Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 28.05.2025 in Мнения
-
5 точкиЗдравейте колеги имам civic 9 gen скоро след закупуването от дилър във варна ( много лъжат ). Установих че климатика не работи. След бърза дианостика с надуване на системата. Се установи че топлообменика вътре в кипето е пробит. След което разбрах че ново от магазина е мисията невъзможна или няма да е оригинално а щее зместител ( купих от друга ударена - няма знаечение дали е дизел или бензин топлообменика е еднакъв ) потърсих майстор който да го смени във ВАРНА. Двама ( майстори) ми обесниха как трябва да свлят таблото за да го сменят че е 3- 4 дена работа и ще струва 600 лева работата ( много лъжат МНОГО). И аз бая се замислих каво да правя. Случайно попаднах на момче от авто моргата което ми обясни как за 2 часа се сваля топлообменика през жапката и пак се поставя за още 2 и се оказа прав . Та сам си смених топлообменика . Ако някой. Ама същи проблем. Може да ми пише или обади ще му помогна. Много лъжат във Варна. Много лека и безаварийна на всички 0886520647
-
3 точки@khaccbg Нещо не се връзва при измерването ти. Едно квадратче от щеката е около 100 - 120 мл. Общо от мин. до макс са 500 - 600 мл. Щом си долял 600 мл. и след това нивото е на максимума, значи лампата е светнала поради действително ниско ниво. 1. Провери за течове. Има доста случаи на скъсано уплътнение на масления филтър, при китайското призводство на mahle, например. Проверявай нивото винаги на равно място, иначе лъже. 2. R20A3, ако е с R0A00 бутала, е за 0W-20 по принцип. Няма причина да се отива на 5W-30. 3. Няма проблем, че си добавил 300 мл. Shell Helix Ultra 5w-30, не се притеснявай. Важното е нивото да е в норма. Дай обратна връзка как се развива случая.
-
3 точкиБобините които стават за R20A2 Може да провериш при Наско @Ronin7 от форума който прави общите поръчки,помага на доста от нас с части и масла на добри цени.
-
3 точкиКолата отдавна е ремонтирана и в движение. Цената за подмяната на всички клапани беше 380лв, но това върви със сваляне на глава, съответно шлайф, гарнитура, нови свещи, масло и към това прибавяме, че всички ремъци, ролки и водната помпа бяха на над 50к км. Накрая сметката беше малко над 2000лв т.е. все едно пак си купих колата Не съм се пазарил за пари, тъй като ремонта го правих при човек, с който сме били в една група в детската градина. Реално му оставих счупена кола и взех здрава. Не съм се занимавал с пазаруване на части, разнасяне на главата по шлайфове, а и все пак този човек деца храни. Цената за труд беше около 1/3 от общата сума, останалото са части и консумативи. Така и така съм се разписал ............ да се "похваля", че преди Великден още веднъж си я купих колата - този път от козметика. Имах предна, задна броня и преден капак за боя, а и се оказа, че праговете са тръгнали. С още няколко дребни детайла оставих 1800лв. за козметични операции, но отново не съжалявам. След тези инвестиции не би тябвало да е проблем да я карам тази кола докато навърши 6 петилетки и стане ретро автомобил. Тогава ще Й търся 5-цифрена сума И като казах "карам", значи ще трябва и да спирам. Преди лятото я оборудвах с нови дискове и накладки навсякъде
-
3 точкиТакава, Ето и няколко снимки. Верно постничка е ама кво му трябва на човек.
