Jump to content

Markony

Почетен член
  • Мнения

    5164
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    64

Markony last won the day on Март 8

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

2278 Master

Относно Markony

  • Ранг
    Легендарен
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

60839 профилни разглеждания
  1. Широколентовата сонда си е датчик ,който си има латентност и време за измерване, Компютъра също е бавен...300-400 Мхц беше последния който ремонтирах преди 15 години. Съответно корекция няма как да се извърши в преходен режим. Следователно твърдението ти е грешно. Също така е безмислено да се прави тъй като горивните карти се създават перфектно само на диностенд, както се прави и в завода. Чак при хибридите идва голяма разлика ,тъй като там нямаме истински двигател ,а прост генератор, който има 3 режима на работа и няма кой знае каква динамика. Там ОВ е пълна.
  2. Ти си отговорил на всички въпроси,които си зададе. Просто се правиш на улаф и искаш да минеш метър :). Затова има диностендове, да ги ползваш за ОВ .Колкото и да съм добър инжинер ,не мога да настроя нищо без ОВ.Ти си първия ,който засяга въпроса за Openloop. Даже газаджиите не знаят за този режим. Всеки си мисли ,че има ли ОБД...< звучи извънземно> и са си решили проблема. Напротив проблема почва точно от там. Като нямаш инструменти и като си бос по двигатели...разбираш ,че е по-добре да се върнеш на сервитьорската работа..:). Все пак да поясня какво представлява този режим за широката публика. Основните режими на работа на двигателя са : 1.Празен ход без консуматори 2. Празен ход с климатик и фарове 3.Ускорение при потегляне 4.Ускорение при изпреварване 5.Поддържане на скорост 6.Принудителен празен ход 7.VTC 8.VTEC Последните два са характерни само за Хонда ,но другите марки ги имат под определена форма. 1,2,5 и 6 имат обратна връзка по ламбда сонда. 3,4,7 и 8 нямат. Тогава ОБД-то е неизползваемо и идва на помощ диностенда. Той си има собствена ламбда сонда ,широколентова и дава обратна връзка за смесите. Самия стенд има възможност да застопори двигателя статично в преходен режим.Това става със спирачка и тогава става много лесно да изследваш определена зона от работната карта. С 3-4 ръна се коригират фабричните карти на бензин с подходящ за конкретната газ коефициент.
  3. Нямам идея.Ако се тръгне с номер на рама и страна ,може да се намери някаква документация.. Газифицирал съм 10-на FRV та с ръчка и си вървят на шейна. Мотора R18 е чудесен.
  4. FRV 18 автомат е страненен автомобил. Трябва да се направи диагностика от специалист. Хубаво е и да се провери първи собственик дали не е инвалид Франция, Германия Швейцария...Намалена мощност до 100 коня фабрично от дилър. Ако има разлика между газ и бензин въпроса е излишен....
  5. Едва ли има.Имам около 100-на клиента от Пловдив. Явно има причина....
  6. Пружините стават ама няма производство в момента. Чакам 10 комплекта от миналата година...
  7.  Здравей колега.Извинявай че те притеснявам но прочетох доста теми в тази група и ми направи впечатление че вие доста сте запознати с тази марка коли. Реших да си купя и аз хонда црв 2-3 генерация  но видях че точно тези модели имат някакъв фабричен дефект относно аербеците  ако вие сте запознати с този проблем бихте ли ми обяснили малко  за този дефект че доста ме притесни и чак се отказах от покупката. Казвам се Рамадан  и това е твл ми номер ако се свържете с мен ще се зарадвам много 0889794289

  8. Не забравяйте след почистване да смените 4те гарнитури...на колектора металната +4 силиконови О-ринга и двете на ЕГР-а.Отчайващо важни са за празния ход и иконимията на двигателя.
  9. Пълно е с идиоти ,които четат табелки и питат в магазина продавача, който още няма брада с какво масло се кара Хондата.. Пълно е с майстори-идиоти, които твърдят ,че тя колата ти е на 30 години и трябва да се кара с дебело масло. Пълно е с идиоти джамбази, които внасят кола от Италия и ти я продават като нова ,нищо че никога не и е сменяно маслото. Специално за Данди ...относно хвърлените с лека ръка твърденя ....за твоя Фобос. Изхвърлил съм над 100 и твърдя с името си ,че тая система няма настройване. Всъщност няма по-голям боклук от нея измежду всичко ,което съм виждал за 20 години. Пълен абсурд е да си правиш клапаните на 40000 и да караш на газ. Намесвам се само защото може някой да ти повярва...Двигателя ти е много хубав, но има фабричен дефект в главата ,който никой не може да оправи. Този ,който е проектирал хлабините на валовете ,никога не хващал луфтомер. До ден днешен всеки колега ,който регулира клапани на ЦРВ-1 го псува. Стъпката на резбите е голяма. Гайките са за камък 12 и се клатят,което задължително води до пренатягане. Стойностите на хлабините на всяка Хонда са цолови, но българина знае само 0,10 0,15 и 0,20. Това значи ,че по подразбиране от сервиза ЦРВ-то излиза с неправилно регулирани клапани. Да не продължавам с подробности ,че ставам досаден...
  10. Който е влязъл и прочел във форума темите ми преди да си купи кола, никога няма да се нашие така....
  11. Цецо ,колко мислиш да го караш това масло?
  12. Тук ме загуби...това не се учи във форума..
  13. Напротив R18 и R20 си се карат с 0W-20. Спрете да разсъждавате за маслото като за боза.....
  14. Генератор на отрицателни импулси 1,5 до 30 милисекунди е достатъчно. Трябва да държи ток 12А за 1 омова дюза. Ама повечето са с по-голям импеданс..
×
×
  • Създай нов...