-
Мнения
310 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
46 NeutralОтносно Niakoi
-
Ранг
Зашеметен
Profile Information
-
Кара
К24А3 facelift
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pz
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
6142 профилни разглеждания
-
Ето направо линк към мануала: HONDA ACCORD 2007 incl V6
-
Горе в темата за мануали съм споделил един, в който на страница 2112 и 2113 има описание как се прави това и къде се поставя силикон. Даже са написали и колко време трябва да съхне силикона преди да се сложи гумата. Аз го направих така и нямам проблеми вече 3-та година.
-
Проблема е, че за да се разбере кои части са за смяна, трябва да се свали и разглоби стартера. И ако трябва да се чакат части, какво правим!? Сглобяваме докато дойдат (защото нямаме друга кола, а не можем без) и после старото упражнение отново?
-
Какво му чистиш на МАП-а?
-
Да. Исках да кажа, че за акумулатор грешката не е 66-01, която излиза на автора на темата. На първата снимка, първата грешка е за акумулатора. Това беше на моята кола преди повече от 3 години. А 11,9V без товар си е слаб акумулатор!
-
Това са картинки от диагностика HDS (Honda diagnostic system) и интерфейс HIM (Honda interface module) - дали на това може да се вярва, ще кажат по-запознатите. Грешка 66-1 би трябвало да е Brake Pressure Sensor Failure.
-
Вече над година съм с нарязаните дискове и зелени накладки на 7-цата. Като карам нормално и спирам нормално, няма разлика от заводските спирачки, но като трябва да се спре екстремно, спира страхотно. Като спускам наклон и спирачките позагреят, започват да просвирват леко, но спират още по-добре. Иначе не свирят. Когато спираш по-екстремно, се чува леко бучене от нарезите. Много съм доволен - препоръчвам.
-
2007-ма - отивам с току-що купената англичанка 5-та фейс още с транзитните номера при един дето поставя аларми и ремонтира климатици. Докато онзи ми монтираше аларма, дойдоха 3-ма с коли с транзитни номера - единият местен "джамбазин". Докато чакаха, джамбазина ме пита, за колко съм я купил. Казвам му: 6250, а оня вика: Сериозно ли!? Ами можеш веднага да я продадеш за 8000...8500. Викам му: аз за това си я купих от друго място, щото тука сте все големи търговци. Повече не ме заговори...
-
Не бих казал. Дано да си късметлия и да е лесно. Аз нямах късмет. Като развиеш болтчето, но датчика не излиза, си трябва разпробиване на датчика. Ако се наложи разпробиване, задължително се сваля главината.
-
Еднакви са. Ако са ти стари свещите, смени ги, иначе ще продължат да избиват бобините.
-
Аз имах същия проблем на газ - богата смес. Ниските обороти бяха зле, като спусках наклон без газ светва чека! Закарах я на газаджия - смени една от дюзите (не затваряла напълно) и от тогава няма проблем.
-
Както казва един мой приятел, заклет фен на VW: Tesla без Honda не може!