Jump to content
tishobg

Civic D15Z6 1.5 VTEC-E - покупка над 200,000км?

Recommended Posts

Здравейте, това ми е първият пост във форума. Нов шофьор съм и съм се спрял на този двигател, поради добрите отзиви ,разход и ,разбира се, пъргавост.  
Намерил съм доста запазена бройка и ме интересува дали покупката била разумна с навъртени 219,000км , модел Декември 1995г ? Цената е около 2000лв, визуално абсолютно никакви забележки , повечето компоненти са сменени, добре поддържана. Не съм я водил на технически преглед засега,но цялостно тези километри как ви се струват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормални за годините си, а може и да е връщан километража. Гледай за съединител и за горене на масло. Тия ремонти са най скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормални за годините си, а може и да е връщан километража. Гледай за съединител и за горене на масло. Тия ремонти са най скъпи.

Здравей, благодаря за помощта! Не съм запознат особено с колите, освен с карането им. За какви неща да гледам, които биха издали наличието на някои от тези проблеми? Няма син пушек при настъпване и съединителят се чувства добре, но нямам особена база за сравнение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо малко годините и типа а на мотора не ми севпадат.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен, тя модел 1995-а, не първа регистрация, може би ;)

 

"D15Z6 vtec-e --> 1995÷2000 Honda Civic 1.5i LS (European Market)"

 

Освен ако "модел Декември 1995г" не означава "първа рег. Декември 1995г", т.е. не е ясно дали е 5-ица или 6-ица.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва казвам или е някои шашав елемент тая кола или кода на мотора и годината не са така.

5хеч Д15з1

6хеч д15з6

Mb англичанка преди фейса д5з3

Mb англичанка след фейса д15з8

 

Освен да е шеста ма от първите и пак имам спомен че икономката е от 96.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох малко из нета и дават ,че Vtec-e 6та серия започва от 1995 производството . Самият фейслифт говори за себе си (доколкото знам, 5цата е със съвсем друг облик) + описанието е много точно. Карах я и е доста пъргава . Утре ще отида да я погледна пак с баща ми ,тъй като е малко по-запознат, за какви работи да гледаме ? Ръжда, двигателя ще го погледнем ? Погледнете я и Вие ,кажете мнението си чисто от това,което виждате. Сам си купувам колата ,така че парите са ми ограничени ,но пак не бих ги дал за нещо, което не си струва. В крайна сметка, ако една кола не си си я купил ти, никога не е наистина твоя или поне така разсъждавам аз.
За тази обява става въпрос http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11459709563443624&slink=dj7kzn

Редактирано от tishobg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим не за това дали километрите са реални, а дали биха се отразили на състоянието на колата...

 

Моята D15Z6 е '99 и като я взех се водеше на 130-ина хиляди, но не съм си правил илиюзии, че не е на много повече. При все, че беше карана от някакъв италиански супер мундар... просто колата ми хареса. Даже и в сервиз не съм я гледал. На тези коли нито има какво толкова да им се развали, нито частите са скъпи.

 

При грижлива поддръжка, никакви ядове от 2011 досега.

 

Редакция: Сега като гледам описанието на обявата си личи, че не е била оставена на произвола на съдбата. А по 14' джанти и тасовете си личи, че е истински D15Z6, стига да са нейните. Заслужава си, според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми направи впечатление ключа. Имобилайзера не знам дали ще функционира и дали е истинския. Трябва да са сложили чипа от фабричния ключ в този ключ.

Ще се радвам, ако някой сподели мнение за тези ключове и дали е възможно да се сложи такъв ключ.

Иначе колата на пръв поглед няма ръжда, цвета е много готин, има неща, които трябва да се оправят. Жабката не е като хората закачена тук таме чукнато, но това е нормално за кола на 20 години. Ако и тампоните по окачването са добре. Няма какво да й мислиш.

Иначе с тая скоростна кутия пъргавината й е чужда. Просто много дълги предавки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари с регистрация, 2 комплекта гуми и работещ климатик си е супер. 

 

И на мен ми направи впечатление ключа. 

 

Фена как се изказа накрая :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми направи впечатление ключа. Имобилайзера не знам дали ще функционира и дали е истинския. Трябва да са сложили чипа от фабричния ключ в този ключ.

