Jump to content

JapCar

Фен
  • Мнения

    2031
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

JapCar last won the day on Юли 2

JapCar had the most liked content!

Обществена Репутация

305 Good

1 Последовател

Относно JapCar

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven BG / Bristol ,England.
  • Интереси
    Тенис, ски

Последни посетители

11266 профилни разглеждания
  1. Антифриза си има маркер за максимално ниво... За прегряване, обикновено причината е блокирал в някакво междинно положение термостат...
  2. Дали го има като отделен елемент (дали е разглобяем фара), защото с търсачката излиза само за американските модели (вероятно), което е съвсем различно... https://www.ebay.com/itm/304613875059
  3. Фаровете за мъгла са извън въпроса ти, но все пак, за инфо... Преди и след фейса са различни... Първите се намират по- лесно и са по- евтини...
  4. В Плевен има магазин, с различни размери и са 0.5, до 1.5лв...
  5. Питах, защото каза, че майстор, не е пипал по инсталацията... Това "до купето" не е жокер, защото едва ли някой тук познава подробности по колата... Виж и в книжката рисунката на кутиите с бушони и сравни визуално стойностите същите ли са. Дадох само теоретични насоки, как би трябвало да се търси, но от човек отбиращ от електрики...
  6. А добавянето на круиза, при покупката ли е правено? Колко проводника са в куплунга на рейката и кои греят? Все пак това с педала за газта е добър жокер и специалист, мислене и наличие на ел. схема, би трябвало да се оправи... По схемата могат да се мерят маси, напрежения...
  7. Странно е, че при греене на кабели/куплунзи, не гори бушон... Това навежда на предположението, че майсторите с вмешателство по инсталацията, не са се оправили с някакъв проблем и са сложили някой бушон с по- висока стойност..., което никак не е ОК...
  8. Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01? Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..?
  9. Изказах такова предположение, споменавайки, че той не работи веднага след стартиране...
  10. Отваря се с копи/пейст... С/у КАТ има 2 автокъщи, не, че има значение коя... Митко от Плевен има комби автомат, може да каже повече... Като слабо място, е известно,чукане в десния прът на рейката. Отсреща двора на КАТ е неравен, направи там едно кръгче бавно и ако има луфт, ще го чуеш. Оправя се със смяна на една втулка, направена от стругар...
  11. Само от конденз, 1 пръст вода??? От дъжд се случва, ама то напоследък не вали... Конденза се появява при влажен въздух (в багажника), по студени метални части... Виж дали някъде не се е събрала вода от дъжд, на скрито място... Ако имаш влагомер, измери. Влажността зависи и от температурата, лятото е много ниска, около 15-30%, но на студено е около 70%, но ако има някъде вода/изпарение, отива нагоре...
  12. Кислородния датчик, би трябвало да даде грешка, светвайки чека... Той пак може да не е наред, но едва ли е причината за твоите ефекти, които са веднага след палене, защото, въпреки, че има ел.подгрев, не действа веднага, преди да е достигнал някаква температура... Провери все пак EGR-а.
  13. Добре де, какво да проверяваш, дали мърда пръта при напън ли? Какво може да чука там, като е гума?
  14. Някъде горе при двигателя ли? Достъпни ли са?
  15. Светеше ли чека, или четохте грешките, ей така профилактично? Имам предвид, може да е стара грешка в историята... Намираш катализатора и близо, преди него някъде... Не знам на дизела, катализатора дали е при двг, като на бензиновия, или е отдолу...
×
×
  • Създай нов...