Jump to content
crown_bg

Вътрешно Каре - Как изглежда и кое точно се прецаква

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам въпрос породен от следното - при ускорение между 20-40км/ч предницата става малко като лодка играе странично, много леко, но аз го усещам, след което става нормално. Ходих на "майстор", каза че според него е предна дясна полуска (повозихме се, вдигна я на стенд, канал нямаше - стенда нищо не показа, в движение го провокирахме със спиране и много плавно потегляне). Каза ми, че ще струва с труда около 150-60лв. Някакъв лагер се износвал, свалял се този лагер, правели се по-големи легла за сачмите и т.н. Само това ли е, което се сменява? Казвам това защото в Бултрако (не съм питал лично) казаха 2-ма "майстори" (единият е този който провери колата), че те продават цялата полуоска, което е нормално за България. Да допълня в САЩ полуоските са раздробени на доста ситно и имаш възможност да си купиш от болтче, скоба до цялата такава, а и парт номерата съвпадат. Може ли някой да каже какво е нужно от картинката за това каре, да си направя сметка дали наистина си заслужава да поръчвам или не?

Благодаря!

Ето подробна диаграма на частите, които се предлагат:

9a12fcb89a5a8bff13bc724e277af6a8.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът с "лодката" не е от вътрешно каре, а по-скоро нещо разбито в окачването. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването го гледаха на 4 места, единственото което се видя е напукан тампон вдясно, но едва се вижда и всички казха, че няма как да е от това. Факт е че не всеки път лодката се проявява.

Какво според теб може да е по окачването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобете 7 и 8 проверявате чашите за износване. Обикновено си личи с опипване или с просто око, ако е добре обезмаслено.Възможно е от такова износване предницата до "сее"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването!

Така 7 е дясно вътрешно каре, или греша?

А 8 какво е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 е лявото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 е лявото колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е номер 6 е, просто обикновено пиша от телефона и 6цата съм я направил на 8-ца. Извинявам се за което.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има луфт не в самото каре, а където карето влиза преди висящия лагер. Има лека вибрация при ускорение и по баир. Та не знам...

Редактирано от mirott

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

 

 

Това сеене/тресене, само между 20-40км/ч ли го има или се увеличава с увеличаването на скоростта ? Волана играе ли ти в ръцете ?

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен конкретно има вибрации които се проявяват по-осезаемо при подаване на газ рязко или по баир.  Ако карам плавно, без рязко натискане на газта-значение от скоростта няма...кажи-речи не се усещат. И да-точно като леко сеене се усеща с примес от вибриране. Но пак казвам-карето ми е здраво. Луфт има точно при висящия лагер...според мен сваляне му е майката. Освен ако някой не го е правил вече и да ни сподели опита си.

Редактирано от mirott
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте колеги,

 

Това сеене/тресене, само между 20-40км/ч ли го има или се увеличава с увеличаването на скоростта ? Волана играе ли ти в ръцете ?

Само между 20-40, и то плавно ако подаваш газ. При рязко подаване го няма. След тази скорост го няма, няма и вибрации във волана, и не играе тип трептене в двете посоки.

 

Бих казал, че откакто сложих 17", явно асфалта е професионално направен, почнах да усещам волана по-рзлично като твърдост. Със 16" беше по-лек и мек.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен конкретно има вибрации които се проявяват по-осезаемо при подаване на газ рязко или по баир. Ако карам плавно, без рязко натискане на газта-значение от скоростта няма...кажи-речи не се усещат. И да-точно като леко сеене се усеща с примес от вибриране. Но пак казвам-карето ми е здраво. Луфт има точно при висящия лагер...според мен сваляне му е майката. Освен ако някой не го е правил вече и да ни сподели опита си.

Този висящ лагер има ли го на диаграмата? Можеш ли да го посочиш като номер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 24 е лагера а "черупката" в която влиза и се захваща за купето е отляво на него.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вие сигурни ли сте в изрядността на вашите гуми и джанти ? Убедени ли сте, че нямате крива джанта/гума, че перфектно са ви балансирани гумите и че НЕ са ви гумите неравномерно износени ? За мен тези неща които описвате ми говорят за среща с гумаджия, а не с механик да ви разглобява полуоска/полуоски.

 

Имал съм хонда с проблемна полуоска и по-конкретно с проблемно вътрешно каре - над 30 - 40км/ч колата не може да се управлява, вибрации, тресене каквито не могат да се опишат. Вашите оплаквания са далеч от такива обяснения.

