-
Мнения
2060 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
8
JapCar last won the day on Юли 2 2024
JapCar had the most liked content!
Обществена Репутация
321 GoodОтносно JapCar
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pleven BG / Bristol ,England.
-
Интереси
Тенис, ски
Последни посетители
15884 профилни разглеждания
-
JapCar started following Огромен разход на масло
-
На някои марки в книжките на нови коли, дават такъв разход, за нормален, за да си вържат гащите, да не досаждат на дилърите, докато са в гаранция... Все пак си е доста голям... Постепенно ли се увеличи до толкова, или рязко? Пуши ли син пушек? Нормално, причината е износена бутало/цилиндрова група, запекли маслени сегменти, гумички на клапаните или от трите, по малко...
-
Питах за електрическа, принципна схема на куплунзите на дисплея, коя жица за какво е, не за свързване на навигацията... Трябва ми за друга цел, кои пинове са за камерата...
-
Това е добре и добре, че даваш обратна връзка, как е оправен проблема. Все пак с инструкциите имаше ли някакви схеми на свързване на двата куплунга на инфо дисплея?
-
Ясно, но отговори и на другите въпроси... +Ако откачиш акумулатора и го закачиш след малко, пак ли свети?
-
Имах предвид, кой дисплей и какво свети на него? Не знам какво представлява тази навигация и тези инструкции има ли ги онлайн, или клип, как става инсталирането? Има ли рязане на кабели, или всичко става с кабели адаптори/преходници към съществуващите куплунзи? А инструкциите само текст с картинки ли са, или има и ел. схема на всички връзки?
-
Снимай какво имаш предвид... Как е свързана, имаше ли инструкции?
-
За това казах да го пробваш и това говори наистина за някоя от помпите, но малко вероятно за двете едновременно... Майсторите естествено предпочитат да ти вземат контите и за двете, вместо да диагностицират коя е... То всеки може да ремонтира коли със смяна на заподозрените неща наред, докато се оправи..., а добрите диагностици са малко...
-
Ако беше само 1ва, временно решение е първо 2ра и от там 1ва. Може да е луфтове/регулировка в приводите/жилата между лоста и ск. кутия. Щом и другите са започнали да влизат трудно, отива на съединител, не отделя напълно... Промени ли се мястото на зацепване? Само за проба- натисни два пъти бързо, рязко съединителя и веднага включване...
-
Очевидно ключето, което пали лампата, не изключва напълно при затваряне... Не знам къде се намира, но проверката му с омметър е лесна, като разкачиш проводниците... Бих измерил консумацията от акумулатора, без контакт, при затворен багажник с лампа и махната лампа, което би потвърдило казаното... На различни коли е различно, но нормално, при изправна инсталация, е около 30-50mA, което е от захранването на имобилайзер, централно заключване, компютър и аларма...
-
Веригите са консуматив за дизеловите 7ци... На бензиновите, не знам да се сменят профилактично...
-
Не знам на каква възраст си и дали ти трябва голяма кола... Това е семейна кола, чудесна за дълъг път, но за предимно градско, тцъ... Това е само мое мнение, като съм имал 2 седмици и минах и през 8ца... Собствениците на 8ца, естествено ще ти я похвалят, но поне да кажат какво да гледаш... 7та е доста по-оптимална като размер и на половина на тази цена и за двете, но маалко по-дърта... Да, повечето коли са силно надценени спрямо пробег и възраст, но това е пазара..., но щом си решил, никой няма да те разубеди... Имах я 1 година, единствен "вроден" кусур е дясната втулката на рейката... Пробвай я на много ниска скорост, на ситно неравен път- чукане (не на легнали полицаи и подобни)... Оправя се със смяна на втулката, може би временно, ама са разходи... Ако бяха пляснали там една външна гресьорка, за периодично смазване (който иска), вероятно нямаше да се износва..., но в съвременните коли е важно всичко да е необслужваемо и да правят оборот на сервизите...
-
Ако повърхностите са гладки, равни и успоредни, с малко силикон и не голямо стягане, трябва да уплътнява, там няма огромно налягане...
-
Ах тази мания по оригинални части за елементарни неща... Та там почти няма голямо налягане та да изпуска, още повече намазана със силикон, дори да е повтвърдена... Трябва да се намери причината, някакво изкривяване, или нещо друго, което не позволява равномерно притискане.
-
Имал съм доста коли, но никога не съм сменял стартер, дори четки... Какво му се разваля на стартера толкова често и защо не може да се ремонтира?