-
Мнения
313 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
50 NeutralОтносно Niakoi
-
Ранг
Зашеметен
Profile Information
-
Кара
К24А3 facelift
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pz
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
6213 профилни разглеждания
-
Това трябва да значи, че нямат софтуер за никоя хонда!? "Сервизите на официалните вносители на автомобили в България не са за да ремонтират колите, а за да ги продават!" - цитирам мой съученик, който работи в такъв. Не е в бултрако, но не вярвам да има голама разлика.
-
Мога да кажа за тази вибрация от собствен опит: шлиците на дясната полуоска (вътрешно каре) бяха разбити - рециклирах шлиците. Вибрацията си остана - усеща се като неравности по пътя, карах с тази вибрация 3...4 години. Когато купих колата преди 8 години , смених големите тампони на долните носачи, защото бяха скъсани. При проверката на ходовата част преди година, се оказа, че пак са скъсани, но като я разглобихме се оказаха здрави, просто много омекнали. Оказа се, че и опорния лагер е разбит - смених го, смених и всички тампони на долните носачи, всичко заспа - сега е чук...
-
И аз имах такъв проблем. Оказа се от тампоните на горния носач от ляво - носача се движеше (хлъзгаше) по тампоните аксиално. Като натискам и отпускам газта, носача се движеше съответно напред-назад. Този ефект се появи няколко месеца след смяната на оригиналния носач с друг - тъкмо бях купил колата с разбит шарнир. Затова вече купувам части само от търговци в които съм сигурен или поръчвам от чужбина...
-
Ето направо линк към мануала: HONDA ACCORD 2007 incl V6
-
Горе в темата за мануали съм споделил един, в който на страница 2112 и 2113 има описание как се прави това и къде се поставя силикон. Даже са написали и колко време трябва да съхне силикона преди да се сложи гумата. Аз го направих така и нямам проблеми вече 3-та година.
-
Проблема е, че за да се разбере кои части са за смяна, трябва да се свали и разглоби стартера. И ако трябва да се чакат части, какво правим!? Сглобяваме докато дойдат (защото нямаме друга кола, а не можем без) и после старото упражнение отново?
-
Какво му чистиш на МАП-а?
-
Да. Исках да кажа, че за акумулатор грешката не е 66-01, която излиза на автора на темата. На първата снимка, първата грешка е за акумулатора. Това беше на моята кола преди повече от 3 години. А 11,9V без товар си е слаб акумулатор!
-
Това са картинки от диагностика HDS (Honda diagnostic system) и интерфейс HIM (Honda interface module) - дали на това може да се вярва, ще кажат по-запознатите. Грешка 66-1 би трябвало да е Brake Pressure Sensor Failure.
-
Вече над година съм с нарязаните дискове и зелени накладки на 7-цата. Като карам нормално и спирам нормално, няма разлика от заводските спирачки, но като трябва да се спре екстремно, спира страхотно. Като спускам наклон и спирачките позагреят, започват да просвирват леко, но спират още по-добре. Иначе не свирят. Когато спираш по-екстремно, се чува леко бучене от нарезите. Много съм доволен - препоръчвам.
-
2007-ма - отивам с току-що купената англичанка 5-та фейс още с транзитните номера при един дето поставя аларми и ремонтира климатици. Докато онзи ми монтираше аларма, дойдоха 3-ма с коли с транзитни номера - единият местен "джамбазин". Докато чакаха, джамбазина ме пита, за колко съм я купил. Казвам му: 6250, а оня вика: Сериозно ли!? Ами можеш веднага да я продадеш за 8000...8500. Викам му: аз за това си я купих от друго място, щото тука сте все големи търговци. Повече не ме заговори...
-
Не бих казал. Дано да си късметлия и да е лесно. Аз нямах късмет. Като развиеш болтчето, но датчика не излиза, си трябва разпробиване на датчика. Ако се наложи разпробиване, задължително се сваля главината.
-
Еднакви са. Ако са ти стари свещите, смени ги, иначе ще продължат да избиват бобините.