-
2 точкиКакто всички знаем оригиналната навигация на Гармин е морално остаряла и не си струва да инвестираме време в евентуалното и актуализиране до нещо приемливо. В нета има известно количество снимки и клипове на оригинална медия на която е инсталиран Android auto, но като цяло информацията е оскъдна, разпокъсана и хората които знаят как става се държат сякаш са придобили тайната на вечния живот... Е аз успях да инсталирам Android auto на оригиналната медия на моята кола (CR-V 2015 EUR) и от известно време го ползвам успешно. Споделям файла на който попаднах и ми помогна изключително много да се справя. Файла е на английски и не смятам да инвестирам време да го превеждам и ъпдейтвам. Минимума изискване е да разбирате английски. Няколко важни уточнения по отношение на файла: 1. Част от информацията е неточна или малко стара 1.1. Не е нужно фърмуеъра на медията ви да е точно RC6 за да инсталирате Honda Permissions. Моя софтуер беше и продължава да е по-стар от RC6 и нямам проблем. Внимавайте изключително много ако решите да ъпгрейдвате и доунгрейдвате фърмуеъра на медията, защото една грешка може да я брикне и повече да не запали. 1.2. Honda Permissions = HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike става въпрос за едно и също приложение. Девелопъра го приеменува в процеса на разработка. Просто свалете HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike от https://cmdroid.com/ и инсталирайте него. 2. Линка за сваляне на OpenDroidAuto във файла води към една от първите му версии. Тя е една идея по-сложна за ползване и при мен в движение насичаше адски много звука от Spotify. Към днешна дата последната му версия е 2.4.1 и е налична за свободно сваляне в GitHub https://github.com/MaKi983/OpenDroidAuto. Проблемът с насичането на звука е отстранен и свързването с телефона е оптимизирано доста. В GitHub в дясната част на екрана кликате на малкия зелен надпис Latest и сваляте само файла HondaAppCenter_A1.apk. Само това ви трябва. 3. Личното ми мнение е, че от препоръчаните за инсталация приложения ви трябва само Advanced Task Killer 2.2.1B216. 4. Повечето (мисля всички) сравнително актуални андроид телефони имат вградено Android auto и не е нужно да инсталирате приложенията за телефона ви препоръчани във файла (стъпка 13 от файла) 5. Когато стигнете до стъпка 12 (даване на пърмишъни на приложенията в HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike за да могат да работят в движение) според файла трябва да намерите процесите и да ги преконфигурирате. При мен ги нямаше в списъка и с бутон + просто ги добавих според инструкцията и всичко сработи. Вероятно пропускам нещо и ще опитам да отговарям на въпросите ви ако има такива, но като цяло не разчитайте да съм много активен! Важни уточнения: Приложението OpenDroidAuto е до голяма степен Android auto, но не точно... Разработено е напълно безвъзмездно от любител в XDA форума и част от функциите на класическото Android auto не работят. 1. Не работи физическия back бутон на медията. Забравете за него докато ползвате приложението, защото напълно го затваря. Ползвайте бутоните вътре в него за навигиране из менютата. 2. Гласовия асистент също не работи и няма изгледи да заработи. 3. Телефона, въпреки че е наличен в приложението не може да се ползва. Колата ползва собственото си приложение и ако някой ви звънне и проведете разговор ще трябва да свържете телефона си отново. Приложението умира. 4. Бутоните за смяна на песните от волана в Spotify също не работят, но има шанс да проработят в бъдещи версии на приложението. Девелопъра е набавил нужната му информация и в момента опитва да разбере как точно работи. Сменявайте песните или от телефона си или от софтуерните бутони в приложението. Увеличаване и намяване на звука работи както от волана така и от медията. 5. Задната камера работи и приложението продължава да си работи след като минете отново на D или първа скорост. 6. Кабела включвате в порта до 12 волтовия изход. Не работи и няма шанс да заработи безжично поради хардуерни ограничения. Има шансче да стане безжично само с допълнителен донгъл който да се включи в порта, но не съм тествал. За момента CarlinKit 5.0 устройството изглежда като вероятен фаворит. Алиекспрес ви очаква... 7. Ползвам Waze за навигация и работи абсолютно без проблем. Слушам музика от Spotify едновременно и всичко е цветя и рози. Позвайте цялата тази информация на собствена отговорност! Не ме интересува и не ме търсете ако брикнете медията си, но имайте предвид че да я брикнете е напълно реална опасност! Цялата отговорност си е ваша! Нямам представа дали работи на американки, но не виждам причина да не работи. Нямам опит. Вероятно и други модели на марката с такава медия също могат да се възпозват. Също нямам опит. Android Auto Setup on Honda Connect Android 4.0.4.pdf
-
2 точки
-
2 точкиЗдравейте и от мен. И аз излочих с едно пилотче Black Edition 2021-ва год. Канадка на 52 000км. До тук съм навъртял 30-40км, та не мога да дам някакви впечатления, освен че си е изцяло друг автомобил( сравнявам с Legend). @Flameff, деактивира ли си изключването на цилиндрите? Към момента това ми е дилемата!
