-
Мнения
172 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
17 NeutralОтносно dakatash
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord 2008 2.2 sedan, CBR 900 RR 1998 SC33
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
Последни посетители
3427 профилни разглеждания
-
След смяна на заден тампон на двигателя и смяна на меката връзка преди катализатора, посещението на няколко сервиза, пукането си остана. Ще чакам времето да покаже дали ще се задълбочи проблема. Не смятам да си губя времето повече с обикаляне на мъките без резултат.
-
Потвърждавам, че проблема се оправи с обикновени чистачки (не тип банан) на BOSCH.
-
Малко помощ. След поява на леко припукване при потегляне, което се усеща във волана, диагнозата на майстора беше скъсана мека връзка и омекнал заедн тампон на двигателя. Мека връзка намерил, но нямало тампон и ми каза да си търся от Бултрако. За кой тампон по-точно става на върпос и какво да търся? Номер 9 от снимката ли е? Когато гледах как я пробват ми се стори тампона да е някъде под турбото. Ако става на въпрос за същия?
-
Колега ако правилно те разбирам, манипулацията, която си направил е само усукване на рамото. По посока на часовника или обратно? Как идва ъгъла при връщане на чистачката? Огъва ли самото рамо за по-голям натиск към стъклото или само го усуква за да се промени 'ъгъла на атака на перото'?
-
Аз имам същия проблем. Каквито и чистачки да сложа, остава това петно. Някакви идеи как да се справим? Мисля си за една тъпотия да огъна леко рамото на чистачката посока прозореца с цел по-голям натиск, но не ми се вижда правилно.
-
Добре ли е объзвъздушена системата? Ако има въздух, това е една от причините.
-
Цялата помия по другите сайтове, която се излива върху Макс, започна да ми дотяга доста. Всички искаме оспорван шампионат, хегемонията на Мерц, беше прекъсната, имаме нов СШ и пак недоволни. Бил фалшив СШ. СШ не се става за 1 състезание или 1 обиколка. Феновете на защитника на гей обществеността и невинните чернокожи рецидивисти попрекаляват със злобата. Нима забравихме как почти не го уби на Силвърстоун? Как след като Хам беше обиден на целия свят и никой нищо не беше чувал за него, махат Маси и хоп той се завръща по-силен от всякога? Това ако не са корпоративни интереси здраве му кажи. Всеки е голям шампион докато му върви колата и в един момент, когато това се промени и започваме да хленчим като в детска градина. Не съм фен на Макс. И той прекалява с оплакванията (никой не може да догони Фетел по този показател). Този спорт започна да се превръща от мъжкарски в лигавщина. Всеки сърдит на някой...
-
И аз останах с впечатление, че темата с мотоциклетите не е много актуална тук. Затова и спрях да пиша относно развитието с моя мотор. Да има си мото-форум, но не искам да го коментирам.
-
Един технически въпрос. Мотора най-накрая дойде, но както беше описано в обявата карбовете са за ревизия. Най-вероятно става въпрос за запушени жигльори на втори и трети карб, защото в движение не може да се изфорсира повече от 5к оборота. Доста ме наплашиха колко деликатна работа е и да не пипам изобщо, но въпроса ми е ако без да ги свалям само махна поплавковите камери и ги изчистя (във мото форума подобен проблем беше решен) и напръскам със спрей за почистване на карбове, какъв е шанса да разбутам нещо. Все пак в менюала е описано дори как да ги синхронизираш сам с часовници. Свещите са сменени и не е от тях.
-
Мерси, колега. И аз смятам, че поне инструктора щеше да ми каже, макар като цяло "обучението" ако мога да го нарека така да премина самостоятелно и с помощта на други бъдещи колеги на полигона. Помня, че преди имаше някакво ограничение да имаш навършени години повече от 21 или 24 за кубатура над 350 или нещо подобно, може и да греша, но в такъв случай се обезсмисля наличието на категории А1 и А2 или поне така разсъждавам.
-
Колеги, вчера един приятел ме хвърли в размисли. Изкарах А категория, на 32 години съм, като съм изкарал М категория 2005-та, а В категория 2007-ма. Вярно ли е, че първата година след изкарването на А категория има ограничение в кубатурата и мощността на мотора? Никъде не прочетох подобно нещо и никой от инструкторите и колегите не ми го каза.
-
Здравейте, ще пиша за развръзката по моята тема. След като обиколих няколко мото къщи, първата от които на най-големият вносител в България, поне според рекламата. Отидох там с нагласата да закупя най скъпия карбураторен Хорнет в Мобиле. Предположих, че щом цената е такава, то трябва да отговаря на състоянието на мотора. Съответно останах разочарован. Единият кол беше омаслен, върху двигателя имаше теч от масло, гумените маншони от след карбураторите бяха скъсани и други дреболии. Човека в мотокъщата беше много любезен, извади мотора и го запали. Запали от първия път, но се чу това тракане от касетата на съединителя, което изчезваше при натиск. Все пак ми предложи да направя едно кръгче и да ми свали от цената 300 лева за съединител. Направих кръгче и се оказа, че мотора не може да се изфорсира, което води към ревизиране на карбуратори, нови свещи и тнт. Разбирасе ако искаш без забележки, отиваш в дюкяна и си купуваш, но при всички случаи цената в БГ често не отговаря на качеството което се предлага. В крайна сметка в Германия излезе много запазен екземпляр 919-ка '98-ма от 1-ви собственик с пълна сервизна история, 2 ключа на 22хил км. Без да се замислям го взех, при положение, че като техника е сходно като Хорнета (карбуратор), а цената излезе дори по-ефтина.