-
Мнения
364 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
29 NeutralОтносно росенKN
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 20.03.1980
Profile Information
-
Кара
хонда акорд 5г F20Z2/7г. K24A3 type-s mugen
-
Пол
Мъжки
-
Място
Кюстендил/София
Contact Methods
-
Skype
rico_kn
-
Не точно,става въпрос за друг акумулатор виж това,дано се разминеш само с о пръстен.
-
Виждам го редовно на стария ми акорд,бял дим който се появява за момент когато включи компресора.Нямам проблеми с дренажите на климатика или със течове,димът е същия които излиза когато отвориш фризера в топло време,за мене се получава само при по влажно време,кигато се трупа конденз и влагата в студения въздух става на пара когато навлезе в сравнително топлото купе.
- 1 reply
-
- 1
-
Говориме за страничните задни и за задно стъкло,поне при мен е така.
-
Едната ми кола е фолирана в Швейцария преди 10г,има си сертификат и 20годишна гаранция,другата съм я фолирал в Бг. преди 4г. със сертифицирано фолио с 10г. гаранция.И на двете коли фолиото не е трепнало.Това което съм слагал аз(не лично) е с 95процента затъмнение и 98процента UVзащита(което ми е наи важно)Относно защитата от топлина разликата е значително осезаема,въпреки високия процент затъмнение отвътре като се гледа почти не си личи наличието на фолио,отвън гледано през деня ако е осветено добре купето се различават предмети на седалката,ако се гледа отблизо.Другия плюс е че идиот каращ на дълги отзад не те заслепява.Качесъвеното фолио няма нищо общо и като видимост и като uv защита от повечето фолиа от 10лв нищо че някои от тях за в пъти по тъмни гледани отвъъре илу отвън.Слагал съм си такива на предишни коли мои или на приятели и разликата е огромна.
-
Преди време при демонтаж и монтаж на радиото нещо окъси и изгоря бушон,не помня кои.След смяната му всички беше ОК с изключение на цифрите на часовника,имаше осветление но нямаше цифри.Години по късно забелязах че този бушон е изгорял,смених го и се появиха.Не съм го гледал по схема за какво е и каква му е връзката с часовника но факт е че тръгна.
-
Backup radio,провери този бушон в бушонерата при двигателя.
-
Backup ratio,провери този бушон в бушонерата при двигателя.
-
Провери му бушона първо.
-
Това да хлабините.Според мен проблема ти е в fitv.Отвори го и натегни с един оборот.
-
Жълто fitv(термо клапан или още наричан автоматичен смукач),червено iacv.Aко не намираш в темите какво да правиш пиши.
-
Там където си посочил с червената стрелка,но 10см в дясно ти е eacv,още малко в дясно ти е iacv,свързани са с тънък червен маркуч.Започни от iacv,отвиват се само болтчетата отгоре.Има доста теми и за двете.Ако не се справяш пиши ще помагаме.Цялистния реглаж на ниските понякога включва и въртенето на един винт,но засега няма да го закачаме.
-
Клапаните си ги провери,аз го правя на 30х.км. и опита ми от 300х.км.на газ показва че през една проверка се налага леко регулиране на няколко клапана.Относно оборотите мисля че трябва да си почистиш eacv и да почистиш и регулираш iacv.Срещал съм коли и на които е пипано и по реглажа на дроселовата клапа които принципно не е хубаво да се пипа ако не се налага.
-
Здравеи колега,и на мен една от колитее ми е една петица която гони 500х.км. от които над 300х.км са при мен.Относно радиатора,незнам къде си търсил но го има почти насякъде,и китаиски и оригинален ,,nissens,, доскоро съхранявах два такива на един колега които тои продаде,но ако ти трябва и не намираш-пиши ми л.с.Относно оборотите и на топла и ба студена ли имаш проблема и има ли разлика газ,бензин?