Jump to content

росенKN

Фен
  • Мнения

    364
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

29 Neutral

Относно росенKN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.03.1980

Profile Information

  • Кара
    хонда акорд 5г F20Z2/7г. K24A3 type-s mugen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил/София

Contact Methods

  • Skype
    rico_kn

Последни посетители

4545 профилни разглеждания
  1. За регулирането на жилото се вади само задния пепелник и с дълга вложка 12 се регулира,но чак след като са спазени процедурите по ресетването на задните апарати,прави се при всяка смяна на задни накладки.
  2. Не точно,става въпрос за друг акумулатор виж това,дано се разминеш само с о пръстен.
  3. Виждам го редовно на стария ми акорд,бял дим който се появява за момент когато включи компресора.Нямам проблеми с дренажите на климатика или със течове,димът е същия които излиза когато отвориш фризера в топло време,за мене се получава само при по влажно време,кигато се трупа конденз и влагата в студения въздух става на пара когато навлезе в сравнително топлото купе.
  4. Говориме за страничните задни и за задно стъкло,поне при мен е така.
  5. Едната ми кола е фолирана в Швейцария преди 10г,има си сертификат и 20годишна гаранция,другата съм я фолирал в Бг. преди 4г. със сертифицирано фолио с 10г. гаранция.И на двете коли фолиото не е трепнало.Това което съм слагал аз(не лично) е с 95процента затъмнение и 98процента UVзащита(което ми е наи важно)Относно защитата от топлина разликата е значително осезаема,въпреки високия процент затъмнение отвътре като се гледа почти не си личи наличието на фолио,отвън гледано през деня ако е осветено добре купето се различават предмети на седалката,ако се гледа отблизо.Другия плюс е че идиот каращ на дълги отзад не те заслепява.Качесъвеното фолио няма нищо общо и като видимост и като uv защита от повечето фолиа от 10лв нищо че някои от тях за в пъти по тъмни гледани отвъъре илу отвън.Слагал съм си такива на предишни коли мои или на приятели и разликата е огромна.
  6. Преди време при демонтаж и монтаж на радиото нещо окъси и изгоря бушон,не помня кои.След смяната му всички беше ОК с изключение на цифрите на часовника,имаше осветление но нямаше цифри.Години по късно забелязах че този бушон е изгорял,смених го и се появиха.Не съм го гледал по схема за какво е и каква му е връзката с часовника но факт е че тръгна.
  7. Backup radio,провери този бушон в бушонерата при двигателя.
  8. Backup ratio,провери този бушон в бушонерата при двигателя.
  9. Това да хлабините.Според мен проблема ти е в fitv.Отвори го и натегни с един оборот.
  10. Жълто fitv(термо клапан или още наричан автоматичен смукач),червено iacv.Aко не намираш в темите какво да правиш пиши.
  11. Там където си посочил с червената стрелка,но 10см в дясно ти е eacv,още малко в дясно ти е iacv,свързани са с тънък червен маркуч.Започни от iacv,отвиват се само болтчетата отгоре.Има доста теми и за двете.Ако не се справяш пиши ще помагаме.Цялистния реглаж на ниските понякога включва и въртенето на един винт,но засега няма да го закачаме.
  12. Клапаните си ги провери,аз го правя на 30х.км. и опита ми от 300х.км.на газ показва че през една проверка се налага леко регулиране на няколко клапана.Относно оборотите мисля че трябва да си почистиш eacv и да почистиш и регулираш iacv.Срещал съм коли и на които е пипано и по реглажа на дроселовата клапа които принципно не е хубаво да се пипа ако не се налага.
  13. Здравеи колега,и на мен една от колитее ми е една петица която гони 500х.км. от които над 300х.км са при мен.Относно радиатора,незнам къде си търсил но го има почти насякъде,и китаиски и оригинален ,,nissens,, доскоро съхранявах два такива на един колега които тои продаде,но ако ти трябва и не намираш-пиши ми л.с.Относно оборотите и на топла и ба студена ли имаш проблема и има ли разлика газ,бензин?
×
×
  • Създай нов...