galin_k 173 #161 Отговорено 1 Юли, 2020 Благодаря за отговора колега. Абсолютно съгласен съм с теб, особено за историята, километрите и панорамата - най яката екстра за мен лично (след като няма шибидах). Така като гледам по-скоро трябва да е от човек регистрирана , а не нов внос. Само за автомата не разбрах, защо го предпочиташ? Ще ти кажа аз защо търся ръчка: - имах 2 Хонди ръчка, кеф и безпроблемни - харесва ми да имам повече контрол над двигателя - по-пъргава е - по-малък разход, ако се кара на бензин особено се усеща. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #162 Отговорено 1 Юли, 2020 Предпочитам автоматика, защото ми носи повече комфорт и удобство при шофиране, особено в града. На тази кола повече и отива. Започнах да карам автоматик преди повече от 15 години, паралелно с ръчката, така че не съм предубеден към него. Минималното увеличение на разхода на гориво при обсъжданата цена на колата и цената на поддръжката е пренебрежимо. Автоматикът според мен ще държи по-добра цена при препродажба. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #163 Отговорено 1 Юли, 2020 Добре, тогава ако е автомат вариант е да се търси и Канадка, там вече отиваме на по-добър въртящ момент и 2.4л и 180кс. Естествено трябва да се гледа да е читава и с история. Какво мислиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #164 Отговорено 1 Юли, 2020 3 hours ago, galin_k said: Колеги, от последно време наблюдавам, че при наличие на бензин, ръчка и фейс (след 2010) първо има 3-4 обяви, второ хубавите са от 20К лв нагоре. Бях се приготвил за 15К лв + 2К лв обслужване + регистрация. За мен гореспоменатите суми са доста високи за кола с 2лт мотор - 8-10годишна, дори и Хонда. Тези, които имат такива, мислите ли че си заслужават първоначални 20Клв? Благодаря Моята е 2.0 ръчка, 2011. Има обикновен салон, но има климатроник, автопилот и фабричен парктроник отзад. За мен това са минималните екстри, които трябва да има. Искаше ми се и с по-якия салон, но пък скоро с детето ще е по-лесно с обиновения. Взех я от автокъща, нов внос от северна Италия с пълна сервизна книжка, сменени всички течности, без ръжда и перфектна ходова част. Единственото, което е имала е лек козметичен удар на задната врата, който беше оправен и не си личеше, че го е имало. Човека ми го показа как е бил преди, понеже ми е познат. Колата е на реални 172-3 000км и я спазарих за 16600. За 20 000 трябва наистина да е перфектна,автомат и да има повечето екстри. За ръчка повече от 17500 аз лично не бих дал, максимум 18000, ако наистина много си заслужава. Колата неслучайно държи такава цена, общо взето държи цена както мерцедес държи. За сега съм сменил само масла и филтри и предни дискове с накладки и вече около 6000км нямам проблеми. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #165 Отговорено 1 Юли, 2020 5 minutes ago, galin_k said: Добре, тогава ако е автомат вариант е да се търси и Канадка, там вече отиваме на по-добър въртящ момент и 2.4л и 180кс. Естествено трябва да се гледа да е читава и с история. Какво мислиш? Според мен трудно ще намериш читава Канадка. Търси испански/северна италия или швейцария, но от там задължително да се види за ръжда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #166 Отговорено 1 Юли, 2020 Съгласен съм с теб, за мен тъй като двулитровия двигател е здрав може би по добре от Северна Италия, че Швейцария е рискована отдолу. За Испания нямам много наблюдения, може би е оптимален вариант, от 2 такива видях че са с фул екстри 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #167 Отговорено 1 Юли, 2020 В другата тема сме говорили за канадките. Ами, има си много голям риск, но някои купувачи са склонни да го поемат. Може и от БГ да чакаш да излезе нещо или внос от Европа от проверен посредник. Имах преди кола италианка без кой знае какви проблеми, ама знае ли човек? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #168 Отговорено 1 Юли, 2020 (Редактирано) Италианки само от Северна италия. Предното ми ауди беше от там, мерцедеса на баща ми също. Там ги поддържат повечето хора. Пак трябва да се внимава, но не е като от южна италия, където карат с едно масло години наред. От испания бях видял една много добра в мобилето преди няколко месеца, но са я купили. Трудно излизат от там, то и от Италия са по-редки. Аз моята я дебнах близо половин година, понеже много държах да е фейслифт, но не ми се даваха повече от 16. Една с повече екстри, но от швейцария, но за 15500 я изпуснах. От момента, в който пусна обявата, видях я на същия ден, след 3 дена беше продадена. Така, че трябва постоянно да следиш и да си готов да реагираш бързо, че хубавите на добри пари ги взимат като топъл хляб. Редактирано 1 Юли, 2020 от PetarStanev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Искрен 16 #169 Отговорено 2 Юли, 2020 (Редактирано) Моята логика е следната... търся кола с доказани километри м/у 50к и 100к. Чак след това се интересувам от къде е, дали има кожен салон, панорамен покрив или други глезотии За мен най-важният фактор е пробега на колата В момента хондите црв 3ген с подобен пробег са с цена от 20к до към 25к лв. Според мен си заслужава, тъй като най-вероятно в следващите 50 000 км разходите за поддъжка би трябвало да са доста по малки и инвестицията да се "избие". Ако бюджета ми е по-малък просто си купувам кола със същите параметри, но по нисък клас.... Црв 3 ген с цена по 14 16к, на по 200к 300к по мое мнение е неразумен риск:) без значение какви огледи и се правят и от къде е колата. Редактирано 2 Юли, 2020 от Искрен 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #170 Отговорено 2 Юли, 2020 Бих се съгласил напълно с твоята логика ако търсех дизел, защото там наистина разходите са в хиляди след определен пробег примерно от 200-250К. Но за бензин дори да е на 200к, няма да е толкова голяма разликата. Може би тотал 2-3К лв, но не толкова големи че да оправдаят разлика от 10К лв в цената. 50 - 100к бензин, ръчка е много трудно да се открие, може би около 120к да, но като цяло тази комбинация е трудна за намиране, защото на Запад 80% от колите които идват са дизел, останалите 15 % са бензин автомат.. За съжаление Хонда не предлагат в тези години модел който да е Сув освен Црв, а ми се иска да гледам малко по-отвисоко, въпреки че клиарънсът на колата не е голям де 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #171 Отговорено 3 Юли, 2020 На 1.07.2020 г. at 22:17, galin_k написа: панорамата - най яката екстра за мен лично Понеже и аз така смятах мога да ти гарантирам,че след точно една седмица ще си размислил. Изключително рядко я отварям. Лятото пече, зимата лъха хлад от нея По-скоро е за преходните сезони или както беше писал @ivan_m това е екстра за пътниците отзад.Съгласен съм. Ако изключим автомата,аз бих казал,че за мен най-добрата е екстра е ACC.В комбинация с LKAS прави пътуването изключително лежерно. На 1.07.2020 г. at 22:17, galin_k написа: харесва ми да имам повече контрол над двигателя Принципно с перата на волана пак може да сменяш скорости. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #172 Отговорено 3 Юли, 2020 Аз затова писах, че предпочитам шибидах, ама досега не съм виждал и май не съществува като екстра. Панорамата няма никаква опция за отваряне нали така? Питам, защото при Субару Форестър има мега екстрата - панарама, която се вдига и отваря!!! Какво означава АCC - климатроник?? А LKAS - вече съвсем ме изгуби?? 🤪 За автоматът, не знаех че има опция с пера на волана. Иначе съм карал 10на пъти нов Аурис автомат със спорт режим и честно казано не беше зле. Засега съм решил да търся с ръчни скорости, ако стане трудно, сигурно ще размисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #173 Отговорено 3 Юли, 2020 ACC - Adaptive Cruise Control. Спазва автоматично дистанция от предната кола LKAS - Lane Keeping Assistant System - Следи за бялата маркировка на лентата, за да си стои в нея. Тая екстра е добра, макар че в България, аз лично не бих я ползвал, просто защото има прекалено много идиоти на пътя и предпочитам да съм винаги в готовност да реагирам. Мисля, че в мерцедес S класа я бяха сложили за първи път - от 2000 до 2004 модела, ако не ме лъже паметта. Аз не съм виждал CRV 3та генерация с пера на волана. Може би колегата визира по-новите модели. Относно бензиновия двигател - дори да е на между 150-200 хиляди километра, ако колата е поддържана правилно, няма да има проблеми. Ако си притиснат финансово по-добре изчакай за правилната бройка, ще излезе. На 2.0 може и никога да не ти се наложи да сменяш веригата. