Jump to content

JapCar

Фен
  • Мнения

    2060
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

JapCar last won the day on Юли 2 2024

JapCar had the most liked content!

Обществена Репутация

321 Good

1 Последовател

Относно JapCar

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven BG / Bristol ,England.
  • Интереси
    Тенис, ски

Последни посетители

15884 профилни разглеждания
  1. На някои марки в книжките на нови коли, дават такъв разход, за нормален, за да си вържат гащите, да не досаждат на дилърите, докато са в гаранция... Все пак си е доста голям... Постепенно ли се увеличи до толкова, или рязко? Пуши ли син пушек? Нормално, причината е износена бутало/цилиндрова група, запекли маслени сегменти, гумички на клапаните или от трите, по малко...
  2. Питах за електрическа, принципна схема на куплунзите на дисплея, коя жица за какво е, не за свързване на навигацията... Трябва ми за друга цел, кои пинове са за камерата...
  3. Това е добре и добре, че даваш обратна връзка, как е оправен проблема. Все пак с инструкциите имаше ли някакви схеми на свързване на двата куплунга на инфо дисплея?
  4. Ясно, но отговори и на другите въпроси... +Ако откачиш акумулатора и го закачиш след малко, пак ли свети?
  5. Имах предвид, кой дисплей и какво свети на него? Не знам какво представлява тази навигация и тези инструкции има ли ги онлайн, или клип, как става инсталирането? Има ли рязане на кабели, или всичко става с кабели адаптори/преходници към съществуващите куплунзи? А инструкциите само текст с картинки ли са, или има и ел. схема на всички връзки?
  6. Снимай какво имаш предвид... Как е свързана, имаше ли инструкции?
  7. За това казах да го пробваш и това говори наистина за някоя от помпите, но малко вероятно за двете едновременно... Майсторите естествено предпочитат да ти вземат контите и за двете, вместо да диагностицират коя е... То всеки може да ремонтира коли със смяна на заподозрените неща наред, докато се оправи..., а добрите диагностици са малко...
  8. Ако беше само 1ва, временно решение е първо 2ра и от там 1ва. Може да е луфтове/регулировка в приводите/жилата между лоста и ск. кутия. Щом и другите са започнали да влизат трудно, отива на съединител, не отделя напълно... Промени ли се мястото на зацепване? Само за проба- натисни два пъти бързо, рязко съединителя и веднага включване...
  9. Очевидно ключето, което пали лампата, не изключва напълно при затваряне... Не знам къде се намира, но проверката му с омметър е лесна, като разкачиш проводниците... Бих измерил консумацията от акумулатора, без контакт, при затворен багажник с лампа и махната лампа, което би потвърдило казаното... На различни коли е различно, но нормално, при изправна инсталация, е около 30-50mA, което е от захранването на имобилайзер, централно заключване, компютър и аларма...
  10. Веригите са консуматив за дизеловите 7ци... На бензиновите, не знам да се сменят профилактично...
  11. Не знам на каква възраст си и дали ти трябва голяма кола... Това е семейна кола, чудесна за дълъг път, но за предимно градско, тцъ... Това е само мое мнение, като съм имал 2 седмици и минах и през 8ца... Собствениците на 8ца, естествено ще ти я похвалят, но поне да кажат какво да гледаш... 7та е доста по-оптимална като размер и на половина на тази цена и за двете, но маалко по-дърта... Да, повечето коли са силно надценени спрямо пробег и възраст, но това е пазара..., но щом си решил, никой няма да те разубеди... Имах я 1 година, единствен "вроден" кусур е дясната втулката на рейката... Пробвай я на много ниска скорост, на ситно неравен път- чукане (не на легнали полицаи и подобни)... Оправя се със смяна на втулката, може би временно, ама са разходи... Ако бяха пляснали там една външна гресьорка, за периодично смазване (който иска), вероятно нямаше да се износва..., но в съвременните коли е важно всичко да е необслужваемо и да правят оборот на сервизите...
  12. На някои коли, има оставен сервизен отвор/капачка отвътре на капака за такива случаи, но трябва да имаш достъп при свалени облегалки на зад. седалки... Виж дали няма видеа в ютюб за този модел, как става...
  13. Ако повърхностите са гладки, равни и успоредни, с малко силикон и не голямо стягане, трябва да уплътнява, там няма огромно налягане...
  14. Ах тази мания по оригинални части за елементарни неща... Та там почти няма голямо налягане та да изпуска, още повече намазана със силикон, дори да е повтвърдена... Трябва да се намери причината, някакво изкривяване, или нещо друго, което не позволява равномерно притискане.
  15. Имал съм доста коли, но никога не съм сменял стартер, дори четки... Какво му се разваля на стартера толкова често и защо не може да се ремонтира?
×
×
  • Създай нов...