-
2 точкиЗдравейте. Да актуализирам малко поста. След изминати 4000 км от ремонта, маслото си седи на макс ,вярно е, че първото масло го махнах на 1000 км и сегашното на 3000 км , но нивото не падало, поне за сега.
-
2 точкиНе се занимавай. Каквоти и да постигнеш ще бъде офлайн карта която на всичкото отгоре бързо ще стане out of date дори да успееш да я ъпдейтнеш. Аз смених посоката след горния ми пост. Насочих се към инсталация на Android Auto на оригиналната медия и нещата се получиха сравнително успешно имайки предвид, че не е предвидено като цяло да има такова нещо. Получаваш онлайн карта било то Waze или Google Maps и Spotify си работи без проблеми.
-
2 точки"Патерица" се слага винаги на заднита ос, независимо с какво предаване е колата. Ако е спукана предна, задната се мести отпред и си забиваш "патерицата" отзад. Контрола на автомобила е от завиващите колела, а не от задвижващите!!! Щом колата има "патерица", означава, че става на всички колела (предни или задни).
-
2 точки@gerchooo Питах за свещите нищо не каза.При мен с тези бобини и свещите не бяха ок. Взимаш 4 нови бобини и 4 нови свещи мисля Бранко има налични Denso и ти е решен проблема. Като взех колата имах една леко напукана, за 20 хил км станаха 3 доста напукани лули на бобините и проблема с придърпането прекъсване се появи. Нови бобини нови свещи и всичко изчезна,подобри се работата на мотора. Временно решение маюстора ми беше запълнил пукнатините с силикон,беше изчезнал проблема,аз мразя временните решения.
-
2 точкиСега за моята красавица, Почти я бях отписал. Щях да ходя да гледам една тойота, ама след три часа. Три часа празни ми хайде да я видя. Звъннах на човека вика идвай. Гледам я и ѝ се радвам. Стегната, изпъната, няма луфтове. Отваряме вътре - Абе тоя салон все едно не е на 25 години. Под предния капак няма теч, няма ръжда. Мотора като мачка мърка. Искаш ли да я покараш ме пита? Искам разбира се. Паля - на четвърт . Вътре не се чува. По паветата , няма лоп, няма троп, както пишат в обявите. Седалката ме гушна. Абе с две думи моята е. Хонда Акорд 1.8 VTEC 136hp 1999г. 234500км. Ръчка. Климатик - работи. Ръчки на вратите отвътре - работят и четирите. Два ключа с дистанционно - работят на всички врати. Четири зимни гуми с джанти, има още хляб в тях. После ще пиша за дребните забележки и да питам за съвети. Снимки утре. PS Legend91 стелките отпадат - имам си. Даже и в багажника 😁 Благодаря на всички
-
2 точки@Nikito82 Цитат: "The difference between ZFR6K-11 and ZFR6K-11S spark plugs is the presence of a resistor in the 11S model. The "S" designation indicates that the ZFR6K-11S has a resistor built in, which helps reduce electrical noise and improve ignition system performance. The ZFR6K-11 does not have a resistor."