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #174 Отговорено 6 Юли, 2020 На 3.07.2020 г. at 16:48, galin_k написа: Панорамата няма никаква опция за отваряне нали така? CR-V произведени в Европа са с голям стъклен неотваряем таван. Тези идващи от Севрна Америка са с малък отваряем (мисля ръчно) шибедах. Да, аз карам 4та генерация и имам пера. Ако при 3-та няма опция , то без да искам съм ви заблудил.Съжалявам. Относно LKAS най-добре се използва на магистралата. Нейната идея не е да оставиш волана и да използваш ръцете си за друго (въпреки,че тя си върти волана ако излезеш от очертанията), а да те информира ако тръгнеш да напускаш очертанията без сигнал, т.е. ако си заспал или разсеял. Ако подадеш мигач и смениш посоката тя си мълчи ,но ако завиеш без мигач ти сигнализира. CMBS също за мен е полезно дори в градски условия,а него със сигурност го има и при 3та генерация макар и мисля само по поръчка. Без значение Хонда или друга марка мисля,че може да се генерализира ,че ако си е обслужван в срок то 200 000 км са нищо за един атмосферен бензинов мотор. Имах и стара бензинова Астра на над 400 000(само аз й навъртях 250 000) км и никога ама никога не ме е оставяла на пътя. И Продължава да служи на новия си собственик. Ако не си притиснат от времето изчакай да излезе твоята кола. Аз чаках около 6 месеца. Лошото е,че идва момент в който се изнервяш и ръцете почват да се сърбят и тогава човешкия мозък е склонен да направи глупост да купи нещо просто да си начеше крастата 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дака 13 #175 Отговорено 24 Юли, 2020 Здравейте група, мисля да купувам 3та генерация , на какво да наблегна при огледа, да карам ли колата при майстори за преглед, и всичко каквото се сетите? Загледах се в тази https://bazar.bg/obiava-29481299/honda-cr-v-2-0i-vtec-4x4-facelift 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 404 #176 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Коментираше се в раздела, че швейцарките трябва да се оглеждат добре за ръжда. Пробвай да отидеш за оглед в Бултрако и да помолиш да ти съдействат за потвърждаване на сервизната история. Другият вариант е да си платиш на някой посредник като Cars Help да направи проверка и оглед - не само онлайн, а и на място. Или в твой сервиз, но трябва да познават спецификите на модела и на швейцарската документация. Сещам се за следното: Проверка на обслужването - интервали на смяна на масло и вид Хубаво е да се знае, но едва ли можеш да разбереш реално колко масло харчи. За съжаление няма как да разпиташ предния собственик. Проверка дали клапаните са регулирани навреме и състояние в момента. Проверка на кормилната рейка за луфтове. Ако има вибрация в купето на празен ход на място, да се провери дали няма някаква по-сериозна причина. Трябва да изчезва при леко вдигане на оборотите. Не знам дали след фейслифта стои проблемът с развалящия се климатик? Редактирано 24 Юли, 2020 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дака 13 #177 Отговорено 25 Юли, 2020 Опитах да направя справка по ВИН номер но срещам затруднения, дали някой колега може да помогне??? Това е........ Рама за проверка: SHSRE5750AU001558 колата е от Швейцария? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дака 13 #178 Отговорено 28 Юли, 2020 На 25.07.2020 г. at 7:58, Дака написа: Опитах да направя справка по ВИН номер но срещам затруднения, дали някой колега може да помогне??? Това е........ Рама за проверка: SHSRE5750AU001558 колата е от Швейцария? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #179 Отговорено 28 Юли, 2020 https://www.vindecoder.pl/SHSRE5750AU001558 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #180 Отговорено 28 Юли, 2020 https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/SHSRE5750AU001558# Tук излизат сервизни акции, вероятно може и километрите да излязат ако се плати или да се пусне запитване до Хонда Швейцария. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове