Jump to content
Deodriver

Мнение за Honda CR-V 3 (конкретни обяви)

Recommended Posts

Благодаря за отговора колега. Абсолютно съгласен съм с теб, особено за историята, километрите и панорамата - най яката екстра за мен лично (след като няма шибидах). Така като гледам по-скоро трябва да е от човек регистрирана , а не нов внос. 

Само за автомата не разбрах, защо го предпочиташ? 

Ще ти кажа аз защо търся ръчка:

- имах 2 Хонди ръчка, кеф и безпроблемни

- харесва ми да имам повече контрол над двигателя

- по-пъргава е

- по-малък разход, ако се кара на бензин особено се усеща. 

 

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам автоматика, защото ми носи повече комфорт и удобство при шофиране, особено в града.

На тази кола повече и отива.

Започнах да карам автоматик преди повече от 15 години, паралелно с ръчката, така че не съм предубеден към него.

Минималното увеличение на разхода на гориво при обсъжданата цена на колата и цената на поддръжката е пренебрежимо.

Автоматикът според мен ще държи по-добра цена при препродажба.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, тогава ако е автомат вариант е да се търси и Канадка, там вече отиваме на по-добър въртящ момент и 2.4л и 180кс.

Естествено трябва да се гледа да е читава и с история. 

Какво мислиш? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, galin_k said:

Колеги, от последно време наблюдавам, че при наличие на бензин, ръчка и фейс (след 2010) първо има 3-4 обяви, второ хубавите са от 20К лв нагоре. 

Бях се приготвил за 15К лв + 2К лв обслужване + регистрация.

 

За мен гореспоменатите суми са доста високи за кола с 2лт мотор - 8-10годишна, дори и Хонда. 

 

Тези, които имат такива, мислите ли че си заслужават първоначални 20Клв?

 

Благодаря

 

Моята е 2.0 ръчка, 2011. Има обикновен салон, но има климатроник, автопилот и фабричен парктроник отзад. За мен това са минималните екстри, които трябва да има. Искаше ми се и с по-якия салон, но пък скоро с детето ще е по-лесно с обиновения. Взех я от автокъща, нов внос от северна Италия с пълна сервизна книжка, сменени всички течности, без ръжда и перфектна ходова част. Единственото, което е имала е лек козметичен удар на задната врата, който беше оправен и не си  личеше, че го е имало. Човека ми го показа как е бил преди, понеже ми е познат. Колата е на реални 172-3 000км и я спазарих за 16600. За 20 000 трябва наистина да е перфектна,автомат и да има повечето екстри. За ръчка повече от 17500 аз лично не бих дал, максимум 18000, ако наистина много си заслужава. Колата неслучайно държи такава цена, общо взето държи цена както мерцедес държи.

За сега съм сменил само масла и филтри и предни дискове с накладки и вече около 6000км нямам проблеми.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, galin_k said:

Добре, тогава ако е автомат вариант е да се търси и Канадка, там вече отиваме на по-добър въртящ момент и 2.4л и 180кс.

Естествено трябва да се гледа да е читава и с история. 

Какво мислиш? 

Според мен трудно ще намериш читава Канадка. Търси испански/северна италия или швейцария, но от там задължително да се види за ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб, за мен тъй като двулитровия двигател е здрав може би по добре от Северна Италия, че Швейцария е рискована отдолу. 

За Испания нямам много наблюдения, може би е оптимален вариант, от 2 такива видях че са с фул екстри 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В другата тема сме говорили за канадките. Ами, има си много голям риск, но някои купувачи са склонни да го поемат. Може и от БГ да чакаш да излезе нещо или внос от Европа от проверен посредник. Имах преди кола италианка без кой знае какви проблеми, ама знае ли човек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Италианки само от Северна италия. Предното ми ауди беше от там, мерцедеса на баща ми също. Там ги поддържат повечето хора. Пак трябва да се внимава, но не е като от южна италия, където карат с едно  масло години наред. От испания бях видял една много добра в мобилето преди няколко месеца, но са я купили. Трудно излизат от там, то и от Италия са по-редки. Аз моята я дебнах близо половин година, понеже много държах да е фейслифт, но не ми се даваха повече от 16.

Една с повече екстри, но от швейцария, но за 15500 я изпуснах. От момента, в който пусна обявата, видях я на същия ден, след 3 дена беше продадена. Така, че трябва постоянно да следиш и да си готов да реагираш бързо, че хубавите на добри пари ги взимат като топъл хляб.

Редактирано от PetarStanev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята логика е следната... търся кола с доказани километри м/у 50к и 100к. Чак след това се интересувам от къде е, дали има кожен салон, панорамен покрив или други глезотии:) За мен най-важният фактор е пробега на колата :) В момента хондите црв 3ген с подобен пробег са с цена от 20к до към 25к лв. Според мен си заслужава, тъй като най-вероятно в следващите 50 000 км разходите за поддъжка би трябвало да са доста по малки и инвестицията да се "избие". Ако бюджета ми е по-малък просто си купувам кола със същите параметри, но по нисък клас.... Црв 3 ген с цена по 14 16к, на по 200к 300к по мое мнение е неразумен риск:) без значение какви огледи и се правят и от къде е колата.