Имал съм проблеми с гуми и джанти (изядени от вътре гуми, криви джанти) и точно при тях се случват тези неща които описване - тресене/биене най-вече около 30 - 40 - 50км/ч и след това се пооправа.

 

Не казвам, че и при вас е така, но преди да почвате да се панирате, купувате части за стотици левове и да се занимавате с майстори - първо си проверете гумите и джантите, отидете ако трябва на няколко гумаджииници и се уверете, че гумите и джантите са ви перфектни.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 101% сигурен-колата я вдигах и като хвана полуоската луфта е очеваден. Даже клопа като клатя. Въпроса е правил ли го е някой или ще сме първите...:)! Пак казвам-карето ми е ок!

А и няма как крива гума/джанта да се проявява само при подаване на газ, особено в нагорнище-конкретно при мен е така.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с чисто нови гуми и перфектно реновирани джанти. Джантите бяха реновирани поради корозията, но бяха идеално прави. Правени са при кадърен човек. Ходих на реглаж, почти нищо не пипна, каза че имало малко разминаване в задния мост, но и това е оправено сега.

Възможно ли е да е някой от тампоните на двигателя, или тампон на скоростната кутия - питам за да си го обясня - нямам ненормални вибрации на място на П, Д или Р. Не знам и аз какво да мисля.

Прсто тук в тази държава трудно се намира читав човек.

 

Пример: Ходих миналата седмица на 3-ма различни лекари, чувствах се болен с адска кашлица и болка в главата без температура, всички казаха че ми няма нищо. Предписаха ми различни неща. След като споделих на следващите, какво са предписали предните лекари, всеки казваше - ем то този сироп е за друго, няма да помогне. В крайна сметка се оказах болен, а едни от сиропите са противопоказни за състоянието ми.

Та просто искам да почна да поразбирам повечко, за да мога да си обясня нещата и да стигна до проблема, истинскя сам - в случая с ваша помощ - и да отида и да кажа, искам това и това да направите, точка.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 101% сигурен-колата я вдигах и като хвана полуоската луфта е очеваден. Даже клопа като клатя. Въпроса е правил ли го е някой или ще сме първите... :)! Пак казвам-карето ми е ок!

А и няма как крива гума/джанта да се проявява само при подаване на газ, особено в нагорнище-конкретно при мен е така.

Ей така както е вдигната колата ,палияш включваш 3-та и гледаш полуоскота дали замята.Този лагер се сменя така,че... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не замята. Сигурно защото е във въздуха и няма натоварване. Както и няма вибрации при пускане по инерция, при плавно подаване на газ по надолнище или равно. Но когато я хвана с ръка и я разклатя има луфт (радиален) и тропа. Трябва да се свали и да се види дали е от лагер, шлици или каквото и да било там друго.

Редактирано от mirott
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При колегата mirrot съм сигурен че проблема е (както и той самия описва) в лагера номер 24 от схемата. Сваля се полуоската и се сменя лагера с нов или слагаш друга полуоска със здрав лагер, ако ти изпадне евтино като втора употреба и подаваш газ до ламарината ;)

Различни са полуоските при различните мотори на Акорд! 

 

При crown_bg случая е друг... или поне докато няма вибрации при ускорението (най-вече в изкачването на баир), за мен е труден да гадаене.

 По окачването всичко здраво ли е?

 

 

Лагерът е с парт номер 91057-SR3-008

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което и аз видях, бе леко сцепен тампон долу вдясно. Човека тества с ръце в различни посоки окачването и отпред и отзад, каза че нищо не може да открие. Тампона се видя понеже увиснала гума видимостта е лесна, но каза че няма как да е от това. Също каза че този тампон ще изкара още, преди да създаде някакви симптоми. Той ще бъде сменен, така или иначе, поръчан е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............

Та просто искам да почна да поразбирам повечко, за да мога да си обясня нещата и да стигна до проблема, истинскя сам - в случая с ваша помощ - и да отида и да кажа, искам това и това да направите, точка.

Моя съвет е да сложиш малко читава грес във вътрешното каре / на крик или канал 10мин. работа откачаш скобата на маншона и с подходящи клещи /керпедени/ закачаш същата/. Караш и ако има дори и малка промяна следва рециклаж или смяна на / 6 или 7 /

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера разбрах, по данни и от други форуми, вътрешното каре е слабост при тези Акорди, и то това откъм пасажера.