-
2 точки
-
1 точкаУбий ма - не помня. 15-ки / 4х100, мисля 6" широки. Едва ли са нещо "марково", но като ги видях на обява, провидях в бъдещето че ще му стоят добре.
-
1 точкаЕдин ден 9-годишният й син се скрива в гардероба по време на нейните лудории. Неочаквано мъжът й се връща от работа и тя скрива любовника в гардероба... Детето: "Тук е тъмно." Любовникът: "Да, така е." Детето: "Имам бейзболна бухалка." Любовникът: "Много хубаво." Детето: "Ще я купиш ли?" Любовникът: "Не, благодаря." Детето: "Отвън е баща ми." Любовникът: "Добре, колко искаш?" Детето: "250$." Скоро това се повтаря и детето и любовникът отново са заедно в гардероба... Детето: "Тук е тъмно." Любовникът: "Да, така е." Детето: "Имам ръкавица за бейзбол." Любовникът си спомня миналия път и пита: "Колко искаш?" Детето: "750$." Любовникът: "Става." След няколко дни бащата казва на детето: "Вземай бухалката и ръкавицата, излизаме да поиграем." Детето казва: "Не мога, продадох ги." Бащата пита, "За колко ги продаде?" Детето казва: "За 1,000$." Бащата казва: "Ужасно е да продаваш толкова скъпо на своите приятели. Това е в пъти повече, отколкото струват тези неща. Сега ще те заведа в църквата и ще се изповядаш." Отиват на църква, бащата води детето в изповедалнята и затваря вратата... Детето казва: "Тук е тъмно." Свещеникът: "Не започвай отново!"
-
1 точкаПреди години на една от предишните ми коли се наложо подмяна на крайното гърне, защото пак беше изгнило, намерих си оригинално в добро състояние и след проучване в нета за читав сервиз/човек, реших да го пробвам, човека направи всичко много точно и читаво, има машини и не е мраценяр ! Като цяло стана сеедно от завода е слагано. За сега не ми се дават тези 500 лв, като се чух с него по телефона главният ми въпрос беше да е тиха и приятна колата като със заводските гърнета, държа колата да е тиха и да се чува само двигателя! Ако искаш пиши на лично да ти дам номера му.
-
1 точкаКутията имаше износени фрикциони на втора. Сега работи идеално. И не ме обраха като тия софийски майстори. Близо до помпата е един от тампоните на двигателя, питах ги, казаха че там не са пипали
-
1 точкаНомерата на частите трябва да са същите с изключение на буквата след второто тире, която определя дали маската ще е продупчена или не: След това символите явно са за цвета на декоративните лайстни в тях. Отделно, непродупчените оригинални, както е преди фейслифта, имат маркирано къде точно трябва да се дупчи.
-
1 точкаЗдравей Атанас, Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 1 x 4L Стойност на поръчката: 32,20eur * 2,15 = 70лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Чрез куриерска фирма. Данни за получател ще напиша на лично съобщение във Viber. Поздрави, Пламен Дилкински
-
1 точкаГравираното е минимум/максимум. Обикновено за всяка кола е около литър... Оранжевата лампа, би трябвало да значи ниско ниво, но как се измерва...? (червената, би трябвало да е ниско налягане). Ако е ниско ниво, няма връзка с вискозитета... Маниаците карат с 0W/30 и го сменят на 5хил, нормално се използва 5/W30... (търговците също са фенове на 0W/30, защото е по- скъпо...)
-
1 точкаНамирам си време за желанията. Янгтаймера на детето е идеалка за хоби кар, щом ме сърбят ръцете, и мозъка де. petal_20250601_150933.mp4
-
1 точкаНе ме трогва че е като на най-добрите, а че не мога да го направя по-добре - за без пари. Няма интрига така.
