-
Мнения
2093 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
8
JapCar last won the day on Юли 2 2024
JapCar had the most liked content!
Обществена Репутация
332 GoodОтносно JapCar
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pleven BG / Bristol ,England.
-
Интереси
Тенис, ски
Последни посетители
16055 профилни разглеждания
-
Не знам, но да спомена, на моята, 2.0, след катализатора, тръбата и двете гърнета, бяха едно цяло до края... На твоята 2.4, може да е различно, виж го, да знаеш какво търсиш...
-
В Англия ГТП, нормално е около £50, но някои гаражчета (предимно арабски, полски, български, ръмънски) рекламират по- ниска цена, 35 примерно, за да привлечат клиенти. Там естествено никой не минава от първи път, наморат някакви несъществуващи кусури, за да си оставиш колата на ремонт, което ти струва примерно още 150... Вероятно в някои от тях се минава и по - през пръсти, или по документи (както повечето в БГ), съдейки по питания за такива, в БГ групи в Англия. Иначе, нормално прегледите са много сериозни и подробни, по закон траят 1ч...
-
Това със звука е голяма тъпня... За някои келеши, мотористи, също...
-
Да, всяка сонда естествено има нагревател, но се включва при даване на контакт и няма време да загрее моментално до работна температура. Напрежението на нагревателя си е 12V, а сондата, след като загрее, започва да генерира напрежение, което варира. Все пак може да се премери нагревателя с омметър (десетина ома). Старите, еднопроводни сонди, бяха без нагревател и докато загрее от изгорелите газове, ЕКУто подаваше там постоянно 0.5в, после започваше да се колебае 0.1 до 0.9, според състава на изгорелите газове. При широколентовите сонди, освен това напрежение, се следи и тока и е по- сложно. Не всеки сервиз има тестер само за такива сонди, за това, трябва, с добра диагностична програма, да се види работата на сондата на екрана...
-
-
В Англия, като ми откраднаха/отрязаха катализатора с двете ламбда сонди, се оказа, че трябва да се смени цялата генерация, защото след катализатора, май, всичко е неразделно, няма фланци. Там със заварки по генерацията не мога да мина ГТП, трябва всичко ново и застрахователя обяви ремонта за икономически неизгоден (вероятно взимат надутите цени от Хонда) и ми платиха колата... В БГ, вероятно може да се сменят гърнетата със заварки...
-
Странно е, че се е случило при стартиране, защото по принцип, тогава сондата не работи още, защото не е загряла... Виж колко струва в автоморга, употребявана, от катастрофирала кола (не в областта на сондата), да пробваш. Сондите на 7та са широколентови и не могат да се пробват при домашни условия, както обикновените... Някои диагностични уреди, могат да показват работата на двете сонди, не само грешките...
-
Не, нямам идея, но обясни физически, как, от къде идва смученето, имайки предвид, че идва от изпускателните клапани...?
-
На 7та мисля, че ламбдата е широколентова и в домашни условия, не може да се провери, както обикновените... От изпускателната система, не може да смуче, може да духа, но това не би оказало влияние... Може да смуче от възд. филтър, до дроселовата клапа/ всмукателния колектор, което би оказало влияние. Трябва диагностика, да се види работата на двете ламбда сонди...
-
Знам, че имаше маркуче, водещо към него отдолу, май за налягане... В Ютюб има много видеа, разгледай, ще се ориентираш... https://www.youtube.com/results?search_query=accord+7+front+engine+bush
-
В инструкцията за експлоатация пише за тая система: Следи оборотите на гумата, когато се движите със скорост над 25 км/ч. Когато има промяна в оборотите на гумата, системата открива намаляване в налягането. Демек, спадналата гума се върти по-бързо заради намаления диаметър... В инструкцията, тази система е със звездичка, т.е. не се монтира на всички коли. Не съм сигурен дали я имам, но ми е светвала индикацията (разрез на гума с удивителен), което може да значи, че имам... Смятам, че системата е доста примитивна/несъвършена, заради два случая: - Игличката на една от зимните ми гуми е изпускала и забелязах чак, когато беше спаднала почти докрай и колата забавяше повече от нормално по инерция. Индикацията не светна, а е трябвало. - При смяна на летни/зимни гуми и обратно, след някой ден тази индикация светна. Вярно, едните са 17", другите са 16", но според калкулатора, разликата в диаметрите е няколко милиметра, което е съизмеримо с нова/износена гума... От менюто правя инициализация и изгасва... Стигам до извода, че системата при инициализиране от менюто, записва инфо за оборотите, следи ги и при разлика, светва... Да, но изглежда системата е много инертна, дълго събира/сравнява данните и след доста време дава индикация...Така си обяснявам поведението за двата случая. (в по-новите модели, на вентилите на гумите има датчици и показва коя гума е спаднала) Някой има ли опит с тези неща?
-
Смених "табакерата" с изправен дисплей, по-компактно е и не изисква всеки път да натискам бутон за изправяне... Върши ми добра работа, спирам на 3 пръста пред бордюр...
-
JapCar started following Civic 9та ген. (2012-2016)
-
Опитай с пръчка допряна до ухото и различните места там, да локализираш кое/къде скърца... Ако идва отвътре, махаш маншона на палеца, който влиза вътре, не знам дали ще се види къде/как лагерува той (осветено с фенерче). Обикновено е сферична опора, преди да се разклони във вилка, натискаща лагера... Пиша догадки, може да излезе нещо...
-
Така предположих и аз... Не е трайно решение, но върши работа...
-
Напръскай отвън с WD-40, (стеблото, маншоните, палеца) и виж дали има промяна... Ако не спре, значи е вътре...
-
Логично е... Просто трябва да се измери... Според мен тези втулки само улесняват слагането на джантата (центрират), да е срещу болтовете, иначе центрирането си става със стягането на гайките...