Jump to content

Markony

Почетен член
  • Мнения

    5150
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    62

Markony last won the day on Юни 18

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

2246 Master

Относно Markony

  • Ранг
    Легендарен
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750.HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

54742 профилни разглеждания
  1. Бих препоръчал ,която и да е марка от двете на щепсел. Даже следя всички обяви в момента за фотоволтаик 30кв ,че имам място..:)
  2. Здравей,от форума разбирам ,че сте доста компетентен по Хонди.От три години имам CRV-3 2010 с дизелов двигател 2,2 150к.с. от извесно време започна трудно да пали студена.Занесох я на майстор,закачил я на оригинална диагностика,нищо не показва,почисти резервоара,не се оправи,няма при палене пушак.Вие ,ако имате някаква престава от какво може да е,бихте ли,сподели ли.Благодаря предварително.От Русе съм.

     

  3. 1.Има 2 вида газови уредби.Такива дето се настройват трудно ...демек с таблица и такива ,които не могат да се настройват ...демек с крива. Какво е добра настройка е относително понятие.Аз разбирам едно пък за теб не знам. 2. Всеки производител има разни таблици .За съжаление подбора на дюзи освен това изисква минимални времена и максимален дебит.Ако измериш колко консумация има една дюза при натиснат до ламарината педал на границата на втек режима ще си блъскаш главата в стената сам. 3.Динамиката трябва да е по-добра на газ ,а ромпетралска газ не можеш да си познаеш колата.ЦРВ-то върви зверски ,ествствено ако можеш и да караш кола спортно. 4.Няма как да знаеш дали има забележки на бензин,,,не знаеш как изглежда ЦРВ-3 от магазина.:) Пластини само отигинални криви от Хонда. Разхода е относителен.Тук има значение работа със съедителя ,гуми,ускорение,вятър. Ако наблюдаваш как работи круиз контрола и го имитираш ,ще свалиш литър и половина.Предпочитам по-меки гуми ,ама в най-високия ценови клас. Отзад съм си с повдигнатите пружини,което ми оправя аеродинамиката,заради изправянето на клиренса.Това естествено са дреболийки...Важното е да си доволен!
  4. Общо взето ,хибрида се газифициара много по-лесно от нормалния двигател. Не бъркай лесно с евтино! Има нюанси,но повечето хибриди са с генератор на Аткинсън.Това е смърт за газаджиите ,защото Ото-двигателя няма нищо общо :). Всеки ,който е учил за генератори може да го газифицира.Тия дето не са учили твърдят ,че не може :).
  5. Няма кой да ти отговори тук.... това се учи в едно друго висше училище. ...Няма как да разсъждаваш за работа на ламбда сонда първата...по графика. Втората е обикновенна и да тя си работи перфектно. Както виждаш синьото е ток,а не напрежение. Та проверката на катализатор е голямо приключение на този автомобил. Настройката на газовата също из основи не ти е ясна.Чел си за тримовете из постовете ми ,но си чел по диагонала малко..:).
  6. Предполагам ,че са към мен въпросите?.Нищо съществено не си осрал, с изключение на няколко фундаментални въпроса...Виждам добри знания и много ентусиазъм,компенсиращ липсата на опит.....което е похвално.Та... 1.Защо избра тая марка? ,,,някакво адекватно обяснение? 2.Дюзи се подбират по времена на бензиновите,както и по максимален моментен разход на колата. Параметри ,които няма откъде да знаеш,съответно абсурд да ги уцелиш. 3. Някъде бях писал в другите ми статии...максимално къси тръбни пътища за добра динамика. 4.Най-голямата ти грешка е че колата първо се прави перфектна на бензин и тогава се газифицира...това също си го пропуснал в проекта си. Иначе много добре си се справил с монтажа. Разхода не мога да коментирам .Вижда ми се доста висок ,ама като имаш тежък крак....Стандартни стойности,за нагласена кола обаче....гуми,сходимост,ангренажни вериги....8,5 /10 90км/ч или 10/100 магистрала 140 км/ч
  7. Има 4 комплекта в наличност. Цената е същата. Плащане само по банков път.
  8. Здравей колега. насочил съм се към CR-V, 1.6, 160 hp, dizel

    Моля за съвет заслужава ли си.

    Благодаря

  9. Налични 2 комплекта пружини за ЦРВ 2-3-4 +30мм 560лв с ДДС данъчна фактура .Поръчка на телефон или Вайбър 359893517709
  10. Във всеки сервиз за гърнета ще ви предложаш нов заместващ кит.Универсален катализатор -еднопътен с необходимите фитинги и отвори за термодатчик и ламбда сонди.
  11. Регулировката на клапаниете е елментарно нещо.Клипове колкото щеш. Поръчай си цолови пластини и една т-тка 10 за болчетата. За 4000 оборота....няма да коментирам какво става като изпреварваш и увиснеш на половината на тира. По-добре да обръща на бензин от колкото да се челосаш.
  12. Спирачна помпа за Сивик 8 ген. 46100-SMG-G02 795 лв.
  13. Ангренажен комплект непълен за К24Z3 /Accord,Cr-V/,липсващите части може да се поръчат по заявка ако са необходими.
  14. Една загубена пратка ми намериха след 3 месеца. Естествено непълна. Ако на някой му върши работа да се обади. 0893517709 . До изчерпване на количествата: Ангренажен комплект за N22 /Civic, CR-v, FR-V, Accord/
×
×
  • Създай нов...