-
Мнения
2041 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
8
JapCar last won the day on Юли 2 2024
JapCar had the most liked content!
Обществена Репутация
313 GoodОтносно JapCar
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pleven BG / Bristol ,England.
-
Интереси
Тенис, ски
Последни посетители
15400 профилни разглеждания
-
Най-вероятната причина, но не единствена, в подобни случаи е, прекъсване на някой от кабелите в гофрирания хобот, между вратата и купето... Би трябвало да може да се измъкне единият му край, после другият и да се проверят визуално кабелите...
-
Имал съм две 7ци, не съм забелязал да се заключват..., би се чуло щракане всеки път при тръгване. Допускам, че някои модели, може да имат подобна функция и за багажника, но да се активира от някакво меню, или с HDS... Идеята е, на сфетофар, някой да не грабне чантата ти от седалката или багажника...
-
За 7ма може и да има, за по- новите, май не... Целта на производителите ,е да те вкарат в сервиз и за най- дребните неща... На времето имаше за всички марки/ модели, хубави, дебели книги, със снимки, на Haynes, но от години стана онлайн, платено... Имаше раздел ръководства във форума, потърси...
-
Някой по- разбиращ, трябва да види схемата, каква е връзката на задна врата, с тази за багажника... Ако беше само на багажника, обикновено прекъсва някой кабел в снопа, между вратата и купето. Може да се прегледа и снопа за задната врата и идва ли захранване до нея..., но все пак е добре да има схема...
-
Вероятно се продават такива, или подобни по авто магазините, на метър, дължината ще премериш, не е критична... Няма да скъсаш, пробвай...
-
Мисля, че този тип маркучета са силиконови, меки, еластични, никога не стават твърди...
-
Няма да пукнеш, дебели са... Залепнали са, с дърпане няма да стане, може да се скъсат, защото са еластични, но и крехки... Опитай и с една отвертка да напънеш от двете страни последователно, да отлепи... Другата отвертка може да запънеш някъде, да я използваш за опора на лост, който ще е първата отвертка, с която надигаш... Трудно е с думи да се обясни, но идеята е да се натиска челото на маркучето, да върви по дължината на тръбичката...
-
Не изглежда никак сложно да извадиш две маркучета... Вероятно са меки, силиконови маркучета... Подпъхваш под края на маркучето, две плоски отвертки странично, опирайки ги в тръбичката и опитваш да избуташ маркучето... Няма как да не излезе, особено, ако има близко място да подпреш отвертките като лост...
-
"Ще карам 90% градско" и " искам просто да имам конете да изпреварвам"..., нещо не се връзва за градско да ти трябват коне... За тоя широк бюджет има и 7ци и 8ци, гледай състоянието и която ти хареса... Имал съм и двете, 2.0л, предпочитам 7та, става и за градско и извънградско, 8та, за извън..., тя е голяма, стабилна, семейна кола, за дълъг път, за градско/паркиране/гаражи, тцъ... Това разбира се е само мое мнение на реалистик, защото много форумци, хвалят само това, което имат, премълчавайки кусурите, а кусури имат дори и хондите, няма пълно щастие...
-
Антифриза си има маркер за максимално ниво... За прегряване, обикновено причината е блокирал в някакво междинно положение термостат...
-
Дали го има като отделен елемент (дали е разглобяем фара), защото с търсачката излиза само за американските модели (вероятно), което е съвсем различно... https://www.ebay.com/itm/304613875059
-
Фаровете за мъгла са извън въпроса ти, но все пак, за инфо... Преди и след фейса са различни... Първите се намират по- лесно и са по- евтини...
-
В Плевен има магазин, с различни размери и са 0.5, до 1.5лв...
-
Питах, защото каза, че майстор, не е пипал по инсталацията... Това "до купето" не е жокер, защото едва ли някой тук познава подробности по колата... Виж и в книжката рисунката на кутиите с бушони и сравни визуално стойностите същите ли са. Дадох само теоретични насоки, как би трябвало да се търси, но от човек отбиращ от електрики...