Редактирано от Искрен
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих се съгласил напълно с твоята логика ако търсех дизел, защото там наистина разходите са в хиляди след определен пробег примерно от 200-250К. Но за бензин дори да е на 200к, няма да е толкова голяма разликата. Може би тотал 2-3К лв, но не толкова големи че да оправдаят разлика от 10К лв в цената. 50 - 100к бензин, ръчка е много трудно да се открие, може би около 120к да, но като цяло тази комбинация е трудна за намиране, защото на Запад 80% от колите които идват са дизел, останалите 15 % са бензин автомат.. За съжаление Хонда не предлагат в тези години модел който да е Сув освен Црв, а ми се иска да гледам малко по-отвисоко, въпреки че клиарънсът на колата не е голям де :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.07.2020 г. at 22:17, galin_k написа:

панорамата - най яката екстра за мен лично

Понеже и аз така смятах мога да ти гарантирам,че след точно една седмица ще си размислил. Изключително рядко я отварям. Лятото пече, зимата лъха хлад от нея :) По-скоро е за преходните сезони или както беше писал @ivan_m това е екстра за пътниците отзад.Съгласен съм.

Ако изключим автомата,аз бих казал,че за мен най-добрата е екстра е ACC.В комбинация с LKAS прави пътуването изключително лежерно.

На 1.07.2020 г. at 22:17, galin_k написа:

харесва ми да имам повече контрол над двигателя

Принципно с перата на волана пак може да сменяш скорости.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова писах, че предпочитам шибидах, ама досега не съм виждал и май не съществува като екстра. Панорамата няма никаква опция за отваряне нали така? Питам, защото при Субару Форестър има мега екстрата - панарама, която се вдига и отваря!!!

 

Какво означава АCC - климатроник?? А LKAS - вече съвсем ме изгуби?? 🤪

 

За автоматът, не знаех че има опция с пера на волана. Иначе съм карал 10на пъти нов Аурис автомат със спорт режим и честно казано не беше зле.

Засега съм решил да търся с ръчни скорости, ако стане трудно, сигурно ще размисля.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ACC - Adaptive Cruise Control. Спазва автоматично дистанция от предната кола

LKAS - Lane Keeping Assistant System - Следи за бялата маркировка на лентата, за да си стои в нея. 

Тая екстра е добра, макар че в България, аз лично не бих я ползвал, просто защото има прекалено много идиоти на пътя и предпочитам да съм винаги в готовност да реагирам. Мисля, че в мерцедес S класа я бяха сложили за първи път - от 2000 до 2004 модела, ако не ме лъже паметта.

Аз не съм виждал CRV 3та генерация с пера на волана. Може би колегата визира по-новите модели. 

Относно бензиновия двигател - дори да е на между 150-200 хиляди километра, ако колата е поддържана правилно, няма да има проблеми. Ако си притиснат финансово по-добре изчакай за правилната бройка, ще излезе. На 2.0 може и никога да не ти се наложи да сменяш веригата. 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.07.2020 г. at 16:48, galin_k написа:

Панорамата няма никаква опция за отваряне нали така?

CR-V произведени в Европа са с голям стъклен неотваряем таван. Тези идващи от Севрна Америка са с малък отваряем (мисля ръчно) шибедах.

Да, аз карам 4та генерация и имам пера. Ако при 3-та няма опция , то без да искам съм ви заблудил.Съжалявам.

Относно LKAS най-добре се използва на магистралата. Нейната идея не е да оставиш волана и да използваш ръцете си за друго (въпреки,че тя си върти волана ако излезеш от очертанията), а да те информира ако тръгнеш да напускаш очертанията без сигнал, т.е. ако си заспал или разсеял. Ако подадеш мигач и смениш посоката тя си мълчи ,но ако завиеш без мигач ти сигнализира.

CMBS също за мен е полезно дори в градски условия,а него със сигурност го има и при 3та генерация макар и мисля само по поръчка.

Без значение Хонда или друга марка мисля,че може да се генерализира ,че ако си е обслужван в срок то 200 000 км са нищо за един атмосферен бензинов мотор. Имах и стара бензинова Астра на над 400 000(само аз й навъртях 250 000) км и никога ама никога не ме е оставяла на пътя. И Продължава да служи на новия си собственик.

Ако не си притиснат от времето изчакай да излезе твоята кола. Аз чаках около 6 месеца. Лошото е,че идва момент в който се изнервяш и ръцете почват да се сърбят и тогава човешкия мозък е склонен да направи глупост да купи нещо просто да си начеше крастата :) 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Коментираше се в раздела, че швейцарките трябва да се оглеждат добре за ръжда.

Пробвай да отидеш за оглед в Бултрако и да помолиш да ти съдействат за потвърждаване на сервизната история. Другият вариант е да си платиш на някой посредник като Cars Help да направи проверка и оглед - не само онлайн, а и на място. Или в твой сервиз, но трябва да познават спецификите на модела и на швейцарската документация. Сещам се за следното:

Проверка на обслужването - интервали на смяна на масло и вид

Хубаво е да се знае, но едва ли можеш да разбереш реално колко масло харчи. За съжаление няма как да разпиташ предния собственик.

Проверка дали клапаните са регулирани навреме и състояние в момента.

Проверка на кормилната рейка за луфтове.

Ако има вибрация в купето на празен ход на място, да се провери дали няма някаква по-сериозна причина. Трябва да изчезва при леко вдигане на оборотите.

Не знам дали след фейслифта стои проблемът с развалящия се климатик?

 

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах да направя справка по ВИН номер но срещам затруднения, дали някой колега може да помогне???

Това е........ Рама за проверка: SHSRE5750AU001558 колата е от Швейцария?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.07.2020 г. at 7:58, Дака написа:

Опитах да направя справка по ВИН номер но срещам затруднения, дали някой колега може да помогне???

Това е........ Рама за проверка: SHSRE5750AU001558 колата е от Швейцария?

:whistle:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/SHSRE5750AU001558#

Tук излизат сервизни акции, вероятно може и километрите да излязат ако се плати или да се пусне запитване до Хонда Швейцария. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...