-
1 точкаНаправихме си ги. 3D сканиране / 3D проектиране / 3D печат / 2 ръце за пост обработка с шкурки и фолио = на 1 Сивик уникат.
-
1 точкаДа колега 4 са четките. п.пНе копирай предходно мнение против правилата на форума е.
-
1 точкаКапачките на тези джанти са по-големи и закриват и 4-те монтажни гайки. Не вярвам китаецът да е изфобрикувал и такива. А 1 мъдър човек казваше: Ако можеш да си представиш нещо, значи то е възможно. petal_20250519_001138.mp4
-
1 точкаhttps://www.facebook.com/share/r/1BSBQzhc9H/ Японскатата ученическа раница от 1-ви до 6-ти клас. Цена до 800 долара. Бизплатна гаранция за целия период. Периферни функции: за предпазване на главата при земетресение и гарантирана плаваемост в случай на нужда.
-
1 точкаНе мисля. Просто опаковаш всичко по което не искаш и не трябва да попада боя.
-
1 точка4.2 (420 kPa) по-скоро. На всички го пише и ми се е набило в съзнанието.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, колеги. Баща ми кара дърта, но читава Accord 1996, 2-ка бензин/газ, 96kw, 131 к.с. Мисля че се води 5-та генерация (CD4) седан, ДЕСЕН ВОЛАН. Кормилната рейка е вече рециклирана, необходима е подмяна. Моля за помощ, съвет, дилър или каквото и да е, с което да успея да намеря точно тази рейка. Доколкото разбрах, рейки от който и да е друг модел на Хонда не са съвместими с тази. Ако някой пък си пази такава антика в двора, моля да се свържете с мен. Помагайте да запазим тази реликва жива още дълго (между другото, колата работи страхотно, кара се всеки ден и е поддържана страшно грижливо.) Поздрави!
-
1 точкаПитането ми е свързано със твърдението ,че не се слага никога на предна ос. Ако беше забранено, щеще да го пише. Затова е написано до 80 кил. и опасност от загуба на сцепление. Всеки сам преценява със каква скорост да се движи. А японеца не е виновен,че караме 20 годишни коли и гумата се е спекла от седене в багажника.
-
1 точкаСам си цитарал "може да има различно сцепление", което води до възможна загуба на контрол ако е на предните гуми, както се случило при колегата по-горе. Колегата сам си е отговорил и го питай пак друг път къде ще сложи патерицата. Това което не е написано, не означава, че е грешно.
-
1 точкаСамо да споделя опита си.Беше скъсано жилото и поради не знание падна голямо ръчкане,при което съм счупил пластмасовият палец,който отключва от централното.Намерих втора употреба и смених.Обаче,ако ви заяде така багажникът има два вида ключалки:на джаз с пластмасов "кожух" и на фит ,който е механизъм-гол.На вратата на багажника има една кръгла дупка:махате капака и за джаз ще се покаже белият"кожух".С кука,остра отваряте ревизионното капаче и ще видите един "палец".просто го преместете на дясно и от ръчката на вратата отворете.Обаче ако е както при мен-скъсано жило,отвотете кората максимално(не може да се махне защото е затисната от вратата и с дълга кука дръпнете от гнездото за което се хваща жилото,но под него има още една пластинка,което трябва да се премести на дясно и там е тънкият момент,че е много тънък момент.Желателно е да има някой на вратата и да дърпа вратата при всяка манипулация за да не се стигне до счупване на пластмасата на ключалката.
-
1 точкаКапков тест 2 1.Yacco GDI 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-280600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.04.25 //28.05.25 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво:360л.газ и 60л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Първи впечатления-много добри!
