-
Мнения
139 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
vtpetrov last won the day on Април 5 2022
vtpetrov had the most liked content!
Обществена Репутация
49 NeutralОтносно vtpetrov
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден Януари 1
Profile Information
-
Кара
CR-V Hybrid '20; CB750 Hornet '23
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Младост 4; Ихтиман;
-
Интереси
Computerzzzz, Hondazzzz ..........
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
vtpetrov
-
UPDATE Днес проверих в хартиената книжка и също питах в сервиза за смяна на маслото по трансмисията. Актуалните интервали са това (снимка от книжката): - смяна на масло в авт. трансмисия (CVT) -> на всеки 80 хил. км. - смяна на масло в заден диференциал -> 1во на 120 хил. км или 8 години, след това през 80 хил. км или 4 години
-
Здравейте колеги със CRV hybrid (e:hev) Да ви споделя малко инфо. Има активна сервизна кампания за плюсовия кабел на 12V на акумулатора. Може да си проверите тук по VIN дали подлежите все пак ако искате -> https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Мисля, че всички хибридни ЦРВ-та са засегнати, но все пак, както прецените. Ако да, може да пишете имейл или да се обадите на Хонда дилър и да поискате да ви поръчат кабела и когато пристигне да отидете да ви го подменят. Всичко е безплатно Аз го свърших днес това в София, сервиза на Ботевградско. Отне около 1 час цялата операция. За @qiliev но също и за всички които се интересуват - днес питах в сервиза докато бях за този акумулатор на CRV hybrid. Да, оказва се, че е малко по-специален, специално бил разработен за работа с хибрида и да, затова е толкова скъп. Препоръчват смяна с оригинален, казаха, че не знаят за алтернатива. То е естествено да го кажат, но както и да е. Аз лично ако дойде време да го сменям, ще търся оригинален от чужбина, за да излезе по-евтино.
-
Понеже колегата @Manowar ми беше писал да пита, да споделя инфото от книжката и тук - на колко км. се сменят маслата в трансмисията и задния диференциал**: ** Само да поясня, че това е от PDF електронен вариант на сервизжна книжка. Когато мога ще проверя и хартиената, да видим дали е същото. Защото имам лек спомен за някакви 60 хил. км. но може да бъркам.
-
Не знам да има нещо много специално в него. Дори мисля, че не е гелов (AGM), а си е обикновен електролитен, но не съм 100% сигурен. В книжката не пише нищо повече за акумулатора, вида или характеристиките му, само това: в английската версия, със сигурност е специално за Hybrid: 36AH(5)/45AH(20) В българската версия (не е специфично за Хибрид, а за всички 6-та ген.) 48AH(5)/60AH(20) Това го пише в допълнение тук, но мисля, че е само за бензиновите 1.5Т (НЕ хибрид): ``` Акумулаторът на този автомобил е специално проектиран за модел с автоматично спиране на двигателя. ко трябва да смените акумулатора се уверете, че сте избрали посочения вид (LN2). Попитайте вашия упълномощен представител за повече подробности. ``` (ако някой колега знае защо ги пише така, да разясни. Нямам идея какво означава (5) и (20) в слуачая). Като гледам Бултрако малко са се поизхвърлили с цената на нов оригинален -> 1073,69лв Потърсих го в нета на няколко места по парт номер (31500T3VU02) и излиза на доста по прилични цени: Cox Motor (UK) (link) - 138 GBP -> ~325лв (има няма 3 пъти по-евтино ) HondaPartsNow (USA) (link) - 111 USD -> ~200лв. Тъй че потърси алтернативи - има колеги във форума, магазини за авточасти, други хондаджии и т.н. Аз се замислям да си поръчам 1 от UK и да си го доставя с GGBG.bg или от сорта. Ще ми излезе около 50лв. доставката предполагам. Аз бих взел оригинален, но не от Бултрако на тази цена. Ако ли не, минавам на НЕоригинален
-
в доста магазини продават ролбари и слюди по каталог. Виж в MotorCo, Motoboom, и доста други.
-
@qiliev Тъкмо проверих в книжката, ето какво дават там, надявам се да е полезно на теб или друг колега. Continuously Variable Transmission (CVT) Fluid Specified => Honda ATF DW-1 Capacity => 2.2 L *1 2.4 L *2 (предполагам, че твоята е AWD, тъй че си за тук) *1: 2WD models *2: AWD models Rear Differential Fluid Specified => Honda DPSF-II Capacity => Change 1.2 L P.S. Имам ги тези файлове на ПДФ, та ако на някого му трябват, мога да му пратя.
-
Здравейте, колеги, Изчетох всички мнения, които разбира се са доста полярни. Ще оставя и своите наблюдения (като собственик на такъв хибрид навъртял 55к км.), а не от нещо което съм чел в нета. Линк към carspending статистиката на колата може да видите в подписа ми, но ето го пак за да си го имате -> https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Към днешна дата, средения разход за изминати 56 281 км е точно 7.5 л/100км. За колегата @mandata и другите скептици, само да припомня, че това не е болид от формула 1 и аеродинамиката му не е "Уаал" Също така теглото му е ~1700 kg без течности и товар. Ако среден разход от 7.5 не е топ за такова возило, здраве му кажи. (за справка /пак в профила ми в Carspending/ може да видите разхода на Акорда ми 7-ма ген. с 2.4 бензинов мотор -> 9,21 л/100км , за изминати 90+ к км.) И да, виско зависи от: 1. стила на каране 2. атмосферните условия 3. трафика 4. и още много други Всичките ми зареждания записани в Carspending са отчетени от пълен до пълен резервоар (на колонка), винаги при изразходване на цял резервоар. Т.е. карани между 500-700км. С оглед на горното, в прфила се виждат десетки записи с разход между 6-7 л/100км като най-ниският е 6.19! А най-високият 11.2 (но на доста по-късо разстояние от 320км). За шоуто мога да спомена, че при почти идеални условия, сме постигали разход от ~5 л/100км за около 250км пробег (извънградско, ранна сутрин при темп. на въздуха около 15-20 градуса) Който се чуди дали да си вземе такъв хибрид, мога да му кажа, че съм с 2 ръце "ЗА", но трябва да е добре поддържан и обгрижван (като всяка кола). Поздрави, Веско
-
Сменял съм батерията на keyless ключ на нашата 5-та генерация хибрид. При нормални обстоятелства не се налага обучение или каквато и да е друга интервенция. Просто смених и си работи както и преди.
-
@qiliev раядко отварям форума, колега Аз не мога да ти помогна за типа и количествата масла, защото колата ми е на 4г. и 55к. км. и още не съм сменял масла в CVT, заден дифф и т.н. Така или иначе ползвам услугите на Бултрако (за сега) и разчитам на тях да сложат каквото и колкото трябва. Съгласен съм с колегата по-горе, че не е лошо да 1. отправиш запитване до Бултрако (или да им звъннеш по телефона), има шанс да получиш някакво инфо. 2. да се свържеш с колегата @Markony в Русе Ако имаш конкретни въпроси, съм на линя да споделя от моя опит (ако мога), но най-добре драсни по вайбър - 0878105230
-
Не знам изобщо да има такава опция. Също съм пробвал какво ли не, включително дърпане на .apk инсталиране на приложения и опити за връзка. Както на ЦРВ-то, така и на мотора ми (CB 750 2023) - никакъв шанс за нищо. Хонда (Бултрако), като ги питаш за това само вдигат рамене и казват - не се поддържа. А иначе в брошурите го цитират като част от екстрите...пълен бошлаф. БГ пазара си е последна дупка на кавала. Ползвам си android Auto в колата, на мотора си пускам навигация на телефона (стойка) с кабел за зареждане и не ми пука. Ако чакам Хонда да го измислят за в БГ, ще дойде време за пенсия.
-
@simo vtecman , за сега новия Hornet е топ. Има си достатъчно мощност, без да е експлозивен. Точно каквото ми трябва на мен, тъй като моя стил на каране е малко по-спокоен. Разхода е добър, между 5 и 7 някъде. Има си екстри, вози добре. Има 3 предефинирани режима на работа + 1 потребителски, който можеш да си настроиш по твой вкус. Има 3 показателя за настройка - Power, Engine Break, Traction. Като всеки от тези показатели може да е настроен на ниво 1, 2 или 3 (от най-слабо към най-силно). Дисплейя е добър, с достатъчно осветеност и се вижда без проблем във слънчево време. Казвам го, защото преди този имах CB 500F 2019 и дисплея му беше много зле на слънце - нищо не се виждаше (слаба подсветка). За сега единственото което не ме кефи е липсата на оригинален заден калник. При дъждец много хвърля отзад, но имам опит и с други мотори - Кавазаки Z750, и други колеги са ми споделяли за други нови мотори, които правят същото. Седалка, гръб, чак по каската имам вода и кал. Мисля, че го отиграх този момент като си купих и монтирах (днес) aftermarket заден калник от Puig (от MotorCo в София /Овча купел/). Бих могъл да споедля мнение за него след като го покарам и ако се случи да карам в дъжд
-
@Rakeem , Не че защитавам Бултрако, и аз не съм кой знае колко доволен от техните услуги, но аз си обслужвам колата все още там (защото е в гаранция). Цената на маслото и на труда като за CRV мисля, че е поносима, но всеки сам си решава. (ако някой иска точни суми, ще кача за инфо тук) Тъй като сега нямам под ръка стоковата разписка от обслужванията (където мисля, че пише какво масло сипват), им изпратих мейл със запитване. Ако благоволят да отговорят, ще споделя инфото тук. Твоето инфо за минералното масло от къде е?
-
Да ви питам, при тази електричка (а ако знаете и при другите ел. модели на Хонда), има ли регенеративно зареждане на батерията - при спиране, при спускане по наклон и т.н. ?
-
@stany681, имам ръководства, да. Слагам линкове към Google Drive, че са много големи: CR-V на Български (за 1.5 турбо) - 56 МБ - https://drive.google.com/file/d/12VdwuNUPknLmMeYRAtQfS_KqqfCixri1/view?usp=drive_link CR-V на Английски (за 2.0 хибрид) - 165 МБ - https://drive.google.com/file/d/1RlFzAfut3RnI15uJs9kSA49AY9jdNPLV/view?usp=drive_link Моля, яко някой от админите може да ни насочи къде във форума да ги качим (ако има такова място). Мисля, че ще са полезни за всички. То може би и да ги е качвал някой някъде вече..., знам ли. Колега @stany681, потърси из форума, може вече да е писано/качвано.