Ще се радвам, ако някой сподели мнение за тези ключове и дали е възможно да се сложи такъв ключ.

Иначе колата на пръв поглед няма ръжда, цвета е много готин, има неща, които трябва да се оправят. Жабката не е като хората закачена тук таме чукнато, но това е нормално за кола на 20 години. Ако и тампоните по окачването са добре. Няма какво да й мислиш.

Иначе с тая скоростна кутия пъргавината й е чужда. Просто много дълги предавки.

Последната кола ,която съм карал, е Astra H 1.7CDTI , 2007 модел . Сравнявайки с нея  е наистина пъргава. Разбира се, не е изтребител ,но като за първа кола, по-добре. Гледайки клипове относно модела, 0-100км/ч е доста добре . Високите скорости не ме привличат толкова ,колкото например пътя Варна-Бургас (завои). Знаете как сме новите шофьори...

Когато се срещна с човека ще го питам относно ключа . Имобилайзера, нужен ли е, каква точна му е ползата? Приятел с Клио накрая си го махна, защото постоянно му правеше проблеми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фабричния ключ има чип. Зад кормилната колонка има един сензор. Когато чипа не е близко до този сензор, тоест ключа не е на мястото си, колата няма да запали. Нещото, което ще се случи е - ще дадеш на контакт, помпата ще надуе налягане, но стартера няма да тръгне.

Иначе разбирам те за какво говориш и аз не съм фен на високите скорости, а повече на завоите.И да спрямо такава астра е по-пъргава. Като за първа кола ще е много добре.

Ако мислиш за модификации и все пак искаш да запазиш някакъв разход скоростната кутия е може би най-евтиното нещо, което можеш да й смениш и ще даде най-голяма разлика за парите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фабричния ключ има чип. Зад кормилната колонка има един сензор. Когато чипа не е близко до този сензор, тоест ключа не е на мястото си, колата няма да запали. Нещото, което ще се случи е - ще дадеш на контакт, помпата ще надуе налягане, но стартера няма да тръгне.

Иначе разбирам те за какво говориш и аз не съм фен на високите скорости, а повече на завоите.И да спрямо такава астра е по-пъргава. Като за първа кола ще е много добре.

Ако мислиш за модификации и все пак искаш да запазиш някакъв разход скоростната кутия е може би най-евтиното нещо, което можеш да й смениш и ще даде най-голяма разлика за парите си.

Възможно ли е да го е махнал? Ако да , плюсове/минуси? Отбелязал е имобилайзер като защита,което ме навежда да мисля ,че има някаква шашма с ключа просто.

Високите скорости просто не ми носят удоволствие ,за което да си струва рискът, който идва с тях. 

Другите ми опции за първа кола бяха Голф 3 1.9тди, фокус 1.8 , но нещо ме привлича към хондата повече, отколкото към тях. 

Модификации може би след лятото, но скоростна кутия ми се вижда прекалено сложно. Не искам да я вкарвам в сервизи много много, а сам ,освен да налея нова течност за чистачките, друго не мога да направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко размисли относно този тип ключове:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=67713&do=findComment&comment=1057458764

 

Иначе да, колата на снимки е слънце ;)

 

edit:

Има вероятност да е залепил оригиналния ключ с чипа отвътре на кората на кормилната колона и да си пали с ключ без чип.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много простотии може да са направени около имобилайзера, но може и да е направено много прилично. За това и ми е интересно дали има възможност да се сложи чипа в този нов ключ. Отбелязването в тия оферти въобще не го и гледам. Има хора които си слагат к'ви ли не неща като опция. На мен имобилайзера не знам все още защо, но много рядко прави номера. Вкарвам ключа, контакт иии прави това, което описах по-горе за имобилайзера. На таблото имобилайзера е отбелязан с една зелена светлина с иконка с ключ. Като не ти намира чипа не пали и мига тая иконка.

Възможно е имобилайзера да е изолиран. Обърни внимание на това. Иначе сензора се намира над педала за спирачката на декоративната кора. Може да се напипа ии може и да се напипат жиците, ако са там.

