mar_tod 465 #81 Отговорено 23 Декември, 2020 Махна ли шплента от другата страна, или само дърпаш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #82 Отговорено 23 Декември, 2020 Имам предвид, че шплента не знам как да изкарам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #83 Отговорено 23 Декември, 2020 Бута се нагоре и после се дърпа единия от двата му края. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #84 Отговорено 23 Декември, 2020 (Редактирано) Изкарах шплента с по-силно дърпане с тънки, но яки клещи. Щифта при натиснат педал излезе почти сам. Сега проблемът е да изкарам въпросната пластмасова втулка, по възможност без да свалям целия педал, че не съм си взел гедорето по празниците. Мисля че самата вилка на помпата не освобождава докрай дупката, за да се извади, пък и е доста плътно набита втулката. Доколкото се вижда без да съм я свалил изглежда здрава, но по щифта ясно се вижда, че е търкал метал в метал на места. Монтирах обратно щифта, като го завъртях на 180 градуса, за да не контактува на същите износени места и засега е абсолютно тих. Освен като пак заскърца да се подготвя с гедоре и да демонтирам педала за смяна на пластмасата. Редактирано 23 Декември, 2020 от wwalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #85 Отговорено 24 Декември, 2020 Здравейте, някой може ли да обобщи ефективно решение на този проблем, или няма такова все още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #86 Отговорено 27 Декември, 2020 Преди малко свалих педала на съединителя, но не успях да изкарам пластмасовата втулка. Оригинално залепена ли е? Изглежда абсолютно здрава. Има отпечатано само от бронзовото покритие на щифта, което почистих. Прецених, че трябва да повредя втулката за да я изкарам и след това при набиване на новата има същия риск. Гресирах доколкото е възможно, както и горната втулка, за която се държат 2 пружини и върнах педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #87 Отговорено 27 Декември, 2020 Така като обясняваш,за втулки,трябваше и някое кадро да има че там са много заподозрените елементи.Че и в Бултрако ги затрудних и нямаха адекватен отговор. От опит,като спре да вали и е сухо,няма скърцане. Иначе и аз свалях пластмасова втулка(без никакво разкачане на педали😁),но я върнах на мястото си и така до сега.Чувам го от време на време,но не ми дреме😁! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #88 Отговорено 28 Декември, 2020 На 24.12.2020 г. at 15:53, stosto написа: Здравейте, някой може ли да обобщи ефективно решение на този проблем, или няма такова все още То е обобщено на предишната страница . На 23.07.2018 г. at 15:32, Cap_Slow написа: Дълго време го борих този проблем, дори след смяна на въпросните втулки. Пробвах с вд40(не е препоръчително май) както и с 3 други смазки, ефекта който се получаваше беше от никакъв до 4-5 дни тишина. Накрая смених горна помпа на съединителя и всичко изчезна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #89 Отговорено 21 Юни, 2022 Гледам, че мое мнение, макар и като цитат стои последно в темата. 5 години по-късно новата оем помпа пак се разскърца и пак се започна със смазването. Уж съм с ревизираната версия и новия парт номер, но... толкова явно е решен проблемът и при нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bai_Georgi 47 #90 Отговорено 8 Август, 2022 Това не звучи никак добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Polad112 1 #91 Отговорено 9 Август, 2022 Евентуално, нова пружинка или да го смажеш с грес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #92 Отговорено 19 Септември, 2022 Смазах я пак с една грес от практикер. Все още е тишина. Определено има разлика дали смазваш 15 годишна помпа или 5 годишна. Моята преди 5 години преди да я сменя, колкото и с каквото и да я смазвах след няколко дни пак започваше да скърца и да щрака. Иначе преди време един майстор ми каза, че частите, които се влагат при производството на даден модел и в първите няколко години докато е гаранционен не са със същото качество като оригиналните части, които се произвеждат за същия модел след 15 години. Тогава се изсмях, но ето и едно доказателство от личния ми опит. Първата помпа в тази кола е изкарала 12-13 години и 200 000км. След това ОЕМ помпата уж ревизирана даже, би трябвало по-добра на теория да бъде, а едва изкара 5 години и 60-70 000км преди да започне пак да прави въртели. Надали пак ще се разправям да я сменям, ако с едно смазване кара по 4-5 месеца ще си я карам така. Преди обаче не се търпеше, всяка седмица трябваше да се гъзя да я смазвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #93 Отговорено 21 Септември, 2022 На 19.09.2022 г. at 18:28, Cap_Slow написа: Надали пак ще се разправям да я сменям Е,то само като вали скърца, защо ще сменяш.Пръскам с разни смазки и си утихва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #94 Отговорено 22 Септември, 2022 A дали е здрава пластмасовата втулка на педала ,която един вид също намалява триенето между прдала и пина на вилката на помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TCKOLEV 0 #95 Отговорено 28 Септември, 2022 И на моя Самурай скърцаше педала на съединителя. Пръсках с WD-40 около пластмасите, слагах и грес, но до време. Защо до време - лятото падна педала на съединителя. Горната помпа беше протякла. Смених я, а от там изчезна и скърцането на педала на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #96 Отговорено 25 Ноември, 2023 Колеги, да вдигна малко темата. Наскоро сменях течностите на колата- спирачна течност, опресняване скоростна кутия и на съединителя. Всичко хубаво, но като сменихме на съединителя, горната помпа, която скърцаше и се смазваше с кво ли не ( всичко писано в темата ) не можа да задържи налягането и на практика останах без съединител. Понеже ми предстоеше неотложно пътуване веднага отидох в една морга за Хонди и взех оем помпа Айсин ,от донор(беше на 180к по километраж , със смачкана задница), във видимо много по-добро състояние от моята. Сложихме я(много мъчна работа) , съединителя зацепи и до сутринта всичко беше 6. Тая сутрин като запалих първа влезе трудно и през целия път всички скорости влизаха трудно. При помпане на съединителя нещата значително се подобриха, но питането ми е на какво би могло да се дължи това трудно превключване? Със старата скърцаща помпа, където цялото буталце се вадеше, не съм имал такъв проблем. Другия въпрос е някой колега слагал ли е афтърмаркет помпа и ако да , какво бяхте препоръчали? Проблемът е, че имам много пътувания тая седмица и не мога да чакам ОЕМ ската Айсин, която където и да звънях е 7-10дни доставка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #97 Отговорено 25 Ноември, 2023 OEM помпата не е Nissin ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #98 Отговорено 25 Ноември, 2023 OEM помпата е Aisin. Преди малко карах 30ина километра, включваше добре, след като преди обяд, след спиране, припомпах 20ина пъти съединителя. Възможно ли е да не е обезвъздушена добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #99 Отговорено 25 Ноември, 2023 Най вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #100 Отговорено 25 Ноември, 2023 (Редактирано) 2 hours ago, aleksandur said: OEM помпата не е Nissin ? Да, nissin e, какъв Айсин ми е влязъл в главата Ще пробвам с обезвъздушаване преди да сменям пак помпата, щото е голяма мъка цялата процедура… Редактирано 25 Ноември, 2023 от Robben Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georeto 8 #101 Отговорено 19 Януари (Редактирано) Някой пробвал ли е с ремонтен комплект за горната помпа? Редактирано 19 Януари от georeto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове