Jump to content
user2

Темата за въздушните възглавници

Recommended Posts

Един призив към модератори ли, администратори ли, абе всички които могат да свършат тази работа, да вземат да преместят тази тема от раздел Общи на Акорд навсякъде, че да могат да го видят колкото се може повече хора. В идеалния случай всички.

Не само Акордите са засегнати, моята е Сивик (доколкото схващам са засегнати 7-те генерации на двете, но може би и Stream-овете, понеже те са си липсващия Aerodeck на 7-ма генерация Сивик) и също подлежеше на замяна на възглавницата.

 

Untitled.png

 

Вместо да се занимавате с роене на маслени теми и да им кроите раздели, направете нещо потенциално животоспасяващо. Не вярвам да изисква кой знае какви усилия, защото като се случи непоправимото, не мисля че някой ще го грее дали е бил със синтетично 5W-20 понеже "двигателят бил проектиран за такова" или полу-синтетично 10W-60 с или без еди-какви си допуски и сертификати.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, има такава тема колега:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97510

Евентуално могат да се прехвърлят мненията от едната в друга. А ще направя тази в Общите дискусии "важна".

 

Съгласен съм, че е важно - ние една седмица след манипулацията катастрофирахме и изскочиха и двете възглавници. Ако не беше извършен ремонта можеше да има последствия не само за колата, за което благодарих на Бултрако.

 

Но не мисля, че препратката ти към маслените теми е коректна.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ,ма като няма сервизна история на колите .Кво правиме докато чакаме отговор и доставка на детайла от оторизирания дилър ? Предишният собственик може и да е минал сервизната акция ....е и ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това би трябвало да е въпрос към Бултрако.

Иначе на сайта пише следното:

Please note: The results presented here are based on information supplied by our service network. If you have any questions or concerns, please check with your authorised Honda dealer.

 

Щом за предишната Хонда, на която правиха възглавницата преди 8 месеца все още седи за правене значи от Бултрако информацията все още не е стигнала където трябва :) Ако изобщо е тръгнала натам.

Виж за сегашната не пише нищо - значи италианецът я е сервизирал. 100% е била обект на тази и още акции.

 

Почети из темата, колегите пишат какво са им казали, когато акцията е вече била извършена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма те как са разбрали ,че акцията им е извършена ,като нямат история на сервизното обслужване ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото дилъра за това отремонтиране не плаща нищо, обратното. На тях Хонда UK или EU им плаща за труда, а частите са безплатни ;) Та ако от Хонда UK или EU не си направят труда - значи им е през оная работа за нас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако имат задължение да издирят всички собственици на подлежащата сервизна акция Хонди по адрес-писмо,имейл-писмо и мобилен-обаждане.

Носили са ми писмо на хартия от селото * да ме питата какво е това.Адреса е изваден от регистрите на КАТ-Община-НАП.

Не го мислете.

 

До USER2.Ако продължаваш с този дразнещ манталитет скоро ще станеш USER3.

Промените във форума се правят от екип и се гласува.Твойто мнение...питай жена си дали и тя го взима под внимание.Много лесно се критикува отстрани.Ти какво направи за форума освен да постваш снимки на чаркове от ибей,които никой не иска да ти монтира на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би правилното решение е темата за въздушните възглавници да стане важна - вече е в глобалните Общи приказки. Всеки, който има автомобил, засегнат от така наречен recall, просто трябва да се обади в Бултрако. По рама го проверяват в централната система на Хонда. Те изпращат/плащат частите за recall-а и пазят данни коя кола е минала акцията. Не ги мислете :)

 

Тонът на темата е наистина отвратителен - това, че искаш да изкажеш мнение, че нещо с някоя тема според теб не е наред, не е нужно да обижда труда на модераторите в други теми. Радвам се, че повдигаш въпроса, но има правилен начин да го направиш. Ти си избрал мърляшкия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да събудя темата.В Бултрако върви сервизна акция въздушни възглавници.

Проверих по ВИН номера и за съжаление аз съм вътре за подмяна.

И вие може да направите това на официалния сайт или директно тук:  http://www.honda.bg/?go=airbag_recall

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е 4ти работен ден, в който все още нямам отговор дали колата ми попада в сервизната акция, след като им пратих вин-а си на горния линк. В крайна сметка вчера отидох до бултрако на ботевградско и работата стана за 1 минута. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е 4ти работен ден, в който все още нямам отговор дали колата ми попада в сервизната акция, след като им пратих вин-а си на горния линк. В крайна сметка вчера отидох до бултрако на ботевградско и работата стана за 1 минута. 

Да така е най добре но където има представителство на Бултрако.Обаждат се до една седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"....Обаждат се до една седмица."

Ако влизаш в графата автомобили,които са за подмяна.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно,на мен ми се обадиха след 8 дена за подмяна и на двата еърбека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...