Но ще го направя, а каква грес препоръчваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая марката няма значение. Греста да е за каре / пликче което върви и ли се продава отделно като купуваш каре или маншон/ 

Не слагай повече от количеството в пликчето, като извади максимално от старата грес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, ако е така директно я свалям. Благодаря за съвета. Ще пиша за резултата като сваля/ремонтирам.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При проблем с вътрешно дясно каре се получава тресене на 4-5 скорост от 70-80 до 110-120 и се осеща много силно в краката на пасажера...с такава малка скорост, както се описва проблема по скоро ще е джанти и гуми...пробвай с друг комплект. 

Всъщност какъв се оказа проблема?

Редактирано от tdd2003

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още не знам, но когато го реша ще пиша, няма да оставя темата без отговор.

Правих реглаж, няма промяна, може да се окажат гуми/джанти. Ще отида на 2 мнение за баланс.

Карето ще се прегледа длед 2 седмици.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вътрешно каре, очевидно здраво...да, ама не! Смених го и всичко е ок сега. Мога да съдействам ако някой има нужда от каре или инфо.

Редактирано от mirott
  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз понеделник влизам в сервиз, цялата предница съм помолил да бъде прегледана под "микроскоп". Подготвил съм се за вътрешно каре отдясно, евентуално и за отляво. Ще видим след това какво ще е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато се съмнявате в криви гуми/джанти, преди да обикаляте няколко гумаджийници за баланс, просто разменете колелата, примерно предни със задни на кръст... Ако е от тях, нещо ще се промени в усещането което го е имало преди.

Иначе в англ. форум се споменава за вътрешно дясно каре като общ проблем. Странно, но има и 2-3 случая на скъсана полуоска (хваща ръжда под някаккъв баланс на нея и се къса)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих вече на няколко места, установи се че е карето, и висящият лагер преди него. Висящият лагер е допринесъл за доразбиването на карето. Но когато го свалят ще се види на място отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При проблем с вътрешно дясно каре се получава тресене на 4-5 скорост от 70-80 до 110-120 и се осеща много силно в краката на пасажера...с такава малка скорост, както се описва проблема по скоро ще е джанти и гуми...пробвай с друг комплект. 

Всъщност какъв се оказа проблема?

И аз мисля като колегата tdd2003 Аз имам същият проблем, само при ускоряване и само между 80 и 100км/ч. Надявам се да намеря само чашата, защото майстора ми каза, че шлиците вътре са износени. Показа ми луфта, такъв нямаше от лявата страна. Възможно е при такива вибрации да се разбие и висящия лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм в дилема, при вече точна информация, между 2 марки карета и рециклиране. Висящия лагер ще проуча откъм качество кое колко струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са разбити шлиците на чашата това май няма как да се рециклира си мисля аз...
Колега mirott дай повече инфо от към цена и какво точно му правиха на карето.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше пробема при предишната ми кола Ровър 620 - Акорд 6 бензин 2,0

post-6983-0-18270500-1466331480_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Износено каре - Тресе при ускорение 90-120 км/ч

Износването на шлиците е в следствие тресенето и км. От  Лагера само ще шуми.

Сменял съм и двете вътр. карета при доста хлопащи шлици, явен луфт и шум в лагер и проблема с тресенето се оправи. Това при около 350к на Ровъра и последващи км. до около 460к без проблем!!!

post-6983-0-29077400-1466337822_thumb.jpg

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нови или рециклирани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Втора употреба, понеже тогава имах достъп до купища с части от Ровър. 

Имай в предвит, че тогава от поне три леви и три десни полуоски едвам направих компилация м/у тях за да получа по едно читаво каре, което си е риск!!!

Най-добре е ново. За рециклирано незнам ? дали успяват да "закалят" или както там се нарича термичната обработка, след нанасяне на "материал" ?

 

Дано колегата "mirott" да каже с какво го е сменил? , че кат си гледам км. след годинка можи и да не ми се размине :punch:

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Мерси. Аз втора ръка абсурд да взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така, ама 2005 или 2006 год.  нямах избор. Ново можеше само цяла полуоска. Сега незнам, но тогава англичаните се бяха самозабравили. Бултрако направо са ефтини :yes:

Сега при цена 70$ в Щатите на ново, рециклаж или втора ръка не си заслужава, ако ще си караш колата. 

Интересно ми е на какви цени могат да се намерят тук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...