-
1 точкаГлавината беше , а е нова на 5 мисеза и намаше и 10 000 км . 😡 . Пълен боклук за 400 лева годния звук изчезна
-
1 точкаАкумулаторът изкара две зими, но не успя да доживее до второто си лято. Преди няколко дни колата просто не се отключи от дистанционното след 2-3 дни без да я карам. Оказа се, че е заминала клетка и ми подмениха батерията с нова по гаранция. Човекът, от който я взех, каза, че за първи път сменя гаранционно Yuasa откакто ги продава. Да видим с новия акумулатор какъв късмет ще имам
-
1 точкаЗдравейте колеги, Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁 С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави. Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше.
-
1 точкаЗадната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
-
1 точкаЗащо , моите катализатори не са заминали (съответно на 300 и 210 х.км. ) при положение ,че зареждам само на родни бензиностанции...... А, относно прегледите и новите автомобили, дето не могат да минат преглед - е съвсем друга тема и доста, ама доста дълга.....
-
1 точкаДругари, дойдоха новите резини - Continental Premium Contact 7. Made in Portugal. Правил ги е Жозе Мануел де Луиш Дурау Барозу. До последно умувах дали Контитата или Мишлен Примаси, обаче надделя Континентала. За мишлена също чувам много добри отзиви. Нямам още впечатления, ще споделя като измина поне 2000-3000 км. Обаче, да похваля предните Dunlop Blue Response, 9 годишни, словенски. Правил ги е Юре Кoвачич. Много доволен, дори мислих още да ги търкалям, обаче като ги видях днес свалени - напукани, на едно място отцепени. Гумаджията къде сериозно, къде на майтап вика: "Карай ги още, нищо им няма". Ама 9 годишна гума, каучука старее, спирането компроментирано, не е работа. Но пък премиум гумата си заслужава. Не мисля, че бюджетните марки (без да споменавам конкретни брандове) могат да изкарат толкова години. Демек тия 1200 лв. са си дългосрочна инвестиция, а пък Контито е победител в доста тестове.
-
1 точка- Господине, тези пари са фалшиви! - Е, чак пък фалшиви! Не са фалшиви, а са имитиращ продукти, като вашето сирене!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВсяка джанта си има параметри: https://www.avtogumi.com/bg/parametri-djanti Изписваш тук параметрите на твоите и тогава въпросът ти става адекватен. В противен случай всеки който иска да ти помогне трябва първо да намери твоя размер и да ти каже дали неговите от, да речем 2-ра, 3-та и т.н. генерации стават на твоята кола. Параметрите/размерите на алуминиевите джанти ги пише отвътре на някоя от спиците. А на стоманените обикновено се изписват отвън по периметъра на болтовете/гайките. Пък и чичко Гугъл може да ти помогне с намирането на твоя размер и параметри. ПП - не приемай поста ми като заяждане, просто моето мнение за оказване на помощ е такова че, искащия помощ трябва също да положи някакви усилия за да улесни помагащия, все пак никой никому не е длъжен нали!
-
1 точкаМалко развитие по темата: Почти всеки ден отварям стъклата и люка (но не докрай) със комфорт модула още преди да стигна до колата. След като започне климатика да духа студено затварям стъклата и люка със бутоните. Никакъв проблем до сега. Миналата седмица обаче след като отворих с копчето докрай (auto), не можах да затворя. Отново с ключето затворих няколко сантиметра и люка тръгна. Този път ресет не се наложи да правя- всичко си работеше нормално. Може би в края се получава някакво заклинване, защото откакто напръсках куплунзите с контактен спрей не съм имал проблеми. Гресирах малко релсите с грес за спирачки. Качвам снимки къде трябва да пробиете кората ако ви се случи да не се затваря люка и трябва да се затваря ръчно. Така няма да се налага откопчаване на кората. Разстоянието е приблизително около 12 сантиметра от двата предни ъгъла на задния плафон.
-
1 точкаПита, защото иска да знае, кое/как защо е така и защото автомобилните форуми са не само за да се хвалим, а да дискутираме и недостатъците, проблемите и за да си помагаме един на друг, а не само дискусии какви върхови масла/консумативи да вземе, след като я е купил...
-
1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00