Jump to content
Sign in to follow this  
mitaka_t

Honda Civic Aerodeck - главно реле

Recommended Posts

Здравейте, 

колата е Civic Aerodeck (англичнака), 98-ма год, 1.4, 90 к.с. (D14A8). 

 

Има проблеми с паленето. Съдейки по симптомите, най-вероятната причина (от това, което съм чел във форума) е "всеизвестното" главно реле. В момента колата е при майстор за други неща, но съм го предупредил за релето, да го провери и презапои. От това което съм чел във форума, мислех че би трябвало да се намира някъде под волана, от ляво на (или около) блок с предпазители. Да обаче, той каза че там нямало предпазители и не виждал такова реле (дали той не гледа където трябва или не е махнал някоя-друга пластмаса/капак - не знам, тъй като в момента съм малко далече от там). В аутодата-та на component locations няма "схема" на колата, за да го видя от там. Предполагам, е възможно на някои модели да не се намира там където си мисля (може би има разлика м/у японка-англичанка-американка, седан-хеч, преди-след фейслифт). 

Затова искам да питам дали някои знае къде точно се намира главното реле на точно този модел (някой който го е сменял/"ремонтирал" вече или го е търсил/виждал поради друга причина на такъв aerodeck)? 

 

Благодаря предварително! 

 

PS: Ако някой може да даде/качи и снимки (тъй като във важната тема вече ги няма, ама.. така или иначе там май става въпрос за японка), ще бъде просто перфектно... 

Edited by mitaka_t

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mitaka_t

Виж стр. 23-А-3 (Раздел: Electrical, Подраздел: Locations) на това ръководство

Моето съм го презапоявал и мога да потвърдя, че е на посочената в Ръководството локация :)

Самото Ръководство също ще ти е от голяма полза.

Edited by emod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доколкото виждам от картинката това е за японките, не за англичанки, съответно и aerodeck. Благодаря все пак ;)

 

 

@ mitaka_t

Виж стр. 23-А-3 (Раздел: Electrical, Подраздел: Locations) на това ръководство

Моето съм го презапоявал и мога да потвърдя, че е на посочената в Ръководството локация :)

Самото Ръководство също ще ти е от голяма полза.

Благодаря много, колега! 

Значи все пак правилно съм насочил майстора, остава той да не е гледал като хората или да не е свалил някой капак/кора. А как се достъпва релето? Вижда ли се / има ли достъп като се навреш и погледнеш отдолу или трябва да се свалят някакви кори? ... или пък при отворена врата се маха страничната пластмаса на таблото и от там... ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5-а генерация...

 

5zebo5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега да ти имам майстора сега остаеа да идеш да си го презапоиш и да му платиш.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Майстора...колко е майстор - толкова. Що се отнася до "механика" смея да кажа, че си разбира от работата и я върши идеално. Що се отнася до електрическата част и/или нещо свързано с електроника - грам не разбира и сам си го казва. Познат ми е, доверен човек и поне знам, че закарам ли му кола няма да ме излъже, няма да ми одере кожата и ще свърши работа като хората, без никакви кусури или ще ме предупреди че не знае / не разбира от дадено нещо и да си търся друго място. В случая, колата е закарана при него за механичен "проблем", просто му казах да погледне и това понеже ми се струва "лесна задача". А въпроса къде точно се намира, питах за мен...за да си го оправя сам, след като си взема колата, да не се лутам тепърва да го търся къде е... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Снимки от колата ми:

Кората в краката на шофьора - махаш я.

037137423.jpg?r=0

 

Лягаш на пода. Поглеждаш в края на бушоните - релето в сиво.

037137424.jpg?r=0

 

Не мога да снимам в по-добър общ план, защото не съм махнал кората под кормилото.

Снимката на колегата s.s.d.d. е по-обща и по-ясна. На нея е махната кората под кормилото (тази над краката на шофьора).

Edited by emod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер :)

Разбрах каквото ми трябваше. Сега остава като имам време да го презапоя.

Благодаря много на всички включили се ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съвет ако имаш под ръка вакум помпичка издърпай стария тинол и на всякаде си презапои на ново всичко.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда, точно това мисля да направя  :thumbs1: . Само дето... ще стане чак след около седмица, понеже до тогава ще съм "далече" от колата...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

D13B2 няма такова реле?

Стартера понякога върти и не пали,понякога изобщо не иска да завърти.

Съпротивлението на бендикса на стартера е 3.5 ома

 

Идеи?

IMG_20190813_182540.jpg

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен е около жабката под таблото. Хеч.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×