За мен имобилайзера е +. Все пак една допълнителна защита. Повечето ще кажат, че е лесно преудолима. Аз не мога да коментирам по този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има място в тия кутийки за капсулата, реже се оригиналния ключ и се мести чипа. Моя е именно така направен, проблеми не съм имал до сега. Кутийки в нета колкото искаш и се сменят мн лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето преди фейса нямат имо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че съм страни от темата, може да бъде полезно за автора - под кутийка имате предвид опаковката на този комбиниран ключ? Централното заключване/аларма може ли да се сложи в този комбиниран ключ и съответно каква ще бъде взаимовръзката им?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че съм страни от темата, може да бъде полезно за автора - под кутийка имате предвид опаковката на този комбиниран ключ? Централното заключване/аларма може ли да се сложи в този комбиниран ключ и съответно каква ще бъде взаимовръзката им?

Доколкото разбрах и аз, точно това имат предвид под кутийката. Ще го питам изрично .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е само кутийка, в която се монтира чипа от твоя ключ и карантията на твоето ОРИГИНАЛНО дистанционно.

В линка от предишния ми пост има снимка, как изтаглежда отвътре такава кутийка за дистанционното на моето CR-V II.

 

edit

Ako, както каза Фен-а, колата няма имобилайзер, дори и да няма централно заключване, в ebay е пълно с универсални дистанционни централни заключвания, монтирани в, каквито се сетите кутийки, включително и като тази в тук коментираната обява. Правил съм го на предишното ми CR-V 1-ва ген. JDM-ka.

 

edit 2

ACID BURN, централното заключване/аларма си стоят в колата. Това е само дистанционно за командването им с монтирани на него ключ и чип.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Много лесно ще се провери дали колата има имобилайзер или не чрез зелената лампа на таблото. А самоят чип представлява малка стъклена ампулка, която може да се премества както в други ключове (с място за чип), така и в нови ключове- дистанционни (оригиналният ключ се реже и се използва в новвият ключ-дистанционно заедно с чипа).

Някои колинямат фабрично дистанционно (това е опция в оборудването)- често се среща, но никога не съм виждал Хонда 6 ген. без имобилайзер.

Успех с покупката- Хондичката си заслужава !

Поздрави 

П.С. И колеги- Моля Ви- стига с тези превъртаници и връщане на километражи ! Аз закупих моята Хонделка на 100 000 km през 2006 год., а сега тя е на 183 000 km.  :P Там- в чужбината хората ходят на работа, а не хайманосват (по пътищата) като нас тука  :P

Поздрави

Редактирано от JoroHondata
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос откъм поддръжка на този специфичен модел. Към колко върви гражданската,данъка и цялостната задължителна поддръжка годишно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз съм със същия модел и за данъка - тук в София ми е 110лв., гражданската все още не знам колко ще ми е, тъй като я взех с платен. Иначе поддръжка - не е много, но зависи по какви пътища се кара. Тук в София имаме "доста хубави" пътища и се разбива, не знам във Варна как са, но неща като тампони, биалетки и т.н. може да се разбият с времето, но това са евтини части, така че не би трябвало да е скъпа поддръжката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята я купих на 230 хил. Сега е на 400 хил. :) Закарай я в сервиз да я огледат и ако основните неща са ОК я взимай. Не трябва да те притесняват километрите на колата. 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! За жалост, някой я е капарирал преди второто ми ходене да я погледна. Сега чакам нова оферта да изскочи, търси ексклузивно 1.5 VTEC-E D15Z6 , почти няма оферти за този двигател.

Редактирано от tishobg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да защото който купи такава кола не иска да я смени ;) Докат не изгние или не стане някой фал ги карат. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги следя от много време, но често ли се появяват тези моделчета из обявите? Наистина не ми се чака с месеци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е по-бързо да действаш. Човека я е пуснал на сравнително добра цена. Ако действително я е карал с 5w40 и не го гори, значи има хляб в нея. Сравнително рядък е тоя мотор в сивик 6, както казаха колегите, защото е икономичен и върви прилично, съответно хората си ги карат.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Алтернатива ти е английския вариант след фейса! Д15з8 същия е но в четири врати.

Горенето на масло при здраво купе, здрав салон и ходова част не би трябвало да спират една сделка. Тоя мотор става чисто нов с 600 лева + работата.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...