ме е срам да си кажа за да не излезе "вица на деня", но пак никой не може да ме убеди, че не са реалните :D И за да не съм офф топик, как върнетето на км се отразява и на стрелките на останалите показатели? Срещал съм тук мнения. че се отразява на показанията на скоростомера и оборотите евентуално. Поздрави. Редактирано 26 Август, 2016 от e4omir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CaMR0N 7 #12 Отговорено 26 Август, 2016 Стрелката на моя акордеон стои точно като на първата снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 26 Август, 2016 Това само за дизеловите ли е? При фейслифта как стоят нещата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzvetomirganchev 2 #14 Отговорено 26 Август, 2016 При мен на дизел фейслифт стрелката стои под средата. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #15 Отговорено 26 Август, 2016 Така изглеждат стрелките при мен на загрял мотор: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #16 Отговорено 26 Август, 2016 Така изглеждат стрелките при мен на загрял мотор: И при мен е така, на дизела беша малко по-надолу- стрелката допираше началото на "вълничките". Очевидно това е нормалното положение, но трябва да се знае, че това положение се достига доста преди пълното загряване, т.е. от някаква температура (вероятно 75гр) до 90гр примерно това положение не се променя. Виждам, че оборотите ти на пр.ход са 650 при загрял двг. Гледал ли си ги с програма колко точно са и в какви граници мърдат (едва ли са заковани на 650) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #17 Отговорено 26 Август, 2016 Не съм ги гледал оборотите, но не са правили някакви рязки отклонения и да предизвикат вниманието ми. Наистина, за наша радост стрелката доста бързо си отива на точното място след запалване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #18 Отговорено 27 Август, 2016 Не съм ги гледал оборотите, но не са правили някакви рязки отклонения и да предизвикат вниманието ми. Наистина, за наша радост стрелката доста бързо си отива на точното място след запалване. Визуално на стрелката не се забелязват отклонения, но с програма се вижда, че мърдат леко, не казвам, че не е нормално, исках да сравня границите... Да стрелката е радост е за очите. ако сравним с дизела, което ставаше след десетина км... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #19 Отговорено 30 Август, 2016 Както и други казаха - стрелката си е съвсем на мястото. Застава там на около 60 градуса, нормалната работна температура е 80 градуса и стрелката не мърда до 100 градуса. Зимата обикновено й трябва 10-15 мин да достигне 60 градуса, 20-30 мин да достигне 80 градуса (зависимост дали караш на път или пълзиш градско). Лятото в най-големите жеги и пуснат климатик на баир, при мен е достигала 95 градуса при което се включват всички перки и пада под 90гр. Температурите са засичани с OBD четец. Това, че стрелката стои само на едно място е направено, за да свикнеш с "нормалното" й положение и да обърнеш внимание ако го прескочи. На други автомобили има синя, зелена и червена зона - може би от Хонда смятат, че това би загрозило таблото. Не сменяй термостат - по-скоро напълни резервоара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
YKolev 1 #20 Отговорено 4 Септември, 2016 (Редактирано) И при мен е преди вълничката, дизел преди фейса и с пипан километраж (точно 60к е върнат) Редактирано 4 Септември, 2016 от YKolev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове