-
Мнения
143 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
vtpetrov last won the day on Януари 19
vtpetrov had the most liked content!
Обществена Репутация
58 NeutralОтносно vtpetrov
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден Януари 1
Profile Information
-
Кара
CR-V Hybrid '20; CB750 Hornet '23
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Младост 4; Ихтиман;
-
Интереси
Computerzzzz, Hondazzzz ..........
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
vtpetrov
-
Еха, @Drone от къде дойде туй стъкло толкоз време?
-
@star rover, ако търсиш остатъчна гаранция...ясно. По принцип по книжка наистина го дават маслото да се сменя на 20к км., но аз съм си тома неверни и предпочитам да си я сервизирам по-често, защото карам малко (10-12к на година). Съответно не ми е проблем да правя обслужване на 9м или 1г. Но разбирам и хората които карат повече. Ако той е правил по 30-40к на година, значи вместо 1-2 да направи 3-4 смени на маслото, което ще му стъпи повече цифра
-
Споделям въпросите на колегата @star rover тук: Ето и малк инфо от мен по въпроса: (на базата на 4г. и 60 хил. км. пробег) - Надеждност - аз проблеми не съм имал. Освен един счупен фар (крехки са), който мина по каско (препоръчвам да имате, че гаранция не ги покрива и са доста скъпи - 3k едини). Редовно обслужане (на 10к) - смяна на течности, масло, филтри и пее. - Всичко е възможно да се очаква от батерия, ел. мотори и генератор - но аз за сега драми не съм имал, та не мога да споделя за проблеми от 1-во лице. - за конкретната кола от обявата - добре изглежда на снимки, моята е същата но с черна кожа. Това ЦРВ има доста висока оценка на краш тестовете и по американските групи съм чел за доста случай ни добро представяне при ПТП. Мек и балансиран автомобил...семеен. Ако го галиш е икономичен, ако го натискаш не е Има достатъчно екстри и е приятен за шофиране. Централната конзола с бутоните за мен е супер удобна (за скоростите имам предвид). Неща които не ме кефят много: - малък дисплей на навигацията който е разположен и малко нисичко, не е много добър тъчскрийна. - Android auto-то действа малко със забавяне - няма обдухване на седалките (охлаждане) - при висока скорост е повечко газ доста бучи (компенсира се с усилване на музиката ) - пасажерската седалка е с ръчно настройване (дори в най-високото ниво на оборудване) - радара на круиз контрола отпред под емблемата се заплесква със скреж и сняг много лесно (дори да не вали а само да има снежец/киша по пътя). Тогава cruise control-a спира да функционира докато не спреш и го изчистиш. Аз лично за сега мога да кажа повече суперлативи. В бъдеще очаквам когато се предаде акумулатора да ми коства (оригинален 1200лв), но аз мисля да търся алтернативи. Ще се радвам някой колега да сподели и нещо негативно, за да знаем какво ни очаква.
-
@Honda_Z или някой друг модератор, мисля, че най-добре да се продължи дискусията в другата тема за HYBRID 2019 => https://forums.hondabg.com/topic/120948-въпроси-за-crv-hybrid-2019/ .... не виждам смисъл всеки да си отваря нова тема за едно и също. Към колегата @star rover прочети вече какво сме писали по другите теми, има доста изписано за CRV 5 gen, включително и за хибрид. Моля, пиши в другата тема въпроси които имаш, ще се радвам да ти споделя мнение, тъй като карам такава. За съжаление моята е само на 60к км., и не знам какво ще стане като навърти 100-200 и т.н.
-
UPDATE Днес проверих в хартиената книжка и също питах в сервиза за смяна на маслото по трансмисията. Актуалните интервали са това (снимка от книжката): - смяна на масло в авт. трансмисия (CVT) -> на всеки 80 хил. км. - смяна на масло в заден диференциал -> 1во на 120 хил. км или 8 години, след това през 80 хил. км или 4 години
-
Здравейте колеги със CRV hybrid (e:hev) Да ви споделя малко инфо. Има активна сервизна кампания за плюсовия кабел на 12V на акумулатора. Може да си проверите тук по VIN дали подлежите все пак ако искате -> https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Мисля, че всички хибридни ЦРВ-та са засегнати, но все пак, както прецените. Ако да, може да пишете имейл или да се обадите на Хонда дилър и да поискате да ви поръчат кабела и когато пристигне да отидете да ви го подменят. Всичко е безплатно Аз го свърших днес това в София, сервиза на Ботевградско. Отне около 1 час цялата операция. За @qiliev но също и за всички които се интересуват - днес питах в сервиза докато бях за този акумулатор на CRV hybrid. Да, оказва се, че е малко по-специален, специално бил разработен за работа с хибрида и да, затова е толкова скъп. Препоръчват смяна с оригинален, казаха, че не знаят за алтернатива. То е естествено да го кажат, но както и да е. Аз лично ако дойде време да го сменям, ще търся оригинален от чужбина, за да излезе по-евтино.
-
Понеже колегата @Manowar ми беше писал да пита, да споделя инфото от книжката и тук - на колко км. се сменят маслата в трансмисията и задния диференциал**: ** Само да поясня, че това е от PDF електронен вариант на сервизжна книжка. Когато мога ще проверя и хартиената, да видим дали е същото. Защото имам лек спомен за някакви 60 хил. км. но може да бъркам.
-
Не знам да има нещо много специално в него. Дори мисля, че не е гелов (AGM), а си е обикновен електролитен, но не съм 100% сигурен. В книжката не пише нищо повече за акумулатора, вида или характеристиките му, само това: в английската версия, със сигурност е специално за Hybrid: 36AH(5)/45AH(20) В българската версия (не е специфично за Хибрид, а за всички 6-та ген.) 48AH(5)/60AH(20) Това го пише в допълнение тук, но мисля, че е само за бензиновите 1.5Т (НЕ хибрид): ``` Акумулаторът на този автомобил е специално проектиран за модел с автоматично спиране на двигателя. ко трябва да смените акумулатора се уверете, че сте избрали посочения вид (LN2). Попитайте вашия упълномощен представител за повече подробности. ``` (ако някой колега знае защо ги пише така, да разясни. Нямам идея какво означава (5) и (20) в слуачая). Като гледам Бултрако малко са се поизхвърлили с цената на нов оригинален -> 1073,69лв Потърсих го в нета на няколко места по парт номер (31500T3VU02) и излиза на доста по прилични цени: Cox Motor (UK) (link) - 138 GBP -> ~325лв (има няма 3 пъти по-евтино ) HondaPartsNow (USA) (link) - 111 USD -> ~200лв. Тъй че потърси алтернативи - има колеги във форума, магазини за авточасти, други хондаджии и т.н. Аз се замислям да си поръчам 1 от UK и да си го доставя с GGBG.bg или от сорта. Ще ми излезе около 50лв. доставката предполагам. Аз бих взел оригинален, но не от Бултрако на тази цена. Ако ли не, минавам на НЕоригинален
-
в доста магазини продават ролбари и слюди по каталог. Виж в MotorCo, Motoboom, и доста други.
-
@qiliev Тъкмо проверих в книжката, ето какво дават там, надявам се да е полезно на теб или друг колега. Continuously Variable Transmission (CVT) Fluid Specified => Honda ATF DW-1 Capacity => 2.2 L *1 2.4 L *2 (предполагам, че твоята е AWD, тъй че си за тук) *1: 2WD models *2: AWD models Rear Differential Fluid Specified => Honda DPSF-II Capacity => Change 1.2 L P.S. Имам ги тези файлове на ПДФ, та ако на някого му трябват, мога да му пратя.
-
Здравейте, колеги, Изчетох всички мнения, които разбира се са доста полярни. Ще оставя и своите наблюдения (като собственик на такъв хибрид навъртял 55к км.), а не от нещо което съм чел в нета. Линк към carspending статистиката на колата може да видите в подписа ми, но ето го пак за да си го имате -> https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Към днешна дата, средения разход за изминати 56 281 км е точно 7.5 л/100км. За колегата @mandata и другите скептици, само да припомня, че това не е болид от формула 1 и аеродинамиката му не е "Уаал" Също така теглото му е ~1700 kg без течности и товар. Ако среден разход от 7.5 не е топ за такова возило, здраве му кажи. (за справка /пак в профила ми в Carspending/ може да видите разхода на Акорда ми 7-ма ген. с 2.4 бензинов мотор -> 9,21 л/100км , за изминати 90+ к км.) И да, виско зависи от: 1. стила на каране 2. атмосферните условия 3. трафика 4. и още много други Всичките ми зареждания записани в Carspending са отчетени от пълен до пълен резервоар (на колонка), винаги при изразходване на цял резервоар. Т.е. карани между 500-700км. С оглед на горното, в прфила се виждат десетки записи с разход между 6-7 л/100км като най-ниският е 6.19! А най-високият 11.2 (но на доста по-късо разстояние от 320км). За шоуто мога да спомена, че при почти идеални условия, сме постигали разход от ~5 л/100км за около 250км пробег (извънградско, ранна сутрин при темп. на въздуха около 15-20 градуса) Който се чуди дали да си вземе такъв хибрид, мога да му кажа, че съм с 2 ръце "ЗА", но трябва да е добре поддържан и обгрижван (като всяка кола). Поздрави, Веско
-
Сменял съм батерията на keyless ключ на нашата 5-та генерация хибрид. При нормални обстоятелства не се налага обучение или каквато и да е друга интервенция. Просто смених и си работи както и преди.
-
@qiliev раядко отварям форума, колега Аз не мога да ти помогна за типа и количествата масла, защото колата ми е на 4г. и 55к. км. и още не съм сменял масла в CVT, заден дифф и т.н. Така или иначе ползвам услугите на Бултрако (за сега) и разчитам на тях да сложат каквото и колкото трябва. Съгласен съм с колегата по-горе, че не е лошо да 1. отправиш запитване до Бултрако (или да им звъннеш по телефона), има шанс да получиш някакво инфо. 2. да се свържеш с колегата @Markony в Русе Ако имаш конкретни въпроси, съм на линя да споделя от моя опит (ако мога), но най-добре драсни по вайбър - 0878105230
-
Не знам изобщо да има такава опция. Също съм пробвал какво ли не, включително дърпане на .apk инсталиране на приложения и опити за връзка. Както на ЦРВ-то, така и на мотора ми (CB 750 2023) - никакъв шанс за нищо. Хонда (Бултрако), като ги питаш за това само вдигат рамене и казват - не се поддържа. А иначе в брошурите го цитират като част от екстрите...пълен бошлаф. БГ пазара си е последна дупка на кавала. Ползвам си android Auto в колата, на мотора си пускам навигация на телефона (стойка) с кабел за зареждане и не ми пука. Ако чакам Хонда да го измислят за в БГ, ще дойде време за пенсия.